Goeie middag ladies kwam weer ff kyken en bylezen! Strax al lekker met Luna een uur wezen wandelen (naar de supermarkt haha), dus nu heb ik ff tyd. Ik was gisteren helemaal vergeten te vertellen dat we Luna's bedje naar haar eigen kamertje hebben verplaatst, en dat ze dus vanaf gisterenmorgen op haar eigen kamertje slaapt. Was wel ff slikken, vooral gisterenavond. Heb t id dat ik haar dan minder in de gaten kan houden, dus ben wel heel bly dat we zo'n camera hebben. Maar moet nog steeds wel aan t id wennen Heb gisterenavond zitten lezen tot ik er zeker van was dat ze sliep haha. By wie van jullie slaapt de kleine ook al op t eigen kamertje, en zo ja sinds wanneer. En zo nee, wanneer gaan jullie dit doen? Zo nu ff lezen hoor.
Hannah, oei even woensdag navragen dan. Hopelijk heeft Nieve niet nog een kuurtje nodig. Ik denk dat het inderdaad wel mee zal vallen met Neia's heupje, maar toch blijft het spannend, iedere keer die onderzoeken enzo. Friendly, super fijn dat je eindelijk serieus wordt genomen. Is natuurlijk erg belangrijk. Zo'n kussen schijnt wel te helpen hoor. Bij mijn neefje kwamen ze er te laat achter, die heeft nu een helmpje, is echt heel erg zielig. Hellepelle, ja heel herkenbaar. Ik voel me soms ook heel erg schuldig vanwege de bv, maar toch ben ik wel blij met de keuze. X Marieke
Ice: Ruben slaapt vanaf het begin in zn eigen kamer 's nachts. Alleen als ie niet meer in slaap valt of onrustig is slaapt ie bij ons in bed, dicht tegen mama aan. Jullie moeten je niet schuldig voelen vanwege de bv... als moeder of kind er onrustig van worden kun je gewoon beter over gaan op fv. Niks om je schuldig over te voelen maar gewoon de beste oplossing!
ice brian slaapt overdag in zijn eigen kamertje en snachts bij ons in de kinderwagen. heb nog geen zin om er snachts uit te gaan haha lui he . maar ben dan ook wel bang dat ik hem dan snachts niet hoor en er doorheen slaap. vanmiddag ff lekker wezen shoppen voor mijzelf een paar nieuwe truitjes gekocht.. en 3 pakjes voor brian!
thnxx voor de complimetjes alemaal! essiegirll wat leuk zeg dat je zusje aan t bevallen is! en 8 meter haha moest wel erg lachen toen ik dat las! kerels hebben er echt geen verstand van.. laatst ook iemand die ging gokken hoe lang brian was.. 80 cm zegt ie... haha hij is groot dat is waar maar 80 cm haha
Marieke: ja das waar...Zeker spannend zo'n onderzoek....Neia heeft vast superheupjes...Meid niet schuldig voelen, je hebt het geprobeerd en er alles aan gedaan, maar een ongelukkige gestresste mama is niet goed, niet voor jezelf en niet voor Neia. De keus was gewoon de beste oplossing. Wees maar trots op jezlef dat je het nog zo lang hebt volgehouden en dat je de keus hebt durven maken.... Ice: Nieve slaapt nog in haar wiegje bij ons op de kamer....Kan het nog niet om haar 's nachts op eigen kamertje te leggen. Vindt zo fijn dat ze dicht bij me is, beetje schade van zkh inhalen ofzo.... Weet nog niet wanneer ik haar 's nachts op haar kamertje laat slapen.
Ice, Neia slaapt ook nog in haar wiegje op onze kamer. Overdag ligt ze in haar eigen ledikantje op haar kamertje of in de box. Deze tante slaapt dus overal. Maar ik wil het volgende week denk ik wel een keer 's nachts proberen op haar eigen kamertje. Wel spannend hoor. Kan me voorstellen dat je het eng vond. Hoe is het gegaan? Deentje, heerlijk dat je geshopt hebt. Puilt Brian's kast ook al uit? Hannah, bedankt voor je oppep boost! Doet me goed, en ben nu ook wel heel blij dat ik ben overgestapt! Ik ga mijn meisje eten geven. X Marieke
Hier slaapt de kleine ook bij ons op de slaapkamer in de wieg! Vind ook dat ze nog veel te klein is om in een ledikantje in haar eigen kamer te slapen. Ze heeft tenslotte ook 9 mnd in mijn buik gezeten, en zowel ik en mijn man vinden de overgang naar een ledikantje nog te vroeg. Wanneer we het wel gaan doen, geen idee.. maar voorlopig niet denk ik. Vanmiddag is bij ons de jeugdverpleegkundige van het CB geweest ivm stevigouderschap.. dat is extra ondersteuning.. toch wel heel erg fijn om mijn zorgen over mijn schoonmoeder met iemand te kunnen bespreken hoor! www.stevigouderschap.nl
Wat fijn Anastasia dat je dat met haar hebt kunnen bespreken...Lucht vast op. Nooit gehoord van stevig ouderschap maar ziet er goed uit. Heb je daar zelf voor gekozen? Volgens mij heb je het ooit hier wel geschreven maar weet het niet meer Marieke succes met voeden! Zit hier nog steeds te wachten op mijn dametje. Ze slaapt alweer ruim 4 uur...
