Hier is manlief gebakken eieren aan het maken . Ook geen zin om te koken.... vanmiddag bij vrienden op bezoek geweest om hun huis te bekijken. Kwam er maar niet van.. en wilde er echt even langs voor ik zou bevallen, anders komt het er helemaal niet meer van voorlopig. Vanmiddag weer een klusje kunnen wegstrepen op mijn nesteldranglijst(je)... het muurtje in de keuken is eindelijk behangen... ben er helemaal trots op . Zoë heeft vanmiddag niet geslapen.. alleen maar liggen klieren in bed, dus die stort langzaam in en gaat lekker op tijd naar bed. @ Mariska. Leuk een weekendje weg!! Bergen is in deze hoek... mooie omgeving. @ Daphne... leuk die ticker voor de kilo's. Gaat al de goede kant op zo te zien!! @ Katje. Vervelend dat je man dubbel zoveel last heeft met dit weer! @ sneeuw.... is hier weg.. eindelijk!!! Kan weer gewoon naar buiten lopen zonder te glibberen. Heerlijk!! Zo... ik ga ff eten.
Naatje..nog veel dingen op je lijstje staan? Ik wil ook GEEN sneeuw!!! Evan ligt lekker op bed zonder teveel gedonder....het is ff wennen hoor dat hij niet op bed gaat s'middags...
Ja, het lijstje is nog best wel lang... maar goed. Er staan genoeg dingen op die, als die niet gedaan worden voor de kleine zich meldt, er ook geen man overboord is hahaha. Ik had met Zoë ook zo'n lijstje en dat muurtje in de keuken stond er toen al op . Het begint hier standaard ritueel te worden.. ik kom echt met een lijst met ALLE klusjes en dingen die nog gekocht moeten worden (en niet voor de baby, want dat heb ik al, maar denk maar meer in de trant van schoenenkast voor de gang, mandjes voor de kapstok enz.) Van die dingen die eigenlijk echt niet persé voor de geboorte gedaan moeten worden, want redt me al 3 jaar zo. Dan ga ik eerst lopen zeuren bij manlief tot hij mij achter het behang kan plakken en dan schrap ik 3 kwart van het lijstje en vind ik het ook prima... ben best erg als ik zwanger ben . Lekker dat Evan al op bed ligt... Zoë ligt te knuffelen met haar papa (die nog maar met een half oog voetbal kan kijken zo). Ik ga even kijken of mijn auto nog start (zal wel niet, is al oud beestje en staat al 3 weken stil.. niet zo slim met deze kou). Dus die moet denk ik morgen eerst aan de acculader.
Tja Evan al op bed maar ja hij was ook wakker vanaf half 9 ofzo...dan mag het ook wel.. Arme man van jou....haha
Vraag jij je ook niet af Naatje waar ze die energie vandaan halen? Evan was toch heen en weer aan het rennen en doen vandaag.. Ik heb een hotel in Bergen geboekt. Ik ben benieuwd..Na Epe, Ameland, Valkenburg, Wolfheze en nog een klein dorpje bij de dijk van het Ijselmeer gaan we dus naar Bergen..zonder Evan... Ik ga slapen...
Bergen in Noord-Holland of de andere Bergen? Dacht dat er 2x Bergen in Nederland was... Ik ga ook nu op tijd naar bed, is wel zo verstandig. Jayden gaat morgenochtend toch met me mee naar m'n werkplaats, waar z'n oma's ook wonen. Jayden gaat naar oma toe, zodat z'n vader naar de dokter kan en z'n hoofdpijn aanval kan uit zitten zonder zich zorgen om Jayden te hoeven maken. Is dan altijd wat meer ochtend-stress dan wanneer ik 'gewoon' naar m'n werk ga.
