Dat zou een echt feestje zijn zeg! Ben erg jaloers als dat uitkomt! Ik duim voor Holland en dus ook voor jullie uitje!
Ja, ik zal in de rust een blik werpen op de site om te bestellen. Jij ook veel kijkplezier! en duimen he!
hey fiona, ik ben er nog jij ook ? vriendlief is voetbal aant kijken.. ik denk dak binnekort ongi word. ik heb me toch een humeur
hallo allemaal, kzal wel weer alleen zijn @friendly ohhh een puppy wat lief ..foto? @Lafo.. wow dat is ff heftig.. gelukkig wel op tijd erbij, hoe is het nu met je man? @fiona, helpen de druppels? @Deentje jij had ook cinababy? ik kan dus echt niet na gaan of het werkt.. pfff wij hebben vandaag 3 x kraamvisite gehad.. dat is wel ff druk hoor. en vrienden van ons zijn 8 weken in verwaching echt super leuk! ben ook zo blij voor hun.
Ik ben er ook weer ff. Die russen vind ik echt goed, maar Nederland laat ook wel op zich wachten zeg! Ik roep de hele tijd al dat ze moeten gaan voetballen, maar ze luisteren niet! Tja kansen zat van beide kanten, maar ze moeten er wel in!
o daam wat vervelend meid wat heeft ze krampen? beau ligt nog steeds te slapen maar kan ieder ogenblik komen
Ja krampen, wéér! Ze is ontroostbaar. Ben bijna in staat om naar duitsland te rijden voor die druppels.
Ik ga mijn nestje in. Ben behoorlijk sjacherijnig en dat komt niet door Mikki, die vind ik alleen maar heel zielig Wat een k*twedstrijd!
Ja sorry hoor, maar als Nederland dit had gewonnen dan was het niet terecht geweest. Als je zo slecht voetbalt en zo vreselijk slecht verdedigd dan verdien je het ook niet om te winnen. Sorry... die aanvallers van Rusland liepen gewoon telkens totaal vrij. Heb Louise haar "ritme" wat veranderd. Rond 10en in bad, nog een borst aangeboden (10 minuten wilde ze) en na een flinke knuffel haar bedje in. Normaal maakte ik haar nu nog een keer wakker (maar dan lag ze al 3 uur), maar nu laten we haar dus voor het eerst uit haarzelf komen, ben bang dat het nu geen half 4 wordt, maar wellicht veranderd ze nu haar tijden wat prettiger. Zal wel niet, hahaha.
Wat een k*t wedstrijd.. en ik kan ook nog niet naar bed, want ik zou een vriend van ons naar huis brengen.. pfff Ben eigenlijk wel een beetje moe .. en Laura komt ws ook wel weer rond 6 uur, maar mijn man zal nog wel te duf zijn om haar de fles te geven helaas...