@lafo gooi het er lekker uit meis.. lucht echt op. ik laat mijn vriend ook altijd Bram in bad doen, en ook de fles van 21.00 geven want de fles van 24.00 is te laat voor hem. mijn vriend lag gister zo in coma. dat hij mij niet eens thuis heeft horen komen, dat hij niet eens gehoord heeft dat Bram hard gehuild heeft, en dat ik Bram gevoed heb... stel je voor ik was niet thuis geweest hoe lang had Bram dan moeten huilen / krijsen voordat mijn vriend wakker was geworden
jeetje slik.. sorry dat ik het zeg, maar als ik over zo'n dingen na ga denken en dan naar ons mannetje zit te kijken lopen de tranen over mijn wangen. hoe blij en gelukig wij met hem zijn. en hoe blij dat we zijn dat hij gezond is. daar heb ik het ook met mijn vriend over gehad, want het had ook anders kunnen gaan.
Goedemorgen meiden! gelukkig doet mijn pc t weer.. hele nieuwe windows erop.. nu maar weer vista.. blijf aan t wisselen ga eens eventjes alles bijlezen! friendy wat een schtiig pakje heeft ruben aan zeg! fiona ook leuke foto's! wat een scheetje zeg! en wat leif die foto met je man! fiona mijn ouders gaan heel vaak naar duitsland om boodschappen te doen.. weet je hoe die druppels heten? dan kan ik aan mijn ouders vragen of ze die ook voor brian willen meenemen friendly lijkt mij ook zo heerlijk om met de kleine te zwemmen! hier begint t pas vanaf 3 maanden hier ook bij elke schone luier een poepluier.. marieke wat vervelend van dat soort dagen! hopelijk gaat een grotere speen helpen! want om de 2 uur 3 kwartier voeden is ook niks.... will heel veel succes met de verhuizing! friendly her kan ik soms ook heel goed oordopjes gebruiken. Hannah zielig he die prikjes! volgens mij heb ik er meer moeite mee als t kind zelf haha. fiona wat zonde zeg.. kun je er niet mee terug naar de winkel.. is toch belachelijk als erop staat dat je hem op 30 graden kan wassen en dat ie dan alsnog naar de klote gaat.. fiona wat een schattig jurkje heeft ze daar aan zeg! friendly heerlijk he die woningstichtingen! pff hier een brief gekregen vanwege t asbest.. alleen een excuus word je toch kwaad van! lafo ja heb gelukkig alle kleertjes van arjen bewaard! dus dat scheelt veel nieuwe kleertjes kopen! nu merk ik ook pas goed hoe snel hij overal uitgroeid.. arjen had die pakjes aan tot ie 2 maanden was ofzo.. en brian is er nu al uitgegroeid! hoop niet dat ie zo blijft doorgroeien! da groeit ie zijn broer zo voorbij friendly leuk he zo'm plakboek! heb ik laatst van brian ook helemala in elkaar geknutseld! katje bij rian zijn de newborn luiers toch aardig te klein aan t worden.. dan loopt t nog wel is langs de luier weg en zit de luier heel laag op zijn rug en buikje.. dan zijn ze te klein wat een leuk vaderdag kadootje! leuke foto's lafo als je geen tijd hebt om gezond te eten, probeer dan is bruistabletten.. krijg je toch wat vitamines binnen! die neem ik ook elke dag! want eet ook nooit fruit enzo.. anastasia van 23.00 tot 08.00 heerlijk lijkt me dat! dan kun je echt je nachtrust pakken! aah moet gaan! moeders komt me halen gaan ff samen boodschapjes doen !
Deentje gezellig je bent er weer! Viel wel mee toch je bent maar een dagje weggeweest! Windows vista heb ik ook word er soms wel een beetje gek van, qua beveiliging etc is het echt een rampenplan soms Anastacia ja echt erg voor hem he, 22 weekjes nog maar echt super triest, wij hebben hier echt allemaal heel veel geluk gehad dat alles zo goed gegaan is, dat besef je maar eens te meer! Witte reus nou dan weet jij ook hoe ik me voel, ja chauffeur is net zo iets....mijn man heeft een expeditiebedrijf in de Rotterdamse haven met loodsen etc dus een beetje in dezelfde branche, hij heeft ook altijd met gestresste chauffeurs te maken Ramon hoort ook niets hoor die ligt in coma 's nachts dus het is maar goed dat wij er zijn, ieder klein geluidje dan sta ik al naast m'n bed. We hebben 1 voordeel de zaak is maar 6 autominuten hier vandaan dus gelukkig niet veel reistijd anders was hij nog later thuis. Rijd je vriend ook op het buitenland? Dolphin gelukkig is hij meestal vrij in het weekend, daar leef ik ook echt naar toe! Onsukkie ik ga zo even naar het Kruidvat ook wat pillen inslaan, misschien wel bruistabletten wat Deentje ook zegt. Heb net weer 2 kiwi's op en ga zo een appel eten, ben goed bezig Leuk toch naar je man z'n werk, ik ga ook weleens naar de zaak dan zie ik mijn man ook nog eens Zit nog steeds in m'n pyama, Amy had net weer een poepluier de derde van vandaag alweer! Ze ligt nu te slapen in de box, straks kijken of ze weer een flesje lust! Askim ben benieuwd hoe het met jou gegaan is met 5 x 150 ml voeding.
hier zat mevrouw op 5 voedingen de laatste 3 dagen maar dat gaat vandaag niet lukken pffffffff mevrouw had net weer flink honger!
