nog ff over de 8 meter wahahahahaaha mirjam super meid ik duim zooooowee hard voor jullie dat het raak mag wezen ! laat het ons wel weten he!xxxx meiden ik gign dus een rondje lopen na haar voeding van 9 uur het was nog lekker licht ff bij schoonpa en ma geweest hoode ik van ze dat het helemaal niet goed is op savonds buiten te lopen omdat de lucht vochtigheid zoveel hoger is pffff wist ik veel ! nou ligt ze in de kinderwagen nog te slapen heb er maar erin gelaten om 12 uur krijgt ze haar fles weer ben zelf wel heel moe me manheeft een mega vreetkick en ik zit hier weg te kwijnen heb oook zon trek pfff maar die 7 kilo moet ervan af ! nou ga ff bij me man op de bank zitten oja weet niet meer wie het vroeg maar me man is eigen baas dus kan ze eigen tijden bepalen
Zo whahahahaha ik ben de eerste, ik geloof he zelf ook bijna niet dat ik al zo fit hier achter de computer zit Ik ga er gebruik van maken en ff het huis en de strijk te doen! Ze heeft net voor het eerst een grote fles gekregen 150 ml>165 incl schepjes en ze heeft er 10 van laten staan dus dat is wel netjes, alhoewel ik dacht dat ze alles wel op zo drinken. Haar spruw medicijn kreeg ik er niet meer in Straks op visite bij iemand van de gym dus kan ze ff kennis maken met haar nieuwe vriendje van 6 weken oud
De meeste van jullie kennen deze link denk ik wel maar plaats het toch maar even www.watkostenluiers.nl Houd je op de hoogte qua aanbiedingen luiers en billendoekjes.
Goedemorgen meiden! Miriam hoop voor je dat t snel raak is en alles goed gaat! hou je ons op de hoogte! zoals iedreen al zei je bent de eerste mei mama en dat zul je ook altijd blijven! essiegirlly van harte gefeliciteerd met je nichtje! jullie kindjes gaan dadelijk vast heel veel aan elkaar hebben! leuk hoor! Lafo hier ook indd. meer last als ik moe ben! heb t dan ook vooral savonds. of als ik snachts echt slecht geslapen heb de hele dag heb nu bij de kruidvat ijzer tabletten gekocht en vitamine b12 en moet zeggen volgens mij helpt t wel.. of ik denk dat t helpt brian is wel weer lekker aan t spoken geweest vannacht.... maar gelukkig was t voeden en weer slapen.. dus dan is t nog wel te doen. half 12 laatste voeding toen om half 3 weer toen half 7 toen 8 uur... eigenlijk nog te veel.. maarja....
Deeentje ik moet ook nog steeds mijn ijzer opkrikken met floradix mocht geen ijzertabletten slikken ivm bloedtransfusie, nu maar hopen dat het snel stijgt. Ik moet ook zeggen dat ik weinig fruit eet, daar heb ik dan weer geen zin in om het klaar te maken, erg he. Maar van half 3 tot half 7 is best lang toch? Pff ben aan het strijken maar er lijkt geen eind aan te komen.......
ja dat zijn 4uurtjes.. daar mag ik niet over klagen,.... maar wil dan daarna nog graag weer verder slape.. maar dat zat er helaas niet in! fruit eet ik ook niet veel.. als ik fruit haal dan laat ik t meestal verotten neem sochtends altijd eerst een bruistablet met multivitamine.. dan smiddags vaak wel een glas vruchten sap.. zo kom je toch aan de vitaminen. hoop voor je dat je ijzer snel omhoog word gekrikt! dan voel je je waarschijnlijk ook psychisch een stuk beter!
Fiona, ga lekker 's avonds wandelen! Je hebt haar gewoon aangekleed. En zo slecht is een "hogere" luchtvochtigheid niet hoor! Als het goed is kan je kindje wel tegen een stootje, en weerstand moet ze ook opbouwen toch? Laat je niet gek maken!
Miriam, ook ik duim voor je! En vreemde eend? Nee joh, jij bent onze eerste mama! Neia, ik heb nu de Kruidvat Extra Care voeding, deze is hyperallergeen, zit een beetje johannesbroodpitmeel in en helpt tegen krampjes. Gisteren leek het dus echt al een beetje te helpen! (Wij hadden beiden het gevoel dat Fay rustiger was dan de avonden daarvoor). En ook bijkomstig voordeel.... het scheelt maar 6! euro. (je kan alleen niet zomaar overstappen, je moet voeding mengen) (Ik heb bij Sam altijd Friso hypoallergeen gegeven, maar hoorde van anderen dat de kruidvatvoeding net zo goed is).
