Fiona als je je echt wat grieperig voelt, kijk dan even of je geen koorts hebt... bij mij begon zo die borstontsteking met zon moe en grieperig gevoel.. Ik gebruik overigens Avent flessen, met speentje 1 of 2 ligt er aan welke ik het eerste tegenkom. ( heb namelijk wel 8 flessen denk ik ( 3 kleintjes voor de BV in de koelkast en 5 grotere) Ik was ze namelijk neit gelijk af na een voeding zeker niet snachts dus heb er altijd genoeg en schoon in voorraad hihi Ik zet de magnetron altijd op 20 seconden, dan is het water eigenlijk te warm, maar na het verschonen is het dan precies goed hihi Ik warm op zich de melk ook niet weer opnieuw op, tenzij ik echt denk dat ze nog veel honger heeft want ze drinkt dus geen koude melk Net om 17u overigens een flesje van 130cc opgedronken ! gelukkig maar mijn kleine meisje voelt zich een stuk beter overigens ben ik benieuwd naar de reacties op dat SAB simplex ga eens een toppic in het lounge starten over de ervaringen..
ik ben dus aant dubben zal ik een grote avent fles kopen. ik heb een paar difrax flessen waarvan 1 grote aangezien bram nu meer voeding krijgt. maar ik heb hem gister vn de avent fles gegeven en toen leek er niets aan de hand...
Anastasia, het staat onder het topic mama&peuter en dan op de 2e pagina onderaan, dus misschien nu al wel pagina 3, daar staat een kopje schema van de sprongetjes oid, daar staat een goede link, ik heb hem daar vandaan gekopieerd, geen idee waarom hij het niet doet!
Ik heb 2 kleine en 2 grote flessen, die kleintjes daar heb ik nu niets meer aan maar merk idd dat ik de hele tijd bezig ben met sterelliseren met 2 flesjes
lafo daarom heb ik er dus een heleboel want heb er ook 1 in de luiertas etc.. en die kleintjes gebruik ik nog wel voor de borstvoeding, ik kolf bijna nooit meer als 120 cc en dat is een vol flesje hihi
ben ik zo scheel dat ik dat topic niet kan vinden hoe gaat het met jullie beebjes? mijn vriend is thuis, en die is royaal gek met hem aant doen hihihi....
bij baby en dreumes en dan eind pagina 2 staat een toppic en dan is het ergens de 2e link geloof ik ..
Zo we hebben eindelijk gegeten in huize de la Fonteijne tsjongejonge.... Mijn man is net pas thuis gekomen met rood doorlopen ogen en het hoge woord is eruit, hij zit tegen overspannen zijn aan, daar was ik dus al bang voor. Hij vind het ook rot dat hij nu zoveel moet werken juist in deze tijd en dat hij heel veel mist van Amy. Zondag gaat hij nog werken en daarna een hele week halve dagen werken omdat hij het niet meer trekt en ik ook niet. Ik ben natuurlijk nog steeds kraamvrouw en hij kan me niet genoeg helpen met huishoudelijke dingen en de zorg van Amy daarom ben ik iedere avond kapot en krijg ik standaard hoofdpijn 's avonds. Ik ga afsluiten dames nog even rustig met mijn man praten, hij is nu lekker Amy een fles aan het geven.... welterusten
