@Lafo, katsas, hellepelle Dit herken ik ook ontzettend! Ik ben blij dat er op dit forum wel gewoon gepraat wordt over de 'zware kanten van het ouderschap'. In je omgeving hoor je meestal alleen de zonnige kant en dat vind ik soms best frusterend. Heb er steun aan hier andere dingen te lezen...je voelt je dan niet zo alleen. Via een forum is het ook makkelijker uiten vind ik zelf. Ik lees ook regelmatig mee, maar kan niet altijd posten. Vandaag is Jayden heel veel wakker geweest. Hij heeft om half 6 laatste voeding gehad (tot 6 uur gedronken) en is wakker geweest en uiteindelijk om half 9 in slaap gevallen...nu laat ik hem nog even liggen en zie ik wel hoe lang hij slaapt totdat hij eten wilt...even een 'gokje' kijken hoe dit gaat Ook naar consultatiebureau geweest vandaag, in principe alles goed, maar we moeten z'n hoofdhouding in de gaten houden...hij heeft voorkeur naar rechts, maar we moeten nu alles naar links gaan doen van de arts... met borstvoeding en in z'n bedje ook stimuleren dus andere kant leggen zodat het licht etc. aan z'n linker kant zijn. nu lekker naar bed
pff neia hopelijk ben je niet druk met kleine niea te sussen en te troosten tegen de krampjes je moet ook die druppels bestellen joh die zijn echt goed en helpen opzeker ! ik vondt het al erg dat beau nog een avond met krampen in moest omdat ik sie druppels pas morgenmiddag heb hopelijk heb ik ze op tijd op die krampen vanmorgenavond voor te zijn anaS laat ze ook veel windjes? mischien idd krampjes? masseer de buikje met een warme hand of doe een warm badje met wat voeding erachter aan erg he als je niet weet wat ze mankeren en anders zal ik toch ff bellen als het erger wordt naar de 1ste hulp klinkt overdreven maar zo ben ik zit er liever 10x teveel als nou ja je weet wel daphne bedoel je zon schommel van fisherpirce? die zijn echt te gek ga hem via amerika bestellen in het rose! ik heb alles al van rainforest maar vindt het iets meer voor een jongen moet gewoon wat rose hebben
Daphne, ja gezellig. Fijn dat je zo'n goeie dag hebt met Fay. Hopelijk blijft ze vannacht zo goed slapen! haha nee wijntje stijgt me niet naar het hoofd, valt me nog mee. Zaterdag hebben we feest van mijn broer, ben benieuwd hoe het drinken dan zal gaan, hihi. Anatasia, ah wat zielig zeg voor Laura! Heb je de druppels al gebruikt? Ik duim voor je dat het straks na de late voeding wel goed zal gaan. Katje, ja erg is dat he dat als je net wil aan slapen dat het dan juist niet gaat. Helaas is het met deze kleintjes niet te plannen. Fiona, haha zo gaat dat bij ons ook als we iets dubbel hebben: ooooooooh wat leuk! Goed dat je gelijk zo bezig bent geweest met het buikje van Beau. Hopelijk slaapt ze nog even, zodat jullie allemaal wat rust hebben. Neia heeft toen straks 110 cc leeggedronken, ik ben zo blij dat ze vandaag beter heeft gegeten. Ze heeft vanavond wel wat gejengeld, maar echt niet meer die krampjes gehad van de afgelopen dagen. Daar ben ik zoooooooo blij mee voor haar. Alleen vandaag nog geen poepluier gehad, dus hopelijk komen die krampjes niet terug. Zometeen nog even met haar in bad als ze rustig blijft en anders onder de douche. Allemaal een hele fijne nacht gewenst! X Marieke
o wat fijn marieke hier ook ja ik dacht ik trek alles uit de kast wat maar enigszins kan helpen want als die krampen goed doorkomen is het al te laat nou het heeft geholpen trots opmezelf jij ook veel suc6 met neia hoplijk heeft ze vanacht een volle luier hier zal het wel zo zijn truste meiden me man zit voetbal te kijken duitsland tegen portugal ze de duitsers winnen weer eens
Ben ik weer eens! Heb drie dagen erover gedaan om bij te lezen (en dat vluchtig! ) Ben afgelopen weekend naar een bungalowpark geweest met z'n vijven. Was heerlijk, maar wel erg vermoeiend. De twee oudsten en Ronald hadden het heerlijk naar hun zin in het zwembad. Ik mag nog niet zwemmen en Mikki natuurlijk ook niet, dus dan is het best heet aan de kant voor ons. Verder lekker gewandeld en gegeten. Nichtje kwam nog langs met haar drie kids voor één nachtje, dus één gezellige boel! Ik moest wel twee dagen bijkomen toen ik thuis kwam hahaha. Met Mikki gaat het goed. Zo te zien groeit ze goed iig. De borstvoeding loopt ook zoals het hoort, dus ik heb echt geen klagen. De welbekende krampjes komen hier ook met grote regelmaat langs, dus we wiegen en dragen ons een ongeluk en van de speen wordt ook gretig gebruik gemaakt. Verder ben ik erg geschrokken van het trieste bericht van Khalid Boulahrouz en Sabia die hun dochtertje Anissa verloren zijn. Alles kwam bij mij weer boven met Merlijn. Het vreselijke gevoel dat je wereld ineen stort, dat je toekomst die je in gedachten had in één klap in rook opgaat en dan het ontroostbare verdriet als je beseft dat het geen nare droom is. Meteen met Ronald het erover gehad en dat praten voelt ook weer goed gelukkig. Ik hoop dat ik een beetje de tijd vind om wat vaker bij te lezen, want 50 bladzijden is niet te doen in één keer en ik vind het erg leuk om te lezen hoe het met jullie en de kleintjes gaat. En als ik dat dan doe, kan ik ook beter reageren op jullie berichtjes
fiona, in amerika hebben ze echt heeeele mooie schommels, en de dollar staat ook lekker laag. Wij hebben hem vanuit duitsland, hadden hem toen in 2 dagen thuis.
