pff mag ik even klagen.... Ben echt verdrietig, net onverwachts gaat de deurbel... schoonouders op de stoep... zonder te bellen natuurlijk..maar goed voor onze trouwdag.. Wil ht geval dat Laura net moest eten, dus man geeft haar een flesje en daarna wil mijn schoonvader haar even vasthouden, vervolgens begint mijn schoonmoeder dat ze haar nog even wil,,.... gaat vervolgens met haar lopen spelen... met als gevolg dat ze dus niet meer wil slapen, en al meer als een uur ligt te huilen en te jengelen.. Kan er zo boos om worden, ik zeg het van te voren tegen mijn man, en toch gebeurd het steeds weer.. alsof ik niet meer besta ofzo, tegen zijn ouders durft hij gewoon geen nee te zeggen lijkt het wel. Ik snap ook wel dat ze met haar willen knuffelen etc maar ik wil niet dat ze uit haar ritme gehaald word omdat ZIJ dat zo leuk vinden.. Mijn man begrijpt er weinig van lijkt wel, en ik krijg hoe langer hoe meer het gevoel dat ik me aanstel BAH Heb helemaal geen zin meer in deze dag!
ja, alleen jammer van de regeldagen en sprongetjes tussendoor, die zorgen er steeds weer voor dat als je denkt dat je een ritme hebt hem weer kwijt bent Anastasia: je hebt zeker recht om te klagen! Ik zou zelf proberen je schoonouders uit te leggen hoe jij erover denkt. mannen zijn niet zo assertief wat dat betreft hier ook een schoonouders-probleem (ach ja, dacht laat ik het nu toch maar vertellen) Vorige week waren we daar op bezoek, niks aan de hand en zelfs gezellig. Heb gevraagd of we de tomtom mochten lenen omdat we de kolf gingen halen en dat was best een eind rijden en niet echt een makkelijke route. Was geen probleem. Na die tijd gingen we naar mijn familiedag (dat hebben we dus maar niet gezegd) en daar geslapen. Krijgt hij de volgende dag een smsje van: als jullie de tomtom nodig hebben om naar de andere familie te gaan kun je dat ook gewoon zeggen, das wel zo eerlijk. Hij liet het mij later lezen en ik was natuurlijk furieus. Kwamen we thuis, 8 gemiste oproepen van hun (controle dus). Heb er een dag over nagedacht wat ik er mee moest. Dacht, als zij zo laf zijn om een smsje te sturen dan stuur ik een mailtje. Dus heb een mailtje gestuurd met dat we er niet van houden om gecontroleerd te worden en dat als we de tomtom nodig hadden om bij mijn familie te komen (waar we de weg dus heus zelf wel naartoe weten) we dat heus wel gezegd hadden. Heb als bijlage de complete mail van de vrouw van de kolf toegevoegd en erbij gezet dat ik het wel zo eerlijk vond om die even bij te voegen, dat ze het desnoods even konden controleren. En toen drukte ik op verzenden... zonder er verder over na te denken. 's avonds gelijk wel tegen manlief gezegd, vond hij natuurlijk niet echt leuk maar hij begreep wel dat ik echt boos was (was hij zelf ook alleen durft hij er niks over zeggen). Conclusie: tot nu toe geen van twee nog wat weer gehoord... Normaal sturen ze wel berichtjes, bellen om te vragen hoe het met Ruben is, sturen wat op hyves etc. Maar nu dus helemaal niks. Of ze durven niet te bellen omdat ik hun een beetje terecht gezet heb, of ze zijn een beetje boos en wachten tot ik mn excuses aanbied wat ik dus NIET ga doen (ookal was ik misschien wel even te vlug met versturen en kwam het hard over).
Hoi meiden! @Fiona, ik hoop dat de druppels blijven helpen! @Cinnababy, wat fijn dat het bij zoveel kleintjes helpt! @Katsas, vervelend dat je je nog steeds niet beter voelt! Je moet het niet opkroppen he, dat je het beter onder controlle hebt het huilen denken mensen algauw dat het beter gaat (vooral je man) en dan zak je dalijk steeds verder.. morgen ging je weer naar de ha om te praten toch? @hier ook heel snel zwanger, 1e maand al.. was ook helemaal verbaasd, had echt op een jaar ontpillen gerekend aangezien ik m al 12 jaar slikte. @Anastacia, gefeliciteerd meid! Jeetje wat ben jij dapper zeg, ik zou dat nog niet durven met de kleine, ik zou zo bang zijn dat ie juist dan toevallig uitkiest om heel de tijd te huilen en zou me erg opgelaten voelen. veel plezier! @Lafo, heel fijn dat je man erkent dat het niet helemaal lekker gaat! En super dat ie tijd voor jullie gaat vrijmaken, eindelijk genieten met zn drieen.. waarom ga je niet naar een park lekker stuk lopen en dan op terrasje wat drinken? of gewoon lekker ontspannen met zn drieen op bed liggen... @Helen, hier ook.. slik de minipil en was al gestopt met vloeien maar sinds van de week heb ik ook helder bloed weer.. doorbraakbloeding gok ik wan daar staat die pil om bekend.. achh.. kan er ook nog wel bij @lafo, idd.. lekker he! Hier ook een rustiger kind! Hij slaapt nu al vier nachten door, doet savonds wel clusteren tot uur