Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lafo

    Lafo VIP lid

    27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ik ga zo naar de ha, mocht gelijk komen, ze spuugt weer alles uit, o o meiden zo zielig...
     
  2. mariska72

    mariska72 Fanatiek lid

    25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Fijn dat je gelijk mag komen, Lafo!! Succes!!

    Geduld meiden....het heeft toch geen zin om nu gelijk weer te testen..het was een ultra licht streepje..als ik nu weer test dan blijft dat streep zo ultra hoor..of geen streepje. Ik kan niks anders doen dan afwachten...
     
  3. daam

    daam Fanatiek lid

    Juud, succes bij de HA!

    Anas, spannend morgen, sla je wat waterijsjes in?

    Nazli, hoe ging het gesprek?

    Ik ga zo de groene plakaten uit mikki d'r haar weken in badje. Ze zitten echt overal aangeplakt! Blegh.
     
  4. daam

    daam Fanatiek lid

    Mikki vindt het een verschrikking, dat ding op haar neus en mond, dan gaat ze echt uit haar dak! Gelukkig ademt ze het medicijn dan wel extra goed in met die lange uithalen en daarna het diepe inandemen. En ik moet zeggen, het lijkt wel te helpen, jammer dat ze er zo hyper van wordt.
     
  5. nazli21

    nazli21 VIP lid

    28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Isa gaan we straks ophalen, als mijn man thuis is... Ja daar kun je idd niks eraan doen. Misschien veranderd het wel en maybe is het een fase..
     
  6. nazli21

    nazli21 VIP lid

    28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    wauw spannend zeg. Als er een licht streepje op zit dan is het toch positief....
    Hopelijk van wel
     
  7. nazli21

    nazli21 VIP lid

    28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Ik duim ook mee
     
  8. nazli21

    nazli21 VIP lid

    28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    De cb zei dat ook dat het vaker te zien was bij kinderen die 2talig opgevoed worden. Ik zie het wel, , vroeg of laat gaat hij praten. Als hij dat maar doet... dus wachten..
     
  9. anastasia

    anastasia VIP lid

    29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    lieve Juud succes bij de huisarts, wat een gedoe he meid :( Ik duim voor je dat Britt met ORS ofzo genoeg vocht binnen krijgt.
    kus!
     
  10. nazli21

    nazli21 VIP lid

    28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Ze hebben alleen infosessie gegeven. Dus geen gesprek, daar hadden ze geen tijd voor. Ik ben wel akkoord gegaan, alleen zei ik tegen hun dat ik mijn twijfels had. Want ik heb 2 keuzes.

    De ene is of ik kan via het werkwinkel gaan studeren, zij betalen dan mijn kinderopvang, krijg ik nog 2 aparte premies, studie- en boekenkosten etc.. Maar ik moet alle lessen volgen. Dus als Isa ziek wordt mag ik maar 1 dag afwezig zijn en dan moet ik oplossing voor vinden.. Ik krijg dan ook een volledige uitkering...

    De 2de is door CWI, alleen moet ik alles zelf betalen en ik krijg dan ook een uitkering maar minder dan de bovenste...

    Ik mag ook niet tussentijd stoppen met de opleiding dan volgen er sancties voor mijn uitkering... De opleiding duurt 3 jaar op de hogeschool dus het is een hbo opleiding...

    Ik heb volgende week dinsdag om 10.00 uur afspraak voor een gesprek en nog een paar testen en dan weet ik meer...

    De opleiding start in september zoals ik eerder zei duurt 3 jaar veel stages. Ik moet flexibel zijn want ik mag niet kiezen of het vroeg laat nacht is...

    Mijn man wilt graag dat ik studeer en hij steunt mij erbij...

    owh dames ik wil heel graag, maar ik weet niet of het mij 3 jaar lukt...
     
  11. nazli21

    nazli21 VIP lid

    28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Heeft ze Buikgriep??
     
  12. nazli21

    nazli21 VIP lid

    28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    moet ze met het aerosol nemen.. Dus met een maskertje etc...
    Isa wilt dat ook nooit...
     
  13. Naatje80

    Naatje80 Fanatiek lid

    16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    @ Daam. Balen dat Mikki aan de ventolin moet... Zoë heeft een jaar aan de pufjes gezeten.. totdat haar neusamandel geknipt werd. Toen had ze het niet meer nodig. Afleiden afleiden afleiden.. was hier het enige dat werkte. Liedjes zingen enz.
    Gelukkig dat het lijkt dat ze er wel baat bij heeft... anders heb je helemaal het gevoel dat je het voor niets doet.
    Alle groene plakkaten weggewassen? ;)

    @ Anas. Succes morgen met Laura... ben benieuwd. Zoë had na de operatie (toe nze weer thuis was) nergens meer last van. Van de neusamandel knippen zijn ze veel sneller opgeknapt dan vande keelamandelen.

    @ Lafo. Hoe was het bij de HA? Arme Britt.. zal toch eens fijn zijn als het allemaal wat voorspoediger ging.

    @ nazli.. moelijke keuze.. opleiding voor 3 jaar. Wat voor opleiding is het? Dat heb ik even gemist, sorry.

    @ Mariska... duim duim duim... pfff moet ik nog tot vrijdag duimen??? Dat wordt spierpijn door al dat duimen!! :D

    @ hier. lekker rustig dagje. Zoë ligt lekker te slapen en John en ik zijn aan het bankhangen... hebben allebei geen zin in wat te doen hihi. Morgen weer een dag...
    John zijn mountainbike stond te koop op marktplaats en net is er iemand geweest om te kijken. En die heeft hem gekocht... dus die komt zo weer terug, want moest nog ff geld halen. Lekker dat dat ding weg is, want stond me alleen mar in de weg in de garage (NESTELDRANG!!!!!);)
     
  14. anastasia

    anastasia VIP lid

    29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Pfff ik heb het vandaag ecvht even gehad ! Bah, Laura is lief, maar Mike is zo huilerig dat ik er helemaal gestoord van wordt echt heel vervelend. Niks helpt hij is echt alleen maar aan het huilen huilen huilen huilen... zelfs laura zegt huilen huilen huilen als hij weer begint..
    pffffff er zijn van die dagen dat ik er echt even niet vrolijk van word en dit is zo;n dag BAH
     
  15. anastasia

    anastasia VIP lid

    29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Juud hoe laat moest je bij de HA zijn met Britt?? Hoop dat alles goed is!
    xx
     
  16. bo2008

    bo2008 Niet meer actief

    Kreeg sms van juud vanmorgen dat britt in het zh is ... Ze was idd uitgedroogd

    krijg geen respons op me Sms naar haar dus zulle er nog zijn sme meid en arme juud
     
  17. bo2008

    bo2008 Niet meer actief

    Britt word nu op genomen alleen ander ziekenhuis daar is geen plek ...

    Vid het zo zielig hè
     
  18. Naatje80

    Naatje80 Fanatiek lid

    16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Hè bah... zielige Britt.. en natuurlijk arme papa en mama....
    Hopelijk is ze snel weer opgeknapt.
     
  19. bo2008

    bo2008 Niet meer actief

    Britt is wel suf maar is verder goed ze gaan kijkennof ze een infuus nodig heeft of niet

    Dit is alles dames
     
  20. mariska72

    mariska72 Fanatiek lid

    25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Jeetje arme Britt...
    Nazli..wil jezelf alles aan de kant zetten om deze opleiding te doen? Zo ja...DOEN!!!!!!!!!!!!!!!!!! Als dit is wat je wil doe het dan..als je deze kans laat lopen krijg je vast spijt..
     

Deel Deze Pagina