Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Morgen laatste dagje... 4 uurtjes. Maar al mijn werk is af, dus wordt een middagje theeleuten en neem wat lekkers mee voor mijn ploegje.
    Met Zoë ben ik uiteindelijk op 39 weken en 2 dagen bevallen... dus helaas zijn alle kwalen bekend :(. Slapen is al weken een drama hier... en als ik slaap wordt ik regelmatig wakker gemaakt dat ik lig te snurken (ook zo'n fijne zwangerschapskwaal van mij). Gelukkig ligt deze kleine dame nog niet zo op mijn darmen als Zoë deed, want toen ook nog onwijs last gehad van spastische darm en aambeien (lekker fijn praatje)... maar tot nu toe gaat het goed (ff afkloppen ;)).
    Toen ik op 32 weken weeen kreeg konden ze het gelukkig nog stoppen met weeenremmers en 4 dagen in zkh gelegen.

2. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Naatje gelukkig mag jij nu ook lekker gaan aftellen! Met verlof en dan rustig aan doen, en nog even genieten van je meisje! en dan wachten op nr 2!
    Kan niet wachten op je sms je :) hihi hopenlijk nog zeker 4 weken! :)

3. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    @ Gina. 2 placenta's??? Dat is apart.. nog nooit gehoord. Miss maar goed dat je dat van te voren niets wist. Nu is alles gewoon goed gegaan :).
    Waarom doe je die rooibos? En kan dat verder geen kwaad? Weet nog dat ik Zoë venkelthee gaf ivm krampjes, maar daar waren ze niet echt blij mee.
    Maar rooibos is wel weer heel anders. Maar ben wel benieuwd.. miss heb ik er straks ook wat aan ;).
    Verder is Lucas een mooi fijn ventje zeg!! En een knapperd bovendien.

4. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Ik hoop het ook, want wil nog een hoop doen hahahaha. Maar jij en Fion staan in mijn tel. Dus als het zover is dan piept ie vanzelf (ook middenin de nacht ;))

5. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Heerlijk Naatje nog 4 uurtjes!!! Ga je in het zh bevallen?

6. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    zo net even 12 pagina's bijgelezen sinds 11 januari 21.30 uur

lieve foto's gezien van Britt en Lucas
    (nichtje en neefje van mijn man heten ook zo, die zijn dan broer en zus realiseer ik me net)

Verder niet alles opgeslagen.

Vanmorgen bloed wezen prikken, zodat de verloskundige straks weer op de hoogte is van het reilen en zeilen van m'n bloed :)

Lekker morgen het laatste dagje en dan verlof Nath !

7. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    ja, ik beval in het zkh... tenzij het zo snel gaat dat we die niet meer redden ;). Maar daar ga ik niet vanuit.
    Met Zoë ook in het zkh bevallen en dat vond ik wel erg prettig. Ik zou eerst poliklinisch bevallen, maar uiteindelijk werd het medisch omdat ik geen persweeen had. Dus moest aan de wee opwekkers. En vond het toen wel errug prettig dat ik er al was en niet nog met de ambu erheen hoefde. Dus dit keer gewoon weer naar zkh.

8. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Ik duik lekker mijn mandje in. Nog ff tv kijken en dan slapen. Zoë ligt ook heerlijk te tukken dus die zal ik vanacht ook niet horen denk ik.

xxx

9. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Naatje, heel veel plezier morgen op je laatste werkdag!!! lekker hoor, verlof! Bedankt.... hij is idd heel fijntjes hihi. Maar hij is al zooo wijs. Hij kijkt echt al heel erg rond, sinds een uur na zn geboorte al. En dat koppie omhoog houden he, niet normaal hoor.. net als Noah ook zo snel. Heel nieuwschierig is ie al hahahaha..... Ben heeeel benieuwd of jouw meiden dalijk op elkaar lijken!

Die rooibosthee is idd voor krampjes. Ze zijn er niet blij mee als je het met elke voeding doet maar ja, het is mijn kleine en het kan geen kwaad.. het is allemaal kruiden dus.. en het werkte bij Noah goed en nu dus ook! hij is nu al weer de hele avond rustig en zoet.. dus die ene fles zonder had echt wel negatief effect!

10. bo2008

bo2008 Niet meer actief

O naatje wist ik niet meer dat het zo verliep je zwschap , nou over min 4 weken laat je me foon maar piepen hoor haha

Zit Derek olivir te kijken zo zielig komt zo die vrouw met wie de man en dochertje tijdens de ski vakantie om zijn gekomen, weet het
    moet het eigelijk niet
    kijken moet altijd janken

11. bo2008

bo2008 Niet meer actief

Lekker doen dan Gina ! Zal
    hem zeker
    gaan gebruiken je tip
    ja zo klein ze zijn en dan al zo wijs
    beau ook dat koppie omhoog houden super trots waren we hahaha lekker zon kleinte beau was ook 45 cm
    ieneminie maar zo weer groot dus geniet ervan

juud watnheerlijk dat Britt was aangekomen hoes nou?

12. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Beau ook al zo'n kleintje...benieuwd of deze kleine ook zo klein is..je hebt toch ook al snel je 20 weken echo, Bo?
    Naatje..je verlof is bijna begonnen...
    Gina..ik had ook nog nooit gehoord van de rooibosthee..nou heeft Evan ook bijna geen last gehad van krampjes dat scheelt..

