He meiden, Gister was echt een verschrikkelijke dag. Zo zielig voor Neia die krampjes. Gisteravond is het ook de hele tijd doorgegaan. Ze drinkt ook helemaal niet goed, ze kwam gister iedere 2 uur en dronk dan met heel veel moeite maar 50 cc leeg ofzo. Na het voetbal zijn we naar huis gegaan, in de auto was ze aan het krijsen. Thuis heeft ze niet gedronken en is Mark met haar onder de douche gegaan. Daarna heeft ze nog 40 cc gedronken en is toen eindelijk als een blok in slaap gevallen. Vanmorgen werd ze pas na 7,5 uur wakker! Ongelofelijk wat een nacht. Heerlijk! Toen dronk ze maar 10 cc leeg en viel weer in slaap, na 3 uur werd ze wakker en nu heeft ze weer met heel veel moeite 60 cc leeggedronken, en nu ligt ze weer te slapen. Ik ga straks bij de volgende voeding een grotere speen proberen. Want om de 2 uur voeden is ook geen doen, en dan doet ze over 60 cc echt dik drie kwartier. Dus het ritme moet er weer even terug in denk ik. De krampjes zijn tot nu toe gelukkig wel een heel stuk minder als gister. Hopelijk blijft dat zo! Zo, ik ga even een poging doen om bij te lezen! X Marieke
hier even een berichtje vanuit Zweden. ik ga zo de pc afsluiten en weet niet wanneer ik weer online ben. zal proberen om volgende week nog even bij mijn broer online te komen. ik heb even geen tijd om te reageren. ik hoop dat alles bij jullie lekker loopt en dat de kleintjes het allemaal goed doen. hier gaat het allemaal prima alleen een beetje te druk. jvtje ik heb je een pb gestuurd. meiden ik spreek jullie snel hoop ik. groetjes willie
Will: succes met de laatste dingetjes inpakken. Alvast een goede reis en we zien je wel weer verschijnen. Niet eerder doen dan dat je ons kunt vertellen hoe de HEMA-worst gesmaakt heeft Marieke: voor jou misschien ook een tip om een 1-2-3 speen (met fles) uit te proberen. Als het Neia veel moeite kost om te drinken valt ze snel in slaap. Op stand 3 krijgt ze sneller wat binnen, drinkt ze waarschijnlijk ook weer meer en kan ze daarne weer langer slapen. Zou het eens uitproberen als ik jou was. Als het goed gaat en ze hem snel leeg heeft draai je hem naar 2 en als ze heel snel drinkt naar 1. Werkt hier erg goed. Helen: je is idd erg vermoeiend dat huilen. Heb gelukkig in huis genoeg te doen om me er een beetje van af te sluiten (maar blijf het erg vervelend vinden!). Ruben slaapt nu al bijna anderhalf uur, zo ziet mama het graag. Hoop dat er snel weer een ritme in zit, kom ik ook weer wat meer aan mezelf toe.
Yeah! Examens gedaan hier! En hier alles in orde met Vittorio, Hij is echt een ENORM grote eter! Nu krijgt hij 5 flesjes per dag ; 4 van 150 ml + 5 en eentje 's avonds voor het slapen van 180 ml + 6 ! En daar heeft hij soms nog geen genoeg mee! Deze nacht voor het eerst ook een langere nacht gehad! Van 22h tot 6h15 , een flesje en dan sliep die weer door tot 11h! En tegen krampjes heb ik de druppels Colikind uit de aptheker gekregen..
Ja die heb ik gekregen van een kraambezoek! hou vol friendly het wordt echt minder hoor... Hier nu eindelijk ook rust... Therapie zal ook wel helpen hoor friendly. Hier vanmiddag weer naar de osteopaat. Hoop dat het weer wat helpt en het mannetje er rustiger van wordt... Will heel veel succes met de enorme reis! Hopenlijk gaat alles goed en zien we je snel weer verschijnen op het forum! Frostieke fijn datje tentames goed gegaanzijn. En wat gaat dat lekker zeg zo die nacht wil ik ook wel
beau slaapt nog steeds vanag half 12 zo komt met een half uurtje denk ik neia wat erg zeg die krampen ik krijg er druppels voor vandaag dus ben benieuwd zielig he frostieke heerlijk he die excames achter de rug te hebben en wat een vreetzakkie heb jij zeg
Ha meiden, Reageer later uitgebreider...Even snel verslagje van het cb, dan huis opruimen want krijgt straks nog visite... Nieve werd eerst gewogen, ze weegt nu 4330 gram en is 55 cm lang. Netjes in de groeicurve! En toen de prikjes, bij eerste prikje brullen en snikken maar na de tweede echt ontroostbaar Mams zat lekker mee te huilen, ze was zo hevig aan het snikken. Pas toen ik weer met de wagen ging lopen en haar speentje had gegeven werd het beter en viel ze in slaap in de wagen. Eenmaal thuis na de voeding weer huilen, arm ding...Nu ligt ze met speentje in de wagen en slaapt.......
