ik gebruik gewoon gekookt water fiona, maar barleduc mag idd! Gewoon ff 10 sec in de magnetron... succes meid!
Gina tegelijkertijd zelfde antwoord! Ja ik ga dat maar eens doen van 't weekend dan moet hij wel! Ben echt jaloers als ik al die leuke foto's zie van jullie mannen, dan is de mijne wel erg passief Witte reus ben ook wel weer blij hoor aan de ene kant als ik ongi word weer een teken dat alles weer werkt En dat deed ik dus ook de vorige keer een aantal vragen stellen bij de ha en toen zei hij dat ik daarvoor een andere afspraak eigenlijk voor moest maken, de lul Slijmverlies nee nog niet gezien...... Krampjes uit Amy door uit het niets heel hard te huilen en driftig te slaan met haar benen en armen. En scheetjes laten! Fiona die kant en klare melk hoor ik meer klachten over, een vriendin van mij haar kleine spuugt ervan. Anastacia mij is verteld niet meer te geven dan een liter per dag aan voeding qua fv en ik zorg gewoon dat ze daar niet aankomt en dat lukt ook gewoon met 5 voedingen.
dolpin ik lees net je je nooit warm water mag gebruiken uit de kraan ivm legionela bacterie ect ect en het is heel slecht dus gewoon koud water pakken meid ! echt waar
dankje meiden ja lafo die kant enklare is volgens mij te vet voor ze ik weet niet maar beau laat ook geluiden dat ze moet overgeven en dan komt er niks heel zielig geluid is dat ik schrik er gewoon van ze is mega onrustig zelf nu ze slaapt ik ze onrustig voor haar doen
anaS doe jij de poeder er gelijk bij of waneer je heb uit d emagnetron haal? ivm klonten en ik heb nu 90 cc barelduc in een flesje gedaan en in de koelkast gezet als ze zo komt maak ik hem af met poeder is dat ok
Ik moet straks naar de supermarkt maar vind het altijd een heel gedoe voordat we gereed zijn......dat ging vroeger makkelijker Maar wacht eerst even omdat ze een flesje nog moet krijgen, maar ze ligt nog heerlijk te slapen. Ik krijg trouwens nog steeds iedere keer een verdwaalde geboortekaart van mensen......
ik heb overigens ook gehoord dat je kraanwater mag gebruiken tenzij je een boiler hebt, dan staat het water te lang stil in de leidingen .. Voor de krampjes etc etc heb ik Nutrilon Omneo EN een liter daar komt ze nooit aan, ze drinkt denk ik tussen de 600cc en 750cc per dag
ja wij moeten ook naar de supermarkt en idd een heel gedoe vindt ik het ook het is niet zomaar ff hup in de auto en gaan nee eerst moet beau haar flesjes goed laten boeren schone luier en dan dan die bak met analles en nog wat mee de auto in en beau vindt die MC 10x niks ze ligt er niet lekker in die wurm van me is zo klein het ziet er ook mega lomp uit ze moet ff net ietsjes groter zijn
Ik heb van die pakken bronwater van de albert heijn Maar ik doe dan idd de hoeveelheid water in een flesje, dat in de magnetron ( zonder speentje) en dan doe ik het poeder er bij en dan schud ik.. en daarna voel ik nog eenkeer of het niet te heet /koud is en evt zet ik het nog 5 sec in de magnetron
okay dus de poeder idd erna indoen als je het heb opgewarmd in de magnetron en hoelang mag je zon pak barleduc gebruiken? nadat je het geopenend ook 24 uur? wat een vragen he maar wil het goed doen voor me meissie zodat die kut krampen en spugen weg gaan
Nee een liter komt ze hier ook never nooit aan zelfs niet met 2 extra flessen al zou ze die lusten dus ...... Fiona ik ga lopend want met de auto vind ik het idd een heel gedoe
ooo thanks anaS en lafo het is duidelijk voor me wat een gedoetje he hahaha ik ben benieuwd of het verschil maakt voor dr ik hoop het zo
Ik gebruik het pak gewoon totdat het leeg is Maar ik maak altijd een flesje van 150cc ( beter teveel en weggooien dan dat ik halverwege een beetje moet bijmaken) dus het pak is in 2 dagen wel leeg!
Die fles heb ik gewoon buiten de koelkast staan en dat mag je echt wel even bewaren hoor, daar let ik niet op om eerlijk te zijn.