Fiona, ik had dus ook echt koppijn toen straks. Komt omdat Fay na de voeding van half 5 niet wilde slapen. En ik dus ook niet meer kon slapen. Pas rond 7 uur ging ze slapen en daarna kon ik ook indoemelen en vervolgens werd Sam alweer wakker. Ben tijdens de middagslaapjes van beide dames ook maar 1,5 gaan slapen (na 2 paracetamolletjes). Ben nog brak overigens, maar ja Over het meer geven, ik weet niet of jullie kids de hele fles altijd leegdrinken? Fay niet, en daarom kon ik (vond ik zelf dan hihihi) wel een fles extra aanbieden. Nu begin ik haar drinkgedrag (en spuuggedrag) wat beter onder controle te krijgen. Voor Fay is een fles van 120water vaak te veel, en dan gaat ze spugen. Met flesvoeding moet je wel opletten dat ze niet al te veel krijgen, want dat is slecht voor de nieren. Dan kan het zijn dat ze hongerige babys zijn, en daar is weer andere voeding voor (als hij die nog niet krijgt tenminste) Mark vindt Fay nog te klein, en hij vindt het erg eng om te verschonen, dus doe ik dat. En als ik er om vraag dan helpt ie wel mee met de andere dingen. Maar het meeste doe ik zelf. Spelcomputers, Wij hebben sinds een paar weken de playstation3, ik wilde de WII (die hebben we nu ruim een jaar denk ik) en we hebben nog een oude ps2 en een xbox. Nu wordt vooral de ps3 erg intensief gebruikt door Mark. Lafo, via Internet kan je er wel goedkoper aankomen. Ze gaan gemiddeld voor 80 euro weg. Fay heeft ook een voorkeur voor rechts, en haar hoofdje begon ook al beetje scheef te groeien. Wordt door consultatiebureau nu in de gaten gehouden (het was echt minimaal). Maar merk dat ze nu ook op links slaapt. Ik mag haar alleen niet op haar zij leggen dan wordt ze echt BOOS! Lafo, kan je niet contact met het verzorgingstehuis opnemen over hoe je het kunt doen? Misschien met mondkapje op door het tehuis? Lelijke dingen die we hebben gekregen, eigenlijk geen dit keer. Veel kleertjes gehad, altijd leuk, dan hoeft ze niet alles van dr grote zus aan En ook paar cadeaubonnen. Anastasia, gek he dat je weer ongesteld wilt worden. Mijn huisarts is nu nog 2 weken niet aanwezig, en kan na de menstruatie een spiraaltje laten zetten. Dus nog maar 2 weken wachten dan Hihihi, ondertussen is Fay hele verhalen aan het vertellen in haar schommel. WitteReus, misschien is Bram dan gewoon heel erg moe en wilt hij graag met het speentje in inslapen? Veel babys huilen ook als ze erg moe zijn en willen slapen. En bij kramp gaan ze vaak met de beentjes spartelen en ik merk het bij Fay dat ze eerst heel zielig huilt en dan komt er een scheet of een flinke luier (en als het scheten zijn dan gaat dat het een hele tijd zo door). Fiona, ik geef gewoon kraanwater. Hier is de dieetvoeding wel voldoende. Maar Fay had geen kokhalsneigingen, ze spuugt wel eens maar dat komt of spontaan of ze maakt eerst smakbewegingen. Het klinkt gek maar misschien is het wel koemelkallergie? (dit komt nu dus bij me op) Fiona, tegenwoordig mag het warme water uit de kraan echt! Kraamzorg doet het hier erg fanatiek zelfs. Je moet wel de kraan even laten lopen. Het is vooral s nachts erg prettig vind ik. Fiona, ik ga bijna altijd lopend naar het winkelcentrum. En wij hebben een bak die de auto in mag, ligt Fay ook in een band en de bak wordt in de gordels geklikt. Heeeel prettig. Ik heb geen omneo, maar die van het Kruidvat en vanaf gisteren merk ik echt verschil. Daarvoor zat er nog schepje Friso bij voor de overgang. Fiona, Fay had ook echt geen poepprobleem, maar dus wel krampjes. WitteReus wij hebben met name de Sflessen van Difrax, een ook een paar optiflessen maar die vind ik niet zo fijn. Wij zijn vanavond weer even uit eten geweest (met de kids erbij). Was weer erg jammie! Ben echt moe, heb vanmiddag dat dutje gedaan maar is niet genoeg geweest om 7 weken slaaptekort aan te vullen.
