Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Precies!

2. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    en idd het staat bij mij ook niet in de koelkast Lafo :)

3. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Nee dat ging over de hoeveelheid voeding per dag qua fv is mij vertled door het cb nooit meer dan een liter geven nou dat red je toch nooit!

4. bo2008

bo2008 Niet meer actief

o ga nu pas de voordelen zien van die poedervorm idd kan gewoon meer maken want ik gooide best veel weg van die kanten klare melk en dat is geen goedkoop grapje merkte wij al

5. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ik heb een pak van 1,5 liter :) en daar maak ik dus de flesjes van :)
    Die staat bij mij op het aanrecht !

6. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    :) snelcursus flesje geven ;)

7. bo2008

bo2008 Niet meer actief

oo nee dat red ik ook niet hoor meer als een liter niet eens een liter haha okay snap jullie weer

oo de laat er 1 een scheet aaah arme meid maar die scheten heeft ze echt van haar ... moeder hahaa

8. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    en kant en klare melk is wel makkelijk als je weg gaat ofzo, maar verder heel duur.
    met een poederpak kun je behoorlijk lang doen :) zit bijna een kilo poeder in haha

9. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Nou niet als je het doet wat mijn man dus doet.....met een mes het overtollige poeder van het schepje in de gootsteen gooien :x totdat hij bij het kruidvat 15 euro moest betalen voor die fv en zoiets had van kost het zoveel :confused: ja duhhhh

10. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ja idd snelcurcus maar daar heb ik echt wat aan oo ben zo blij met dit forum echt waar

me man zei vanmorgen zit je nou nog op dat zwschapsforum hij zei je bent gek hij zegt en over 15 jaar zit je op het puberforum of niet
    ik moest er zo hard om lachen en hij ook omzichzelf maar hij snapt me gewoon niet
    oo heel sarcatish kan die zeggen dat zeggen zeker die meiden van het forum als ik wat vertel of babys ect ooo oetje van me

11. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hier ligt overigens onze kleine brulboei nog steeds te slapen :) wat een rust zeg..
    zodra het besef komt van regeldag geeft het toch meer rust, en schijnbaar ook voor haar, want dan beni k niet meer zo gestrest van meisje wat is er toch met je

12. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    :) viespeukjes ;)

13. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Die kleine van mij kan dat ook zo enorm harde boeren ( echt net een bouwvakker) en ongegeneerd scheten laten haha nou dat heeft ze echt niet van d'r moeder haha

14. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    :) je man heeft wel humeur hoor zeg dat maar tegen hem ;) misschien dat hij ons dan wat serieuzer neemt ;)

15. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hahaha o dat is ook een goeie lafo want ik had het ook zo gedaan als je man haha

anas die kant en klaar is idd makkelijk als je weg gaat ofzo maar ik vondt het helemaal makkelijk ook snachts la lala la en klaar nou als me meid er het goed op deed maar dat is niet zo hellaas
    heb de druppels ook zometeen hier dus die geef ik alsnog maar wacht wel ff af morgen ofzo kan ik dat alsnog doen

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja die stress schijnen ze goed aan te kunnen voelen dat heb ik zelf ook wel gemerkt.

17. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Fiona ben je Beau nu d'r fles aan het geven?

18. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ja die stress pikt beau ook bij mij op vanaf dat de krampen zijn gekomen maar hopelijk krijgen we allebei zo rust
    ze komt ieder moment
    spannend ga een flesje maken haha
    ben weer eens in een gekke bui krijg je van al dat slaaptekort
    echt was blij dat me man binnen kwam vanmorgen om 12 uur anders had ik nog ongewassen en geen tanden gepoets met beau gezeten en dat gaat ook zo stinken he op den duur;)

19. bo2008

bo2008 Niet meer actief

nee lafo elk moment kan ze komen

20. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Succes Fiona ik ga eens even kijken naar m'n schone slaapster!

Deel Deze Pagina