Deentje, ik ben ook al zo'n fruiteter (niet dus ) Maar Sam begint wel een fruiteter te worden, probeer dat wel aan te leren.
Zo ik ga ff snel bylezen voor mn knappe dochter wakker wordt @Friendly: Gelukkig helpt het inbakeren wel hé! @Jvtje: nog van harte met de 6 weken van Maudje @Daphne: jammer van dat shirtje hé, die wilde ik wel hebben. Vond die witte niet zo Enne je armbandje showen, wat doe je me aan Gelukkig ben ik byna jarig hihi @Neia: ehm kilo's? Nope Ach t gaat wel eraf, maar zoooooooo langzaam Maar ze zeggen dat dat wel beter is, omdat t er anders ook zo weer by op zit....whatever Arme neia, hoe is t vandaag met de krampjes? @essiegirly: van harte met je nichtje! @Miriam: leuk weer wat van je te horen meid, tuurly vergeten we je niet! Enne hier wordt heel hard geduimd op een wondertje voor jullie! @Katsas: hihi zo jy kunt los zeg @Lafo: helemaal geen erg plan hoor, een top id hihi En jullie hebben dus ook zo'n mooi plafond. wat Luna ook helemaal super vind, is een canvas wat ik vorig jaar gemaakt heb, en wat boven de bank hangt. Daar blyft ze maar naar staren @Fiona: dat van savonds lopen heb ik nog nooit gehoord hoor, wy lopen zo vaak savonds met haar (nou ok, niet na 9enen, maar goed) @Fruit; nu mer sonja eet ik dat weer vaker, net een heerlyk sinasappeltje naar binnen gewerkt. Oh Luna is wakker, ga haar in haar EK romper hysen Latersssss!
Wat is het rustig hier Iedereen nog aan het bijkomen zeker van een zware nacht Deentje hier dus ook rottend fruit en ik maar afvragen waar die fruitvliegjes vandaan komen....... Daphne gek he dat durf ik toch weer niet overgaan op Kruitvat merk, ik gebruik die van Friso idd........ik denk altijd weer duurder is beter...... Ice ja hahaha snode plannen van mij he Mijn trouwfoto vind Amy ook erg interessant Vanavond weer voor de buis zeker, hier ook hoor Hup Holland Hup alleen moeten ze nou winnen of niet? Vandaag komt m'n vriendin en haar Italiaanse man weer kijken en pannenkoeken eten jammie Ik ga ff douchen voordat het brulalarm afgaat ze zou zo onderhand weer moeten komen.....
@lafo: ehm eigenlyk moeten ze verliezen, want dan gaat Roemenië door en zyn Frankryk en Italië eruit. Nederland kan beter Roemenië nog een x tegenkomen dan de Fransen of Italianen, want of ze dan nóg een x winnen? Dus we moedigen niet aan voor de winst, maar voor de beste uitslag voor NL hihi. Enne ik blyf ook maar gewoon op Friso, ga niet weer wisselen... Idd rustig hier, t is mooi weer, dus iedereen is vast an de wandel! Zo deze mams gaat ff eten, en dan naar de bieb, en ff naar Prenatal (alweer hihi) heb nog 80eurie aan bonnen, en kreeg net een foldertje met opruiming. Zag dat ze een lime groen badzitje hebben, die past by ons badje Zag nog meer leuke dingen, zoals altyd, maar die moet ik maar snel voorby lopen Ciao!
