@evelien: Heb ik nog niet van gehoord over vastzittende heupjes. Doet het veel pijn bij haar? Hoe heb je gemerkt dat er iets aan de hand was? @anastasia: Wat naar voor Laura zeg! Ik hoop dat ze vandaag een betere dag heeft. Misschien kun je anders even hulptroepen inroepen (familielid, vriendin oid) Om haar even over te nemen om te wiegen. Heb je een draagzak, misschien helpt dat iets? (ik roep ook maar wat) @katsas: Wat een mooie foto met overgrootmoeder. Leuk dat ze zo trots is!
@deentje: ik klap ook voor Brian! Wat een mooie nacht. Nou moet je alleen jezelf nog instellen op een langere nacht hahaha.
Louise had gisteren zo een dag, sliep gelukkig wel goed, maar tussendoor erg jengelig. Misschien hoort dat erbij.
hallooo hier een happy Witte Reus...durf het nog niet goed te zeggen, maar vanacht en vandaag gaat het zo goed h.. gister had ik Bram om 20.00 in bad gedaan fles gegeven beete spelen en is in mijn armen in slaap gevallen. en is pas om 03.30 pas wakker geworden .. en 4 uur later kwam hij weer, en en om half 11 nog een flesje en meneer ligt nog steeds te slapen . ik ga vanmiddag wel nog ff naar de doktor, ik wil toch dat een ostheopaat oid hem helemaal na kijkt. @anastacia, opzich in zijn uitslag helemaal weg, hij heeft op zijn hoofdje last van berg. en overzijn hele lichaam heeft hij een droge huid. dus 2x per dag smeren met vette zalf. en als het iets warmer is moet ik hem echt iets uit doen , of iets met korte mouwen aan. net als gister heeft hij 2 uur in de MC gezeten en toen ik hem eruit haalde was hij helemaal nat en bezweet. zal hij wel van zijn vader hebben. @frostieke, mag hij in zijn ledikantj wel op de buik slapen? toen ik op het cb vertelde dat bram op zijn buik in slaap viel, was er paniek ivm wiegedood. @lafo, enne was je man om 19.00 thuis hij rijd benelux maar is wel elke aond thuis. en hele enkele keer moet hij een nacht overstaan maar dat is hoge uitzondering. @hannah, heeft Nieve last gehad van de spuitjes? @fiona, balen dat je ze vandaag pas krijgt.. @voedingen, wij zijn nu nog steeds aan klote met de voedingen. op het pak staat dat hij er maar 6 mag hebben, maar hij krijgt er nog steeds 7 maar wie weet nu we meer geven dat hij ook om de 4 uur komt. en op het cb zeiden ze tegen mij dat ik de fles van bijv 3 uur s;nachts niet mee hoefde te tellen . geen idee waarom niet maar ja.. ik heb zoiets van als Bram zoveel voeding nodig heeft krijgt hij het ook, ik laat er wel bewust zo lang mogelijk tussen zitten. laatst wilde hij een uur nadat hij de fles had gehad weer een fles.. nou ja danmaar zo lang mogelijk rekken. @Daam heeeeeeeeey welkom back wat fijn dat jullie lekker een weekend weg zijn geweest ( wij gaan in nov, ) kom op joh nog meer spammen, je hebt wat in de halen @ukkie, wat een leuk kadootje @kraamvisite, hebben jullie ook fado's gehad wat jullie echt verschrikkelijk vinden ? zo ja wat.. daar ben ik zo benieuwd naar, vind het trouwens wel leuk dat iedereen een geheimpje onthuld hihihihi..
