Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo2008

bo2008 Niet meer actief

Ooo zie je wel je bent een sadist haha een moorkop hmmmmmmmmmmm

Janny ben het helemaal met daam eens is het niet loodzwaar die opleiding erbij???? Vid twee kids al een hele onderneming zo lijkt me

2. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Ik heb hier nog appelflappen staan ;).

Hier ook nog een dametje die rijp is voor de kleine comedy/ GTST enz... tjonge jonge die kan zich net als al die andere kleine dametjes hier zo aanstellen. En als ze driftig is stiekem steeds ff kijken of mama reageert.

@ Anas. Doe ff beetje rustig aan meid. Het is wat Daam zegt... je bent net bevallen, studie erbij.. en dan nu die ellende met je ouders.
    Denk maar even heel egoistisch aan jezelf en doe ff alleen de dingen waar je jezelf prettig bij voelt. Dat geeft echt meer rust ook naar de kids toe. Ik las ook wel eens van dat soort momenten in als alles me teveel wordt, en de meesten begrijpen dat echt wel. En wat je zegt... als je boos wordt op de kids dan is het echt ff tijd op gas terug te nemen.

@ Gina. jeetje meid, wat moeten jullie geschrokken zijn!! Gelukkig mocht Noah wel naar huis. Hoop dat hij morgen weer helemaal de oude is.

@ Mariska. Ja, Zoë is helemaal klaar voor haar zusje. Ze is erg met de baby bezig. Tegenwoordig moet ook haar knuffelvarken (die bebe heet) een schone luier, dan heeft ie weer bah en moeten zijn billen schoon enz enz. Erg schattig.
    Vandaag had ze weer een zwaan kleef aan dag... ze voelt wel dat er wat gaat gebeuren merk ik aan haar.
    Heb nu ook een voorleesboek met flapjes over de baby in mama haar buik.

Toen ik thuis kwam was dametje nog wakker... ze is helemaal in haar kusjesfase dus ik werd overladen met kusjes :D.
    Daarna moest ze wel gelijk naar bed en hebben John en ik lekker ff chinees gegeten. Alles weer lekker laat, maar wel ff gezellig samen.
    Morgenochtend koffieleutochtendje met de meiden van de zwangerschapsgym van Zoë. Spreken nog altijd eens in de zoveel tijdd af dus dat is wel gezellig.

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Daam je hebt gelijk... ik heb af en toe echt het idee dat ik gek word, ik heb een aantal jaren geleden een flinke depressie gehad met een eetstoornis en ben toen in therapie geweest. uiteindelijk alles weeer op de rails gekregen..
    Ik merkte het al in de zwangerschap van Laura en de tijd daarna dat ik soms wel erg labiel ben.. dat deed ik af met hormonen.. vervolgens nu 2e zwangerschap van Mike zelfde gedoe
    Ik denk dat het er toch mee te maken heeft dat je zodra je moeder wordt je geconfronteerd wordt met je verleden en daar mee moet leren omgaan en dat roept dan ook weer herinneringen op...

Mijn studie is overigens idd qua huiswerk vrij veel maar het is verder heel leuk en kost me wel energie maar het geeft me ook energie terug.
    Ik heb het nodig lijkt het wel, dat ik altijd bezig ben.

4. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Dat zou eens heel goed kunnen Anas. Daarom moet je zulke dingen nu even niet op willen lossen. Je moet goed voor jezelf zorgen en niet teveel willen op dit moment. Neem de dag zoals ie komt en je zult zien dat het rustiger is. Je hebt eenmaal een zwakke plek dus je moet ervoor waken dat je niet in hetzelfde terug valt als vroeger.
    Je studie kan superleuk zijn en energie geven, maar het is gewoon erg veel tegelijk (mischien het geregel van opvang e.d. er omheen wat energie vreet)

welterusten iedereen. *kus*

5. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    naatje, ik hou ook zo van kusjes, vooral die met geluid: mmmmwaaaaaah!
    Zo lief......