Uniek geboortekaartje. Is voor ons ontworpen nadat we zo'n beetje hadden verteld hoe we het wilden hebben. Ik vind em erg mooi geworden!
hee ladies! @ Evelien: dank je wel! Ik was trouwens idd wel weer heel gauw ongesteld, dus misschien dat het ook een deel aan mijn hormoonhuishouding ligt idd, denk dat het stoppen met de bv al een hoop rust gaat geven. Iris haar heupjes zitten dus vast, geen idee wat dat betekent en of je daar wat mee moet en kan. Als ik aan het werk was kon ik het voor je navragen, als ik er aan denk vraag ik het morgen even. Dan heb ik een opening van het werk waar ik wel naar toe ga. @ Gina: lekker uit eten, goed plan! Groot gelijk, even met je mannetje genieten. Wel spannend he, een hele avond achter laten, maar dat gaat natuurlijk gewoon helemaal goed. @ friendly: wat heerlijk dat ruben zo'n goed nachtje heeft gehad zeg! @ Dolphin: mmmm, Angelo heeft dus lopen spoken..bah waardeloos... @ Anastasia: mag na of bij elke voeding die druppels. ik doe het zelf alleen als jasper krampjes heeft. ow ik zie zelfs dat je 15 druppels mag geven op jouw link, dat doen wij dus nooit, is bij jasper en tim nog nooit nodig geweest @ Onsukkie: mooie foto weer van Louise, ook die met je mannetje @ Linda: hihihi, echt uitbundig geshopt dus jij, wat kan dat heerlijk zijn he! @ Evelien: wat ik van uit mijn werk weet is dit idd toch wat anders hoor dan heupdysplasie. @ Lafo: kan me best voorstellen dat je je soms zorgen maakt over Ramon, toch in de gaten houden dattie af en toe zijn rust neemt en gezond eet. Ik ben dus ook zo in en inmoe, maar heb mijn hb laten controleren en die was 8,9. Supergoed dus.... @ Evelien: iris is dus een dametje met een geheel eigen willetje, hihihi, leuk ! @ Ice:'leuke dag gehad? @ Deentje: jippieeeeeee dat je pc gemaakt is. Balen dat je ongesteld bent..bah...ik was het ook met een maand al..waardeloos he @ Witte reus en Lafo: mijn man hoort 's nachts ook niks hoor, maar volgens mij komt dat ook omdat hij weet dat ik het toch wel hoor. @ friendly: wat irritant dat iedereen elkaar dan tegenspreekt he, je vk zegt dus weer heel wat ander.s.bah. Wat zegt jouw gevoel? @ Daphne: heel goed, lekker assertief! Ben benieuwd wat voor antwoord je krijgt. @ Marieke: lekker actief geweest dus, goed hoor! @ Amastasia: jasper heeft ook allemaal rode bultjes, die van hem vallen onder de categorie: babypuistjes, die kunnen ze zo rond de 6-7 weken krijgen, dus misschien dat Laura die ook heeft? @ fiona: bah irritant dat je man niks doe, schop onder zijn kont geven! @ Deentje En anastasia: bij jullie dus ook al, hier zittie achter de pc maar doet wel dingen voor me gelukkig ook. Ik zou graag meer willen, maar ja... @ Bezoek: hier ook niet heel veel. duidelijk minder dan bij tim, maar ik vind het wel prima zo. @ Katje: natuurlijk zijn er ook mensen die echt op een roze wolkje zweven, maar denk dat het gros toch wel tegen dingen aan lopen hoor. Ik vind het ook fijn dat ik het hier gewoon kwijt kan. @ Daam: wat heerlijk zo'n weekendje weg met zijn vijfen en ja dat zal best warm zijn geweest aan de kant van het zwembad. Kan me voorstellen dat door het berichtje over Boulahrouz alle verdriet om Merlijn weer boven komt. Oneerlijk is het he, bah..vreselijk gewoon. Dikke knuffel ook voor jou. Fijn om te lezen dat het verder met Mikki goed gaat! En mooi geboortekaartje!
