Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo2008

    bo2008 Niet meer actief

    Maria gewoon niet eerder testen dan op je nod meid als die posi was is die dat dan opzker zonder twijfel ik duim me rot vooR je

    morgen me 20weken echo !!!!!!
     
  2. mariska72

    mariska72 Fanatiek lid

    25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Bo..spannend hoor!!! Hoe laat moet je?
    Anas..ik hoop zo voor jullie dat na morgen Laura zich een stuk beter gaat voelen!!! Mike misschien een sprong?

    Wat een middag..........pffff..........ik heb in elk geval last van hormonen...welke dan ook...ben mijn sleutelbos kwijt...geen idee waar ze zijn..is me nog nooit overkomen. Ik was boos op me zelf...manlief proberen me rustig te maken..nou ja..kan er niks aan veranderen..morgen op t werk eens vragen of ze sleutels hebben gevonden. Evan lag al op bed toen ik thuis kwam..net 5 minuutjes maar toen ik bij hem kwam was hij heel erg ver weg...
     
  3. mariska72

    mariska72 Fanatiek lid

    25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Ik hoorde net dat er een docu opkomt over die moeder die een 8-ling heft gekregen..op sbs...
     
  4. anastasia

    anastasia VIP lid

    29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Bo bedankt voor het nieuws van Juud...

    Juud ik heb echt met je te doen, het zit ook allemaal niet mee met de kleine pop. Ik kan me voorstellend at je hier erg onzeker over word ondertussen. Het is ook allemaal niet niks :(
    Je hebt de laatste weken aardig wat voor je kiezen gehad, en hoop dat kleine Britt nu in elk geval goed opknapt en niet weer moet blijven.
    Stevige knuffel voor jou Juud!!

    Bo spannend de 20 weken echo, zo gaaf alweer op de helft!!! Gaat echt snel allemaal.

    Hier ga ik eens aan het huiswerk, morgen school :( bleeeeh helemaal geen zin in.

    En Mike , ja misschien idd een sprong, misschien last van keampjes ikw eet het niet .. maar waar hij 2 weken geleden nog keurig op 4 flessen van 210 zat drinkt hij nu 5 flessen van 180 en is hijook snachts weer aan het spoken.. en komt hij vaak na 180cc 3,5uur later alweer voor een volgende voeding en dat lijkt me toch niet erg wenselijk !!!
    Vandaag ook 7/15uur,10.45, 14,45, 18,45 en dan straks nog een fles.
    Hopenlijk idd een sprong...
     
  5. daam

    daam Fanatiek lid

    O Juud, wat hebben jullie pech zeg! Ik vind het heel goed dat jij je moederinstinct volgt en dat jullie huisarts een hele goeie dokter is dat ie jullie meteen langs laat komen. Ik was al aan het duimen voor mariska, maar ik ga nu een tandje harder duimen (*lees: op turbo-snelheid!*) voor een hele kortdurende opname en een snel opknappend kleintje. Knuf!
     
  6. daam

    daam Fanatiek lid

    Ja heftig he! 14 kids! :$
     
  7. daam

    daam Fanatiek lid

    Ik ga ook voor de sprong Anas! over twee daagjes doet ie het weer prima! Is Laura een beetje fit voor morgen? Moet ze Emla op haar handjes?
     
  8. daphne78

    daphne78 VIP lid

    10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Juud, hoop dat Britt snel opknapt!! Wat een pech heeft dat kleine meisje nu al te verduren.
     
  9. Lafo

    Lafo VIP lid

    27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hoi meiden even snel....

    Britt moet de nacht blijven, kijken hoe het gaat, of ze nog veel poept en spuugt.
    Ze is heeeeeeel slaperig en suf iets wat ze normaal niet is plus dat ze haar medicijnen ook uitspuugt en die refluxklachten weer om de hoek komen kijken....
    Ik hoop dat ik haar morgen weer mee naar huis mag nemen.

    Amy net opgehaald bij me exschoonzus, die heeft weer de hele dag niks gegeten, 1 hapje banaan en een kaakje en 2 pakjes drinken, dit alles eet/drinkt ze al 3 dagen en 39,5 koorts net...bah wat een ellende allemaal, soms zie ik het ook echt niet meer zitten...houdt het dan ook nooit op ga je weleens denken.
    Dus morgen ga ik de ha bellen voor Amy want dat gaat ook niet goed zo.
    Gelukkig is Ramon morgen ook thuis...

