Nadat ik gister naar bed gegaan was om 22.30 uur is Jayden om 2.15 uur wakker geworden en heb ik 'm gevoed. Helaas lag ik zelf pas om 3.45 uur weer in bed omdat hij niet gelijk in slaap kwam door krampjes leek het. Daarna wel lekker doorgeslapen weer tot 6 uur en na de voeding weer tot nu...ik hoor m'n mannetje, ik ga er vandoor om te voeden
hier dus om 930 mde fles gegeven, maar het gaat weer net zo als gisteren huilen huilen huilen... pfff nog zo'n dag trek ik echt niet
goedemorgen meiden! aplaus voor brian! hij heeft van 23.00 tot 04.30 aan een stuk doorgeslapen! alleen staat mijn automatische klok op half 3.. dus lag echt op meneertje te wachten. ga zoow ff met zijn 4tjes naar de stad.. markt over visje halen en ff een boek uitzoeken daar heb ik wel ff zin in.
goedemorgen. Nou, na de heerlijke nacht van gisteren nu een rot-nacht gehad. Gisteravond was Ruben om half 8 wakker, maar moest in elk geval tot 9 uur wachten voor de volgende fles (omdat de vorige 165cc fv was). Uiteindelijk viel hij om even voor 9 natuurlijk weer in slaap, tot half 10. Toen wat gedronken, en lekker in bad. Na het bad verder gedronken (met een lege maag krijst hij alles bij elkaar, dus vandaar dat hij eerst altijd een beetje krijgt). Met elkaar ruim 170cc bv gehad. Daarna in bed en krijsen. Hij was zo overstuur wist echt niet meer wat ik moest. Van alles geprobeerd en niks hielp. Uiteindelijk bij mama in slaap gevallen. Papa heeft hem om kwart voor 12 terug gelegd en om 12 uur was hij wakker en had honger! Flesje van 100cc gemaakt, daar heeft hij vervolgens nog 80cc van opgedronken. Toen in bed. het eerste half uur jengelen en toen begon het gekrijs weer van voren af aan... zooo zielig. Heb hem weer bij me gepakt. Kon niet zeggen dat het uitgesproken krampjes waren, maar ik denk het wel omdat hij daar gistermiddag ook last van had. Hij sliep uiteindelijk vrij snel in en werd om 7uur even wakker omdat ik anders ging liggen. Heb hem 5 min aan de borst gehad om te kalmeren. Had het idee dat hij wel goed dronk, maar in 5 min niet veel gehad kon hebben. Ging om half 9 kolven en zat dus echt 50cc verschil in de borsten (anders niks of soms 10cc)! Maar goed, eigenlijk heeft hij (ondanks dat manlief en ik erg slecht geslapen hebben) voor het eerst doorgeslapen. Beetje dubbele nacht dus. Hij is nu in slaap gevallen, heb de minimonkey als hangmatje in de box gehangen en daar ligt ie in. Ben benieuwd hoe lang het lukt, want mevrouw Felicitas zal zo op de stoep staan....
Anastasia: zal het aan de periode liggen? Ruben is ook echt helemaal in de knoei. Hij slaapt nu dan wel, maar heeft echt wel weer een dik half uur flink gejengeld!
Eindelijk een goeie 24 uur gehad, hopelijk trekt het zo door! Giteravond zijn Neia en ik lekker amen in bad geweest. Daarna de fles gegeven, viel ze in slaap, weer wakker, wilde ze weer drinken, in slaap, wakker, boertje zat in de weg en toen eindelijk echt in laap gevallen. Vanmorgen om 7 uur werd ze wakker, na 6 uur gelapen te hebben. Nu ligt ze hier naast me nog te slapen terwijl ik aan het kolven ben. Zometeen komt mijn beste vriendin, dan gaan we snel even boven poetsen, dan hoeft mijn mannetje dit weekend lekker niks meer in het huishouden te doen. Ja, ik word weer verwend. Gina, ahhhhhhhhhhhhhh wat een schatje zeg! Echt een prachtig mannetje. Ik ga ook zo'n foto maken met papa onder de douche, want dan zie je pas echt goed hoe klein ze zijn. Anastasia, jeetje meid wat erg zeg dat Laura zo blijft huilen. Ziet het eruit als krampjes? Fiona, fijn dat het zo goed is gegaan met Beau na de massage. Hier heeft Neia gisteravond toch nog een enorme poepluier gehad, dus daar was ik heel blij mee. Nu worden er hier naast mij ook flinke scheetjes gelaten. Deentje, heerlijk meid en nu even naar de markt. Veel plezier! Daam, wat leuk zeg dat jullie lekker op vakantie zijn geweest. Alleen voelt het voor de mama vaak niet als een vakantie. Super leuk kaartje, wij hadden ook een echte meiden kaart. Frostieke, super dat hij zo flink groeit, dat krijg je met een onverzadigde baby he. Katsas, wat een prachtige foto zeg! Daar zul je vast wel blij van worden. Je ziet de trotse papa ook echt showen. zo ik ga aan de poets meiden. Fijne dag allemaal! X Marieke
friendly en anastasia, hier een schema van de sprongetjes http://s251.photobucket.com/al.....schema.jpg
Hier alles goed, ze komt wel wat vroeg 's nachts vind ik, maar goed, dat trekt vanzelf wel weer recht. Heeft gisteravond wel zowat de hele avond op schoot gehangen, had duidelijk last van d'r humeurtje en wat krampjes. Vervelend voor haar, maar niet onoverkomelijk. Gisteren bij elkaar 9 voedingen tegen 11 van eergisteren, gaat ook weer de goede kant op. Nu net met de honden uitgeweest rond een uur of 10 en viel ze onderweg in slaap, thuis in de wieg gelegd en daar ligt ze nou nog. Kom ik ook dat ik nog altijd niets in het huishouden mag doen dan stoffen en een waje (en dan niet de wasmand tillen). Zucht... dat is echt vervelend van een keizersnee. Want ik kan het 100x tegen m'n man zeggen, hij heeft telkens wel weer een afleiding waardoor die vergeet te dweilen en ik wil het huis juist schoon hebben met zo'n kleintje erbij. Best vervelend... @ Fiona: Lijstjes zal ik wel weer gaan maken, maar of ik er veel van af kan vinken weet ik niet, zo'n borst-drinker vreet een hoop tijd. En vandaag is pas het ziekenhuis bed uit de kamer gegaan, dus kunnen we vanmiddag eindelijk de eetkamertafel terug zetten, zit al weken op de bank dingen op te schrijven en dat gaat niet zo gemakkelijk.