Wij zijn vandaag naar Apeldoorn geweest naar Erwin zijn oma, want die kan niet meer bij ons komen. Ze was helemaal weg van Jasper en vond het sowieso geweldig dat we langskwamen. Is zo'n lief mens....echt waar. Mooie foto van mijn mannen met oma gemaakt.
Ooh Daam, dat is nu echt een geweldig kaartje! En mijn kleine vent word zo groot! Eventjes de gegevens van bij de geboorte : 49 cm , 2kg970 en hoofdomtrek 34,5 cm Vandaag : 56 cm , 4kg400 en hoofdomtrek 39 cm Het gaat zo snel!
frostieke dat gaat zeker vlot, herkenbaar hoor! voor je het weet zijn ze groot! Witte reus hoe is het met de uitslag van Bram? Fiona als ik het echt niet vertrouw dan bel ik idd de dokter, maar denk dat het iets met de darmpjes is ofzo... Vanavond om 2230 in bad gedaan en net om 2330 de fles gegeven, Maar mevrouw heeft maar 90cc op met veel moeite.. Wel vaag want normaal drinkt ze heel goed savonds..Rond de 140..dus wel weinig( ook na een badje) Nu heeft ze de hele dag al veel minder gedronken dan anders.. Nou ja ben benieuwd hoe het vannacht gaat.
Goeiemorgen meiden! @Marieke, meid wat fijn dat je je zo goed voelt en je zo'n fijne dag hebt gehad.. jammer dat de kleine alsnog een beetje krampjes heeft gehad.. hopen ddat het snel minder wordt! @Lafo, hier de ene dag ook actiever als de andere dag hoor hahahah.. ben al niet zo'n huishoudmiep en dat heeft krijgen van een kindje niets aan veranderd haha! Maar m'n huis is netjes dus ach.. @fiona, meid wat super dat je Beau hebt kunnen helpen met de massage.. hebben wij toevallig ook gedaan vandaag, een volledige massage Noah vond het ook zo lekker! @Anastacia, vervelend zeg dag je zo'n dag hebt gehad.. dan zie je het ff niet meer zitten he! Hoop dat het vandaag beter gaat! Het is zo zielig als ze pijn hebben en je weet niet precies waar! En als mama wordt je daar ook weer beetje gestressed door wat je kleintje ook weer voelt.. pfffff sterkte hoor! Knuffel voor je.. @Daam, gaaf kaartje hoor! Lekker zo'n weekendje met zn vijfen! Kan me wel voorstellen dat je daarna bij moest komen hahahaha... @Frostieke, jouw mannetje groeit ook al zo lekker! Super hoor.. gaat alles met jou en vriend nu goed? @Katsas, meid hoe is het nu met je? Voel je je al iets beter? Ziet er gezellig uit, oma met je drie mannen! Hier een lekkere dag gehad gister.. Noah erg zoet geweest overdag. Hij heeft alleen niet gepoept gister wel veel windjes.. dus massage gegeven maar hij raakte na een tijdje overstuur toen we tijdje zn buikje masseerde dus zijn we opgehouden! Heeft om half 9 zn laatste volledige voeding gehad bv en om half 10 en half 11 een klein beetje bij nog.. (denk clusteren) en toen lekker bedje in en meneer meldde zich om vijf uur pas.. precies op mijn wekker (ws ook de reden dat hij wakker werd) en toen weer gevoed en nu ligt ie alweer lekker in de box te slapen sinds zes uur! Hij slaapt nu op zn buik snachts ook (het is even loslaten voor me) en dat werkt super! Ik vind m alleen sochtends weleens anders als ik m erin leg.. zie volgende spam hihi... Fijne dag allemaal! Kus
prachtige foto's hoor Gina, noah is een heerlijk mannetje he! Hier is het volgens mij nog altijd wat huilen... Gisteravond na de voeding, was denk ik 2330... mw in bed gelegd gelukkig sliep ze toen wel, om 5.45 werd ze weer wakker, en heeft om 6uur de fles gehad. Nu ligt ze echter alweer te huilen, en tuurlijk mag ze ook om de 3 uur eten, maar dat heeft ze eigenlijk nog nooit gedaan, .. Ze drinkt ook veel minder per keer is me opgevallen, al heb ik geen idee waar dat aan ligt.
jaaa is hij ook! hihi... mama's trots! misschien heeft ze er tijdelijk behoefte aan wat vaker minder te drinken... weet t niet. is ze niet verkouden ofzo?