    Janny knuffel voor jou ook meid...succes morgen op school!

    Fioon thanks voor het doorgeven en laat je het me morgen weten of jullie er een prinsje of prinsesje bij krijgen, ben zoooo nieuwsgierig!!!
    Anders bel ik je wel, deed je bij mij ook weet je nog hahahahahaha

    Eten komt er zo aan en ik ga hier in huis puin ruimen, je wil mijn stapel was/strijk niet zien na al die poep en spuugwasjes....
     
  10. Lafo

    Lafo VIP lid

    27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Daphne en Daam dank je wel meiden, lief!
     
  11. daphne78

    daphne78 VIP lid

    10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Mariska, spannend!!!!!!!!!
     
  12. Gina82

    Gina82 Fanatiek lid

    3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hai meiden!!

    @juud, heb je al gesproken maar wil je nogmaals sterkte wensen. Kan me zo goed voorstellen dat je het af en toe niet meer ziet zitten.. het is ook allemaal niet niks.. niet alleen de hectiek maar ook nog eens de zorgen die je mentaal gaan opbreken!! een hele dikke knuffel en als ik ook maar iets voor je kan betekenen moet je het echt zeggen, dat weet je!!! Kuss

    @Janny, balen dat Mike zo uit zn doen is. Hoop dat het idd een sprongetje is en hij snel weer de oude is meid.. succes morgen op school!!!

    @Mariska, meid wat spannend!!! Ik duim zo voor je dat het raak is, dat heb je wel verdiend!!!!! Jammer dat Evan al lag te slapen.. balen is dat dan he dat je niet nog ff kan kroelen!!!

    @Fioon, meiddddd spannend!! Ik ben ook zo benieuwd of het een knul of een meid is!! ik lach me rot als het een jongen word, jouw huis is volgens mij zuurstok roze hihi.....

    @Nazli, tja.. weet je wat het is als je iets wil zul je er altijd wat voor moeten doen.. niks komt aangewaaid. dus als je het wil zul je ervoor moeten gaan voor 1000% maar als je het niet zeker weet of teveel vind dan moet je het niet doen want dan ga je het niet reddn. Denk dat je zoiets echt alleen kan doen als je super gemotiveerd ben.

    Hier: lekker dagje gehad. Vanochtend met zn viertjes naar indoor speeltuin geweest, was wel leuk maar Noah vind echt alles eng hahahahah.. dus die gaat nergens in en hobbelt eigenlijk maar beetje rond. wordt nog wat hoor die peuterspeelzaal!!! Noah slaapt ook al dagen niet meer tussen de middag maar speelt daar uurtje tot ie het zat is en dan halen we m er maar uit.. vanmiddag ff de markt over geweest en schoenen voor ro gekocht voor de bruiloft van zn broer volgende week. En daarna lekker gegten en 7 uur lag meneer op bed. savonds gelukkig geen problemen met slapen. Lucas ook heel zoet geweest en niet gespuugd vandaag.. dus dat is mooi. Die is na badje en de fles van 9 uur lekker naar bed gegaan en nu dus het rijk voor ons alleen!!! lekker hoor!!!
     
  13. anastasia

    anastasia VIP lid

    29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Juud ik kan me echt voorstellen hoe jij je nu voelt, tot een maand geleden was het hier toch ook zo'n drama. Ik was zo vaak bij de huisarts dat het leek of ik er werkte, en dan ging Mike net goed, had Laura weer wat. Echt ik dacht dat ik gek werd. Ik heb mezelf ook eigenlijk achteraf wel voorbij gelopen merk ik nu.
    Daarom kan ik je niet vaak genoeg zeggen denk aan jezelf. neem ook tijd en rust voor jezelf niet alles hoeft !! En stilzitten is soms ook goed om wat je meemaakt een plekje te geven.

    Het komt wel weer goed met je lieve schat, maar meissie zorg ook alsjeblieft goed voor jezelf!!!

    En heel veel succes ook weer met Amy, arm meisje!
     