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    weltrusten meiden!

7. foekie83

foekie83 Actief lid

25 okt 2009
    312
    0
    0
    Foekie zegt ook truste ;)

8. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    hey anas meid wat een moeilijke situatie ik kan me je heel goed voorstellen ik denk ook de ene keer anders dan de andere keer over mijn ouders en uiteindelijk kan ik niet met en niet zonder ze

gek maar waar.

gina meid wat schrikken zeg pfff
    moet er niet aan denken.
    knuf

hier weer van werken ben doodop maar moest even ontspannen en dat is toch echt achter de huispc hihi

sem krijgt om
    7 uur de fles
    10.15 fruithapje
    13.00 fles
    16.30 groentepotje als het lukt
    18.00 halve fles nu het potje slecht gaat
    23.00 fles

dat is op zich ongeveer de regel hier
    en de middag fles wordt vaak niet leeg gemaakt
    de 18.00 uur fles ook niet

dus doe ik het goed zo
    gr miriam

9. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    @daam.. Die kusjes met geluid zijn idd het leukst. Zoë maakt er tegenwoordig ook een heel toneelspel van hihi.
    Alles krijgt hier ook kusjes.

@anas.. Gas terug nemen meid! Ik herken het ook.. Paar jaar geleden last gehad van flinke paniekaanvallen... Blijft zwakke plek. Dus hou er rekening mee als je de signalen zelf al opmerkt.

@bo. Was jij trouwens nog naar de huisarts geweest met je klachten?

@ miriam. Zelf vind ik dat er best veel tijd tussen zit tussen de flessen.. Ik probeerde altijd wel max 4 uur ertussen te laten. De flessen hebben ze nu nog harder nodig dan groente en fruit. Pas vanaf 6 maanden moeten ze echt bijvoeding.. Zoë kreeg hier op 4 maand ook al groente, maar telde niet als vervanging van de fles. Ook al nagevraagd bij cb? Weet niet hoe ze bij jou zijn, maar hier geven ze altijd wel goede tips.

Ik ga ook slapen..als het lukt. Ben misselijk (teveel chinees denk ik). En er is er één aan het voetballen in mijn buik.

Xxx

10. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Goedemorgen meiden

Gina hoe is het met Noah gegaan vannacht?

Miriam schema ziet er volgens mij net zo uit als dat ik t destijds had. Heb het heel lang bijgehouden hoe laat ze at en wat ;) hihi maar nu alles in de kelder staat en ik geen idee heb in welke doos t is, kan ik t helaas ook niet opzoeken voor je!
    Maar het klinkt goed in elk geval.
    Op de website van volgens mij olvarit staan de voorbeeld dagmenu's ook handig!

11. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hiiiii

Sorry weinig tijd om bij te lezen/reageren

Gina hoe gaat het met Noah??

Ramon is naar de sauna en ik moet straks naar een kinderverjaardag in Vleuten, dus ff een stukje rijden.
    Had vanavond ook eters maar die heb ik maar even afgezegd..

12. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    #20832 anastasia, 16 jan 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 jan 2010
    ons uis staat sinds vandaag op funda :)

Edit: link verwijderd op verzoek schrijfster

13. bo2008

bo2008 Niet meer actief

Het gezellig je bent in de buurt , jammer dat je een verjaardag heb haha zie je vrijdag hè lekker wijf

14. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Jaaa Fioon dacht nog dat is bij jou in de buurt haha maar vrijdag is beter dan heb ik terror Jaap niet bij me haha

15. bo2008

bo2008 Niet meer actief

Zo hey Janny wat een ruimte en uitzicht joh! Vind het wel wat voor senioren bij ons is het net zo op me oude werk , hopelijk heb je snel een bod

Moet wel eerlijk bekennen dat het echt een flat is en verder niks op die foto de buitenkant hahaha bn blij da ik wat Huizen heb om me heen als ik naar buiten kijk woon zelf in een hofje

16. bo2008

bo2008 Niet meer actief

Hahaha ooo terror happie leek mij juist zo lief! Maar je hebt die andere bij je zo maal e et wel goed hahahaha

17. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja het is een mooie grote flat met mooi uitzicht, maar idd misschien wat meer voor oudere mensen, alhoewel die ook altijd wel iets willen zien achter de geraniums...