Gisteren moest ik haar iedere keer wakker maken maar nu vandaag zit ze al op haar derde fles dus het gaat hier ook hard!
maar deze dame is al 7 weken, en moet eigenlijk al een tijdje naar 5.. nou ja ach als ze het maar goed doet mijn lieve meissie !
Iris slaapt nog steeds, mag in de krant! Inderdaad vreselijk voor boulahrouz, ik zou dan niet verder willen voetballen, maar bij mijn vrouw zijn. Heftig zeg! Inderdaad wat zijn wij dan gelukkig! Lafo, je kunt gewoon die zwangerschpaspillen blijven slikken hoor, de gravitamon, ik zou ze gewoon opmaken. Is mij ook steeds geadviseerd door de vk, ook bij kim, die toen het fv kreeg!
Lastig anastasia, jij hebt ook een dametje met een heel eigen willetje geloof ik Hebben ze op het cb geen tips voor je, hoe je kunt afbouwen naar 5 voedingen? Deentje, gelukkig daar ben je weer, balen he als de computer het niet doet, ik voel me dan altijd helemaal onthand, ben zo gewend er even achter te kruipen.
ach evelien valt wel mee, t is echt een lieverd! En ik denk maar zo .. ze zal het wel nofig hebben. Wie ben ik om te bepalen dat ze 5 voedingen moet, als ze er liever 6 neemt met minder cc.. Maar vond het wel lekker zelf, omdat ik dan ook nog eens aan andere dingen toekom
Ik snap het helemaal anastasia, maar nog even volhouden, je zult zien opeens zit ze op 5 voedingen! Ik vind het ook lastig hoor als Iris steeds wil drinken, en drinkt zij niet dan zijn de 2 andere meiden en Erwin er nog, vind het soms erg lastig om wat tijd voor mezelf te vinden!
angelo zit ook nog op 6 a 7 voedingen hoor, het is ook meer een richtlijn niet een must. Ach zolang ze gezond en levendig zijn is er niks aan de hand.
Precies ik geef juist 5 voedingen ja nu al maar ze doet het er goed op en zo staat het ook op de verpakking en dat hou ik aan en als ze meer wil dan geef ik meer en als ze het een keertje niet red is er geen man overboord maar dat is tot nu toe niet voorgekomen Evelien oh dan maak ik deze pillen maar op heb nog een half potje en zo goedkoop waren ze ook niet
zonder pc is echt raar.. heb gister de hele dag lope opruimen haha.. tja.. wat moet je anders... hier vandaag ongested geworden!dat verklaard gelijk waarom ik zo chaggie was afgelope dagen.. bah begint de ellende weer
Hoi meiden! @Anastacia, je ging toch met die anticonceptie pleisters beginnen? Vloeien mag toch maar 6 weken? Dat is mij verteld. helaas hebben kleintjes maling aan ritmes hihi... ik heb hier een redelijk ritme.. komt max 1 keer in de nacht/vroeg in de ochtend en de rest is ook red. gelijk, alleen heb geen vaste tijden maar meestal met ong 2 uur marge erin.. @lafo, ja bah die condooms schuren! Maar ik ben aan de pil en als je begon voor de 21e dag na de bevalling was je gelijk veilig omdat je cyclus nog niet op gang is stond er in de bijschrijven dus... hier ook nog geen behoefte aan tweede.. @Dames met moeizame nacht.. lekker je rust nemen vanmiddag he! @Lafo, ik kan me heel goed voorstellen dat je je zo voelt hoor.. ik vind het ook best zwaar, ene dag meer als de andere dag.. maar ben ook best blij als Ronald thuis is zodat ik m ff uit handen kan geven. Dus kan me voorstellen als je man dan pas 9 uur thuis is dat je er af en toe doorheen zit! Ik zou het denk niet kunnen opbrengen elke dag! Vind het echt knap van je.. enne als je geen zin hebt om te koken mag je altijd mee komen eten hoor hihi.. @voedingen, zit hier ong tussen de 5 en 7 voedingen hahaa... ik voed eigenlijk op commando.. vanacht heeft hij er een overgeslagen.. de late avond voeding heeft ie niet gehad heeft van 9 doorgeslapen tot 4.. maar andere dagen komt ie weleens meer.. ach als hij t nodig heeft! Wij boffen ook gewoon heel erg met onze kleintjes.. je hoort en ziet om je heen genoeg voorbeelden van hoe het ook had kunnen gaan.. mensen die hun kindjes voortijdig verliezen of uberhaubt niet zwanger raken.. we hebben vreselijk veel geluk! @Heupjes.. ook geen idee! is dat niet zoiets als je knie op slot? Hoop dat je er snel duidelijkheid over krijgt! de rest ben ik vergeten, sorry! Kus