pfff ff seikbericht! me moeder!grrrrr ze is al een hele week niet geweest zowat wilde ze zaterdag zo langs komen maar omdat me man niet kan met me ouders heb ik gevraagd bel ff van te voren ,dan weet me man dat en gaat die weg zodat ik gewoon gezellig met ze kan zitten , nou ik zeg ik kan niet maar kom je dan gezellig maandag morgen , jaa is goed zegt ze want ik heb een truitje voor dr gekocht en dan kom ik om 11 uur , nou ik nadat die wijkverpleegkundige weg was zit ik kant en klaar te wachten op me moeder, beau liet ik nog ff liggen omdat ze er dan weer bij kon zijn als ze in bad ging en flesje kreeg zodat ze ook ff beau kon vasthouden enzo , nou 11,10 ik denk bel toch ff bel ik op ligt ze in bed vet chago zegt ze ja ik ben moe ik slaap ik zeg hallo ik zit op je te wachten ik kan dan zo kwaad worden of ik niks beters te doen heb dan wachten op iemand belt ze daarna op ik kom straks wel ff , nou dan hoeft het voor mij niet meer en ik had met me schoonma afgesproken om te winkelen ik zeg nee ik kanniet , o nou dna kom ik morgen wel zegt ze , maar dan kan ik ook niet zei ik , ja was zo pissed omdat ze als ze haar kleinkind zo graag wilt zien zaterdag dat je dan juist maandag morgen gewoon op de stoep staat voor dr of ben ik nou gek belt ze net toch op ja ik kom ff eraan maar me man is ook thuis pfff en ik ga ook zo weg met hem en beau ik zeg nee ik kan niet ik moet weg en morgen ga ikook weg kom dan gezellig donderdag morgen nee zegt ze dan kan ik niet en vrijdag ook niet en dan ook niet en dan ook niet pffff ik zeg heb je dan geen gaatje ergens over nee zegt ze ik ben druk ik zeg ik ben ook druk ja maar ik ook ik heb verders geen tijd als nu vandaag dus gewoon willen pushen dwingen en heersen ik ging al koken toen kwam het hoge woord eruit ze zei ik wil niet op afspraak bij je komen ik ben niet welkom ik zeg dat ben je wel maar als je gewoon belt van te voren dan gaat me man weg en dan kan je gewoon altijd komen nou en toen zei ze dat ze zich achtergesteld voelde ivm met bepaalde personen die ik er wel bij betrok dus dat sloeg op me schoonouders ik zeg wat zeg je? ze herhaalde het aarzelt ik kookte en beau op me arm viel net in slaap ik zeg ik ben helemaal kaar met jouw! en hing zo op belt ze me 3x in nam niet op ik kon wel janken staat ze op me voicemail JA met mama bel me maar terug want wat bedoel je nou ik ben helemaal klaar met jouw pff heb giga hoofdpijn heb 2 aspris in genomen maar ik wordt hier zooo ontzettend moe van me vader die het kind 1x heeft gezien zegt ze ja hij wil niet komen als die zich niet welkom voelt pfffff ik zeg hij is welkom en pakt die ze kleinkind daarop omdat die een probleem heeft met mijn man nou echt meiden moest het ff van me afschrijven maar wat vinden jullie er nou van ligt het nu aan mij me man moet ze echt niet en heeft alle redenen ervoor hoe ze met mij om zijn gegaan ect ect maar hij zegt het zijn toch je ouders en als ze willen komen laat ze dan ff bellen dan weet ik dat ze er zijn en ga ik gewoon weg werd net weer gebeld nartuurlij prive nummer dat kon niemand anders als me moeder zijn dus ik zeg helemaal op volle scherpte ja hallo ! hoor ik me collegas aan de andere kant : zo neem je toch geen telefoon op , ooo ik schaam me dood ik met een rotsmoes weer mezelf rechtgezet maar me man zegt kijknou hoever ze je al heeft je hebt hoofdpijn en voelt je weer ellendig daar wordt hij weer meer kwaad om op haar maar zo blijft het maar door gaan en door gaan en door gaan echt het is haar wereldje of niet
@Lafo: hihi, hier ook al een plafondkijkertje Hoewel ze lampen nóg interessanter vindt, of ze nou aan zijn of niet Jij ook veel sterkte met je paniekaanvallen. Hopelijk wordt het niet erger! En ja, zo lang aan de borst... pff, is voor mij ook wennen hoor, moet ik zeggen! Tot zondag dronk ze telkens een minuut of 10-15 en dan een heeeel enkele keer wilde ze na een paar minuten nog een toetje. Nu dus echt zowat elke voeding zo lang! Nou ja, dan drinkt ze eerst 10-15 minuutjes, dan even een kwartiertje pauze om een boertje te kunnen laten & het eten te laten zakken en daarna leg ik haar dan nog een keertje aan, dan drinkt ze soms nog wel 20 minuten , maar andere keren ook maar 10 minuten ofzo. 