Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Pfff hier weer aan het krijssen.. nog amper geslapen ik word er helemaal gek van ... nix lijkt te helpen echt heel vervelend.
    En wat er nou aan de hand is.. werkelijk geen idee!

overigens heeft laura allemaal kleine rode bultjes in haar gezicht en onder haar haar.. iemand enig idee wat dat zou kunnen zijn? misschien warmte uitslag ofzo?

2. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hmm anaS voel ff in de nekje en lichaampje anders meet je ff de temp op mischien heeft ze het te warm idd en heeft ze warmte uitslag? een baby die het koud heeft is niet goed maar te warm opzeker niet!

3. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    @ Anastacia hier heeft Amy ook bultjes maar ze zijn niet echt heel rood, volgens mij krijgen ze van fv ook vaak bultjes.

@ Fiona you've got mail ;) en kotsneigingen krijgt ze alleen als ik die vieze spruw medicijn aan haar moet geven, echt zielig jih, ze kijkt dan zo lelijk naar me :(

@ Marieke hahaha ik weet je te bereiken ;)

@ Friendly wat is dat Felicitas? Ik hoor hier meer mensen over....

4. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ik ga me eten voorbereiden, je raad het nooit maar zowaar komt Ramon om 19.00 thuis (zegt hij)

5. bo2008

bo2008 Niet meer actief

haha hopelijk is die er ook om 19.00 uur meid

ik heb hier het eten al op
    beau had om 5 uur de fles en ik had om half 5 al de aarapels geschild en me sperziebonen gedaan
    alles stond al klaar in het water op het gasfornuis dus toen ik beau de fles gaf heeft me man het eten aangezet (dat kan die nog net) en toen beau klaar was met de fles en schone broek heb ik het zachter gezet beau in haar wieg gelegd en toen me vlees gebraden en klaar is keer om 17.45 zaten we te eten hopelijk lukt het morgen weer
    ga nu als me man THE A-TEAM af heeft gekeken ( de kleuter) hier stofzuigen en me was opvouwen en dan me tiolet nog ff en dan is alles weer klaar
    oja me bed mag ook nog wel verschoond worden beau heeft er vanacht op lopen spugen
    nou ben niet vies van me kind dus morgen ochtend dat als eerste

zo heb ik jullie lekker verveeld me me things to do!

onsukkie heb je nog iedere dag een lijstje of werkt dat nou niet meer?

6. bo2008

bo2008 Niet meer actief

meiden met een qweenie speedy of buzz die kap van de kinderwagenbak kan die ook vast gezet worden want die kap zakt steeds wat naar achteren? ben ik nou zo blond? dacht dat je heb vast kon zetten maar ik zie of wat over het hoofd of het kan gewoon niet..... iemand? nou ben echt ff wat in huis aan doen

7. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zo Fiona ben je weer bezig met bezigheidstherapie, word er al moe van als ik er aan denk gaaaaaaaaaaaaaaap ;)

Ik heb juist zeeen van tijd met een rustig kind maar doe toch vrij weinig merk ik.....hmmm ik denk dat ik me laptop af en toe toch echt maar eens uit moet zetten misschien dat het helpt!

8. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ja lafo hier ook zeeen van tijd als ze slaapt sochtends doe ik het meeste werk en dan smiddags als ze slaapt ga ik erop uit winkels ect of lekker wandelen ligt aan het weer en savonds zoals nu is het rustig voor de storm want ben bang dat ik vanavond weer met een baby zit die kramp heeft dan ben je de hele avond tot ze zich in slaapt huilt bezig
    me man ligt te slapen op de bank dus het stofzuigen is naar morgen verschoven
    heb de was al gevouwen en ga zo nog ff de wc doen keuk is afgeruimd

moet zeggen dat me man wel weer tegenvalt hij doet zowat niets meer sinds ik ben bevallen
    de luieremmer zal meneer elke dag in de stortcontainer gooien hier achter nou moet er elke dag om vragen of die het aub wilt doen de vuilnis bak zelfde liedje
    hij heeft gisteren een nieuw konijnenhok gekocht voor binnen 1 en voor buiten nou er ligt nog steeds van alles en ik laat het liggen ook eikel
    sommige belangrijke papieren moet die ook nog invullen doet die ook niet
    hij lijkt alles wel uit te stellen tot het laatste echt mega irri vindt ik dat
    hij heeft zwarte kringen om zijn ogen rookt een pak per dag leeg en vreet zich klem aan alles en nog wat vindt net een lege zak snickers die ik had gekocht onder het mom van ik neem er 1 als ik zin erin heb nou leeg dus grrrrrr
    echt zit hier met een klein kind ik zweer het beau is er niks bij

9. bo2008

bo2008 Niet meer actief

anaS weet je al waarvan het komt?

10. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    fiona nee ik weet het niet...
    heeft net wel n uurtje geslapen, maar goed het is zo etenstijd voor haar, dus dat kopt..
    Ze is ook wel iets rustiger dan vanmorgen/middag.
    Dus ik hoop dat het nu over is, want ik red het echt niet nog n dag.. kan ook niets doen, mijn man is ook nog niet thuis.!

11. haha hier nog zo'n kerel hoor... pfff... aan t eind van de zwangerschap en de kraamdagen was ie heel druk en fanatiek.. en nu... moet alles alleen doen... meneer heeft net een neiwue xbox gekocht.. want die andere had t loodje gelegt.. nou hij doet niet anders meer grr... kan er ook zoow kwaad om worden.. dan huilen er 2 kinderen en dan van die race of schiet geluiden door de kamer heen pffff...... heb er al wat van gezegt.. maar heeft altijd maar zo kort effect....

12. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ik hen n quinny speedi, de kap kan ik als ik m naar voren trek vastzetten.. je hoort dan ook klik ..

13. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Heel herkenbaar, die van mijn zit achter de playstation 3....

14. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    He meiden daar ben ik weer even.
    Eerst verder met reageren:

Gina, heerlijk die geplande avondjes met je man. Ik ben benieuwd hoe de eerst avond morgen zal bevallen. Probeer er maar van te genieten.

Dolphin, balen dat je zo slecht hebt geslapen. Kun je overdag nog wel een dutje doen.
    Ik heb altijd het goeie voornemen om het wel te doen, maar het lukt maar niet. :(

Hellepelle, zielig zeg dat Cas gister zoveel heeft gehuild. Weet je dan ook niet wat er aan de hand is?
    Ik zou zeggen qua eten, geef waar hij om vraagt. Natuurlijk niet gelijk als hij zijn knuisjes in zijn handen doet, maar even proberen te rekken. En dan de volgende keer op het cb om tips en richtlijnen vragen.

Anastasia, jeetje meid wat vermoeiend. Raar ook dat niks helpt. Lijkt me vreselijk. Heb je al geprobeerd om haar in bad of onder de douche te doen? Misschien wordt ze daar moe van.

Ice, heerlijk dat je de hele nacht hebt geslapen. Wij dus ook. Het voelt ook echt als een luxe, als je de verhalen hierzo leest.

Linda, haha je hebt je gister dus flink uitgeleefd in de stad. Goed gedaan meid! :D

Witte reus, balen dat je zo'n druk weekend hebt met visite. Hier ook. Zondag maar liefst 3, pff ik ben blij dat we zaterdag niet zoveel hebben gepland.

Deentje, welcome back meid, super dat je pc weer is gemaakt.
    Mmm raar dat je vandaag alweer ongesteld bent geworden.

Evelien, GEFELICITEERD Iris is vandaag 1 maand oud! :D

Sjaan, ah jakkes balen dat je weer bloed verliest.
    Hier vloeide ik echt tot 2,5 week, nu heb ik nog steeds een inlegkruisje in en is het vooral donker. Maar eigenlijk niks noemenswaardig meer. Is het bij jou echt helderrood?

Askim, jeetje wat netjes zeg dat Devrim zo op het uur gelijk komt. Lijkt me heerlijk zo'n ritme.

Friendly, zielig zeg dat Ruben zoveel windjes laat. Gelukkig ook in zijn slaap. Dat doet Neia dus ook als ze last heeft van krampjes. Maar meestal schrikt ze dan krijsend wakker uit haar slaap. :cry:
    Mmm wel raar dat je vk het niet met het cb eens is. Wat moet je nu met die verschillende adviezen?

Daphne, jij dus ook al een drukke dag. Balen dat je bent afgewezen, inderdaad gewoon de reden vragen, daar heb je recht op.
    Ik geef de laatste fles eigenlijk al vanaf het begin in bed met de tv en een bedlampje aan. En dat gaat heel erg goed.

Fiona, meid ik hoop dat we allebei vanavond een rustige avond krijgen, en dat onze meiden lekker een avond zullen krijgen zonder krampjes. Hier is het meestal 's avonds ook op het ergst.
    Ik heb ook een speedy, en dan moet je de kap heel ver naar voren trekken en dan hoor je een klik.

Lafo, en was hij om 7 uur thuis? Ik ben benieuwd. ;)
    Ik zou willen dat ik zeeen van tijd had, ik ben dus jaloers. Ik weet gewoon niet waar de tijd blijft. Maar dat zal ook wel door het vele bezoek komen.
    Is bij jullie het bezoek al geminderd? Ik hoop dat dat hier ook snel zal gebeuren.

Bedankt meiden voor jullie steun. Ik ben ook heel blij dat het vandaag een stuk beter gaat. Ik klop weer even af! ;)
    Nu eerst even de was opvouwen.