hoi allemaal, nou daar gaan we weer, wat kletsen jullie toch veel in een dagje! @ Frostieke: zo Vittorio groeit ook helemaal goed! @ Gina: ja hoe gaat het met me, niet goed eigenlijk. Ik huil minder, kan het beter wegslikken, maar verder voel ik me gewoon eigenlijk steeds down en heb knallende hoofdpijn ook nog. Dus het gaat niet geweldig. Wat fijn dat het zo goed gaat met Noah en heerlijk toch dat hij dan lekker doorslaapt 's nachts, dat scheelt gewoon zo veel! Hihihi, Noah kruipt het hele bedje door, op onderzoek! En mooie lieve foto van paps zeg! @ Anastasia: jeetje wat &*^&Y$ dat Laura blijft huilen, als je nou maar wist wat je er aan kon doen ook. Dikke knuffel voor jou meis @ Friendly: bah jij ook al zo'n rotnacht, zielig ook als ze zo huilen. Hoe was het met de mevrouw van de felicitas? @ Marieke: jaaaaaa een positief verhaal, hardstikke goed zeg van Neia. En wat heerlijk dat je de bovendverdieping samen met dinnetje gaat doen! Samen is zo veel fijner! @ Lafo: eerder in bed leggen is dan misschien wel net zo handig, zeker als je 's morgens dan nog lekker kan blijven liggen! @ Onsukkie: owwww wat een gave stoel! Echt helemaal super! @ fiona: mmmm hopen dat beau nog even lekker geslapen heeft en dat jij al je dingetjes hebt kunnen doen. Wel zelf ook eten hoor! @ witte reus: fijn zeg dat het zo lekker gaat! helemaal goed. @ Lafo: Mijn hb, ja ik eet sowieso alleen maar bruin brood, ik heb redelijk wat biefstukken gehad, veel groene groenten en ik had natuurlijk die ijzertabletten van het ziekenhuis mee ook,d aar kon ik dus nu mee stoppen. En ow...sorry ik wilde je niet verdrietig maken met mijn verhaal over erwin zijn oma... sorry. knuffffff @ witte reus: als Jasper krampjes heeft dan overstrekt hij zich echt helemaal, daar kan ik het aan merken. Ow en wat ben ik blij dat jij begint over het slijmverlies...dan ben ik dus niet gek Vies verhaal, maar had net bij het vegen gewoon hele klodders ieuwwwwwwwwwwww @ Fiona: Bar le duc mag sowieso, hier mag trouwens ook al gewoon water uit de kraan. Bij krampjes raden ze wel magnetrongebruik af...dus misschien zou ik daar dan mee stoppen en gewoon verwarmen in een pannetje. Water uit de kraan mag dus wel hoor....legionella is alleen bij water wat lang stilgestaan heeft. @ sushi: mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr @ Lafo: wauw, goed van je man dat hij het zo aanpakt en aan de bel trekt! Hoop dat het een stuk rust brengt bij jullie! @ Daphne: hee lekker uit eten geweest lees ik. Gezellig en lekker! Waar en wat hebben jullie geten?
@anastasia en friendly: lijkt iid of het aan de leeftijd ligt. Hoe is het met de kindjes die een paar dagen ouder zijn? Als het daar goed mee gaat, hebben jullie een mooi vooruitzicht! @lafo: klinkt als een best nachtje. Ik hoop dat je je ook wat fitter gaat voelen door het slapen. We zijn naar de katjeskelder geweest in Brabant vlakbij Breda. Mooie huisjes met alles erop en eraan. Ramon moet zich zo te horen even over zijn eigen angst heen zetten. Denk dat hij even wat vertrouwen in zichzelf moet krijgen en misschien een paar keer oefenen als jij in de buurt bent en hem alles zelf laat bedenken en doen. Dus als hij wat vraagt, niks zeggen maar vragen wat hij denkt wat goed is of zo. @onsukkie: wat een superstoeltje zeg! helemaal zelf gemaakt door je broer? Hahaha, die kromme pootjes hebben al onze kleine stinkertjes. mooi gezicht he! @katje: lekker ventje op de foto! @witte reus: Van zo'n mannetje en zo'n nacht zou ik ook happy worden, lekker joh! Misschien heeft Bram nog wat zuigbehoefte en wordt hij wel rustig van zijn speentje. Dan lijken het mij geen krampjes. Meer slijmverlies? weet ik niet, ik vloei nog. Hahaha, zal hij jaloers zijn of wat?
