@ anastasia, ja ik ben ook moe nu. Misschien dat ik vanmiddag nog eventjes op bed ga liggen, want vanavond krijgen we alweer visite.
overigens ik heb het stukje in het nederlands gevonden over die sab simplex... want de bijsluiter snapte ik nog steeds niet.. Mocht iemand het ook willen lezen, http://www.st-josef-apotheke.de/nederla ... mplex.html ( hier kun je het ook bestellen trouwens heb ik zelf toen ook daar besteld)
Hier gaat het alarm al weer hartverscheurend af.. pfff dat word allemaal nog wat vandaag.. hele schema is in de war ..
Luna en ik hebben vanmorgen tot half 8 geslapen En dat terwyl ze om kwart voor 11 de fles had gehad en tegen half 12 sliep! Best relaxed hé Zo ff lezen....
@Daphne: hoe bedoel je, welk modelletje? (sorry, ben een beetje dom hihi) @Fiona: haha ja dacht wel dat je die leuk zou vinden En ben jaloers hoor dat je je oude broek weer past @Askim: Luna soms 3/4x per dag, en soms een paar dagen nix, of gewoon 1x per dag. Heel wisselend dus... @Lafo: nope, hier nog geen spoor van de rooie klats (hmmm hoe kom ik dáár nou weer aan, volgens my van een of andere cabaretier ) Volgens my beginnen ze met baby zwemmen eerder, hoop dat ik mezelf dan in bikini durf te vertonen @Friendly: hoop dat dit voor Ruben helpt meid! Lief pakje! En hoop idd dat dat t gewoon is (ongesteld) @Fiona: leuke foto's! En neemt je man bauch ehm nog wat mee? Heb ik hier ook... @Neia: hoop dat t snel beter gaat met Neia! Ehm moet ff naar de buuv, tot zo...
Lekker man, hier is het ff minder dan het was. Het was 4 uur a half 5 en dan pas om half 9 of half 10 weer. Nu is het al twee dagen 3 uur a half 4 en dan 7 uur alweer. Maar goed, is alsnog maar 1x 's nachts. Ze wil wel vaak drinken vandaag, maar ligt nu weer in haar wiegje boven.
Ik was gisteren met m'n schoonzusje naar de stad en heb me weer eens vreselijk misdragen! Nieuwe digitale camera, trui voor Quinn, shirtje voor Zenne, dekbedovertrek voor Quinn, een tas, grote doos luierdoekjes en nog een paar boodschappen bij Appie. Die kinderwagens puilden gewoon uit en waren bijna te zwaar om voort te duwen haha. Zenne heeft heerlijk geslapen en Quinn heeft ook braaf in haar buggy gezeten. Ik ga eens even bijlezen.
Niemand die iets weet over vastzittende heupjes? zie vorige bericht, pagina 155? Ik kan er op internet ook niks over vinden, wel over heupluxatie en displasie, maar dat is wat anders volgens mij.
Zo ben doodop en ik weet niet waarvan als ik jullie verhalen lees heb ik het echt veel minder zwaar maar voel me niet zo lekker in m'n velletje. Gisteravond nog wakker gemaakt voor haar laatste fles en badje en het was zo weer 00.30 voordat ze in haar wiegje lag waren we weer een aantal minuten verder.....een klein bodempje van haar fles laten staan. Vanacht werd ze om 05.30 wakker met de dekens van haar afgeschopt, ze had krampjes een klein beetje en heb haar toen de fles gegeven en toen is ze weer gaan slapen tot 09.30 en toen weer de fles gegeven en nu ligt ze in de box allerlei kreetjes uit te slaan! Maar ik ben maar steeds zo moe....vannacht was het natuurlijk weer laat voordat ik sliep, hoorde weer allerlei geluiden in huis die ik niet kon thuis brengen dus ben weer een paar keer op onderzoek uitgeweest maar het was de wasmachine die tikte en daar kan ik me dan weer zo aan ergeren hoe moe ik dan ook ben dat ik daar niet van kan slapen en toen viel ik bijna in slaap en had ik ineens enorme jeuk op m'n armen en toen dacht ik dit is geen normale jeuk.....muggenalarm......ik haat die beesten en ik zal en moet hem dood meppen Wel een soort van dilemma want hij zat op Ramons been maar heb toch hard geslagen mug dood en Ramon werd er niet eens wakker van die maakt ook zulke lange dagen dat als hij z'n bed ziet dan is hij vertrokken. Hij werkt zo hard dat ik soms weleens bang ben dat hij er bij neervalt en nu helemaal als je een gezin hebt dan moet je daar echt niet aandenken. Hij rookt ook nogeens meer dan een pakje per dag en eet heel ongezond......daar maak ik me echt weleens druk om
Lafo, ik ben ook steeds zo moe, lig meestal ook pas tegen half 1 in bed, tussen 5 en 6 op voor een fles en dan nog een paar uurtjes slapen totdat Quinn wakker wordt (gelukkig slaapt die meestal tot half 9 of 9 uur). Vanmorgen was ik al om half 5 wakker en kon pas weer om 7 uur verder slapen. Heb Quinn dus voor de tv geparkeerd op onze kamer want kwam echt m'n bed niet uit. Maar normaal kan ik dus na die ochtendfles gelijk weer slapen, maar toch ben ik elke dag erg moe!