  14. anastasia

    anastasia VIP lid

    29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Gina klinkt gezellig meid die indoor speeltuin!! Ik ben hier dus nog steeds niet geweest het is echt treurig maar waar.. Ik durf niet eens meer te zeggen dat ik ga :) hahahaha
    Maar ik ga wel degelijk een keer hier naar ballorig alleen wanneer ... :D
     
  15. anastasia

    anastasia VIP lid

    29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Nazli ik sluit me aan bij de wijze woorden van Gina, als je er niet voor 1000% voor gaat moet je het niet doen.
    In Belgie is het echt heel goed geregeld, maar ook heel streng mbt absentie door ziek kindje etc...
    Je moet je heel goed realiseren waar je in stapt.
    Kijk, je bent wispelturig maar dat kan hiermee niet.. als je hierop ja zegt zit je er de komende 3 jaar gewoon aan vast. Ook als je het niet leuk vind!

    Ik vraag me af of je niet ( met je kinderwens) beter eerst daar aan kan gaan werken en in de tussentijd een baantje via het uitzendbureau ofzo kunt nemen ? Daarna kan je altijd nog die jaar studie gaan doen.

    Maar als je er niet volledig achterstaat kun je het beter nu niet doen dan spijt krijgen als je gestart bent
     
  16. Naatje80

    Naatje80 Fanatiek lid

    16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    hoi meiden,
    @ juud, sterkte meid voor jullie. Ik hoop dat britt morgen weer wat opgeknapt is. En ook beterschap voor amy. Ik leef met jullie mee.. En hoop dat het snel allemaal voorspoediger gaat.
    @ janny. Succes morgen met laura. Gaat vast allemaal meevallen.
    @ fion.. Spannend meid.. Ben erg benieuwd... Hoe laat moet je?
    Nou, behalve voor maris duim ik dus nu maar voor jullie allemaal... Maar goed dat ik verlof heb... Alle tijd hier ;).

    Hier alles rustig. Lig lekker in bed en zo slapen. Morgen weer met zoë naar de psz. Ouder kind ochtend. 2 vriendinnen gaan ook mee, maar de ene is 39 weken en de ander bijna 38 dus ben benieuwd of ze niet ineens liggien te bevallen vanacht.. Dan ga ik dus in mijn eentje naar de psz hahaha.





    .
     
  17. bo2008

    bo2008 Niet meer actief

    Hier is bo! ;)

    Gina klinkt gezellig en je ebt alles lekker op de rit klinkt zo heerlijk hoor meid

    Juudje denk idd om jezelf je kan amy rijstenat geven moet je me
    f bellle morgen dan leg ik het ff uit
    het Heers ook want John had er ook laat van verleden week weet j nog ?
    Oja toen kreeg ik je hubbie ik zei : een jongen hij zei: je mag nog een keer raden wahhaa was best grappig , hij lijkt me ook zon man die met je mee komt en dan als laatste weg gaat jullie kunne lekker lulle maar wij ook hoor hahaha

    Naatje lekker je verlof? Ja hè !l

    hier morgen ook kwart voor 4 eerst fisjo om 3 uur ff wat tij doding echt ik zeg een meid me man een jongen ..... Alleerst of alles gezond is is toch een medice echo hè maar gina we knallen gewoon wat blauws er anders doorheen hoornbel jouw gewoon ff en dan moet je ffnop me geest inbabbelen die de shxk moet verwerken hahahaah trouwens bij benneton had ik een heel lief blauw jasenin me handen vanmiddag mar ook een roze hahah
     
  18. Lafo

    Lafo VIP lid

    27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Heb de hapost gebeld, Amy blijft maar hoge koorts houden ondanks zetpil en weer de zoveelste dunne luier, ik vertrouw het gewoon niet...jullie horen het wel...
     
  19. anastasia

    anastasia VIP lid

    29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    {{{{Juud}}}}}

    xx
     
  20. Lafo

    Lafo VIP lid

    27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Jaja hier zijn we weer, Amy heeft naast een buikgriep ook weer oorontsteking....pfffffffffffffffffffffffff
    Dus weer neus gaan sprayen en buikgriep moet vanzelf over gaan, eten hoeft niet als ze maar genoeg drinken en 2 pakjes per dag is dus genoeg ondanks die dunne luiers.

    Meiden ik ga kruipend mijn bedje op zoeken ben echt heeeeeeeeel moe.

    trusten allemaal, morgen hopelijk een betere dag.
    Sowieso met goed nieuws van Fiona (alles kerngezond op een roze/blauwe wolk) en Mariska (ook op een roze/blauwe wolk hopelijk!!!)
     

Deel Deze Pagina