X Marieke

15. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Nou Marieke, ik ga jullie binnenkort ook een keertje bezoeken hoor :D

Hier is het bezoek nooit echt veel geweest :( heb je een grote familie en dan komen ze niet. Er zijn mensen waarvan ik het kan begrijpen maar ook mensen waarvan ik het totaal niet snap. Peettante van Mark bijvoorbeeld, die heeft niets van zich laten horen, en dan wel zeuren dat Mark daar weinig komt.. (ze komt hier amper langs).
    Maar ik had stiekem wel meer visite verwacht, maar ja... laat ze maar lekker in de ***** zakken.

Nou ik ga Fay maar even wakker maken, die slaapt wel heel erg lang nu. Is niet de bedoeling dat ze nu haar lange uren draait, graag pas vannacht whahaha.

16. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Zo de was is ook weer opgevouwen.
    Neia heeft om kwart voor 6 100 cc leeggedronken, wel met wat moeite, en heeft een uurtje geslapen.
    Om kwart voor 8 wilde ze weer. We hebben geprobeerd om het te rekken, maar dat lukte niet. Papa heeft net de fles gegeven, ga zo even kijken hoeveel ze heeft gedronken. Maar het is in ieder geval stil beneden, ik ben benieuwd.
    Ik heb net weer mijn eerste wijntje op. Oh, dat was heerlijk zeg! :D
    Ik wilde toch vandaag geen afgekolfte melk meer geven, even kijken hoe het gaat met alleen fv. Dus mama heeft wel een wijntje verdiend.
    Oei het brulalarm gaat toch weer af, zo te horen krampjes. :cry:
    Ik ga even kijken................

X Marieke

17. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Herkenbaar; ik wil er ook zo graag weer helemaal zijn maar dat kan niet. Dus me voorgenomen te gaan rusten 's middags. Helaas heeft mijnkleine mannetje telkens krampjes 's middags en huilt dan veel/slaapt nauwelijks en ik dus ook niet.

18. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    hier is het nog altijd niet goed.. arme kleine meid.. mijn man was om 19.50 thuis heeft om 20.oo de fles gegeven.. toen ben ik even snel naar de winkel gegaan. thuisgekomen lag ze bij mijn man op zijn arm te huilen, speentje wilde ze niet ...
    uiteindelijk viel ze rond 21.20 in slaap op zijn arm, in bedje gelegd en net weer wakker en krijssen...
    koorts heeft ze verder niet.. heb het idee dat het haar buikje is, maar goed
    OOO ik hoop niet dat dit straks ook zo is na de laatste fles..

19. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik heb vandaag denk ik een fijn ritme voor Fay te pakken hihihi. Tot nu toe weinig gehuild om krampjes, en eigenlijk heel erg goed geslapen volgens mij (misschien iets te goed, maar daar kom ik vannacht pas achter ben ik bang...) Vandaag is ook de eerste dag dat ze geen friso meer krijgt, dus alleen maar de extra care van het Kruidvat (met nutriton, dat wel)

Anastasia, mark vind/vond dat altijd erg frustrerend als hij Sam of Fay niet stil krijgt, en dan neem ik haar over en is ze stil... maar met Fay is het wel zo dat hij haar vaak kan overnemen, alleen heb ik iets meer geduld met de meiden als ze huilen.

Zijn er hier al meerderen met zo'n schommel? Ik moet echt zeggen dat het een aanrader is!

Marieke, voel je het wijntje niet naar je kop stijgen? Had ik erg veel last van toen ik mijn eerste flugeltje dronk (echt van 1 had ik al last hahaha)

20. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo keeg nog om half 8 visite had er helemaal geen zin in en het was onverwachts maar goed eenmaal was het wel ff gezellig en hadden we dat ook weer gehad heb een pakje gekregen van nijntje de 3de van dezelfde in dezelfde maat haha ik zeggen oo wat leuk die had ze nog niet ;)

daarna toen ze weg waren werd beau wakker voor haar flesje ,gedronken en toen ging ze sparterlen ja hoor die klote krampen kwamen weer
    ik haar meteen op de commodde neergelegd kleding uitgedaan olie tussen me handen warm gewreven en maseren maar die buik het hielp wel ben er een half uurtje mee bezig geweest toen zakte het nog niet maar ze huilde niet alleen bijna elke keer en zich helemaal kronkelen
    ik badje vol laten lopen haar erin gedaan toen nog 20 cc fles gegeven en toen kwam papa binnen die heeft haar op zijn blote borst in slaap gekregen en die heeft haar in haar wiegje gelegd nu slaapt ze al vanaf kwart over 9 pfff heerlijk voor ons en heerlijk voor haar

Deel Deze Pagina