Na 5 min huilen opgepakt, zat boertje dwars. Nu huilt ie al bijna een kwartier en het begint nog niet echt af te nemen, dus ga maar even troosten.. Ff aan de borst kijken of hij ook wil eten.
pfff hanah wat erg zeg ik zie er nu al tegenop pffff zit dan net zo hard mee te huilen denk ik zielig zielig zielig zeg geef er maar een extra dikke knuffel van mij
hey meiden. zit het in de lucht of zo want zo te lezen hebben we allemaal met krampjes ed te maken gehad.. ik heb ook maar met de wijkverpleegkundige gebeld. en die zei dat ze in week 6 echt een huilpiek hadden dwz regeldag/sprongetje.. maar ze zei ook dat het vrij goed mogelijk kon zijn dat er iets anders was. en ze heeft me het nummer van de osteopaat gegeven. ik kijk het nog even een dag aan want nu slaapt meneer. ohhh primeur.. Bram heeft geslapen van 23.30 tot 04.45 woehoe heerlijk... @Anastacia, ik ga dadelijk meteen eens alles doorlezen thanks voor de tip. @ice.. hoest nu? ik heb dit weekend ook de vk gebeld. omdat er bloed uit mijn littekend kwam en het zeer deed met piesen. de vk dacht dt er een hechting opgelost was of los gelaten had. en ik moet het goed schoon spoelen en even afwachten. het is gelukkig al een stuk minder. maar het idee dat er weer iemand in mijn muts zou moeten kijken enzo daar kreeg ik al spaans benauwd van. @katsass hoe gaat het nu met je? @foto's wat een leuke foto's zijn er geplaatst. ik was vergeten dat NL gister moest voetballen en had Bram een oranje shirt aan gedaan ( toevallig ) waait he bij jullie ook zo hard,. ik wil eigenlijk gaan wandelen maar kijk ff naar buiten denk dat ik maar lekker binnen blijf.
snik alweer niemand. nou dan ga ik een poging doen om naar de winkel te gaan! @fiona en baten die duitse druppels. wij wonen op de grens van Duitsland zeg maar dus als ze baten wil ik ze ook wel gaan proberen.
zo, heb een fles van 145cc naar binnen gewerkt, daarna spel en slapen. na 5 min brulalarm! heb nu hand op zn buik gelegd, maar zo dat hij me niet ziet en hij is stil! oogjes zijn nog wel open, maar hoop toch dat ie zo gaat slapen want heb eigenlijk niks te eten in huis (alleen blikvoer en pannekoeken). Maar mag pas met hem aan de wandel als ie slaapt. ga zo eerst mn hand weghalen, heel voorzichtig en kijken hoe hij daarop reageert. Is ook alweer kolftijd, dat moet eerst maar ff om de productie op peil te houden....
grrrr g*ver*dikke k*ut zooi heb ik een mega duur pakje met satijn eraan die beau van me schoonma heeft gehad verneukt met wassen kon op 30 graden dus ik binnenste buiten op 30 c en komt die er helemaal gekreukt uit het is net een prop papier wat in elkaar is gefrommelt en weer uitelkaar is getrokken echt zo zonder kan er wel om huilen me schoonma ook die het net zal plus in de stof op de naden is de stof gescheurt grerrrrrrrrrrrrrrrrrr lekker hoor! plus de druppels krijgen we pas vrijdag grrrrr en me viste is er nog niet zal om 3 uur hier zijn oooo deze dag is echt niet leuk meer!
Pff daar ben ik weer. 2 uur na het begin van het eten was ze dus weer wakker en mega veel honger. Ik heb het geprobeerd om nog een kwartier te rekken maar haar huiltje en honger gingen door merg en been. Toen dus 110 cc afgekolte melk met een grotere speen gegeven. En dat dronk ze in 2 x keer leeg. Mijn schoonmoeder kwam langs en heeft even met haar geknuffeld en toen is ze in slaap gevallen, ik ben benieuwd hoelang ze nu slaapt. Het is weer bijna 2 uur geleden. Ik ga even verder met bijlezen. X Marieke