@anastasia: Hier gebruik ik Cinababy en vind het moeilijk om na te gaan of het wel helpt. Die Sab Simplex lijkt me wel wat, maar stel dat Mikki er net zo op reageert als Laura, dat wil ik haar eigenlijk niet aandoen, want zoals jij het omschreef hoe Laura zich voelde, vond ik echt vreselijk. Gelukkig gaat het nu een stuk beter met haar. @onsukkie: Zat Louise overvol na de borstvoeding? Ik hoop dat de rest van de voedingen er gewoon in zijn gebleven, anders blijf je dweilen (met de kraan open! ) @evelien: Heb je nog gefietst vandaag? Iris is een brave meid, als ik het zo lees! @katsas: klinkt als een fijne dag, veel plezier vandaag! En die zwangerschapsdementie geldt eigenlijk niet meer, maar vooruit: nog even dan! @neia: Sow, 7,5 uur slapen dat heeft ze netjes gedaan! Als de plek van de hechtingen jeukt, is dat vaak een goed teken dat het aan het helen is, maar jeuk is wel irritant! Gefeliciteerd met je broer en dat klinkt als een leuk uitje vanavond, veel plezier met de BBQ en de wedstrijd! Hier is Mikki ook al in outfit gestoken voor de wedstrijd van vanavond 8) @lafo: zwembad van de Katjeskelder is niet zo interessant (waar is het subtropisch zwemparadijs? ) Maar de huisjes en bedden vind ik heel comfortabel. Het is een Roompot-park. Jammer dat je niet zo even iemand om hulp kan vragen, hoop dat jullie het samen allemaal redden, het is een stuk drukker met zo'n kleintje en in jullie conditie zal het er niet makkelijker op zijn. Nog een knuf! @deentje: welke druppeltjes heb jij tegen krampjes? Heb je een mooi boxkleed kunnen scoren? @lindatjuhhh: Niet te hard poetsen he! Leuk voor Quinn iid, maar lastig voor een moeder als je kind zo "ver" bij je vandaan is. nog maar één nachtje. @daphne: Wat een mooi systeem die bak voor in de auto. Is deze voor Nederland ook goedgekeurd?
Mikki gedraagt zich voorbeeldig tot nu toe. Ze heeft vanmorgen nog wel iets last gehad van krampjes en ik krijg ineens een ingeving over waaraan het zou kunnen liggen. Ze krijgt natuurlijk vitamine K druppels en vitamine D druppels. Deze zijn opgelost in olie en misschien kan ze daar wel niet zo goed tegen! Ik heb ze namelijk vanmorgen al gegeven omdat ik bang was dat ik ze anders zou vergeten (gebeurt me nooooooiiiiit! ) En ze had vanmorgen wel wat last. . . . . . . Nou ja, ik merk het vanavond wel wat ze doet. Vannacht is het aardig gegaan. Ze heeft bijna vijf uur achter elkaar geslapen toen gedronken, nog een uur geslapen en toen werd ze weer wakker van de krampjes, dus ik heb haar op mijn buik gelegd en toen hebben we nog zo'n twee uur doorgeslapen. Zo kan ik wel een paar nachten hebben hoor!
zo meiden daar ben ik eindelijk gistermiddag dus begonnen met de dieetvoeding gaat stukken beter ze drinkt veel beter knoeit amper en ik merkte gewoon al meteen verschil het is veel lichter dan dat kant en klare 2de flesje deed oma en daar dronk ze van de 100 maar 50 cc een uurtje later kwam ze dus opniew en dronk toen een volle fles van 100cc op toen heeft ze ff wat last gehad van krampen dus ik heb haar na de fles een lepel van die druppels gegeven en haar in badje gedaan even later sliepen we beiden ik werd wakker en dacht o de fles van 12 uur moet er nu in nou het was dus 01.30 uur inmiddels ! en mevrouw wou weer drinken wow lekker geslapen dus maar ze had weer wat last van krampen dus wij weer een lepel van de druppels tegen krampen gegeven en me man heeft de fles gegeven onder toezicht van mij en we hebben daarna weer geslapen tot 6 uur vandaag gaat goed ze is weer lekker rustig en niet meer zo als gisteren ze heeft 2 volle luiers afgeleverd en ik merk gewoon dat me kind veel lekkerder in haar velletje zit ze heeft net weer een voeding gehad en ligt in de box te slapen zal ff fototje maken ervan
Fiona wat fijn dat het goed helpt bij de kleine! Daam, ik denk dat het meestal wel goed werkt, maar bij sommige baby's niet.. Ik ga het van de week nog eens een keer proberen, als ik zeker weet dat ze niet midden in een sprong kan zitten Verder mijn meisje ook in EK outfit Ok Lafo nu snap ik het, verdrietig dat het niet meer mogelijk is voor je met je oma..
heeej! daam ik gebruik cinababy voor brian.. en ben erg blij dat ik t gekocht heb heb een leuk boxkleed kunnen scoren bij de prenatal.. een bruine rand met witte heerlijk zachte binnenkant en daar staat heel groot baby op.. heel schattig! ga nu ff een piza naar binnen werken.. de visite voor de voetbal is er nu al pfff...... nahja meiden heel veel plezier vanavond! en duimen dat we gaan winnen he!
