Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Ik baal ook, maar vind ook dat de russen beter waren, tactisch veel beter. Vond het opvallend dat de hollanders bijna niet in de elfmeter van de russen kwamen, allen maar schoten van afstand, ze hadden een heel slechte dag, helaas. En de verdediging was zo lek als een zeef! Ongelooflijk, wat een kansen kregen de russen, 3-1 is nog heel netjes het had wel 6-1 kunnen zijn!

Hier heeft Iris een goede dag, allen ze was mee winkelen vanmiddag, maar dat was niet zo'n succes., helaas, ze moest veel huilen.

Lindahtjuhh, begrijpelijk, kom er hier ook bijna niet aan toe, de ene dag meer dan de andere. Ik mis ook de tijd voor mezelf, als ik niet met Iris bezig ben dan wel met de andere meiden, ik geniet dan ook als ik een uurtje voor mezelf heb.

Fiona, jij bent eigenlijk verantwoordelijk voor het verlies van nederland, jij vroeg om een doelpunt, en die kwam er.... aan de verkeerd kant! ](*,) :) :) :)

Friendly, inderdaad FOTO!

Even een onsmakelijk praatje van mijn kant, mijn bevalling is 5 weken geleden bijna, en nog steeds verlies ik wat bloed, heel weinig, soms vers en soms oud. Maar nu stinkt het mega, net naar een doorligwond, ben bang dat er misschien iets niet goed zit, maar heb verder geen klachten, geen pijn of me slecht voelen, ook geen koorts etc. Ben benieuwd wat het is, ga maandag toch maar even de vk bellen, heb ook nog geen afspraak voor de na-controle dus!

Nou welterusten allemaal!

2. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hey meiden,

Heb echt een kater gevoel van die klote wedstrijd van gister zeg........ :x
    Had ik van te voren echt niet verwacht, weg oranje slingers, rompers etc :x
    Blegh geen zak aan zo.
    Guus is een verrader ;)

Genoeg over voetbal, gister Amy voor het eerst weggebracht, ze is goed verzorgd door haar nichten voornamelijk de oudste, de jongste wilde toch liever Doornroosje kijken.
    M'n ex schoonzus had wel prijs, ze had heel die dag geen poepluier gehad nog en die kreeg ze dus daar alleen ze was nog bezig en zij wilde Amy al verschonen, toen lanceerde Amy wat poep zo op m'n ex schoonzus haar kleren :confused:
    Dit tot hilariteit van m'n nichtjes natuurlijk!

Had het er wel moeilijk mee hoor, heb een traantje weggepinkt in de auto haar achterlatend.......dus was weer snel thuis, feestje was niet veel aan, dacht de hele tijd aan Amy en aan het voetbal wat ik niet zag :( , we zijn toen ook eerder weggegaan om 21.00 en we waren er om 19.00 alleen het eten was nog niet klaar heb maar een beetje gegeten.
    Volgens mij vond ze het niet leuk dat we weggingen, maar daar heb ik schijt aan ben nog geen 4 weken geleden bevallen en vind het nog heel wat dat ik me neus laat zien!

@ Daam heel herkenbaar die druppels vergeten, weer een voordeel van fv ;)
    Heb die potjes nog over als iemand ze wil hebben dan hoor ik het wel!

@ Fiona zo horen we het graag, prettig he als je zoveel verschil ziet en je kind is lekker rustig!

@ Deentje dus toch visite gekregen.........klinkt als een mooi boxkleed!

@ Daphne helaas geen Wenen voor jou, zou wel gezellig geweest zijn he maar ja de meeste dromen zijn bedrog helaas :(

@ Friendly een pup gehaald, wst niet dat je dat ging doen, leuk maar persoonlijk lijkt het me vreselijk druk, zo'n pup heeft echt megaveel aandacht nodig.......wat is het voor een ras?