Hannah het is een project waar je vrijwillig aan mag deelnemen. gezien mijn verleden met een depressie en een eetstoornis kwam ik er voor in aanmerking.
Zo had net ineens bedacht dat ik mijn werkmail wel eens kon bekijken.........Pff heel mijn inbox puilt uit...Meer dan 300 berichten... Waarvan de helft dienstruil verzoeken zijn dus die kon ik gelukkig meteen in de prullenbak mieteren...Aan dienst ruilen doe ik voorlopig niet.....
kleine ligt al sinds derde dag snachts in eigen kamer! had dag en nacht ritme omgedraaid en door overdag beneden te laten slapen, savonds badje en dan eigen kamertje in is dat gelijk in 1 dag gewijzigd... @marieke, fijn te horen dat het zo goed met je gaat meid! @katsas, jeetje meid vervelend zo'n dag! herken het wel, had gister zo'n dag, zat er helemaal doorheen en huilen. en waarom? ik weet t niet.. schrijf het lekker van je af meid! ik ga snel weer verder, voedertijd!
Tjonge ik heb echt geen kind vandaag.... Madame heeft om half 8 gedronken, om 13.00 en nu pit ze nog steeds.......... Ga toch maar eens bij haar kijken..
Cas slaapt hier denk ik vanaf de tweede week in zijn eigen kamertje en bedje. In het begin nog in de bak van de kinderwagen en vrij snel daarna gewoon in zijn eigen bedje. Ik hoor hem prima als hij s nachts begint te miemelen! haha we waren allebei blij om onze eigen slaapkamer weer terug te hebben. Bovendien huilde hij toen heel erg veel en was het heel vervelend bij ons op de kamer. Ook het voeden leverde te veel last op voor Frank, die wel elke dag moest werken. Dus Cas op zijn eigne kamertje en een heerlijke relaxte stoel op zijn kamertje en mama gaat daar elke nacht voeden.
ik vind het ook heerlijk om onze kamer voor onszelf terug te hebben. ondanks dat Ruben zn kamer tegenover de onze is heb ik wel de babyfoon aanstaan, zodat ik goed kan horen of hij echt huilt, of jammert in zn slaap (meestal het eerste) als ik hem bv geef 's nachts doe ik de eerste borst in bed en dan de tweede nahet verschonen in zijn kamer (tenminste als we niet beide in slaap gevallen zijn). fles geef ik 's nachts altijd in zijn kamer, in een lekkere stoel met extra kussens, met gedimd licht.
ruben begon te huilen toen ik met mn bord eten langs kwam lopen... had wat gespuugd. is nu op mn arm weer verder gaan slapen. toch wel lekker dat ie eindelijk even slaapt! ga ff tv kijken, zelf ook ff tot rust komen
JOEPIE Luna is alweer 9 weken vandaag! Wat gaat de tyd toch snel, en ze groeit zo hard! Zelfs Maikels ouders die waren een week weg geweest, en zeiden wat is ze veel gegroeid! @Anastacia: pff lastig hé met de kilo's, ik wordt er ook helemaal knetter van En vooral als mensen dan ook nog zeggen, dat komt wel. ja die hebben lekker makkelyk praten toch? Hoe ging t vandaag met Laura's voedingen? @Fiona: fyn dat de voeding zo goed liep gisteren, en vandaag? @Maxi cosi in de auto: hier hebben we zo'n easy fix systeem, dat is klik en klaar Ideaal, geloof dat ik ook wel moeite zou hebben met de gordels haha. @lafo: jy gaat dus ook al aan de SB? Hier al 2 weken bezig... En zaterdag lekker uit eten, zonder je uk zal idd wennen zyn hé! Maarw wat balen dat je geen voetbal kunt kyken Je kunt je natuurlyk ziek melden Wat een wysneus is Luna hé hihi, ze kykt zo nieuwsgierig in t rond, vooral t plafond en de onderkant van de zoldertrap vind ze prachtig wat een lieve foto zeg! @Fiona: hihi leuk toch voor t geluk geboren Hier is Luna op maandag geboren, en haar naam betekend maan @Jvtje: ja hier ook vaak een speen die kwyt is in bed, maar soms denk ik wel es dat ze t erom doet hoor, heb ik de speen erin gedaan, ben ik de kamer nog niet uit of ze heeft em er alweer uit @lafo; ai jouw dame ook al van die scherpe nageltjes Hier ook, heb ze vd week weer gevyld. @Askim: thnx! Dat dryfmatje heb ik by prenatal gekocht. Maar of ie handig is voor in t badje betwyfel