ow ja, anastasia: ik had vandaag een opening van mijn werk en daar waren twee revalidatie-artsen ook bij aanwezig, ik heb even gevraagd hoe dat zat met vastzittende heupjes. Ze kijken me allebei een beetje vreemd aan. Het enige wat zij konden bedenken is dat de gewrichten misschien een beetje stijf zijn, maar dat is bij een kleine meid niet zo gek ook. Wat je kan doen is zeg maar beetje met de benen fietsen, niet te heftig natuurlijk. Hoop dat je er iets mee kan. Maar volgens hun moest je je er in ieder geval maar niet te druk over maken als dat alle info was die je hebt meegekregen.
Zo....vandaag dus opening van het werk, morgen met de buurt eerst een puzzeltocht, dan bbq en daarna met zijn allen voetbal kijken waarschijnlijk. Word vast wel leuk. Morgenvroeg komt mijn mams, ze wil me komen helpen in huis..lief he. Mams is beetje van me geschrokken. Ben nogal witjes voor mijn doen en dus niet zo goed te pas, dus nou komt ze heel lief helpen. Schattig hoor en ook wel lekker natuurlijk.
@lafo: He gatver, overspannen! Ik ben wel blij voor jullie dat Ramon het probleem onderkent en dat hij er meteen aan gaat werken. Is er een mogelijkheid at jullie allebei tijdelijk niet zoveel in het huishouden hoeven te doen? Ik bedoel misschien kun je wat extra hulp krijgen van familie of vrienden? Knuffel voor jullie beiden (als je dat goed vindt )
@daphne: Van zo'n bak in de auto nog nooit gehoord! Hoe heet zo'n kinderwagenbak en van welk merk is dat? Leuk he, weer uit eten. Heb ik vorige week ook gedaan. Echt voor herhaling vatbaar! @katsas: Wat een superlieve mama heb jij zeg! Hier gaat het even matig vanavond. Volgens mij heeft Mikki alle verhalen over de krampjes gelezen en toen gedacht:"dat kan ik ook!" Ze ligt nu eindelijk op mijn buik te slapen, maar het was al vanaf 18 uur drama! Net een knuffel met van die pitjes erin (een magnetronbeer van Senna) warm gemaakt, tegen mijn buik aangelegd en Mikki er bovenop gelegd met haar buikje. Dat heeft geholpen, want ze ligt nu in katzwijm Straks weer cinababy geven (vindt ze gelukkig lekker) dan voeden en dan duimen dat ze weer gaat slapen. @katsas en anastasia: Nee, Iris heeft last van vastzittende heupjes.
@anastasia: voor je het weet mag je achter ze lopen! @Gina82 : Hier alles helemaal in orde hoor tussen mij en mn vriend! En ontzettend lieve foto's van Noah! @neia : haha, idd! VOlgens de KA is hij ook onverzadigbaar, dus als zijn doos Nutrilon AR pap op is , mogen we proberen overschakelen naar Nutrilon Verzadigt (voor hongerige baby's @daam : ja inderdaad! @Witte reus : ik laat hem enkel op mij op zn buikje slapen en voor een foto leg ik hem ook wel zo oven, maar anders ligt die altijd op zijn rugje! @Lafo : ja ik schrok gisteren best hard bij de KA toen die al zo groot was! @KatSas : ja , ben apetrots op hem! Flesjes : heb er 5 van het merk TOmmee Tippee; -kleintje van 150 ml -2 middelmatige van 260 ml -2 grote van 340 ml Hier zie je een afbeelding http://www.tommeetippee.be/listproducts ... /subcat/3/