Pfff ja, er gaat een hoop tijd in zitten hoor. En we zijn vandaag met haar naar Schoorl geweest, daar zitten mijn opa en oma 2 weken op vakantie. Ons eerste ver-weg uitstapje. Ik heb een luca spiegel gekocht, dan kunnen we Louise bekijken in de auto zonder dat ik achterin hoef te gaan zitten, erg relaxt! Aanrader!
meiden ben echt wanhopig beau heeft al vanaf 8 uur mega krampen nu is ze net stil maar ben bang dat het straks weer brullen wordt ze heeft het nog niet eerder zo erg gehad heb haar net in een warm badje gedaan ze en hier in slaap gewiegt heb haar buikje al gemasseerd heb haar met haar blote lijfje op de mijne gelegd maar niks helpt ze heeft ook als om de 2 uur honger dus heb haar om half 10 een uur eerder een fles gegeven en die had ze bijna op en nu net kwam ze weer en heeft ze 30cc gedronken maar nou vraag ik me af wat kanik doen om van die klote krampen af te komen ik las iets van rooibosthee hoe geven jullie dat dan? en helpt het echt
Jeeeeeee Oranje heeft weer gewonnen en wat een leuke oranje baby's allemaal Straks komen we echt Italie nog een keer tegen en ben bang dat we niet nog een keer winnen, maar eerst zaterdag nog winnen Ice je hebt goed je best gedaan met shoppen, kreeg net ook het foldertje binnen van Prenatal, stond weer een hoop in helaas heb ik geen bonnen meer Anastacia en Fiona zo'n avond heb ik hier ook gehad ze kwam wat eerder weer voor haar voedingen terwijl ze overdag echt er soms 6 uur tussen laat, misschien is dat wel Amy's ritme, lekker clusteren voor de nacht (vind ik een leuk woord clusteren ) Fiona Marieke had ook die VSM druppels voor Neia wie weet helpen ze bij haar ook wel. Friendly Ruben is dus ook al zo hard gegroeit Deentje die Brian van jou die spant echt de kroon, wow die groeit echt hard, hoe doe je dat? Linda gaat het alweer een beetje, nog iets kunnen doen of heb je er maar bij neergelegd dat het even niet allemaal kon! Anastacia anticonceptie pleisters heb ik eerlijk gezegd nog nooit van gehoord, klinkt wel goed, is het ook erg betrouwbaar? Ben ook erg benieuwd naar mijn gesprek bij de gyn maar moet pas 10/7 Meiden welterusten mijn keuken is weer schoon leuk wel of er een ontploffing was......alles onder de pannenkoekenbeslag Tot morgen!
lafo die pleisters zij net zo betrouwbaar als de pil volgens de gyn.. hier vind je de info : http://www.anticonceptiepil.nl/content/ ... a/evra.asp en de bijsluiter: http://www.anticonceptiepil.nl/content/ ... r-evra.pdf
@inbakeren, zijn ook negatieve verhalen over inbakeren, alleen daarom, zou ik er zelf niet aan beginnen.. ( tenzij het alleen voor rust/regelmaat is)
Hmmm klinkt interessant ben benieuwd hoe je het gaat vinden.....wanneer ga je ermee starten? Staat alleen dat het voor vrouwen die boven de 90 kilo wegen niet geschikt is en weeg nu nog 90 kilo dus moet sowieso nog afvallen
Zo net heeft ze weer een fles gekregen, ze doet het zo goed onze meid, 12 uur laatste fles 06.30 samen met de wekker van papa meld ze zich En ze drinkt die grote hoeveelheid aardig op dus ben blij! Nu ligt ze wat te jammeren...... Hmmm wat gaan we vandaag eens doen......moet weer strijken had zoveel nog liggen Straks ook nog even naar de winkels!
Pfff nog steeds zo stil hier Meiden is er al iemand weer ongesteld geworden en zoja hoe lang duurde dat voordat het kwam? Mama's van kindje boven de 5 kilo wat voor maat hebben jullie beebs?
ga die druppels zo kopen beau kwam om hal 4 flesje gegeven en heeft toen geslapen tot 8 uur nu weer flesje maar ze wilt niet meer slapen ga haar zo in badje doen en dan haar jurk aantrekken hoop zo dat we nooit meer zon avond meemaken als gisteren wat zieli zeg ier druk dagje met bezoek en op bezoek gaan pfffff heb het er eigelijk mee gehad
Cas heeft hier nog verschillende pakjes in kleine maatjes. Sommige van 50 passen nog, en andere ook niet meer. Rompertjes in elk geval vast maatje 56. Verder soms ook al maatje 62 aan. Is heel erg afhankelijk van hoe het uitvalt.
Zo hier is weer rust in huis. Heb het gisteravond toch nog allemaal geregeld gekregen. Vannacht alleen nog 2 uur met een klaarwakkere Quinn op gezeten, die had energie voor 10 opeens, maar gelukkig heeft Zenne lekker geslapen. Ongesteld ben ik nog niet geweest. Ben wel blij als ik dat weer ben geweest, dan hebben we dat ook weer gehad. Fiona: hoe is het nu met Beau? Echt zielig die krampjes. Hier gelukkig nog geen last van gehad. Lafo: hoeveel drinkt Amy en hoe vaak? Zenne drinkt 7x per dag tussen de 100 en 130 met 1 fles per dag dat ze maar rond de 70 drinkt. Zenne past nu wel goed in 56, verwacht dat ze over een maandje wel in 62 past. Ik was al trots op Zenne dat die zoveel aangekomen was, maar als ik hier lees wat die baby's van jullie inmiddels al wegen, wow! Anastacia: ga straks eens even die info over die pleisters lezen. Was tot nu toe van plan een spiraaltje te nemen. Ben ook blij als ik dat ding heb want condooms vertrouw ik niet zo. Hebben tot nu toe 2x een condoom gebruikt en ben alweer blij als ik ongesteld ben want dan weet ik tenminste dat die dingen hun werk hebben gedaan. Die enorme vruchtbaarheid hier zie ik vanaf nu best als een nadeel want dat betekent extra oppassen. Nee wij zijn nu echt klaar met 2 meiden, heb ook geen plaats voor een 3e.