@ Evelien ik miste je al maar daar ben je weer, dacht al je zal het wel druk hebben met 3 koters! En vastzittende heupjes nee daar weet ik niks vanaf, heb je al gegoogeld? @ Lindatjuhhh je moet je schamen kieperde je buggy niet naar achteren @ Onsukkie leuk he al die stoere mannen die ineens niet meer zo stoer zijn @ Ice en wat denk je zaterdag van Rusland, gaan we winnen? Wel weer je Oranje tenue aan hoor en Luna ook! Nog steeds niet ongesteld wel lekker hoor.....rode klats ik zeg altijd rode duivel @ Gina nee condooms word hier ook niet gewaardeerd maar aangezien ik nu geen andere anticonceptie heb dan moeten we er maar aan geloven.... Leuk idee iedere keer zo'n etentje, moet je ook blijven doen hoor is heel belangrijk. Hoe vaak hoor je niet dat mensen elkaar in een relatie met kinderen geen tijd meer vrij maken voor elkaar en dat is zonde! Meiden met een drama nacht dikke knuf voor jullie! Katsas jij vooral een dikke knuf valt niet mee he, die roze wolk is hier af en toe ook ver te zoeken maar begrijp niet waarom eigenlijk maar het is een gevoel waar ik ook niet vanaf kom......
Evelien ik heb ook geen idee van die heupjes.... Lastig voor je. Maar hier kun je met de mensen van het cb bellen. Elke dag vanaf 13 uur hebben die spreekuur en kun je met allerlei vragen bellen. is dat bij jullie misschien ook zo? Dan zou je namelijk eens kunnen bellen met wat ze bedoelde... Lafo: Lastig zo'n nacht. Kan me voorstellen dat je helemaal moe bent. Ook dat je soms wat minder in je velletje kunt zitten hoor! En je zorgen maken om je mannetje, kan ik ook begrijpen. Poeh ook veel tegelijk, al gaat het dan lekker met de kleine... Maak je niet te druk (makkelijker gezegd dan gedaan weet ik ook wel) en een dikke knuffel jouw kant op!
Erg ehe dat heb ik dus ook......ik liep vanmorgen de trap af en m'n benen zwabberde alle kanten op......ik wijt het aan m'n ijzertekort.....misschien heb jij daar ook last van? En ik eet natuurlijk weer hartstikke slecht dus daar knap ik ook niet van op.
Katsas en lafo: hier vind ik de roze wolk ook enorm ver te zoeken. Ik vind het ook heel zwaar en soms met al dat gehuil erg moeilijk om vol te houden! Poeh dan ben ik ook erg moe en op soms. Maaar op andere momenten kijkt het manneke me aan en dan smelt mijn hartje toch ook wel.
Ik denk dat het heel belangrijk is goed te eten. Ik maak daar echt gewoon tijd voor, of ze nou wel of niet huilt als het eten klaar is moet ze gewoon even wachten.Als ik niet eet heeft zij straks ook geen voeding meer, dus ze went er maar aan!
Thanks Hellepelle ik schaam me soms zo als ik hier zit te klagen, terwijl ik echt een voorbeeldig kind heb..... Maar het zit gewoon in m'n koppie nog niet zo goed misschien toch maar eens gaan praten met iemand........dat kan nooit kwaad. Maar soms gaat het dagen goed en dan denk ik weer dat ik de halve werled aan kan en dan gaat het meestal fout!
Precies heel herkenbaar hoor Lafo! hier ook dan gaat het twee dagen goed en denk ik dat ik me aanstel ofzo. En als het dan weer een dag minder is gaat het gelijk met mezelf ook weer minder hoor! gisteren weer zo'n dag. Pfffff en dan is mijn mannetje er ook niet echt voor me, die kleine die dan heel veel huilt, zelfs de nacht in gaat..... dan gaat het allemaal weer minder! Dus ik begrijp je helemaal hoor!