's Avonds wil ze dan ook nog een 3e keer, maar dat zijn dan maar een paar slokken. Gelukkig dus niet 3 kwartier aan 1 stuk aan de borst, dat zou ik niet volhouden hoor Maar goed, alles bij elkaar ben je op die manier dus inderdaad wel zo een uur verder voor ze überhaupt genoeg gegeten heeft... Gister en eergister was ze weer terug op een schema van 5x per dag eten (voor de regeldag van zondag kwam ze ook al 5x per dag), dus dat maakt het gelukkig wel uit te houden @fiona: onze kraamhulp raadde ons juist aan om 's avonds pas laat (toch zeker na 8 uur) te gaan wandelen! Goed, dat was wel in de periode dat het zo warm was, dus dat had ook simpelweg met die hitte te maken, maar neem toch aan dat dan evengoed de luchtvochtigheid hoger zou zijn. Ik zou je er dus niets van aantrekken hoor, Beau kan echt wel wat hebben! Je zult er toch ook wel eens gewoon overdag uitmoeten, ook op dagen dat er een hoge luchtvochtigheid is, dus waarom zou het dan wel kunnen en 's avonds niet? @deentje: fijn dat die ijzertabletten en b12-vitaminen lijken te werken! Hier ook al geen fruiteter. En m'n man ook niet, dus we hebben het eigenlijk ook gewoon nooit in huis, kan het ook niet rot worden @Ice: hmm, volgens mij moest NL in de kwalificatie-reeks ook al 2x tegen Roemenië en volgens mij ging dat ook niet echt helemaal lekker, dus of je dan zo blij moet zijn met Roemenië om nog een keer tegen te komen? *zoekt het even op* Sterker nog: Roemenië is als groepswinnaar uit de kwalificaties voor het EK gekomen, 3 punten meer dan NL. In het thuisduel werd het 0-0 en uit heeft NL met 1-0 verloren... Haha, Maud werd vanmorgen rond 7 uur wakker, werd ze door papa bij mij neer gelegd voor de voeding. Ligt ze nog niet goed en wel naast me, valt ze zo als een blok weer in slaap Uiteindelijk werd ze tegen half 9 dan toch echt wakker en heeft ze lekker gegeten Nou, hier gaat het brulalarm, dus ik ben er weer vandoor!
ja idd ik denk overbezorgde opa en oma maar idd ze moeten wel egens tegen kunnen onsukkie ben je druk met louise? haha ik zie je niet
Hallo meiden, Ik heb echt een slaapkopje...... Van 11 tot 5.30 geslapen, half uur gedronken en toen weer in slaap gevallen. Om 10 uur weer wakker, aangekleed en gevoed en nu pit ze alweer.... Miriam: lieverd wat knap van je dat je hier toch nog steeds blijft meelezen. En jij bent en blijft de eerste mei-mama. Je meisje hoort er ook bij. Ze waakt vast over al onze kindjes. Wat spannend meid...Hoop dat het snel raak is! Lafo: goed bezig met de strijk! Enne snood plannetje maar had hetzelfde gedaan denk ik.... Ice: shop ze..... Essie: gefeliciteerd met je nichtje! Jvtje: Nieve doet dat ook vaak, kwartiertje drinken, dan boertje en dan vaak daarna idd weer nog 15-20 minuten aan de borst. Soms ook niet. Fiona: lekker wandelen hoor 's avonds. Zal echt wel meevallen, tegenwoordig mag je bijna niks meer...En succes met de familieperikelen...Ik was ook boos geworden als je zit te wachten en ze komt niet.. Deentje: fijn dat het lijkt te werken. Ik ben ook niet zo'n megafruiteter en mijn man ook niet dus we hebben niet vaak fruit in huis. Voetbal: we gaan gewoon voor de winst.........Tja het zou wel leuk zijn dat Italië em Frankrijk eruit liggen maar toch, revanche op de Roemenen vanuit de kwalificaties is ook niet verkeerd. Hier vanavond voetbal kijken samen met de buren...Hijs mijn dametje straks wel in het oranje Marieke: wat zielig van die krampjes..hoe is het vannacht gegaan? Enne heb er zin in.... Katsas: beter om even helemaal los te gaan.........Lekker vreten helpt altijd Will: bedankt voor de link!
Ik ga zo op visite meiden maar kom nog ff buurten. @ Jvtje idd Oranje heeft niet gewonnen van Roemenie dus dat maakt het wel lastiger om te denken van we laten die Roemenen door......maar aan de andere kant Frankrijk of Italie dat zijn altijd landen die in het toernooi groeien en een heleboel ervaring hebben......lastig @ Ice veel plezier bij Prenatal idd een hele gevaarlijke winkel Zo 80 euries aan bonnen ben jaloers @ Fiona tsjonge wat een verhaal zeg, ondanks of het me moeder zou zijn ik zou het ook niet accepteren allemaal. Jij bepaald wanneer ze komen en wanneer niet en dat zullen ze maar moeten accepteren. Jammer dat het zo moet gaan meid.....gelukkig heb je hele lieve schoonouders. @ Hannah jij ook veel plezier vanavond, Amy haar oranje romper ligt nog in de was Hoe gaat het met de spruw, Amy heeft nog een klein plekje op haar lip maar die heeft ze al een hele tijd en die wil niet weggaan...... Hier ongeveer hetzelfde ritme, om 22.30 laatste fles, toen kwam ze om 06.15 en toen pas weer om 12.30 Nu is ze wakker! Ik ga meiden, tot vanavond of anders morgen weer!