@ Witte reus ja het gaat nu goed met hem, het is weekend maar hioj gata straks toch weer even naar de zaak maar dat was al afgesproken, baal er wel van dat ik zo visite krijg, had liever iets leuks gedaan met z'n drietjes, we hebben al zo weinig tijd samen :(

@ Evelien, als ik afscheiding heb met een beetje oud bloed ruikt het ook niet echt lekker, maar toch denk ik dat het normaal is, ik voel me ook normaal en jij ook zo te lezen, maar als je ongerust bent kan je beter even de vk bellen idd.

3. Goedemorgen!

wat een klote wedstrijd :( grrrr bah! echt niks aan!
    en indd. wat jullie al zeiden t is de russen gegund want ze waren overduidelijk veel beter.

ik merk wel goed dat cinababy wel helpt.. hij heeft nog wel is last van krampjes maar wel veel minder.. normaal bijna na elke voeding is t huilen huilen en nog is huilen.. en nu slapen slapen slapen haha... alleen savonds heeft ie nog wel is meer last dan leg ik hem lekker op zijn buikje! ook tijdens de voetbal gister is ie maarzo is heel lief geweest.. lag lekker op zijn buikje in de box.. zoow lief!

maargoed ik ga alle oranje rotzooi hier in huis maar opruimen :(

4. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    hi!
    hier een kort nachtje gehad. Ruben lag om half 9 in bed en das echt vragen om 2 nachtvoedingen... :( hij kwam dus om kwart voor 1 en om 5 uur... pfff. volgende keer toch maar proberen hem tegen half12 wakker te maken voor een laatste voeding!
    de pup is er vannacht ook 2x uit geweest, niks gedaan. verder was ie lekker rustig, geen gepiep en gejank dus hij voelt zich echt al een beetje thuis!
    Het is btw een friese stabij en we hebben hem Max genoemd. Heb nog geen nieuwe foto's gemaakt, dus deze is al van een week of 3 geleden...

voetbal: ik voelde dit aankomen, was echt een wedstrijd van niks. Ruben heeft mooi nog zn oranje shirt aan, sttat hem zo leuk ;)

heb net de fles bitterlemon die ik gekocht had om de bevalling op te wekken maar eens open gemaakt :D . Heb er al een was door, afgewassen en gestreken. Verder gisteren druk in de tuin geweest (nou ja laten doen). de grond is los en vlak, struiken zijn eruit. zand en schuttingen gehaald. volgende week hopelijk tegelen en schuttingen plaatsen en dan kunnen ook wij gaan genieten in de tuin.
    ga zo met de kinderwagen en de hond voor zitten (heerlijk naast de container :( ) boekje erbij en lekker uitrusten!

5. Goedemorgen allemaal,

Over voetbal zullen we maar niet meer praten he, wat een aanfluiting zeg!

Lafo: heel herkenbaar dat je snel weer naar huis wilde van dat feestje. Ik had het er laatst ook wel erg moeilijk mee om Zenne achter te laten toen we naar de Efteling gingen. Het was een leuke dag maar o wat heb ik haar gemist! Quinn mis ik ook nog steeds verschrikkelijk maar die komt aan het einde van de middag weer.
    Maar er komt een dag dat je het ook wel eens lekker vind om een uurtje zonder je kind te zijn. Even lekker de tijd voor jezelf te hebben.

Mmm het ruikt hier lekker, ik heb runderstooflapjes opstaan.
    Zo ik ga eens even opruimen en strijken, vanmiddag moeten we nog even naar een verjaardag en daarna komt Quinn weer thuis, heerlijk.

Fijne zondag allemaal!

