Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frostieke

Frostieke Actief lid

10 jul 2007
    300
    0
    0
    Studente
    Sint-Niklaas
    @neia: en meestal heeft ie nog niet genoeg!

2. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zo wij zijn weer thuis van het winkelen en we zijn bij papa's werk langs geweest! Iedereen heeft je weer gezien en geknuffeld en je sliep lekker door!
    Bij de Blokker eindelijk m'n foto vergrotingen opgehaald en iedereen krijgt een mooie grote foto van Amy in een lijstje.
    Alle oma's en opa's en papa heeft nu ook een mooie foto pop z'n bureau staan!

Ze was om 12.30 eindelijk eens in slaap gevallen en geslapen tot iets over 5 uur gelukkig had ik net m'n pizza opgegeten dus net de fles gegeven en nu ligt ze in haar box heerlijk naar haar mobile te kijken en te luisteren.

Heb net m'n buik verbrand :evil: je zou denken hoe doe je dat? Nou door flesjes uit te koken en uit de pan te halen terwijl er nog een beetje kokend water inzat en stond met m'n dikke buik tegen het aanrecht aan en ging precies over m'n buik en nou heb ik pijn en een rode plek op m'n buik, dat kan er ook nog wel bij, die buik is al niet al te charmant...

Friendly wat een leuke foto's weer van Ruben, gaaf ook dat Oranje pakje dat is weer heel leuk met jongens :D
    Hopen dat het allemaal helpt die 3 R's.
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet echt een heel ritme heb en ik maak haar ook niet wakker voor een voeding want ik krijg er dan toch niks in, ik hoop dat het bij jou allemaal gaat helpen, ieder kind is weer anders.
    Oordopjes zou ik soms ook wel willen niet om het huilen maar om die muziekjes uit die mobile :(

Deentje balen zonder PC ik weet hoe erg het is om geen internet te hebben, hopelijk valt het mee.
    Zo en maat 62 al strak :confused: die groeit echt als kool.
    Heb je nog een hoop kleertjes van Arjen bewaart die Brian aan kan?

Fiona ik heb ff al mijn mieren naar jou toegestuurd, ik heb ze niet meer nu jij er over begint ;)
    Leuke foto's!
    Heb je die VSM druppels niet gekocht om te proberen?
    150 euro voor een pakje :confused: oops foutje bedankt ;)

Marieke jammer dat het nog steeds tobben is met die voedingen, had gehoopt voor jullie dat het met die fv net zo zou gaan als bij ons.....helaas.....komt allemaal goed meid!
    Maar Neia is de laatste tijd toch heel hard gegroeit, dus ze kan wel wat hebben.

Will goede reis en tot snel!

Frostieke gingen je examens goed?

Hannah wat vreselijk voor Niev, hopelijk is de pijn snel over!

Witte reus zo hard waait het hier niet en zit nog wel dichter bij de kust als jij ;)

Daphne nou je het zegt zo'n bon heb ik ook nog....past Fay maatje 1 niet meer?

Ice hmmm hopen dat je er geen last meer van krijgt, kijk dat het geen leuk gezicht is ok maar dat je er last van hebt is echt vervelend.

3. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Thanks!

4. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Echt een superding vind ik het!

5. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Ben helemaal blij, Ruben slaapt al bijna 3 uur :D !
    Ben zelfs begonnen met z'n plakboek, geboortekaartje, ziekenhuis spulletjes en geboorteakte zitten er al in. De kaartjes moeten nog, maar bedacht net dat ik beter eerst even kan gaan kolven en dan Ruben uiterlijk kwart over zeven wakker maken voor een fles. Misschien dat ie dan rustig drinkt en daarna weer uit zichzelf in slaap valt (okee, waarschijnlijk valse hoop ;) )

6. Frostieke

Frostieke Actief lid

10 jul 2007
    300
    0
    0
    Studente
    Sint-Niklaas
    @Lafo: heb helemaal niet kunnen leren,
    maar kvond ze best simpel eigenlijk!
    Dus nu afwachten op de resultaten!

7. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
  8. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Witte reus, eigenlijk geen idee hoe je dat kunt zien, volgens mij gewoon aan de billetjes en dat je hem nog goed dicht krijgt en dus niet te strak zit.
    Ja hier dus ook een gedoe met het speentje dat er de hele tijd uit wordt gegooid. :(

Anastasia, inderdaad een drukke dag meid.