Hier moest ik vanavond zo lachen om Laura, ze gaat echt steeds meer babbelen... ze zat op bed bij mij en vertelde opaaaaaa, laasjes aan, KOE!!! met andere woorden morgen naar opa en oma en dan mag ik laarsjes aan en gaan we bij de koeien kijken schatje is ze toch soms
Hoi meiden!! Zo lekker veel gekletst hier zie ik!! Janny, hoop voor je dat jullie huis snel verkocht word meid, zou lekker zijn!!! Balen van Mike zn ritme.. miss de laatste voeding een papfles van maken, miss dat ie dan doorslaapt.. deed ik bij Noah ook. Mariska, jouw ventje is echt al een hele peuter zeg. Noah vnd ik al zo hard gaan. Ja Lucas is een klein poppetje.. heel fijntjes is hij ook.. Naatje, hihi leuk he die nestdrang. en die beperkt zich idd niet alleen tot de baby dingen!!! nou ja, je hebt nog ff de tijd om eea te doen!! heb je zelf behangen meid?? Juud.. lekker he zonder stroom hahahaha...!! Hier: nou lekker... vanacht was Lucas van 12 tot 2 beetje aan het rommelen.. dat is beetje zn ritueel aan het worden.. dan wil hij bij papa of mama liggen haha. Toen weer voeding gehad en daarna tot 6 uur doorgeslapen. Toen ben ik eruit gegaan met m.. heel de dag is hij weer heerlijk rustig geweest. Hij is echt heel ontspannen en een relaxte baby!!! Noah loopt nog steeds mank dus morgen ff naar de ha.. verder ook heerlijk vrolijk alleen luisteren is een ramp. dat doet hij dus gewoon niet.. echt aan het uitproberen. Vanavond viel ineens de stroom uit hier.. lekker zeg.. gelukkig net flesje opgewarmd.. deze in donker gegeven en bleken om de zeveel huizen er last van te hebben, echt helemaal niks deed het. Mijn ouders wonen eind van de straat en hun hadden gedeeltelijk nog stroom, dus wij met de kids daarheen. Noah daar op bed gelegd, ligt ie net doet de stroom het weer. dus noah slaapt daar en wij zijn weer op huis gegaan. Lucas ligt nu voor het eerst in zn eigen bedje.. weer ff wennen hoor hahahah...! dus voortaan na zn badje en fles naar zn eigen bedje toe. Ff kijken hoe dat gaat vanacht. Verder weinig nieuws te melden!! xx
jippie auto start nog steeds!!! Dus ben gelukkig mobiel morgen, want John moet werken en heeft de andere auto. Fietsen wordt niets meer met deze toeter. @ Mariska... ik snap er soms ook niets van... energie voor 10... maar als ze ineens instort is er geen land meer mee te bezeilen.. dat is dan wel erg jammer. Leuk naar Bergen.. neem aan Noord Holland en niet Limburg... In maart toch?? @ Katje.. wat een geregel. Hopelijk gaat het snel beter met je man. @ Anas.. wat een moppie is Laura.. ook al zo lekker kletsen. Hier wordt ook honderduit gekletst.. alleen zet ze hier bijna voor alle nieuwe woorden eerst de K voor voordat ze ze helemaal onder de knie heeft .. .dus bijv. boek is koe, schoen is koen, sok is ko enz... Maar de *smelt*topper hier vind ik nog steeds "dankel" (dank je wel). @ Gina. Ik heb je even opgesnord op hyves. Ik heb idd zelf behangen.. nadat we hier het hele huis hebben verbouwt ben ik best handig gelukkig. En mag niet verven dus John heeft boven de deuren in de verf gezet en ik beneden het muurtje behangen. Balen van de stroomuitval. Maar gelukkig doet alles het weer. Fijn dat Lucas het zo goed doet en een tevreden mannetje is. Ik duik mijn mandje in... net weer een mandje was weggewerkt.. probeer het nu steeds bij te houden anders zie ik straks met twee van die koters de bodem van de mand helemaal niet meer. En lukt tot nu toe aardig. Alleen jammer dat de bodem van de mand altijd maar even te zien is . Degenen die morgen moeten werken... werk ze!! En de rest... die spreek ik vast morgen wel weer hier . xxx
