Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    @ Katsas Wat naar dat je je eigenlijk nog behoorlijk rot voelt, ben je al bij de huisarts geweest? Je moet hier echt niet te lang mee doorlopen! Denk aan je zelf!

@ Lafo Wat een ellende met Ramon, gelukkig merkt hij het zelf op tijd, en gaat hij minder werken! Hoop dat jullie samen een goed plan kunnen maken voor de toekomst waarin er wel tijd is voor elkaar en de kleine.

@ die Sab Simplex druppels.. Ik had ze dus gisteren gebruikt.. toch wel.. en heb het idee dat het juist erger werd daarna.
    In een toppic dat ik heb geopend ( staat bij baby /dreumes) was nog iemand die dat had..
    dus ben benieuwd bij Fiona

Verder zou het dus volgens dat schema kloppen van het sprongetje rond de 8 weken :)
    En zowel Ruben als Laura zijn 7 weken en 2 /3 dagen.

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Louise was rommelig vanaf het avondeten ongeveer (uur of 6), afijn, tijdenlang pinkje erin en kroelen, je kent het wel. Is ze eindelijk helemaal tot rust gekomen, ik had m'n pink weer terug. Ze hangt in m'n linkerarm half overeind en ik heb in m'n rechterhand een ijsje, hoor ik "grmmmpp" en toen flots, alle melk er weer uit. Het was minstens 100cc, en ik zat dus met dat ijsje in m'n hand, m'n man rennen om een handdoek, want spuugdoek was na de 1e golf al doorweekt (en toen kwamen er nog 2 golven). Hebben haar gelijk maar uitgepeld en in bad gedaan. Wat een chaos!

Moesten wel lachen hoor, vooral om die kop die ze erbij trok. En daarna was ze weer vrolijk, het zat blijkbaar dwars.

3. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Ja, ik was het die het vroeg over de vastzittende heupjes :) Bedankt voor het vragen, ga er dan maar van uit dat het wel meevalt en ga wel met haar fietsen, hihi!
    Iris heeft een erg onrustige dag vandaag, moet zioch nu ook nog melden voor haar laatste voeding, er begint beweging in te komen, ze heeft overdag zo weinig geslapen dat ze het vanavond wat langer volhoud! Ga haar nou gauw voeden.

Katsas, sterkte meid , en zorg goed voor je zelf!

Lafo, fijn dat Ramon het zelf aangeeft, je maakte je dus terecht zorgen. Fijn dat hij een week halve dagen gaat werken, kunnen jullie beiden even bijtanken!

Zo hier houd ik het even bij,

welterusten!

4. KatSas

KatSas Bekend lid

oeps....mag ik het nog op zwangerschapsdementie gooien...evelien vroeg het dus..sorry!

zo ik hoor tim al weer zingen in bed..hihihi, zo schattig is dat...ga zo maar even broodje met hem eten. Dan kan ik voor mams komt zelf straks nog even wat doen en douchen ook. Vandaag druk dagje maar ook leuke dingen, vanmiddag dus het buurtfeest, heb er best zin in!

5. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    fijne dag katsas!

Iris heeft tot 6.30 uur doorgeslapen, vanaf 1.30 uur, dus best lekker, de grote meiden waren nog vroeger wakker! om 7.00 uur is ze weer meteen gaan slapen, en ze slaapt nog steeds. Hoop dat het vandaag een wat beter dagje word dan gisteren, toen heeft ze de hele dag bijna op schoot rondgehangen tot een uur of 19.00 uur, toen heeft ze heerlijk op haar buik in de box geslapen tot 1.30 uur!

6. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    He meiden, hier gaat alles goed, ik ben helemaal happy.
    Gister hebben we een goeie dag gehad.
    Het huis is mooi gepoetst en ik heb nog wat boodschapjes kunnen doen.
    Neia is wel de hele avond wakker geweest, en ze wilde iedere ander half tot twee uur 60 cc drinken. Dus dat hebben we maar gegeven.
    Met de krampjes viel het gelukkig reuze mee.
    En ze heeft vannacht voor het eerst in haar eigen bedje geslapen.
    Dat ging super goed, want ze heeft 7,5 uur geslapen. Om vier uur ben ik nog wel even gaan kijken of ze nog adem haalde, hihi. Nu slaapt ze weer.
    Ik heb wat hechtingen verloren. Onder het douchen kwam ik heel wat draadjes tegen. :confused: Het prikt en jeukt nu ook behoorlijk, hopelijk gaat het goed helen.
    Ik ga zo naar mijn moeder om te helpen, een keer iets terug doen. ;)
    Mijn broer viert daar vanavond namelijk zijn 30e verjaardag (omdat hun een grote tuin hebben, met een buitenkeuken, tenten en een groot scherm voor het voetbal natuurlijk). Dus ik ga helpen met het vlees klaarmaken , want er komen zo'n 40 man bbquen. Ik heb er wel zin in hoor. Neia krijgt haar mooiste jurk aan met oranje erin, en natuurlijk haar ek romper eronder. ;)
    Allemaal fijne dag vandaag!

