Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    trouwens we hebben wel weer ff 3 pagina's volgeluld over een flesje maken :)

2. bo2008

bo2008 Niet meer actief

thanks laat jullie het wel weten daarna naar de winkel chocolade inslaan heb een need ernaar!

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hier ben ik ook aan het wachten op het brulalarm :) maar nu ligt ze te slapen als een roosje en dat vanaf 12.45 uur :) toch alweer bijna 4 uurtjes ipv 3

4. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    haha hier ook aan de M&M's :)

5. bo2008

bo2008 Niet meer actief

oo lekker m&ms
    ze slaapt nog steeds maar er komen zoveel kreune uit die kinderwagen denk elke keer dat ze komt maar ze slaapt nog nu vanaf 2 uur dus ze heeft mischien tot wat regelmaat vandaag

6. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    zozo dat is idd een snelcursus flesje maken!

Anastacia, duurt het ff voor die omneo werkt? want Noah heeft nog steeds krampjes maar had zelf het idee dat dat gewenning is naar die nieuwe voeding.. krijgt ie nu drie dagen.. kan dat? Er komen hier in zn slaap ook vreselijke gilletjes uit, dan moet ik ff op zn ruggetje wrijven (hij ligt echt nog op zn buikje) en dan komen er een paar flinke scheten en dan slaapt ie verder..

hij was wel door de krampjes vanaf half 9 al wakker met hooguit drie korte slaapjes van half uur tussendoor... hoop dat ie nog ff doorslaapt tot uur of 7 want dan brengen we m naar mn vader en gaan papa en mama lekker uit eten..

7. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    en idd Lafo, laat je man gewoon tijdje alleen.. als ie merkt dat ie het alleen ook kan wordt ie misschien wat zekerder,...
    merkte dat mijn man stiekem heel trots kon zijn toen ie in begin de luier goed om kreeg zonder hulp en dat ie m kon troosten enzo.. misschien heeft je man dat ook ff nodig om erover heen te komen..

8. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Gina ik weet alleen dat het CB toen zij dat het een paar dagen kan duren voordat je verschil merkt.
    Moet ik zeggen dat het bij mij binnen 2 dagen verschil maakte met de Omneo.

Overigens slapen ze wel iets korter, want het is heel licht verteerbaar zeiden ze daar... dus dat zal dan wel.

Hier heel veel gekreun en gesteun en de 1e huilgeluidjes komen door.. dus precies 4 uur geslapen :)
    Ik ga vast een flesje opwarmen en dan de dame verschonen en eten geven

9. bo2008

bo2008 Niet meer actief

o wat zielig gina die gilletjes hier slaapt beau nog steeds ... hmmm
    ik ben ook zo meo en heb nog steeds koppijn

gebruik jij ook die omneo ?

ik zit eraan te denken zal ik die druppels uit duitsland er vanavond doorheen doen? of is het dan teveel verandering voor de darmen
    nee denk juist van niet ga het denk ik gewoon toch wagen die gok slapen we allemaal wat beter hoop ik

oo me ogen mensen ik ben of ziek aant worden of alles breekt me gewoon op

volgens mij weet niet of het vanavond was of volgende week vrijdag avond maar had me man met vrienden van ons een sushitafel besteld hmmmmmmm jamie ! wil alleen de sushi vandaag en de vrienden haha die mogen een andere keer komen ik ben doodop erg he!

10. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    ja zn ontlasting is wel weer dunner alleen heeft ie nog wel moeite met zelf poepen, zal nog wel komen dan.. en hij krijgt nu maar 1 flesje nog, althans afgelopen twee dagen want hij sloeg allebei de keren de laatste avond voeding over en ging direct naar die van vroeg in de ochtend.. en dan sta ik op knappen dus geef ik dan bv..

ja dat merk ik ook ja, hij komt sneller weer voor de volgende voeding.. hij doet langer op de bv!

11. bo2008

bo2008 Niet meer actief

oja nog iets als je haar verschoont ect ect is de melk toch weer afgekoelt doe je het dan weer ff in de magnetron anaS?

12. bo2008

bo2008 Niet meer actief

het rare is beau poept wel goed okay het gaat gepaart met veel persen en kreunen maar tot nu toe elke dag een poepluier vamorgen ook 1 dus geen verstopping

alleen die kant en klare melk schuimt heel erg en ik las op de site van de druppels tegen kramp dat die schuim zorgde voor lucht en daardoor krijgen ze krampen en die druppels die lost die schuim op in de darmen zodat de lucht verdwijnt uit hun

13. bo2008

bo2008 Niet meer actief

gina hoelaat komt die dan smorgens?

14. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ik lul hier de blz wel vol hoor haha beau slaapt nog steeds maar die kap van me kinderwagen zit ook vast inmiddels dankjullie

me man liep er net mee en ik zeg wacht ff die kap dus ik trek dat ding naar voren en klik! hij zat vast
    ik zeg heel sarcatisch erachteraan
    ook van die meiden van het forum!

15. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    ik ben er ook fiona :d of vind je dat niet gezellig ? ;)

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Fiona meid pak je rust ik ben ook nog met vlagen moe en dan breekt het zweet me uit etc maar we zijn allemaal nog heel kort geleden bevallen, alles heeft z'n tijd nodig!
    Jammie sushiiiiii ik wil ook, daar krijg ik nou weer reuze trek in opeens!

Hier ook nog een slaapkopje, ik denk dat ik zo Ramon maar eens opbel om te vragen a hoe laat hij denkt thuis te komen en b of hij dan eerst wat boodschapjes wil doen, ben wel aangekleed hoor maar nog niet opgemaakt ofzo en heb daar nu ff geen zin meer in.
    Maar als hij weer laat is dan moet ik het echt zelf doen blegh

Gaan jullie nog wat leuks doen van het weekend?

Ik heb zaterdag nog een kraamvisite en 's avonds je weet wel dat bewuste etentje op m'n mooie voetbalavond die ik dus eigenlijk niet wil missen en dan moet ik Amy voor het eerst wegbrengen, moet er nu al bijna van huilen :(

Zondag krijg ik ook nog visite 's middags dus best wel weer een druk weekend helaas.......

Maandag ook weer een kraamvisite maar wel een gezellige visite dus dat scheelt!

17. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    ik maak de melk dan niet meer opnieuw warm.
    heb geen idee waarom niet.. men zegt dat sommige kindjes het helemaal niet erg vinden om koude melk te krijgen, en sommige kindjes hoeve koude melk niet en willen alleen warme melk dat is per kindje verschillend.

ik ben wel ontzettend benieuwd welke flesjes jullie allemaal hebben?

oh jah. Bram heeft toch alleen maar last van krampjes. dat was de 1e drie maanden heel erg gewoon zei de doktor.. tja waarom maken ze wel boekjes over hoe fijn de zwangerschap en het ouderschap is.. maarr de echte detailes laten ze achterwegen....

en het was ook vrij normaal dat dat alleen in de avond uren voor kwam. ook onderander omdat hij nu meer kan zien en horen..

18. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hmmz is iedereen weer weg nu ik er ben :( :(

* SNIK SNIF

19. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ik was even Laura eten geven , en spelen en heb haar net voor zolang het duurt in bed gelegd

20. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ik ben er ook af en toe ;)

Wij gebruiken hier Avent flessen, ben er erg tevreden over!

Deel Deze Pagina