In vergelijking met vorig jaar krijgen we minder terug omdat de vergoeding voor gastouders per 2010 is teruggeschroefd.. terwijl de vergoeding voor het KDV is verhoogd. Onze gastouder krijgt 5 euro per uur.. en dan apart daarvan nog 113 euro per maand aan het gastouderbureau zelf betalen... duur geintje allemaal. In vergelijking met vorig jaar krijgen we 65 euro minder terug... en dan je eigen bijdrage er nog bij... kom ik op 165 euro eigen bijdrage voor 2 kinderen... terwijl in 2009 de eigen bijdrage voor dezelfde berekening 100 euro was...heel fijn.
@ Katje... knuff voor jou... ellende allemaal. Succes morgen!! @ Lafo.. sneu voor je ex schoonzus dat ze langer op haar man moet wachten dat hij thuis komt. Lekker dat de hond naar pension is... scheelt je een hoop troep. Ik duik zo mijn bedje in.... hopelijk slaap ik deze nacht eens wat beter... het is echt een drama... wordt elk uur wakker om te plassen en om 5 uur kan ik niet meer slapen... ga ik maar beetje tv kijken.. gelukkig digitale tv met hoop onzinnige zenders (John is dan al zijn bed uit, want heeft vroege dienst). Om 7 uur maar weer slapen en dan om half 10 wakker (ben zooo blij dat mijn meisje ook van uitslapen houdt )
Naatje ik hoop dat je vannacht wat beter slaapt!!! Lafo Ja dat is toch wel wat, ineens geen stroom meer. Wat zielig dat Amy zo ziek was zeg, had ze misschien iets verkeerds gegeten? En de hond toch niet zo'n succes dat hij naar een pension is ? Hier ga ik ook naar bed en hopenlijk vannacht een betere nachtrust.. Mike heeft vandaag were 5 flessen gehad waarvan de laatste net om 2145 dus hoop dat het wat beter gaat nu!
Voor een dag vind ik het te veel.. Als je nog twijfelt kan je nog later beslissen.. Ik was eigenlijk niet gegaan naar de sollicitatiegesprek bij de politie. Ten eerste was het een uurtje reizen, ten tweede het sneeuwde heel erg die dag en ten laatste het was veelste veel koud. Dus had geen zin...
hoeveel per dag/week werk jij??? Gefeliciteerd met de verjaardag van je tante.. Zo te lezen was het een leuke dag voor Evan..
Gisteren hebben wij een Lcd tv van Samsung en wel 139 cm groot is de scherm... Wij gaan de helft cash en de andere helft in 12 maanden betalen zonder rente. Wij gaan het vandaag betalen en ophalen...
Waar kan ik goedkope verticale lamellen vinden? Ik wil het ophangen in de keuken voor de nieuwe schuifdeuren..
Wat een ochtend meiden, ik ben gewoon bekaf. Vanmorgen schrokken we pas wakker om 09.00, Britt lag nog lekker te slapen Maar had een afspraak bij het cb om 09.20 Nou rennen en haasten natuurlijk, kon ik dat groeiboekje niet vinden. Ik alles overhoop gehaald, nee hoor niks.... Cb kan je hier niet bereiken, alleen een algemeen nummer en die stuurt dan een fax naar het cb als je wat moet melden, echt fijn zoiets dus dacht ik ga er gewoon heen, zonder boekje en papieren. Ligt dat boekje gewoon daar zonder dat ze dat even gemeld hebben aan mij :x Ik weet ook wel dat het mijn schuld is dat ik 'm laat slingeren maar dat ding lag er minstens al 2 weken, een belletje had fijn geweest. Maar het was inmiddels 10 uur en geen plek meer, maar wel om 11 uur, in de tussentijd me rijbewijs verlengt. Bij dat gemeentehuis kan je dus nergens parkeren en als je haast heb zit ook alles tegen, lampje van mijn benzine stond sinds gisteren al te knipperen en moest eigenlijk allang tanken. Nou dat geregeld weer terug naar het cb en daarna snel getankt en nu zit ik even op mijn billen en kan ik eindelijk iets eten. Straks Amy ophalen (shit nu eigenlijk al zie ik) Britt heeft haar inentingen gekregen en is erg ontroostbaar... Ze weegt trouwens 5195 gewoon netjes maar ze is echt mega lang> 60 cm maar liefst!! Ze zit ver boven het gemiddelde, wel grappig zo'n lange dame, houden zo!!
Nee hoor.. ben thuis. Maar was druk bezig de eerste etage te poetsen en op te ruimen.. Verticale lamellen... pfff probeer de kwantum of leenbakker... hornbach misschien?? Maar weet niet of ze die winkels ook in België hebben... Leuke foto van Isa.
pfff Lafo... klinkt als een (kleine) stressdag... balen. Wel bijdehand van het CB.. ze hadden idd toch ff een belletje kunnen doen naar je. Zielig dat Britt ontroostbaar is van haar prikjes.. arm grietje. Hoe is het met Amy?? Alweer helemaal opgeknapt?