ik, is miss te breed? Dan kun je beter zo'n badzitje van bebe jou kopen, die verkopen ze daar ook. dat is echt voor in t badje. En denk dat ie ook wel handig is voor onder de douche (hannah? zeg t eens, jy hebt er 1 ) wil em zelf ook toch wel aanschaffen... Jammer van de bv, maar is toch een goeie troost dat Devrim t zo goed doet hé! Wat een knappe vent zeg! @Anastacia: leuke foto! Dat tshirtje van t ek is leuk, die heb ik helemaal niet gezien hier @Katsas: och meid toch, hoe dat zo opeens? dat is echt kl*** zeg dat je je zo voelt, kunnen we iets voor je doen? Dikke knuff meid! Hier ook wel es zo'n dag dat ik t allemaal niet zie zitten hoor, dan moet vooral Maikel t verduren @witte reus: oooooh foei toch Balen dat je zo'n pyn nog hebt, en zelfs bloed Hoop dat t snel over gaat! En Bram een flinkerd? dat valt hardstikke mee toch? @Deentje: ehm ze zeggen met 6 weken volgens my? En wat fyn dat je geen aanvallen meer hebt gehad! @Lafo: Ik heb Luna vandaag gewoon in de maxicosi met een jasje (open) aan, en voor de rest haar eigen kleren. Maar ja, Luna is ook al wat ouder dan Amy. Als t iets warmer is zonder jas, en nog warmer is met blote benen en armen hihi. Want als ze zweten is het echt te warm. @Wittereus: leuke foto's! En ik zie t al, jy ook duo penotti Enne stap je over by dezelfde provider en hou je je telefoonnummer? dan hoef je geen nieuw kaartje, maar anders idd wel volgens my. @Friendly: slaapt Ruben ook in de kinderwagen beter ingebakend? Luna slaapt daarin wel goed, zo gauw ik 1 stap buiten de deur zet slaapt ze al, wordt denk ik een buitenkind @Daphne: hier ook al dat soort opmerkingen: ooh wat een mooi popje, zeker nog heel jong hé (euh ja al 9 weken...), wat een mooi kindje, wat veel haar, enz, enz. Wel leuk hoor, voel me dan zo trots @neia: fyn dat Neia t zo goed doet, helemaal goedgekeurd, joepie Ze is nu al langer dan Luna! @hannah: suc6 met Felicitas, vond er geen hol aan ze komt met heel veel leuke spullen, maar eh als je nix koopt, neemt ze ook alles wer mee Op een paar proefmonstertjes na dan. En wat zielig voor Nieve dat ze nog steeds last heeft Kan me voorstellen dat je dan ook moet huilen! Hopenlyk gaat t nu echt snel over! @Jvtje & Neia: hoop dat by allebei jullie dametjes de heupjes goed zyn! @Essiegirly: spannend! maar ehm 8 meter @Friendly: fyn dat je zo serieus werd genomen! en nu maar hopen dat het helpt! @op eigen kamer slapen: ik dacht dat ik vroeg was met het naar t eigen kamertje verhuizen. maar zie dat t meevalt Ben eerder laat haha. Moet wel zeggen dat ik t best eng vond, was vannacht opeens helemaal bang dat er wat zou gebeuren, gek hé Gelukkig heeft ze goed geslapen, en ik had de babyfoon vry hard gezet, zodat ik by t minste of geringste op kon springen @Anastacia; fyn dat je zo goed met haar kon praten! Dat lucht vast op @hannah: niet? ach je kunt toch best een dienstje ruilen Hoe komt dat dat je dan mailtjes krygt terwyl je verlof hebt? Enne wat is Nieve een slaapkoppie vandaag zeg Hier valt t mee, madam moest eerst weer 20x de speen uitspugen voor ze in slaap viel. In de wandelwagen uiteraard wel super geslapen! Ze heeft er nix van gemerkt dat ze in de winkel zo uitgebreid bewonderd werd Zo dat was em weer voor vandaag Ik ga maar es aan t eten beginnen, Maikel was eerst beunen, en nu had zn baas gebeld of ie nog ergens mee kon helpen, dus hy is pas over een 1,5 uur thuis, als t niet nog later wordt. Ik ga in ieder geval wel vast eten! Fyne avond allemaal!
Heb Ruben momenteen weer hele dagen ingebakerd, hij is zo onrustig dat ik geen andere mogelijkheid heb. Als het weer iets warmer wordt probeer ik het overdag niet te doen... Brulalarm... etenstijd denk ik!
denk je dat echt daphne? dat is een sprookje want dan zit je s'nachts weer op omdat ze niet op de afgesproken tijd thuis zijn, haha het gaat pas over als ze het huis uit gaan.