ja mijn avatar wil ik wijzigen... woensdag of eind deze week, maar als ze dat niet doen ga ik zelf bellen..
hey nazli leuke nieuwe foto meid. en spannend hoor ben benieuwd of je aangenomen wordt is fijn natuurlijk maar een tweede kindje is ook heerlijk zo effe de stad in bij da hebben ze de luiers in de aanbieding dus dacht moet toch effe wat bijhalen hihi
Ik heb boodschappen gedaan, was aan de kant gemaakt, gestreken en een broodje gegeten..nu tijd om weer uit te rusten...dus weer aan het werk
Ik heb ook net boodschappen gedaan met de auto. Want mijn man is met de metro gegaan. Maar ik ben zooo moe, moest natuurlijk de boodschappen hijsen naar de 3e verdieping en dat haat ik
thanks miriam. Yep ben ook benieuwd welke dan echt gaat gebeuren school of kind.. veel plezier in de stad..
Hoi meiden niet echt bijgelezen, alleen ff snel de laatste 2 blz.. hier gewerkt, en manlief is vandaag begonnen met zijn nieuwe werk. kids zijn bij opa en oma geweest. Ben benieuwd hoe mijn man zijn dag was, ik krijg hem al de hele dag niet te pakken, niet op zijn prive nr en ook niet op zijn werkmobiel... krijg ik altijd de zenuwen van!!!! Nou ja, morgen dagje met Mike, want Laura is op de kdv ( er was eerder plek voor haar dan voor mike voor 2 dagen )
Beetje bijgelezen... vanmorgen ff bakkie gedaan bij schoonouders en daarna Zoƫ naar bed. Ik met mams gebeld en daarna de dametjes ingeschreven voor het KDV. Ben benieuwd wanneer er plek is. Ze gaan naar een gastouder, maar de wet is helemaal veranderd.. en aan eigen bijdrage betaal in voor 1 dag KDV 94 euro per maand en voor 1 dag gastouder een eigen bijdrage van 165 euro per maand. Vind het verschil toch iets te groot.. vooral omdat het om maar 1 dag gaat.. verder ben ik ma, di en woe thuis en John do. Maar twijfel nog steeds... maar ze staan iig ingeschreven. Kan er altijd nog vanaf zien. Verder niet zoveel gedaan... heb het weekend zoveel gedaan dat ik wel een rustdag had verdiend . Morgen de kast van de baby maar eens inrichten. Alles is al wel gewassen, maar heeft nog geen plek in de kast. @ Nazli.. hoop dat het gesprek woensdag wat wordt.. een tweede kindje is natuurlijk ook erg leuk.. hoe is dat gesprek eigenlijk gegaan bij de politie voor burgermedewerker? @ Anas. Irritant is dat als je je man niet te pakken krijgt.. ik krijg er ook altijd de zenuwen van. Terwijl ze echt niet in zeven sloten tegelijk lopen toch? @ Miriam. Hoe gaat het met Sem zijn groente en fruit schema? Leuke kinderstoel. En lekker dat je zoveel korting kreeg. Hier de chicco kinderstoel.. zo te zien vergelijkbaar. Ik had hem via Marktplaats op de kop getikt. Straks komt er een stokke kinderstoel voor Zoƫ bij als deze beeb in de chicco kan. @ Mariska. Klinkt als een lekker bezig dagje. @ Katje.. hoe was jouw dag vandaag? Alles gelukt met opvang, manlief, werk enz enz? @ sneeuw... is hier helemaal weg!!!! Ziet er wel wat ongezelliger uit, maar het loopt zo'n stuk beter dan dat geglibber .
Ben ik weer...na een middag werken. Naatje..dat is idd een verschil. Evan gaat ook naar gastouder voor 4 uur per week maar we krijgen nog iets van 85euro terug. Hangt ook van je inkomen af en ze mogen nu ook niet meer verdienen dan een x bedrag wat bij ons in elk geval minder is dan wat ze vorig jaar kreeg...eerst maar de rekening van januari afwachten. Anas..spannend hoor zo'n eerste werkdag..is je man wel hetzelfde werk blijven doen? Evan was vandaag bij opa en oma. Samen zijn ze naar een tante van me geweest die vandaag jarig is. Evan heeft genoten. Mijn oom heeft een kleine boerderij..nou Evan heeft van alles gezien. Daarna nog op het drumstel van mijn neefje zitten trommelen...ik had zijn gizichtje wel willen zien!!
Ja het is allemaal gelukt. Morgen wederom hetzelfde verhaal. Jayden naar (andere) oma en dan naar m'n werk. Helaas met m'n man minder goed gegaan. Vannacht om drie uur hoofdpijnaanval, daarna half 10 's ochtends, daarna 3 uur 's middags en zojuist half 8 weer Tis om te janken (en dat probeer ik maar niet in zijn bijzijn te doen)
Katje wat vervelend van je man met zijn hoofdpijnaanvallen, is daar dan helemaal niets tegen te doen?
Katje...erg is dat dat je niks voor hem kunt doen!!! Zo te lezen heeft hij hier vaak last van..dikke knuff!!!
Hiii ben ik ook even, Gister dus ineens kortsluiting, vanmorgen Ro van Gina langsgeweest en heeft het kunnen maken (1000 maal dank) we belden elkaar gisteren en zij hadden dus ook geen stroom, hoezo toeval haha, alleen allebei om een andere reden. Gelukkig doet alles het weer, was wel even behelpen. Vannacht Amy ineens erg ziek, tot 2x toe d'r bed onder gekotst (kwam echt haar neus uitzetten!!) en gepoept, was echt zielig meiden... Ze maakte er op een gegeven moment een spelletje van en ging iedere keer huilen in bed, ik kijken, niks aan de hand en toen na 3x dacht ik ja dag bekijk het lekker en toen vanmorgen had ze dus poep tot aan d'r nekje en weer gekotst...ja dan voel je je als moeder zijnde heeeeeeel rot... Gelukkig knapte ze 's ochtends wel weer wat op, weliswaar niet willen eten maar wel drinken. Ze is nu bij me ouders en is wel weer beter alleen nog wat dunne luiers maar niet meer zo erg. Kids vanmiddag uit school gehaald, toen kwam me exschoonzus die vroeg of ik mee ging naar een meeting van de USAR. Ben net thuis, was heel interessant, daar ook gegeten. John staat echt overal in de krant met die foto en was net ook weer op het 8 uur journaal, zelfs op cnn geweest met die foto. Ze komen alleen voorlopig niet thuis terwijl me exschoonzus had gedacht dat ze aankomend weekend thuis kwamen, was wel een domper voor haar. Ramon had pannekoeken gebakken voor de nichtjes dus die hadden het ook naar hun zin. Dus nu zit ik eindelijk op me kont, maar de keuken ziet er ook niet uit zag ik net dus er valt hier nog een boel te doen. Morgen komt me schoonmoeder uit het ziekenhuis, moeten nog wat dingen geregeld worden. Hond hebben we naar een pension gebracht vandaag, is even beter voor hem en voor ons. Morgen ook naar het cb met Britt, eerste prikjes snik snik Daarna mijn rijbewijs verlengen want die verloopt 1 feb dan heb ik al 10 jaar mijn rijbewijs. Dan Amy weer ophalen. Probeer een andere keer wel bij te lezen. xxx