Gister toch maar weer wat eerder naar bed gegaan en haar om 23.00 de fles gegeven na het badje, ze vroeg er ook weer netjes om. Voor mijn man beter dan kan hij wat vroeger naar bed en voor mij ook dan slaap ik ook wat eerder. Liep weer eens te tollen op m'n benen, dat heb ik altijd 's avonds, net alsof al m'n energie m'n lichaam heeft verlaten..... Vanmorgen kwam ze dus iets eerder om 06.00 nog netjes hoor, mijn man had z'n wekker net uitgezet en ze brulde gezellig mee Fles gegeven en ik was nog zo moe, ik hoopte dat ze weer ging slapen, maar dat verschilt nog weleens bij haar, nu was ze een beetje aan het pruttelen zeg maar, speen erin, speen eruit, even naast me neergelegd maar ben bang dat ik dan in slaap val dus heb haar weer snel teruggelegd, uiteindelijk viel ze over 07.00 in slaap en ik dus ook, heerlijk heb tot 11.00 geslapen en zij slaapt nu nog steeds , ik ga haar wel wakker maken voor de fles anders duurt het weer allemaal zo lang. Lees zo wel weer bij.
Kan de foto helaas niet zien. Kijk eens wat Louise's oom (mijn broertje) voor haar gemaakt heeft. Oma ging meteen even met haar passen, maar hij is nog een beetje groot, haha.
Zo felicitas is weer weg en ik heb lekker niks gekocht Vond een van de boekjes wel leuk, maar 12x 20,95 vind ik wel erg veel geld! Dus we houden het lekker bij de bibliotheek! ruben heeft nogsteeds krampjes, net hele tijd op zn buik op mn knie gelegen en daarna maar een lekkere warme fles (met een beetje pech zit daar weer krampjes-melk in). Maar goed, we gaan de rest van de dag weg, heb de cinababy mee, dus we redden ons wel.Vanmorgen is hij zelf in de hanmat in slaap gevallen (tot de krampjes) en nu in de wagen, lijkt dus de goede kant op te gaan. Zolang het buikje maar rustig is Onsukkie: lieffff! Hier ook zat foto's van met papa onder de douche. Dat is echt het vader-zoon moment. Veel meer kan papa niet met hem doen (behalve de nacht-fles). Nou, ik ga de boel inpakken en dan op bezoek.
Hier is het even rustig geweest, kon na de voeding van 930 even naar de brievenbus en brood halen bij de albert heijn.. maar nu is mevrouw weer wakker en flink aan het huilen.. terwijl ze nog geen 3 uur geleden heeft gegeten... Heb niet het idee dat ze krampjes heeft op dit moment overigens, maar meer dat ze aandacht wil, want als ik haar oppak is ze vaak wel een tijdje stil.. totdat ze dat ook zat is
Beetje raar verhaal... wij hebben in de douche boven ongeveer tegenover de wc een grote spiegel hangen. Nou had ik dat zelf niet zo gedaan, maar goed, dat was al zo, en het went snel. (weet al niet meer beter) Maar nou moet ik elke keer als ik daar op de plee heb gezeten en op sta lachen. Wat is het geval, ze hebben m'n buik dus open gesneden voor die keizersnee, maar ik heb die "ligne nigre" of hoe heet dat ding, die zwangerschapsstreep nog. Die loopt van een stuk boven m'n navel tot aan m'n schaamhaar ongeveer. Maar ze hebben me na die snee niet precies recht dicht genaaid. (kan ook niet denk ik), maar die lijn loopt dus niet meer door. Hij verspringt na die snee ongeveer een halve centimeter naar links. Ik vind het zo'n dom gezicht, ik schiet elke keer in de lach als ik het zie.
zo ff eerst wat eten voor ik omval pffff wat een dag ik ben zo blij dat me man op 12 uur thuis is gekomen en lekker geen klanten heeft vandaag hij ligt nu met beau in bed ze is stil ik heb vanmorgen tot 11 uur met haar in bed gelegen ze ligt eigelijk vanaf gisteravond bij ons in bed onee ze heeft van 3 tot half 6 in haar eigen wiegje gelegen en daar wat het ook bij gebleven weet niet wat ze heeft jengelig is ze de hele tijd al met eten doet ze ook moeilijk ze wil de hele tijd (daaag schema voor vandaag) en dan als ze bezig is is ze zo beweegelijk dat het bijna onmogelijk wordt en ze zich verslikt heb haar toen me man binnenkwam in badje gedaan en mezelf ook en toen een beetje drinken gegeven en dat was ook niet goed me man heeft haar nu in ons bed liggen met zichzelf erbij en ze slaapt! maar voor hoe lang ik dacht laat ik ff me zeikbericht hier neerzetten en dan als de duvel stofzuigen en de was doen en de wc oja en niet vergeten tussendoor ook mijn haar te kamen en me broodje te etenfijne dag allemaal!