X Marieke

7. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Thanks meiden voor de knuffels we hebben ze ontvangen ;)
    Ja ben ook blij dat hij er zelf voor uitgekomen is voordat het te laat is.
    Straks krijg ik visite dus moet snel zijn.

@ Anastacia wat jammer dat het ogenschijnlijk niet helpt die druppels, had nog bij je topic gekeken en daar waren best veel positieve verhalen, ben benieuwd hoe het uitpakt bij Fiona

@ Daam wij willen zelf ook nog even eruit voordat de grote vakantie losbarst dus zoek nog een leuk bungalowpark.
    Alleen m'n moeder zou me kunnen helpen, maar aangezien zij niet kan rijden en m'n vader het altijd druk heeft is dat vrij lastig, ook heeft zij de zorg van m'n oma iedere dag en wil haar eigenlijk niet lastig vallen met mijn problemen.....

@ Katsas meid voel je niet schuldig, vond het juist een hele mooie foto!
    Sommige dingen kunnen nou eenmaal niet, maar ben blij voor jullie dat het nog wel allemaal kan! Fijne dag vandaag, klinkt gezellig!

@ Daphne het gaat niet om mij maar om de kleine snap je en dan met een mondkapje nee denk niet dat het een oplossing is helaas....

@ Neia klinkt als een hele gezellige, drukke dag!
    Gefeliciteerd met je broer en maak er een leuke dag van!

Meiden om 11.00 komt de kraamvisite en m'n huis is nog ontploft dus ga ff opschieten

Doeiii

8. Goedemorgen meiden!

wat word er veel gekletst hier! ik kan t nieet meer bijhouden :( zodra ik wat meer tijd heb ga ik wel ff zo veel mogelijk bijlezen!

hier een redelijke nacht gehad! heb t idee dat de druppeltjes toch wel goed werken! na t voeden valt meneertje weer heerlijk in slaap ipv dat hij begint te huilen van de krampjes.. vanmorgen had hij er dan wel even last van, toen heb ik hem op zijn buikje naast me in bed neergelet en konden we samen nog lekker een paar uur slapen!
    dus ben gelukkig goed uitgerust voor de voetbal vanavond! :) normaal lig ik al half te slapen tijdens de wedstrijd.

pff hoop niet dat mijn vriend weer veel emnsen gaat uitnodigigen.. die lui maken allemaal zo veel lawaai.. dan mis ik de hele voetbal omdat ik met de kids bezig ben.. en dan word ik chaggie.. neeh das niet gezellig :(

vandaag is veentjes gaan kijken wat mijn ouders gaan doen.. mag nog steeds een kraamkadootje uit zoeken.. en wil graag een boxkleed.. dus heb wel zin om die vandaag uit te zoeken ;)

meiden sorry voor t ego berichtje maar kom er ff niet aan toe alles bij te lezen!

Hele fijne dag iedereen!

9. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    lafo inderdaad er zijn heel veel positieve verhalen, maar ook al 2 waar het juis helemaal niet hielp en veel erger werd.. dat had ik dus ook ws met laura.. want de 2 keer dat ik het had gegeven was er geen land met haar te bezeilen...En nu is het over lijkt wel, zeker het vreselijke huilen.. misschien wel een combi van de druppels en t sprongetje.. hoop dat het bij fiona beter helpt

Deentje veel plezier met het zoeken van een mooi boxkleed, ze hebben bij de Prenatal veel mooie kleden !

Marieke Wat heerlijk dat het zo goed ging, dan kan je er weer even tegen aan he! Lekker BBQ-en en voetbal op een groot scherm wat wil je nog meer :)
    Nu maar hopen dat we winnen !

xx

10. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    lafo, ik bedoelde ook Amy. Het was ook maar een idee.

11. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    lafi ik heb er denk ik overheen gelezen, wat is er met een mondkapje?

12. Hallo allemaal,

Pfff kom er niet meer toe om steeds bij te lezen want jullie kletsen teveel.
    Ik ben erg vaak moe en heb m'n handen vol aan die 2. Vooral Zenne neemt veel tijd in beslag want die slaapt 's middags en 's avonds nauwelijks.
    Quinn is dit weekend met m'n schoonouders mee naar de camping in Friesland, voor haar erg leuk maar ik vind het helemaal niet leuk dat ze zover weg is. Ben blij als ze morgen weer thuis komt.
    Ik ga zo eens even proberen om het huis te poetsen voor Zenne weer wakker is.