Friendly, bedankt voor het opzoeken. Dan ga ik van de week zo'n speentje kopen, dan kan ik er gewoon in gieten wat slim/beter is. ;)
    Pff wat dom zeg van die woningbouwvereniging. Ik ben benieuwd wat eruit komt.

Onsukkie, hoe doe je dat dan met die spiegel? Want er staat bij dat het niet voor de maxicosi is omdat die natuurlijk andersom staat.

Frostieke, haha onverzadigbaar dus. :)

Lafo, leuk dat je voor iedereen een foto hebt vergroot. Moet ik ook nog doen.
    Wat ben je toch ook een doos dat je je buik op die manier verbrand, haha. Maar lijkt me wel enorm pijnlijk.
    Ja, ik maak me ook geen zorgen om de groei van Neia, maar het is wel lastig zo als er geen ritme in zit.

Hier dus weer een drama.
    Om kwart voor 5 dus de fles gegeven. Maar constant drinkt ze maar een paar slokjes en stopt dan en krijst weer, en zo maar door. Ze heeft weer zoveel last van de krampjes. :cry:
    Mijn moeder kwam net even binnen om de laatste strijkwas af te geven, en is even met Neia bezig geweest zodat wij konden eten.
    Nu ligt ze even bij papa op de buik. Helaas heeft ze van de fles maar 30 cc op. Dus ze zal zo wel weer honger hebben. En er komt ook nog visite zo. Pff hopelijk blijft ze een beetje rustig.

X Marieke

9. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    regio Alkmaar
    Geen stomme vraag hoor...alleen heb ik geen antwoord voor je...ben zelf ook benieuwd naar iemand die wel een antwoord heeft.

Vandaag was Jayden veel wakker. Eigenlijk vanaf een uur of 12.
    Hij heeft om 13 uur voeding gehad en daarna lekker bij mij gaan liggen op m'n buik maar niet in slaap gevallen en op een gegeven moment in het ledikant gelegd, maar ook daar niet slapen, maar huilen. Was ook de 1e keer in zijn slaapzak in het ledikant. Uiteindelijk in slaap gehuild...maar niet zo heel erg lang geslapen. Om half 5 voeding gegeven weer en nu ligt hij wel te slapen vanaf een uur of 6. Maar hij lijkt de laatste tijd veel meer wakker te zijn, vooral als we thuis zijn. Als we op stap gaan valt hij wel in slaap in auto of wandelwagen...
    [​IMG] In de Ikea Haarlem hadden ze een super-de-luxe verschoonruimte...met luierautomaat, luierwrapper en een stoel waar je even kan voeden. Was ik wel blij mee, want ik zag me al in de auto met moeite gaan voeden, maar dat hoefde dus niet :)

10. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    regio Alkmaar
    [​IMG] Jayden met z'n vaderdag cadeau (gemaakt met vingerverf aan z'n voetjes)

11. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Hij is juist ideaal voor de maxicosi. Die staat met zn gezicht naar de stoel, dus daar hang je hem op de hoofdsteun. Dan kun je van voren in die spiegel je kleintje zien zitten.

Zou niet weten waar je hem anders voor zou moeten gebruiken, want het gaat erom dat je van voren op de achterbank achter je kunt kijken. Als ik me omdraai kan ik haar in de spiegel zien en m'n man kan haar vanarf zijn stoel en de binnenspiegel bekijken.

12. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Marieke ja ik ben echt een doos :) weet je wat nog het erge is ik heb laatst een magnetron sterellisator gekregen van avent maar heb geen zin om de gebruiksaanwijzing te lezen erg he :oops:
    Ik hoop dat Neua zich een beetje gedraagd vanavond ;)
    Heb je nog veel visite?

Katje wat een leuk idee die voetjes voor vaderdag!
    Leuke foto's ook!

Friendly ik heb ook al een start gemaakt met haar fotoboek alleen ik vind het wel een karwei zeg, maar het is voor een goed doel!

Pfff ik voel me vandaag wel weer erg trillerig, als ik iets optil beef ik heel erg :( ik voel me slapjes maar dat ligt ook aan mezelf.
    Ik eet echt slechte dingen, geen groente en fruit vandaag.
    Wilde wel fruit eten, bedacht dat ik nog wat kiwi's en appels had liggen maar die waren natuurlijk weer lekker aan het rotten.
    Had nog wat fruit uit blik maar daar ben ik nu weer misselijk van.
    Ik ga morgen naar de supermarkt en haal alleen maar gezonde dingen, nu ben ik het zat!
    Misschien komt het ook dat ik denk dat ik er alweer ben maar ik ben er nog lang niet.
    Ik sta de laatste paar dagen om 06.00 op terwijl ik vaak pas om 01.00 slaap en 's middags doe ik geen dutje want dat vind ik weer zonde van de dag.

13. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    @ Neia: Er staat ook juist op die site:

LUCA is een unieke hulp voor iedereen die een baby of dreumes in een auto vervoert in een maxicosi (of vergelijkbare babystoel) . Terwijl u in de auto zit, kunt u via de bolle spiegel op de buik van LUCA uw kind in de gaten houden. Tegelijkertijd is LUCA® een leuke en interessante afleiding voor uw kind. U kunt met behulp van LUCA uw kind zowel direct als via uw achteruitkijkspiegel zien. Dit geeft een veilig gevoel. De spiegel is extra groot (20cm) zodat het geen moeite kost om uw kleine in de gaten te houden

14. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ik ga die ook gelijk bestellen, lijkt me echt een superhandig ding, nu krijg ik iedere keer nekkramp in de auto ;)

15. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik zie bij Sam dat de pampers te klein zijn als ze 's nachts ineens haar poepluier tot in d'r nek heeft zitten (de poep dan he...) (en daar kom ik 's ochtends achter, 's nachts slaapt ze bijna altijd wel)

En soms krijg je ineens het "gevoel" dat ze te klein zijn. Dan zou ik gewoon een pak van een grotere maat kopen en uitproberen. Mocht het te groot zijn.. ze groeien er vanzelf wel in :D

Hier ligt Fay in haar schommel, lekker te schommelen, beetje rond te kijken. (Boven haar hoofd hangen vogeltjes en blaadjes, ook erg interessant) Heb haar net minder voeding aangeboden, ze heeft nog niet gespuugd in ieder geval. En verwacht toch dat ze rond 9 uur weer wilt eten. Ben stiekem wel heer heel blij met die schommel. (mocht iemand interesse hebben, op marktplaats voor 80 euro en op amazon.de nieuwe vanaf 100 euro!)

16. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Lafo, ik doe dus ook geen dutjes. Maar ik slaap wel uit 's ochtends. Sam wordt niet voor half 8 wakker (vaak zelfs pas rond half 10) dus dat is wel lekker. Dan sta ik ook pas op hihihi. (Ik weet dat dit luxe is hoor)

17. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ik heb laura nog in maat 1 van de pampers... die past z enog prima, alleen als ze erg lang slaapt dan zijn ze dus nogal vol .. en ook omdat ze bijna 5 kilo is mag ze onderhand wel naar maatje 2..
    Die heb ik ook in huis :)
    Dus nu doe ik haar een 2 aan en alleen als ik weet dat ze snel weer komt, ( sochtends bv tussen 7 en 10) dan een 1..

Hier heeft mevrouw wat last van haar buikje, hele harde ontlasting.. zo zielig dan heeft ze echt een heel erg zielig huiltje.. Laatst toch weer eens met de thermometer geprobeerd en dat hielp voor de verandering een keertje wel dus dat was gunstig!

@Zo'n spiegeltje, ik dacht dus ook dat het aan je eigen binnenspiegel zat, en dat het dan bij grotere knderen die in een gewoon autostoeltje zitten gebruikt werd..
    Nu staat ze naast me op de bijrijders stoel dus is zon spiegel niet nodig.. maar klinkt wel heel handig !

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    @ Anastacia zo Laura is alweer 7 weken oud :confused:

@ Daphne ja hier kan het ook makkelijk een beetje uitslapen maar dat doe ik dan weer niet :(
    Vroeger kon ik geen genoeg krijgen van m'n bed......

Ik heb mijn man langs de super gestuurd hij was toch nog aan het werk.
    Hij gaat wat fruit halen......

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zo heb Amy maar wakker gemaakt voor haar fles want ze moest er nog 2 vandaag en ze heeft er gelukkig weer eentje op en ligt nu weer heel diep te slapen in haar wiegje, hopelijk wil ze haar fles van 12 uur anders komt ze straks midden in de nacht en dat willen we niet!

Ik ga ff fruit eten!

20. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht

Slaap ze s'nachts al door dan?
    Hier elke nacht eruit voor een flesje :(
    Ze komt om de 5 of 5 uur.
    Dus moet ik er een keer uit.
    Maar na de fles slaapt ze ook wel weer meteen ;)

Deel Deze Pagina