Miriam stuur me anders evn een mailtje! dan mail ik je de link! Hier beetje moe, gisteren had Mike al zijn flessen eerder gehad, met het gevolg dat hij om 20uur zijn laatste fles van 210cc al ophad ipv om 21uur.. gevolg was om 1,30 een blerende baby.. zucht zeiknat dus verschoond en na een half uurtje sliep hij weer... vervolgens om een uurtje of 7 weer wakker en toen de fles gegeven ipv 8 uur. Maar ben wel doodop van dat nachtbraken.. Verder hier nog altijd ongesteld, niet veel meer maar inmiddels dus vanaf 1 januari!!! dus 17 dagen!!!
Goedemorgen, Lafo...bijzondere foto..het is ook goed voor de groep dat ze dit kindje en haar moeder hebben gered! Miriam..geen woezel en pip zitting?? Haha...ik hoop dat de stoel bevalt. Anas..begint Mike met een andere ritme? Balen zeg 17 dagen ongesteld...pffff... Hier ligt inmiddels ook een laag sneeuw...ik ben er zo klaar mee..zucht..ik heb hier achter het huis geen zicht meer..(onze achter tuin grenst aan een open vlakte). Evan werd vanmorgen om kwart voor 9 wakker..lekker..had mama ook ff nodig
Nou weet niet wat het is, heb het idee dat Mike door het kdv erg van slag is, hij slaapt daar dan bijna helemaal niet de hele dag niet. alleen wat hazeslaapjes en de dag erna is hij gewoon van slag merk ik. Hoop dat dit nog wel bijtrekt.Thuis slaapt hij namelijk wel flinke stukken,. Hij ligt nu ook nog te slapen ( en mijn mannetje ook ) Ik ben ook klaar met dat vieze winterweer... bah irritante gladheid en vieze natte troep! Helaas gaat het flink vriezen weer deze week... hoop dat het nou daarna weer eens afgelopen is, ik wil LENTE!!!!!
Ben je niet de enige, Anas die lente wil!!! Op kdv moeten ze toch ook een ritme hebben voor die kleintejs? Gina..leuke foto's op hyves!!! Wat een klein ventje is Lucas!!! Evan heeft helemaal nog niks gegeten vandaag..nu is hij buiten sneeuw aan het scheppen met papa..
Mariska ze hebben wel een ritme maar omdat Mike het blijkbaar allemaal druk en interessant vind wil hij gewoon niet slapen... ook niet in de wipper ofzol... dus steeds kwartiertjes.. en ik denk dat hij wat overprikkeld is daarvan!
Evan had daar ook altijd last van prikkels...vervelend is dat, want ze worden daar zo gebroken van..tja en een afgelegen plek om hem daar te laten slapen hebben ze waarschijnlijk niet.
Ik zou zo graag willen verhuizen, daar heb je geen idee van echt liever nog vandaag als morgen., Msaar het besef dat het nog wel meer dan een jaar zal duren maakt het er niet makkelijker op...
Miriam, onze buren hebben er volgens mij ook zo een, lijkt inderdaad op de polly. En de beste stoel? Zou die wel bestaan? Ik denk dat je een goede keus hebt gemaakt.
Zo we zijn weer thuis, Amy ligt te slapen, Ramon is naar z'n moeder die nog steeds in het ziekenhuis ligt. Daphne ja idd bestaat er wel een ideale stoel hihi Janny wat vervelend die prikkels die ze krijgen van het kdv, dat belooft wat, Britt moet ook eerdaags....vind het best lastig om haar uit handen te geven, zo klein...bah. Maar moest wel die plek aannemen want anders kom je op een wachtlijst te staan van 6 kantjes.... Mariska ja daar in het noorden zal de sneeuw wel zijn blijven liggen, hier helemaal niks meer, het is ook 7 graden en heerlijk weer!! Gaat het weer vriezen dan?? Dacht dat we er van af waren... Ik ga eens wat doen in me huis nu ik daar tijd voor heb!
Hier ligt alweer een behoorlijke pak sneeuw...en het sneeuwt alweer...Lafo.. Anas..kan me heel goed voorstellen dat je wilt verhuizen..heb ik ook maar ja we hebben niet de mogelijkheid op dit moment.. Evan weer op bed gelegd maar weer niet slapen..ik ben opzoek naar een leuk hotelletje voor 2 nachten begin maart maar geen idee waar heen..
Hier in Nederland..het is maar 2 nachten. Doen we elk jaar in Maart..dan zijn we zoveel jaar getrouwd..
zo even snel bij lezen... Helemaal mee eens met het feit dat die sneeuw weg moet. Hopelijk neemt de cluster dan ook af bij mn man, want die is niet. Wouter wordt echt helemaal gek en die sneeuw maakt het er niet beter op helaas Straks komen schoonouders op visite, ze komen met de bus. Met de scooter vonden ze niet zo heel handig in dit weer. Wel leuk, want ze komen niet vaak bij ons (wij meer naar hen, omdat wij in het bezit van de auto zijn).
Heb je al op weekendje weg gekeken? Of vakantieveilingen.nl Ik vind Limburg meestal wel erg leuk om naar toe te gaan (Valkenburg, Maastricht) die kant op.
Valkenburg is zeker leuk, Lafo..alleen hier vandaan een bets eind rijden. We zijn 3 jaar geleden naar Valkenburg geweest. Vaak komen we weer uit op de Veluwe...
Manlief heeft vanavond patatjes opgehaald..ik zou lasanga maken maar totaal geen zin in koken..Evan zat als een grote kerel met een bakje voor zich patat te eten..maar eerst vlees en dan de patatjes..het werkt het beste als hij eerst vlees eet en daarna de rest..Nu zit hij een dvd van sesamstraat te kijken en kan hij daarna op bed..