Ow en nu mag ik ook ff klagen Heb me toch iets vreemds..... Ik was tydens de bevalling ingescheurd in mn schaamlip (ja ik dacht, laat ik t es anders doen dan een ander ) en had eigenlyk nergens last van, behalve dat ie een beetje uitgelubberd was, maar ik dacht dat dat wel weer by zou trekken. Maar nu heb ik sinds een week er last van, net of mn onderbroek steeds verkeerd zit, en nu is ie ook een beetje opgezwollen en steekt ie er dus buiten zeg maar (lekker intiem verhaal, schaam me rot ) Ook lykt t of de plek waar gehecht is niet meer vast zit of zoiets, maar het is geen wondje. Snap er nix van, heb na lang twyfelen toch maar de vk gebeld, en die komt dus strax ff kyken (dacht dat ik dat tussen de bene gluren nu wel gehad had ) Pfffff ben hier helemaal niet bly mee, moet echt moeite doen om niet flink te gaan janken Ik hoop zo dat er verder nix is, maar ik ben zo bang dat ze zeggen dat ik eraan geholpen moet worden ofzo .........
Ice, welk modelletje heb jij uitgekozen? Linda, hier ook genoeg met twee meiden, en dus nu rubbertjes. Ik moet wachten tot na mijn menstruatie dan kan ik naar de huisarts en dan kan het spiraaltje erin (dat dus bij de apotheek al klaarligt). (maar wanneer ik ongesteld ga worden is maar de vraag) Met die anticonceptiepleisters krijg je ook meer hormonen binnen dan met spiraaltje, en dat is de reden waarom ik eigenlijk al voor spiraaltje ga, ik wil grotendeels van de hormonen af (en bij mirena zitten er wel hormonen in maar werken alleen bij baarmoeder). En ik vind de rubbertjes pijnlijk... volgens huisarts komt het echt door het rubber en dat in combi met litteken is niet fijn Mijn schoonmoeder stond net ineens aan de deur, ik zat heerlijk boven op de wc, wilde net de douche ingaan. Ze had niet gebeld van te voren, maar ze kwam Sam ophalen. Toch maar eens vertellen dat ik het wel prettig vind als ook zij van te voren even opbelt zodat ik weet dat ze er aan komt. Ik vind het wel fijn even zonder Sam, even wat meer rust. Fay die ligt nog eventjes te slapen, maar die ga ik zo wakker maken en in bad doen. En daarna mag ze eten. Gisteren lag ze weer te spoken door tot half 2 niet te willen slapen. En hier dus ook eentje die 's avonds buffert en om de 2 uur komt. Ik maak nu dus gewoon 2 flesjes van 1 fles. (Ze drinkt geen 2 hele flessen namelijk) Fiona, ik ben overgestapt op andere voeding die beter helpt tegen de krampjes en dat werkt gelukkig al goed. Marieke ben je al overgestapt op andere voeding van Friso? Of geef je de hypoallegeen? (Heb namelijk een half pakje over)
whahaha ice is had ze al op tv gezien ergens gisteren maar nu ik ze hier zo zie hahaha je snapt wel dat ik die rose ga bestellen maar of ik ze daadwerkelijk bij haar aan ga doen mischien voor de fun en o wat erg zeg van die schaamlip lijkt me ook zo k.u.t letterlijk maar mischien lijkt het minder erg dan dat het is meid in het ergste geval moet ze het mischien nog hechten hier ook last van een lip de rechter beetje gezwollen maar het trekt al gelukkig weg laatje het ff weten zo ? o een primeur! ik pas me oude broek weer! yeaaahh! ben zo blij maar ja dan heb ik gisteren een blousje gkocht maat 40! mt 38 heb ik normaal maar die boops van mij passen nergens meer in en die buik stja maar ziet er best afgekleed zo uit linda ik heb net de huisarts gebeld voor de krampjes ze raade venkel aan ik zeg heel bijdehand nee want bij voedingscentrum zeggen ze dat dat niet meer mag nu gaat ze met me lieve huisarts ff overleggen en belt zo terug hopelijk krijgt ze druppels dan zijn we de krampen voor wees maar blij dat je het nog niet eerder heb gehad het gaat door merg en been en je kan alleen maar wat troosten en dat helpt dan ook niet op zon moment ze was gisteren zo uitgeput van het huilen nadat ik haar in bad had gedaan viel ze uitgeput op me schouder inslaap zelf me man had de tranen in zijn ogen staan ze ligt nu lekker in haar wiegje te slapen de hartedief! ga ff wt in huis doen me afspraak is ziek dus die vervalt en vanmiddag krijg ik nog 2 vistes
daphen ik geef beau de kant en klare melk van nutrilon hyperalorgeen dacht eerst dat ze daar niet tegen kon maar met de avent flesjes gaat het heel goed ze drinkt ook de 100 cc de laatste 2 dagen alleen gisteravond heb ik haar om de 2 uur wat laten drinken net zoveel als ze wou volgens mij had ze een regelavondje met krampen erbij
Ik hou het even ego.......... Zo dadelijk met mijn meissie naar cb voor de eerste prikjes Ben gewoon zenuwachtig Kom straks wel verslag uitbrengen...