zo heb alles gedaan alles heb giga hoofdpijn heb al een aspri ingenomen maar werkt niet beau slaapt nog steeds met papa katje wat leuk die foto met oma en je 3 mannen
ja onsukkie wat een liefe stoel zeg echt super ik heb geen handige mensen om me heen die dat kunnen hellaas daam wat een liefe fotos ! witte reus ik geef beau ook gewoon als ze nog extra wilt zon schema vindt ik meer een richtlijn maar ik hou me er niet aan als beau meer wilt krijgt ze dat van me ga niet een kind een uur lang laten mekeren omdat ze wild van de honger is een 20 min mischien ? haaha onsukkie mischien is het idd met de leeftijd te maken ze schelen een dag die van ons dus zou zo kunnen dat ze zon fase doormaken witte reus lelijke kadoos ja 1tje in het begin van me zwschap van een vriendin een dode paarse marmot noem ik het een van suede paarse stof en van binnen paars bonte vest met houtje touwtje echt te lelijk voor woorden! maar ze past hem toch pas als ze ruim een jaar is dan zijn we die allaaaang vergeten en ja knuffelbeestjes blauwe! halloowwww wie mij maar een beetje kent weet dat alles rose is bij ons en ik heb een meid dus denk denk denk maar goed haha en ff denken oja kleertjes dat ik denk van o my god dat trekt mijn kind echt nooit never niet aan! maar het is allemaal lief bedoelt ik kreeg een kadobon om kleding te kopen kijk daar heb je nog wat aan kan je zelf kiezen en de maat is ook dan goed
@ witte reus, je moet je niet veel aantrekken van het cb hoor. Het zijn gemiddeldes en jij weet wat het beste is voor je zoontje, dus als hij om meer vraagt dan geef je toch ook lekker meer? Als jij dorst heb dan drink je toch ook en rek je het toch ook geen uren?
idd dolpin oowe me hoofdpijn is giga echtniet leuk dit en dan komt beau zo voor de fles weet niet meer hoe laat want het ritme is pleite hiero en als ze dan de fles heeft gehad en rustig is moeten we naar de winkel de grote boodschap doen voor de week en dan dan wil ik slapen ooo brul alarm !
ik trek ook me eigen plan hoor. maar ik ga Bram niet als hij een uur geleden 165 cc heeft gedronken weer een flesje geven.. dan probeer ik het even te rekken... want dadelijk komt hij ieder uur
Fiona hier ook een man die denkt als je een baby hebt uitgepoept dan is alles weer zoals het meost zijn, met andere woorden ik kan weer overal voor opdraaien Ook wat betreft Amy hij kan wil geen verantwoording nemen, hij twijfelt over van alles, is het badje niet te heet, is de fles niet te heet, voel jij eens even, dan geef ik het uit handen, maar dan nog kan ik beter alles zelf doen. Anastacia ik hoop dat het vandaag weer wat beter gaat met Laura. Hmmm lees net van niet, balen meid, je voelt je zo machteloos he zeker omdat je niet weet wat er aan de hand is......waarom ga je niet naar het cb? Meiden gooi die spelcomputers de deur uit of knip het kabeltje door Marieke hij was om 19.15 thuis dus voor zijn doen netjes Is jouw man nog steeds thuis dan? Hier niet veel bezoek meer vanwege m'n kraamfeest die goed bezocht was en daar ben ik erg blij mee Een wijntje misschien zaterdag weer eens maar denk het niet want ik zal wel moeten rijden en als ik 1 wijntje ga drinken val ik om denk ik Fantastisch zo'n nacht, geef Neia maar een schouderklopje van me Katje ik probeer nu ook uit te slapen 's ochtends tenminste als ze meewerkt Fijn he zo'n forum vooral als je leest dat je niet de enige bent met problemen. Hier heeft Amy juist een voorkeur naar links en probeer ik ook al dike dingen uit wat ze tegen jou gezegd hebben, alleen hier helpt het niet Daphne zo'n schommel staat op het verlanglijstje, ik zoek nog sponsers Daam meid gezellig we hebben je gemist hoor Welke bungalowprak zijn jullie geweest? Ja erg he van Boulahrouz ik kan me voorstellen dat het voor jullie erg confronterend is om zoiets te horen, dikke knuf meid! Verder ben ik blij voor je dat alles zo goed gaat met jullie Coole foto van Mikki en wat een gaaf geboortekaartje, ik ben helaas niet in staat om ziets creatiefs te verzinnen... Katsas wat een supergoede hb waarde heb jij meid, hoe doe je dat? Ik wil ook Wat een leuke foto met oma, ik moet er bijna van huilen omdat het met mijn oma heel slecht gaat en ik kan niet naar het verzorgingstehuis met Amy want er heersen allerlei virussen en dat risico kan ik niet nemen, maar ze heeft