gister hele dag op bed doorgebracht zo beroerd nu gaat het al weer stukken beter maar ligt mijn man boven in bed sem en ik beneden hopelijk ontloopt sem deze griep woezel en pip stoelverkleiner past hier niet in gna gna gna hihi ik heb geen idee of het net zo iets maar denk het wel volgens mij zijn deze plastic stoelen zoals ik ze noem redelijk gelijk aan elkaar en vaak het merk dat de stoel duurder of goedkoper maakt dit is een xaventure stoel en we hebben het schowmodel gekocht waardoor we 50 procent korting kregen. das lekker mee genomen
Lekker hoor dat je handig bent Naatje!! Ik ben ook best handig en man zeker, lekker vind ik dat... als ik iets niet kan ben ik zo eigenwijs om het mezelf wel te leren, gaat niet altijd gelijk helemaal goed maar aldoende leert men hahahaha..... Nee fietsen is niet handig meer he.. ik heb, naar mn werk ong. 5 min heen en terug, nog wel gefietst tot mn verlof maar met Noah achterop deed ik dat zeker niet meer.. dat vond ik wel heel eng!!! Lucas heeft heerlijk in zn eigen kamertje geslapen. 11 uur kwam hij voor een voeding en toen pas kwart voor vier weer en daarna heeft ro m kwart voor zeven weer een flesje gegeven. Heerlijk dus.. eigenlijk elke nacht maar 1 voeding!!! Ik mocht er zelf kwart voor acht uitkomen van man hahahah hij is onderweg naar Judith want die hadden ergens een kortsluiting en man gaat ff kijken of hij het kan maken! Om 10 uur komen ro zn opa en oma op visite en de rest van de dag hebben we lekker niks. Vandaag de laatste dag kraam en afsluiting van de vk.. ook errug lekkerrrr.. laat de rust maar wederkeren! vanavond gaat ro ook weer gewoon naar school dus krijg de vuurdoop 2 kids in bad en naar bed hahaha.. maar ik geloof wel dat dat met zo'n makkelijk kind als Lucas geen probleem is, als hij gegeten heeft dan is ie al content hahaha... Hier mensen nog leuke plannen????
Vrijdagochtend deed het pagina weer niet en middag waren we in NL. Dus had ik geen tijd om op het forum te komen. Ik heb mijn haar van blond naar licht goudbruin geverd, maar het heeft iets donkerder gepakt. Het is donkerbruin geworden. Wat ik niet wil. Maar het wordt wel van zelf lichter. Ik ben nu 65.5 kilo, nu nog 1.5 kilo te gaan en daarna nog meer. Voor de zwangerschap was ik 64 kilo. Morgen heb ik mijn MRI scan en om 17.00 uur afspraak bij de tandarts.. Mijn man heeft een nieuwe baan gevonden. Dat is ook al chauffeur en hij krijgt 3 euro meer dan bij de post. En het is met de auto maar een paar minuten, dus hij kan ook lopend of met de metro gaan. Isa is nu beter, het heeft gelukkig niet lang geduurt en niet erger geworden. Voor de rest heb ik niets bijgelezen en ga het ook niet doen..
Naatje...idd naar Noord-Holland in maart. Gina..gaat lekker bij jou zo te lezen..arme Noah..op hyves ook staat 1 foto met een kapotte neus..arm ventje.. Miriam..dat is idd lekker zeg 50% korting!! Balen dat je niet lekker bent. Nazli..fijn dat je man ander werk heeft gevonden...laatste pil??? Bezig voor een tweede? Anas..heerlijk hé dat kletsen!! Evan kletst erg veel...heeft hij vast van zijn moeder8). Er komen ook hele zinnen en liedjes uit. Dank je wel, alsjeblieft en eet smakelijk leert hij ook al net als sorry, kus op...Evan is van iedereen iest..van mijn mijn is hij een stoere binkie, opa's grote kerel enzo...voor een nicht van mij is hij lekker ding alleen mijn nicht ziet hij bijna nooit maar gisteren vroeg ik hem wat ben je van tante Cheryl en toen riep hij lekker ding...ik dat opnemen met mijn tel en haar dat sturen..zij helemaal trots..geweldig hoe snel dat allemaal gaat.. Hier beste buikpijn..
Nee ik bedoel voor dat ik ongesteld moet worden. Maar ik wil heel graag de 2de, mijn man ook. Alleen heb ik woensdag de selectiegesprek voor de opleiding, als ik wordt aangenomen dan moet ik 3 jaar studeren, als ik niet aangenomen word dan wordt het vandaag mijn laatste pil...