Liefs
    Linda

13. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Linda, Fay eist ook meestal heel mijn avond op :( Vind het knuffelen met haar wel fijn, maar ik heb dus echt zo bijna geen tijd voor mezelf, en dat heb ik stiekem wel nodig.

Iemand vroeg hier van de week naar welke kinderwagenbak ik heb... dat is er een van "Jane" (kijk op www.jane.es) die hebben een kinderwagenbak (capazo)(ook een hele grote) die je in de auto kunt gebruiken, dan hebben ze nog een ding (Matrix) dat tussen een bak en een maxicosi inzit, dus ook in de auto te gebruiken, maar ook als bak. En dan een soort maxicosi (Rebel)

Anastasia, het mondkapje was een idee van mij hihihi. Omdat Lafo niet naar haar oma kan ivm infecties ed.

Zo ik ga een nieuwe poging wagen om Fay op bed te leggen. Ga ik nog paar shirtjes strijken misschien. En de wc even doen, en stofzuigen hahhaha.. lijk wel een poetsmiep (en dat ben ik dus echt niet)

14. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    daphne kinderwagenbakken voor in de auto? Lijkt mij nou niet bepaald veilig eigenlijk.. ij een botsing vliegt de baby dan toch door de auto heen? Zou niet weten wat ze daarop kunnen verzinnen.. ik kom er op die site ook niet helemaal uit..

15. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Anastasia, de bak zit aan de gordels vast dus die kan geen kant op. En Fay ligt ook vast met een buik band. Dus ze ligt er niet los in. De bak is ook echt goedgekeurd. Ik zal er wel een foto van maken.

16. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    hmmm klinkt toch niet erg veilig, maar ws ligt dat aan mijn beeld ervan dan..
    Ik denk als die bak vast zit zoals de maxi cosi in de gordels, en een soort buikband in de bak zelf dan is het volgens mij nog altijd zo dat de rest van het lijfje alle kanten op kan bij een flinke klap,
    Maar nogmaals dat is ws omdat ik het product niet ken, en ook nog nooit iemand ermee heb gezien :)
    Want als het onveilig was zou je er niet 1 hebben natuurlijk.

17. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Fiona waar ben je eigenlijk>? Ben benieuwd of het beter gaat vandaag en of je de druppeltjes geprobeerd hebt!

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Daphne ja het zou misschien wel een optie kunnen zijn maar heb me er nu al bij neergelegd, ze herkend ook niemand meer dus het heeft allemaal geen zin meer helaas.
    Vandaag hebben wij ook al gepoetst, ben blij dat alles aan kant is :D

Anastacia ben ook benieuwd hoe het met Fiona gaat en d'r druppels.

Linda gelukkig heb je nu wel even tijd om dingen te doen etc, ik moet vandaag Amy voor het eerst wegbrengen :( heb er helemaal geen zin in.

Deentje veel plezier vanavond en met z'n vieren kijken lijkt me ook gezelliger dan nu een heel huis vol te hebben.
    Succes met het uitzoeken van en boxkleed.

Vanmorgen nog kraamvisite gehad, Amy heeft een zilver armbandje gehad met haar naam erop + nijntjes speeltjes voor aan de maxi cosi dus we zijn erg verwend.
    Vandaag heeft Amy nog niet gepoept en merk aan d'r dat het dwars zit.....
    Zoals ik al zei we moeten haar vanavond voor het eerst wegbrengen :(
    Ik wil niet! Ik ga ook maar heel even.
    Iedereen een fijne avond en hup Holland hup!

19. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    lafo wat is er met je oma aan de hand dan? Heb het denk ik gemist in eerdere bladzijden.

Vanavond voetbal kijken, hoop wel dat we winnen, kan ons meisje tenminste nog even genieten van haar oranje kleertjes hihi
    En wij natuurlijk nog even doorfeesten :)
    We krijgen vrienden op bezoek, dus gezellig.
    Hier is Laura wel rustig vandaag, komt nog steeds om de 3 uur voor een voeding, maar goed ze zal t wel nodig hebben :)
    xx

20. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Fijn Anastacia dat het goed gaat met Laura zonder druppels ;)
    Nee ik raakte een beetje ontroerd door Katsas haar foto met overgrootoma van haar kids, ik wilde ook nog graag een foto met Amy en mijn oma alleen dat gaat gewoon niet meer aangezien ze in een verzorgingtehuis zit waar allerlei virussen heersen en ze beseft niks meer, ze is bedlegerig en eet niet meer en herkend ook niemand meer dus helaas..........

Deel Deze Pagina