zo ff bijgelezen anaS hier gebruikt iedereen het met een baby in mijn omgeving en niet 1x iets negatiefs erover gehoord alleen op de pagina die jij liet zien die vertaling staat voor de voeding geven maar in de gebruiksaanwijzing hier staat in het duits NA ee voedingen geven en je kan beter 15 druppels puur op een lepel geven dat neemt ze beter op want door een flesje is weer verdund hier had beau om 5 uur een fles maar leut er 40 cc van staan nu net heeft ze 80 cc gedronken dus al met al 140 cc in totaal en ze slaapt nu eindelijk ben benieuwd hoe laat ze zich gaat melden hier lonley! manlief gaat naar de kroeg voetbal kijken me schoonouders zijn ook weg en vrienden hadden ons uitgenodigt voor een bqq en voetbal kijken maar ik wou niet ivm beau en haar krampen de hele straat is buiten bij elkaar gezellig en ik ik zit hier achter een laptop en beau die slaapt lafo hopelijk als je man halve dagen gaat werken dat die zich weer snel beter voelt en jij ook marieke wat fijn dat alles goed gaat met neia anaS wat raar he dat ze er zo op reageer maar michien ligt het wel aan die druppels vitamines met olie ..? onsukkie dat had ik dus ook verleden week echt alles zat onder daphne hoop niet dat het koemelk allergie is dat kokhalzen was echt zielig maar ze huilt niet ofzo dat doen de kinderen dan toch ook meestal ze spuugt nu inmiddels wel weer de voeding uit nadat ik er klaar mee ben hmmm wat is dat nou weer? ff aankijken ben benieuwd hoe deze avond gaat maar ik ben bewapend met de druppels
Fiona, ik zou het toch in je achterhoofd houden. Wellicht kan je dit op het cb bespreken. Daam, de bak is ook voor nederland goedgekeurd. Ik vind het echt heel fijn. Wij gaan trouwens naar wenen als oranje de finale haalt Gaan dan ron 00 uur rijden, we gaan eerst naar een festival in nijmegen en daarna gaan we rijden. En dan op maandag om kwart voor 3 bij mijn gyn op nacontrole hihihihi. Deentje, hier ook al visite, maar om 15uur al. Hoop dat ik vanavond een beetje mee kan feesten buiten. of te wel dat Fay een beetje rustig blijft.
Hoihoi! Heb niet alles bijgelezen, drukdrukdruk hier. Hebben vandaag onze pup opgehaald, dus voorlopig is ons gezinnetje echt compleet nu. Hij doet het prima, is zindelijk, luistert naar zn naam dus vooralsnog niks te klagen . Met Ruben lijkt het ook stukken beter te gaan. Vanaf gistermiddag slaapt hij weer beter, drinkt goed en huilt veeeeel minder. Misschien toch een sprongetje geweest want hij is ineens ook veel alerter en helderder. Anastasia: hoe is het met Laura nu? Ga nog even was opruimen en het bed opmaken. Dan lekker languit op de bank voetbal kijken. Was liever naar bed gegaan (zlefs als voetbalfanaat) maar manlief is nog aan het werk en kan de pup nog niet alleen laten.
daphne ik hou het zeker in me achterhoofd kan nooit kwaad zo zit alleen nu met beautje maar die slaapt wat gaan we eens doen ? voetbal zal ik er zo opzetten en de wasmachiene draaid en de droger en de vaatwasser en alles is verder schoon in huis dus ga maar eens wat verzinnen hier is het ook stil witte reus waar ben je nou? hannah en ice wat zijn jullie rustig? en evelien wie vergeet ik nog meer
@fiona: Wat fijn dat je meteen het verschil hebt gemerkt en dat je meisje het zo lekker doet nu! Lieve foto hoor!
zo ff de meimamas forum gelezen van ons toen was wel weer ff apart om te lezen hoe ik me de laatste dagen voor de bevalling voelde en het moment dat ik en onsukkie tegelijk leken te bevallen witte reus dit zei jij nog tegen me: lekker he fiona die hema worst had je er ook een broodje bij of gewoon zo.. en ook nog kaas jeetje .. grapje hoor.. nee joh 1 juni is veel leuker was je helderzien hier ofzo? haha toch wel een leuke tijd als ik zo terug denk heb echt veel aan jullie gehad en nog steeds fleur was de gene met 7 cm ontsluiting en die was er als aatste bijgekomen maar we hebben volgens mij niks meer van haar gehoord? IEMAND? achteraf ben ik blij dat me bevalling zo goed is gegaan heb nu gewoon een baby! soms kan ik het nog niet helemaal bevatten dat ze helemaal van mij is (en van me man) maar ik heb gewoon een kind voor de rest van me leven een mensje zo mooie en klein raar he zulle het nog de hormonen zijn in me lichaam? die 9 maanden zijn maanden die ik nooit meer vergeet deze hele periode vindt ik zo speciaal denk omdat het de eerste is alles in nog nieuw en je weet nog van niks ben zo dankbaar dat alles erop en eraan zit en dat ik een goede zwschap heb gehad en een goede bevalling als je dan van die voetballer hoor en mirjam dan ben ik extra dankbaar voor dat wondertje wat nu in de wieg ligt te grommen einde emo bericht zie je wel dat dat alleen zitten niet goed voor me is!
o daam je bent er dankje voor het compliment 2 sec erna was ze wakkker voor de rest van de fles ja ik merk het wel maar heb ze pas 2x toegedient ik zal het zometeen echt merken want rond deze tijd van de avond begint het steeds