Hier vanacht redelijk geslapen... wel veel wakker, maar dat went . Vanmorgen de eerste etage gesopt en opgeruimt... Zoë boven voor de tv gezet in onze slaapkamer en daarna heeft ze even geholpen om haar eigen kamer te stoffen hihi. Alles is nu lekker opgeruimd en gesopt.. alleen de babykamer nog. Zoë kleedde ik steeds aan in de babykamer dus de commode was voor haar ingericht.. dat ook ff omgegooid vanmorgen. Kan de babykamer echt voro de baby worden en niet half voor Zoë . Nu even haar broodje geven en dan naar bed..ga ik ook ff liggen. Wel weer genoeg gedaan voor vandaag. Alleen straks nog het avondeten. oh ja... en de hond uitlaten... bah komt altijd wel weer wat als je denkt klaar te zijn .
Ja Naatje het was ook stressen en Amy is niet helemaal de oude nee, ze poept heel erg veel en het is dus ook waterdun, ze heeft gisteren alleen een beetje avond eten op en vandaag ook nog niet veel. Dat half om half kamer heb ik hier wel, dat komt nog wel als Amy echt gaat verhuizen naar haar eigen kamer, feitelijk heeft Amy dus 2 kamers...
Hoi meiden!! Naatje, balen van je nachten. Had ik bij Noah ook veel last van, deze keer gelukkig stuk minder, alleen echt op het laatst.. Lekker he rommelen in je verlof. Doe je niet teveel op 1 dag, je hebt nog zoveel tijd!!! Juud, balen dat Amy nog niet de oude is. Gelukkig geen koorts en niet meer spugen. Arme Britt... Noah had niet zoveel last van de prikjes.. ben benieuwd hoe deze straks gaan. Klinkt wel weer als een stress ochtend hahahah.. arme jij! en dan morgen weer kraamvisite, laat hoor!!! haahahaha.. Janny, hoe was je dagje Mike? gezellig?? je man een leuke dag gehad op zn nieuwe werk? Nazli, oke dan, ook zonde van de sollicitatie. Succes morgen met het gesprek. Hier: Wederom lekkere nacht gehad. Lucas kwam om 10 uur, daarna lekker zn bed in en toen om 2 en om 5 uur.. daarna is papa er om 7 uur met Noah uitgegaan en mocht ik lekker uitslapen tot 9 uur. we wisselen dat lekker af. Lucas had wel behoorlijk gespuugd vanochtend. Hij doet sowieso meer spugen als Noah.. die deed dat helemaal niet. Dus ff in de gaten houden en anders gaan we mengen met comfort, die is toch wat dikker. verder zijn we vanochtend ff naar de winkels gegaan, ff andere fles gehaald en boodschapjes gedaan met zn viertjes.. lekker hoor. Morgen maar ff de markt over wandelen. Hoogvliet (supermarkt) heeft vanaf morgen de pampers in de aanbieding. 4 pakken voor 25 euro. weet niet of jullie die in de buurt hebben zitten anders dan weten jullie dat. wij gaan ff 8 pakken in slaan. Zometeen komt vriendin met haar zoontje, noah zn vriendje hahahah, gezellig ook voor noah. Schoonmoeder komt ook nog ff buurten dus... wederom weer druk dagje. Heb net Noah zn speelhoek ff uitgemest en opgeruimd pffff wat heeft dat kind een hoop en dan is ie alwer jarig over 4 maanden ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh komt er nog meer bij.
Juud wat een eikels op de CB zeg, daar word je dan ook niet vrolijk van...GRRR Gelukkig is Britt goed aangekomen en ook lekker lang al!! Leuk!!! Krijgt Britt ook van die leuke krulletjes zoals AMy, of niet? hier kan ik bij Mike nog niet echt slag ofzo ontdekken... Gina hoe is het met Noah en zijn beentje. Nazli hoe kan het dat Isa nog helemaal geen enkel woordje zegt???? Hier ook een vrije dag, maar druk bezig in huis, en met Mike.. Laura is op de creche.. In de stad geweest en bezig met eten koken voor straks want dan heb ik geen tijd hihihi
Janny, met Noah zn beentje gaat het stuk beter gelukkig. Hij loopt haast niet meer mank dus hoef niet meer terug naar de ha. Dalijk wel ff bellen voor recept voor anti conceptie. Ga aan de cerazette pil, is de lichtste die er is, kijken of ik daar geen doorbraakbloedingen van krijg en dan kan ik die gewoon blijven gebruiken. heb ik de vorige keer bij de bv ook gedaan en toen ging het qua buien goed maar met gewone pil niet. Lekker vrije dag!!!
het schema van sem houden we gewoon nog even zo aan zoals ik die hier eerder neergezet heb en sem wordt vrolijker en vrolijker al heeft hij nu last van een buikgriepvirus denk ik omdat ik die zondag had en gister nog iets bart gister en vandaag en sem dus vandaag mooie wisseling van de wacht zo blehh nazli wanneer moest je nu soliciteren? gr miriam