ja dat wel weer extra opassen om niet zwanger te worden! want dat wil ik toch echt niet! en die chagerijnigheid.. en buikpijn bah!
Is goed Gina kom ik gezellig bij jou eten kijk uit he want je woont wel in de buurt haahhahaha maar volgens mij kan jij heel goed koken, ik denk dat mijn man wel jaloers is, die is gek van Italiaans eten, dat maak jij toch ook veel?
Maar wel weer een teken dat je lichaam weer helemaal op orde is, ben benieuwd wanneer ik weer ongi word, aan de ene kant hoop ik snel want vrijen met condooms is niet een van m'n favoriete dingen en ben altijd bang dat er iets fout kan gaan en moet er niet aan denken zeg........
Nou je bent altijd welkom hoor! Jaja, mijn man ook! Hahaha paar keer per week zeker pasta! Lasagna maak ik ook op verzoek.. alleen met de bv kan ik geen pasta eten want Noah reageert heel erg op de tomaat denk.. beetje jammer.. ik kan eigenlijk heeel weinig eten want hij reageert echt overal op.. dat is weer voordeel van fv! Maar ja, nog ff!
Ja klopt tomaat daar schijnen ze krampjes van te krijgen........dat is wel jammer ja dat je nu nog steeds niet alles kan eten, maar jouw tijd komt nog wel!
hallo, hoe gaat het bij jullie met het vloeien? ik heb drie weken gevloeid en tyoen was het over, vandaag weer bloed verloren! ik snap het niet. ben ondertussen al weer 1,5 week aan de pil. zou ik dan toch al ongi zijn of zou het nog vloeien zijn? of missch doorbraak bloeding? ik snap er niks van... gr sjaan
maakt ook niet uit.. morgen ga ik heerlijk eten en een wijntje drinken en als ik dan thuis kom kolf ik t weg.. ff een avondje ouderwets lekker hihi...
En Iris slaapt nog steeds! En Tessa ook! Ik durf ook niet zo goed tomaat te eten, heb ook gehoord dat ze daar heftig op kunnen reageren, ook aardbeien zo schijnt het. Tot nu toe gaat het hier nog wel redelijk met de krampjes. Ze heeft ze wel, en soms venijnige maar meestal is ze redelijk te troosten! Deentje, inderdaad al snel weer ongi, bij tessa begon het bij mij weer na 9 maand, vond dat heerlijk. Ik vloei nog steeds, weet dat het ook nog mag, maar vind het wel lang duren, was er bij de anderen eerder vanaf. Oh nou , Ik hoor Iris. Ga haar gauw voeden voor dat ik weer naar school moet rijden om Kim te halen!
sjaan, bij mij lijt het soms ook weg en dan begint het zo opeens weer!maar het zou ook een doorbraakbloeding kunnen zijn,
Nou vloeien doe ik al een tijdje niet echt meer een beetje bruinig af en toe maar mag geen naam hebben. Amy slaapt nog steeds niet, ze ligt in haar box rond te kijken en af en toe hoor ik een half huiltje.
Ff weer wat tijd..Devrim is sinds gisterochtend heerlijk rustig, komt om de 4 uur (bijna op de 5 min. nauwkeurig..), drinkt dan een flesje, is nog ongeveer een uur / 1,5 uur wakker en slaap dan weer verder tot de 4 uur weer voorbij zijn. Wat een zaligheid! @Lafo, de 150+5schepjes was veel te veel voor Devrim. Hij liet echt het laatste beetje staan dus ik geef weer gewoon 120+4 en dat 6x en dat gaat goed. Vriendlief is lekker dagje vrij dus lekker dagje met z'n 3-en. We wilden nog even de stad ingaan, stonden helemaal klaar, Devrim in maxi-cosi, alles in de tas, wij klaar........gaat het heel hard regen.....Omdat we niet echt iets nodig hadden hebben we alles en iedereen maar weer uitgepakt en zijn niet weggegaan. Weekend weer nieuwe poging
ik maak flesjes van 150cc en dan 5 schepjes voeding. is samen 165cc maar ze drinkt vaak 1oocc soms 120cc en heeeeel soms 150cc
het is meer nog wat heel licht bruinig verlies, en heel weinig... ook wil ik graag 1st gewoon ongesteld worden voordat ik iets begin..kijken of er uberhaupt wel een eisprong is!
heb vanochtend niet hard genoeg afgeklopt dat ruben geen krampjes had... zn hele buik rammelt steeds en hij heeft mega-winden waar hij zelf wakker van schrikt! weg rust en regelmaat dus, want met krampjes laat ik hem dus niet huilen! nu ligt ie op mn buik te slapen en constant te winden (en stinken!). maar heb eergisteren lasagna gemaakt en hij heeft afgekolfde melk van gisteren gehad, dus daar zou het best van kunnen komen voorlopig dus ook geen lasagna meer.... gelukig staat het eten zover klaar en heb ik het plakboek ook af. vk vond dat ruben er prima uitzag, ze was het niet zo eens met het rust en regelmaat schema van het cb, als hij huilt heeft ie je nodig zei ze. nu twijfel ik dus weer...
Lastig, friendly, heb je het gevoel dat het werkt? Zelf vind ik er wel wat inzitten, maar vind een half uur huilen wel erg lang, ben zelf meer een voorstander van 10 minuten. 10 minuten huilen, even knuffelen en laten weten dat je er bent, en dan weer het naar bed gaans ritueel, ik zing altijd een slaapliedje als iris moet gaan slapen, zodat ze dat hopelijk gaat associeren met slapen, en dan weer 10 minuutjes proberen! Je kan er ook 15 minutne van maken, ik zou zeggen van meid doe wat je eigen gevoel je ingeeft. Ben het met beiden wel eens, maar weetr ook uit ervaring dat baby's soms echt moeten leren om alleen in slaap te vallen. Bij Kim ben ik heel erg aan het tobben gewwest, zij wilde dus nooit alleen slapen, ( kwam ook door de koemelkallergie natuurlijk) Bij tessa ben ik heel strikt geweest daardoor, die liet ik alleen maar in de wieg slapen, niet in de box of de kinderwagen, bij Iris ben ik weer wat makkelijker, maar merk ook dat Iris daardoor meer onrust heeft. Denk dat de regelmaat toch wel belangrijk is voor de beebjes, succes, en ga op je moedergevoel af, dan komt het wel goed!
echt...laura heeft haar dag niet vandaag hoor pfffff vermoeiend huilen huilen nog meer huilen eten, even slapen en weer huilen.. snap er nix van.. ze heeft ook bijna nog niet geslapen, valt soms even diep weg maar daarna begint t weer.. weet niet wat dr met dr aan de hand is
Het is een tijdje "mode"gweest van het cb om te zeggen dat babys moeten laten huilen, maar er is veel studie gedaan dat dit helemaal niet goed is en ze komen er nu oko op terug op dat laten huilen. Om de onderlinge band te verstevigen is het juist goed om je baby niet te negeren als het huilt.
denk dat ze elkaar aansteken anastasia! evelien: vind dat er zeker wat in zit, maar idd een half uur vind ik ook teveel. met de krampjes pak ik hem sowiezo. hij knettert maar door bij mij op de buik. gelukkig slaapt ie nu wel! voor de volgende fles maar ff de cinababy gebruiken...
gisteren heb ik de wagen naast me gezet en mn hand bij hem gelegd, toen sliep hij zo. vanochtend een hydrofielluier voor de kap gedaan (zicht en licht beperken) toen was ie ook snel rustig. maar goed, de volgende keer werkthet misschien wel niet...