Amy nog niet gezien en wil haar zo graag laten zien, ze ligt nu alleen nog maar op bed en ze eet en drinkt niet meer......kan nooit lang meer duren had graag nog een mooie foto willen maken Frostieke jeetje Vittorio groeit zeker heel hard! Gina wat goed dat je Noah op z'n buik laat slapen, zou ik ook erg eng vinden maar hoe kwam je daarachter dat hij dat lekkerder vind? Gave foto's en superleuke lakentjes ook Leuk hoor al die stoere papa's spam! Onsukkie wat gaaf die stoel zeg, ik wou dat Amy zo'n creatieve oom had Deentje ook ik klap net als Daam voor Brian Witte reus gelukkig dat je vriend niet echt hele verre reizen hoeft te maken! Ik heb helaas niet zulke geheimpjes, Ramon durft niet met haar onder de douche Hij durft eigenlijk vrij weinig, is erg onzeker of hij denkt lekker makkelijk doe jij alles maar! In de mc valt mij ook op dat ze daar vrij snel in zweten Hier geen dubbele kleding gekregen, wel veel dubbele speeltjes en toevallig hebben twee mensen van het geboortekaartje van Amy schoentjes gemaakt en in een plastic bolletje met een touwtje eraan om op te hangen gemaakt, heel uniek, zal er eens een foto van maken. Ik vind niks echt lelijk wat ik gekregen heb, wel jammer dat mensen na het krijgen van het geboortekaartje maat 50 gekocht hebben voor haar en dat pas ze echt niet hoor met zo'n geboortegewicht van 3840
@Lafo, nou omdat mijn moeder zei dat ik dat ook altijd zo lekker vond, zeker bij krampjes dus toen hebben we het uitgeprobeerd en idd.. en savonds probeer ik het eerst op zn ruggetje maar dan is het krijsen en dan op zn buikje en dan is het goed... Dat is wel jammer dat Ramon er zo onzeker over is.. misschien gewoon proberen ff weg te gaan van het weekend.. hem een uurtje alleen te laten met haar, dan moet ie wel! Ronald is er helemaal niet onzeker over, hij doet eigenlijk alles met die kleine. is wel lekker hoor, kun je het uit handen geven na een lange dag alleen met de kleine!
Wat een leuke foto's weer ! Hier begin ik hoe langer hoe meer mezelf er op in te stellen dat Laura een regeldag ( of dagen) heeft ... en dat scheelt al een hoop stress voor mij. Ze komt ongeveer om de 3 uur voor een voeding en dat is voor haar doen wel veel, maar ze zal het wel nodig hebben. Ik rek het wel tot iniedergeval 3 uur als ze eerder komt, en als het lukt iets langer.. Maar ze is nu om 6uur/9.45/12.45 geweest en ligt nu nog te slapen.. ze zal wel zo wakker worden want ik hoor al allerlei geluidjes Heb het idee dat ik misschien binnenkort weer ongesteld moet worden, heb een beetje een zeurderig gevoel in mijn onderbuik. Nou ja, zou fijn zijn dan kan ik gelijk beginnen met die anticonceptiepleisters. @ Buik slapen, dat durf ik dus niet met Laura, voor je het weet draaien ze dan straks zelf op hun buik, en dat vind ik toch te gevaarlijk. @voedingen per keer.. volgens mij maakt het op zich niet uit hoeveel voedingen ze krijgen , als de hoeveelheid voeding maar niet teveel word. ( de ene baby drinkt nu eenmaal kleinere beetjes per keer dan de andere)
heb een vraagje hoe merken jullie dat jullie beebje krampjes hebben? of is dat bij iedere baby hetzelfde? ik heb Bram om 2uur de fles gegeven, en nu is het brullen geblazen. maar zodra je een speentje in zijn mond duwt is het goed. en dan valt hij ook in slaap.
@ongesteld.. hmm ik ben benieuwd wanneer het bij mij begint. Ik heb het nooit erg gevonden om ongi te worden, ik had er altijd vrij weinig last van. wel ben ik op de een of andere manier blij als ik dadelijk ongi ben. denk een soort bevetiging ofzo :S ....hebben jullie nu ook dat jullie bevallen zijn meer last van slijmverlies ...
zo ik ga ons even klaar maken om naar de doktor te gaan. heb zelf ook een paar dingen kan ik die gelijk vragen . tot strakkies.
meiden was het helemaal zat ik heb de druppels zometeen maar beau blijft kotsneigingen van die kant en klare melk van nutrilon houden en krampen dus heb net in poedervrom van nutrilon dieetvoedign voor krampjes gekocht en 2 pakken barleduc me vriendin zei dat ik gewoon het flesje kon vullen met barleduc en dan in de magnetron en dan de poeder erbij en schudden en klaar is kees geven jullie ook spa of barleduc ipv afgekooktwater ? want barleduc mag toch helppp want ze komtzo voor een voeding en dan maak ik het al vast om te kijken hoe ze erop reageert