Hoi! @ Hannah: gisteren vergeten te vragen, maar waarom heb je in hemelsnaam je werkmail al gecheckt, je hoeft toch nog niet te werken, of toch al? Nee toch? @ Marieke: Gelukkig maar dat ik mijn stoere image hou dan maar nee, gaat vandaag al iets beter in die zin dat ik nog niet heb gehuild, wel voel ik me...nog steeds down. Dat is het juiste woord geloof ik. Wat zielig dat neia krampjes heeft steeds..bah! @ JVtje: natuurlijk zitten er ook gewoon veel voordelen aan bv en ik ben wel pro hoor, maar heb voor mezelf deze beslissing genomen en sta er volledig achter. De belangrijkste eerste maand is achter de rug...dus nu afbouwen en een gelukkigere mama.... @ Lafo: kan me voorstellen als jij je ziek zou melden zeg. Ik heb trouwens gisteren alleen de tompoezen en toast met filet gehad..hihihi. De rest is voor vandaag @ fiona: nou dat heb ik nog nooit gehoord van die luchtvochtigheid, bovendien denk ik dan nog dat een keertje geen kwaad kan hoor. Wat goed dat je alweer aan het lijnen bent.. @ fiona: pfff ik kan me voorstellen dat je het heel rot vind dat je vader en moeder zo weinig aandacht geven aan Beau. Andere kant als zij zich echt niet welkom voelen, kan ik me wel voorstellen dat ze niet zomaar komen. Maar ik vind wel dat ze gewoon kunnen bellen en zich aan de afspraken moeten houden. Laat je niet gek maken meis....zonde van je energie @ JVtje: heerlijk dat maud je heeft laten uitslapen! Zo zit lekker aan de m & m's nu...vreten (zoals hannah zegt) helpt inderdaad altijd!
@fiona: hè bah, wat een gezeik met je moeder zeg Ben het helemaal met je eens hoor, hoeveel moeite is het nou helemaal om even van te voren te bellen? Nog los van je man, je hebt toch sowieso ook een eigen leven? Kan dus best dat het je gewoon niet uitkomt! Zou ze dan ineens op de stoep staan... Alleen al daarom zou ikzelf altijd even bellen... Hier is m'n man ook echt helemaal klaar met m'n moeder, dus ik probeer het ook altijd zo af te spreken dat hij dan werken is ofzo. En als dat een keertje niet lukt, vlucht hij altijd naar boven toe. Moet hij spontaan nog wat leren ofzo @Hannah: Maud heeft na de avondvoeding net zo lang geslaoen als Nieve. Alleen beetje jammer dat ze al om 20.15 kwam voor dr avondvoeding Verder slaapt deze madam ook al zo'n beetje de hele dag nu. Wel een verademing na de afgelopen dagen hoor, toen was ze niet in slaap te krijgen! @Lafo: dat maakt het inderdaad lastig. Nog een keer van Italië of Frankrijk winnen is zeker een opgave. Maar ja, van Roemenië hebben ze de laatste tijd sowieso nog niet gewonnen, van de Fransen en Italianen dan tenminste nog wel Nou ja, ik hou het er maar op dat NL van élke ploeg moet kunnen winnen om kampioen te worden. Het wordt hoe dan ook lastig, wie de tegenstander ook zal worden! En sowieso moet eerst de kwartfinale nog gewonnen worden, voor we ons überhaupt druk hoeven te maken over Italië, Frankrijk of Roemenië... (of Spanje, Zweden of Rusland)
@KatSas: er gaan meestal wel een paar dagen overheen, voor je je weer helemaal lekker voelt. Dat de huilbuien in elk geval al weg lijken te zijn, is alvast een goed teken! Sterkte ermee (((digiknuf))). Ik kan me helemaal voorstellen dat je hebt gekozen om over te stappen op fv hoor! Ik ben zelf ook wel pro-bv (maar verre van bv-maffia hoor ), maar het moet wel leuk blijven natuurlijk. Ik hou het nu zelf echt voor Maudje nog een paar weken vol, tot ik "afbouwen in verband met weer aan het werk gaan" als excuus heb. Voor mezelf hoeft het al een tijdje niet meer eigenlijk. Al die verhalen over hoe geweldig bv wel niet zou zijn... ik merk er echt nog maar heel weinig van hoor, van dat geweldige.