Vind je het zelf niet te rustig Janny??

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Moet zo naar me nicht, eerst was die verjaardag pas om 15.00 en nu word die vervroegd en is het vanaf 13.00 tot 15.30 daarna moet ik opgerot zijn want stel je voor dat je blijft plakken voor het eten (doen zij namelijk wel altijd....)

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Amy ligt op bed, ga eens een bijleespoging wagen als het mag van Britt ;)

Naatje yesssssssssss verlof :):):):) geniet van je vrije tijd!!!
    Misschien zo'n schoonmaaktrolley een leuk cadeau idee voor Zoe, zag die staan bij Intertoys, zoiets vind Amy ook erg leuk.
    Als ze geknoeid heeft pak ze een vaatdoek van het aanrecht en gaat het opruimen haha

Nazli Isa nog verkouden?
    Amy op het moment gelukkig niet.

Mariska is je man alweer beter gehumeurd??
    Word tijd voor de lente!!
    Ja knap van de man van mijn exschoonzus he, ben zo trots op 'm, tis ook echt een wereldvent, maar me exschoonzus heeft het er heeeeeeel erg moeilijk mee en dat kan ik me goed voorstellen!
    Nee schoonmoeder is nog niet thuis, waarschijnlijk maandag pas.
    De wonden helen niet zo snel.

Fiona dank je meid Bitt is live nog veeeeeeeel leuker, maar dat zie je vrijdag wel haha, ben ook erg benieuwd naar Beau en naar jou natuurlijk :D
    Jeetje alweer bijna je echo, wil je echt weten wat ik denk hahahah:p
    Ik leg het je wel uit waarom we daar bezig zijn, laten we het zo zeggen dat ze niet goed voor zichzelf kan zorgen, verdere details bespaar ik jullie :$

Katje wat grappig zeg van die namen!
    Hoe voel je je?
    Al leuke reacties gehad van je omgeving?
    Hadden ze het verwacht??

Janny lekkere ouders zeg grrrr en je bent nog wel enigkind....heb wel met je te doen hoor als ik zie hoe verzot mijn ouders zijn om de kids dat wens ik iedereen toe.
    En heb je al eens geprobeerd om met ze te praten en zeggen wat je dwars zit...

Zo dat was het dan en ik ben weer bij!

20. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Anas...wast een leuke flat..ik schrik alleen altijd van de prijzen..kun je niet weer terug vallen op de hulp die je vroeger hebt gehad? Gewoon iemand die ff zorgt dat jij weer jezelf wordt..
    Gina..ben benieuwd hoe het met Noah gaat..en met Lucas natuurlijk;)
    Naatje..verlof tot 1 juli..zat ineens te denken dan heeft Katje ook al verlof..haha...geniet lekker van je verlof!!
    Lafo..gaat dus niet snel met je schoonmoeder..veel plezier bij je nicht!! Man gaat met ups en downs..vandaag gaat het weer goed maar hij moet vrijdag naar de KNO-arts ik weet nu al dat hij vanaf dinsdag slecht slaapt (doet hij meenstal maar dan is het extreem zeg maar) en dat hij donderdag niet te genieten..dan heb ik volgende week ook nergens mijn nod dus dat wordt gezellig hier8)

Ik heb vanmorgen al gewerkt..was om kwart over 11 weer thuis. Nog even een boterkoek samen met Evan gemaakt en daarna zijn we met z'n drieën helemaal uit onze plaat gegaan met kabouter Plop..lachen!! Evan aan het swingen, klappen en mee zingen..daarna broodjes gegeten en nu ligt hij op bed maar slapen ho maar geloof ik..

Deel Deze Pagina