Hier een verkouden ventje..wil alleen maar bij mama zijn..hij zit nu lekker in zijn stoel van Woezel en Pip smarties te eten..

13. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @naatje: vandaag je laatste dag werken, wat voor lekkers heb je voor je collega's meegenomen?

14. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ja, Noah was idd ook al zo sterk met zijn nekje! Doet ie nu al zijn grote broer na hihi.

15. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Mmmmmm lekker, chocolade! Kun je me voor wakker maken. (ik hoef niet zo nodig in die stoel hoor, das zonde hahaha)

16. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Mikki is vandaag weer erg gezellig. Probeert alles na te zeggen, maar dat valt toch tegen hoor. Na drie keer hetzelfde zeggen, lijkt het nergens meer op. Ze heeft echt een taaltje die ik wel versta, maar de rest van de omgeving niet.

17. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ik heb geen idee nog wie de mol is bart en ik zeggen direct zonder het gezien te hebben wie we denken dat het zou kunnen zijn toen heb ik gezegd arjan en bart hind en volgende week na de derde afl gaan we definitief zeggen wie we denken maar echt heb nog geen enkel idee meestal heb ik het zo mis hahaha wel wist ik zeker dat tim het niet was en hij ligt er uit.
    Waarom geen idee maar dat zag ik aan hem.

O erg he zo'n verslaving we spreken ook nooit iets af op donderdag avond en de tel gaat op stil hihi
    echt onze thuis avond

Sem doet het goed is opperst vrolijk maar de voeding ben ik mee aan het knoeien hij heeft nu deze week elke avond een groentepotje gehad en dat vind hij heerlijk en dan kon er een fles af hij zat op vier en een halve fles en nu dus op drie en een halve fles
    maar eergister en gister wou hij geen fles wanneer hij normaal er eentje krijgt geen groente en woensdag was het 9 uur s'avonds had meneer 2 flesjes gehad een kwart potje en toen kreeg hij pas weer een fles met gevolg om 11 uur had hij geen zin meer gister bijna het zelfde geen groentepotje en 1 fles minder

nu vandaag 1 fles een half fruithapje en nu slaapt hij weer dus als het goed is straks tegen half 1 a 1 uur de fles weer en dan groentehap tegen half 5 en om 7 uur halve fles dan is het weer goed.

pfff ik vind het best lastig dan hoor doen we het goed moeten we het anders doen.
    iemand tips voor onzekere mama

18. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Haha Miriam..wij zaten allemaal denk ik zo te knoeien toen er hapjes bij kwamen..misschien handig voor ons dat je er tijden bij zet..kunnen we ff kijken..en onzeker..Sem is vrolijk dan doe jij het goed meid!!

19. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Zo naar mijn werk... Zoë is nu nog ff broodje Ka (kaas) aan het eten en dan gaat ze naar bed. John heeft nachtdienst gehad dus hoop voor hem dat ze lief gaat slapen hihi.
    Dan nog ff langs de Appie.. geen idee wat ik ga halen.. zal wel iets van koeken worden, want als je bij ons taart haalt stroomt het hele bureau gelijk naar beneden. Dus dat is alleen voor verjaardagen ;).

@ Mariska. Balen dat Evan verkouden is. Hopelijk is hij snel weer opgeknapt.

@ Daam. Vind het zo schattig als ze zo druk bezig zijn met napraten. Hier ook zo'n dametje.
    En als je nu alsjeblieft zegt zegt zij :"dankel". Zo lief.

@ Miriam. Zet idd ff de tijden erbij. Begin is eten echt even uitproberen. Ik weet nog dat het CB tegen ons zij het eten pas mee te tellen als ze echt goed eten.. anders is het meer proberen en proeven.
    Ik gaf Zoë toen ze vier maanden was gewoon al haar flessen en dan 's avonds een groentepotje.... wat ze daarna aan fles dronk was meegenomen en wat ze liet staan was ook prima.
    Zoë haar schema was (ff uit mijn hoofd):

7 uur fles
    11 uur fles
    13 uur evt. fruitpotje
    15 uur fles
    17 uur groentepotje
    19 uur fles
    23 uur fles (dronk ze meestal maar de helft)

En dan flessen van 180 cc. Maar Zoë liet ook gewoon staan als ze niet meer wilde (doet ze nog steeds, alleen zegt ze er nu "KLAAR" bij grrr). Toen ze haar groente goed ging eten schoof de groente naar 18 uur, fles van 19 uur naar 21 uur en viel de fles van 23 uur af (waar ik erg blij om was want die kreeg ik er nauwelijks in). Hoop dat je er wat aan hebt.

20. bo2008

bo2008 Niet meer actief

Naatje heerlijk meid geniet dadelijk van je verlof !!!!!!!!!!!

Mirjam idd geef ff tijden aan hhahah wij waren ook zo onzeker hoor alleen is weer ff geleden Graaf Graaf

Hier over zes dagn en vijf nachten DE echo !!!!!! Okay zeg ff allemaal wat jullie denkn en zo beneiuwd o ook maar iemand van jullie een jongen bij mij zien hahaha

laf wat bn jij stil? Druk
    met de
    meiden ?

Deel Deze Pagina