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Zo meiden ben ik ook weer.. lag er om 2 uur in..
    en om 4.45 ging het brulalarm af, met wat speentjes enzovoorts toch tot 6uur gerekt voor de fles.
    Daarna kwam ze weer om 9.30... Nu zit ze bij ons want ze wilde niet in de wieg. Ze is verder wel rustig! :)
    Vandaag is verder onze trouwdag, 1 jaar getrouwd.. wie had gedacht dat we nu een jaar later alweer met zn 3-en zouden zijn!
    We hebben de bruidstaart uit de vriezer gehaald, en net een stuk van op LEKKER! ( echt waar) en heb er nu meer van op dan op de briuloft haha
    Vanavond gaan we uit eten, en we nemen Laura lekker mee .. ze moet wel eten tijdens ons eten, maar goed dat geeft niet :)
    X

7. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    :({|= gefeliciteerd anastasia! veel plezier vandaag en lekker eten!
    ruben zit ook lekker bij mij, wil ook niet slapen.
    lekker zeg Linda! wat eet je erbij?
    hier vandaag witlof of asperges (laatste keer). het andere is voor morgen. erbij krijgen we sate-gehaktrollen en gekookte aardappelen.

8. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    @ Friendly leuke pup hoor, heb vroeger altijd een Friese Stabij uitgelaten, erg lief beest, hield heel erg van water, dus pas maar op later ;)

@ Anastacia gefeliciteerd ! Wat leuk dat jullie uit eten gaan met z'n drietjes, ben benieuwd hoe dat zal gaan, dat wil ik ook wel een keertje namelijk.
    Zo maar dan ben jij ook snel zwanger geraakt of was je voor je ging trouwen al gestopt met de pil?

@ Linda ja moeilijk he de eerste keer maar het zal vast wel wennen, 10 juli is het volgende uitje dan gaan we naar het concert van Doe Maar, weet alleen niet wie ik wil laten oppassen :(

@ Deentje lekker hoor dat de baby's het allemaal zo goed doen op cinababy, Amy heeft weleens krampjes maar niet zoveel, vind haar dan wel altijd erg zielig, dan laat ze echt keiharde scheten!

Ik mis ook een heleboel meiden, Ice (verjaardag aan het vieren) Hannah, Jvtje waar zijn jullie?

Pfffff het is hier erg benauwd, tussen mijn borsten lijkt het wel Niagara waterval :confused:

9. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    even kijken, we gingen trouwen op 22 juni, toen gebruikte ik nog de pil, want op huwelijksreis gingen we duiken, en dan mag je absoluut niet zwanger zijn of mogelijk zwanger zijn.. is gevaarlijk.. daarna gestopt met de pil, en inderdaad een maandje erna was het raak :) Ik heb positief getest op de dag na mijn verjaardag ( 23 augustus hihi)

10. friendly wat een schatje zeg! echt lief!

anastasia gefeliciteerd! maak er een leuke dag van! maar dat zal wel lukken zo te horen ;)

lafo ja ik vind t ook zo zielig die krampjes en indd. die keiharde scheten! soms sta ik er echt verbaasd van zo'n klein mannetje zulke geluiden....

11. hier was t ook heel snel raak... ook direct na het stoppen van de pil.. gestopt in augustus en positief getest op 19 september..

daarom nu ook heel goed opassen dat ik niet weer zwanger raak.. vind 2 kids echt wel ff genoeg! maar heb zo'n hekel aan al die voorbehoedsmiddelen :(

12. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    ben aan het msnen met iemand van zwgym die twijfelt of de bevalling begonnnen is. Geen regelmatige weeen, slijmprop verloren, voelt zich erg onrustig. Heb haar gezegd toch de vk te bellen, gewoon om haar wat gerust te stellen.
    Lafo: dat is een van de redenen om voor dit ras te kiezen. Kindervriendjes, actieve honden, luisteren goed (als je ze goed opvoedt!) waterratten. Woon 10 min van een groot park met veel water, dus heerlijk om na de zomer als hij wat verder kan lopen elke dag naartoe te gaan. Hebben ook heel bewust de pup nu aangeschaft zodat hij samen met Ruben kan opgroeien.
    Hier ook snel zwanger, gestopt in januari, pas juli ongi en 6 week later positief getest. Tweede ronde dus ook (nou, de eerste telde niet echt, dat was meer het opgang brengen van de cyclus)

13. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    Meiden hoe zat/zit het bij julie met het vloeien? Vandaag is Cas 6 weken oud en ik vloei nog steeds... Althans nu denk ik dat ik sinds donderdag/vrijdag ongesteld ben geworden. Afgelopen week vloeide ik maar heelweinig en zelfs twee dagen niet. En toen kwam het in alle hevigheid terug.... Maar wel veel meer en helder rood van kleur (sorry voor de details) zodat ik denk dat ik gewoon ongesteld ben. Hebben jullie ook zoiets meegemaakt?

14. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    Hier gaat het trouwens met Cas stukken beter! Ik ben zelf rustiger omdat ik overgestapt ben op flesvoeding, zal ook wel meespelen! Maar hij is rustiger en huilt echt veel en veel minder. Is meer wakker en alerter op zijn omgeving! Nu doet ie alleen wat meer overgeven met de fles... Hoort dat erbij?

15. hellepelle denk indd. dat je nu ongesteld bent geworden! hier namelijk t zelfde... ;)

16. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    ik ben het met deentje eens helen, het is vast je ongi. kan heel best omdat je ook gestopt bent met de bv.
    fijn zeg dat het zoveel beter gaat met cas! als je zelf rustiger bent merkt je kleine dat ook.
    ruben was om 2 uur pas wakker. is nu halverwege de fles, net verschoond en nu heeft ie de hik.
    heb het eten inmiddels klaarstaan, dus hoef het straks alleen maar meer opzetten. :D

17. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    helen: ruben spuugt via de fles ook meer terug dan met de borst, zal komen omdat ze dan sneller drinken. geeft niks zolang het mondjes-vol zijn en geen halve flessen.

18. KatSas

KatSas Bekend lid

@ Friendly: mooie hond een friese stabij, zijn wel erg eigenwijs, dus ik wens je heeeeeeeeeeeeeel veel geduld toe :D

@ Anastasia: gefeliciteerd met je trouwdag! :thumup:

@ Helen: je bent vast ongesteld :confused:

Hier gisteren op zich een leuk dagje gehad, de puzzeltocht en de spelletjes daarna waren erg gezellig, ook de bbq was lekker en gezellig. De wedstrijd daarna natuurlijk minder :confused: bah wat een bagger, verdiend verloren.... Al het oranje is al weer uit de straat.... Waardeloos.

De regen komt hier met bakken omlaag trouwens...

19. brian doet t echt super de laatste 2 dagen! zit nu op 5 a 6 voedingen per dag.. en hij slaapt veel en huilt een heel stuk minder! ben er echt blij mee!

20. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zo visite is ook weer weg, was wel gezellig.
    Ramon weer thuis gelukkig, heeft even gewerkt, neemt morgenochtend vrij gaat alleen 's middags werken.
    Wilde wat gaan doen vandaag met z'n drietjes maar ben fantasieloos :(

Zo meiden snel zwanger allemaal, hier in mei gestopt en 14 sept posi getest vond ik ook al snel ;)

Deentje hier ook doodsbenauwd voor nog een zwangerschap, ben zo klungelig met condooms :(
    Het zal je maar gebeuren dat je meteen weer zwanger raakt :confused:

Friendly ja echt leuke honden, geniet er maar van!

Katsas regen nou hier nog niet maar wel raar weer!

Helen klinkt idd als ongi meid en wat fijn dat Cas het zo goed doet!
    Een beetje spugen hoort erbij, anders molet je kijken of je andere voeding moet geven waar ze minder van spugen.
    Amy spuugt maar een beetje als ze spuugt.

Soms boert ze echt heel weinig en zit ik echt te wachten op een boer, is dat bij jullie ook zo?

Deel Deze Pagina