of 10 half 11 en dan gaat ie bedje in om zich vervolgens pas om half 7 te melden.. heerlijk! en dan slapen we samen bij mij in bed ook nog drie uurtjes.. ik rust helemaal uit hiero hahahaah.. hij doet ook helemaal lachen naar je en met je spelen en hij maakt ook van die plezier geluidjes enzo.. echt helemaal super! Hier was het gister haring en bierfeest, een typisch vlaardingse aangelegenheid, zijn we dus lekker om half 11 de stad ingegaan en we kwamen heel veel bekenden tegen dus heerlijk met Noah geshowd! (hihi trotse papa en mama uitgehangen!) en smiddags moesten we naar een 12,5 jaar huwelijks jubileum en toen waren we om zes uur eindelijk thuis.. ff snel eten voor man gemaakt en toen kwam mijn vader voetbal kijken bij ons (mijn moeder is op vakantie weekje met mn oma) en die ging uur of 12 naar huis... pffff lange dag dus maar wel gezellig.. vandaag hebben we heerlijke luier dag! We zijn hier helemaal verslaafs aan 24.. hebben serie 1 & 2 maar daar zijn we doorheen en nu is man naar rotterdam toe om serie 3 te halen hahahahahaahah (erg he...) en dan neemt ie onderweg terug lekker Mac mee.. (fout fout fout).. ik heb besloten dat ik vanaf morgen maar heeel erg op mn eten ga letten! Heb niet het idee dat er wat vanaf gaat.. gister wel kleren gekocht.. leuke rok en twee shirtjes en een super gave tas! Gister trouwens nog ff boos geweest.. mijn schoonvader vind het leuk om mij elke keer ff te laten weten dat ik te zwaar ben.. en dan niet 1 keer maar elke gelegenheid die hij krijgt.. heel irritant! Mijn man heeft een klein autotje en hij zei heel leuk "ik hoorde dat jij achterin zat in deze auto.. ik was helemaal verbaasd dat dat paste".. fijn he! Zoo heb wel een lang verhaal gemaakt he.. hihi sorry! Kuss
@Anastacia, pfff ik ken het probleem. Mijn vader deed dat ook! Heel druk maken en zelfs wakker maken.. ik zeg er elke keer wat van en ben op een gegeven moment dingen gaan afzeggen en erbij gezegd, nee hij slaapt en als ik nu kom maak je hem wakker en druk en dan zit ik met een onrustig kind dus ik kom niet. Nu snapt ie het eindelijk en laat hij Noah liggen als hij slaapt en doet niet zo druk als ik vind dat ie moet gaan slapen! Ik zou het gewoon duidelijk zeggen tegen ze, vasthouden mag maar druk maken niet! Het is jouw kindje en dat hebben ze maar te respecteren (moeilijk is het wel dat snap ik!)
Zo wat een schoonfamilies zeg dan heb ik wel mazzel het is hier ook net the Bold and the Beautiful maar bij jullie wel velen malen erger. @ Anastacia dan maar zelf tegen je schoonouders aktie ondernemen als je man het niet doet dan moet jij het maar :x @ Friendly goed zo meid dat zal ze leren, je hebt lekker rust nu Wat vind je man ervan? Gina gezellig dagje gister zo te lezen! Leuk he dat showen, als we in Ridderkerk zijn waar m´n man vandaan komt doen we dat ook altijd graag, alhoewel soms bekenden niet eens echt de moeite nemen om naar haar te kijken, dan kan ik echt boos worden. En die schoonvader van jou echt erg zeg zulke opmerkingen, mannen zouden eens een kind uit moeten poepen kijken of ze zulke opmerkingen nog plaatsen grrrrr zou ik echt boos om kunnen worden, ik zou echt wel wat etrug zeggen hoor meid zeker als hij het iedere keer doet. Bedankt voor de tips meid, m´n man wilde al een pannekoekje eten ergens misschien dat we dat gaan doen......
tja, hij is gewoon moeilijk.. hij maakt die opmerkingen al langer! Ik heb tegen Ro gezegd dat dit de laatste keer was en dat ik het niet meer pik! Ik ben er wel klaar mee nu, ja ik heb een maatje meer, nou en hij hoeft toch niet met mij te leven! Trouwens mn schoonmoeder scheelt niet veel met mij dus... maar ja irritant is het wel! Pannekoekje eten is altijd lekker! veel plezier!
gezellig schoonfamilie ik heb geen schoonouders dus kan hier niet over meeklagen! wat een raar weer is het vandaag.. t is vies warm.. en elke keer regen en onweer dus ook geen weer om lekker weg te gaan iritant zo! zometeen maar eens eventjes wat te eten in elkaar flansen
Gina, ik heb momenteel wel meer dan "een maatje meer" Maar denk dat ik ook morgen ga beginnen. Nu is het voetbal toch voorbij voor wat betreft Nederland, dus geen rare avonden meer. De eerste rare dag is as zaterdag.. nou dan kan ik er al bijna een week op hebben zitten, dus dat moet toch wel te doen zijn? Gisteren ook een nieuwe broek gekocht bij Etam, was maar 15 euro dus denk dat ik van de week nog zo'n modelletje ga halen in een andere kleur (als ze die tenminste hebben dan he ) Ik vond de wedstrijd gisteren echt verschrikkelijk, was niet gezond voor mijn bloeddruk.. zat bijna nagels te bijten. Was wel gezellig verder bij ons, maar wat is het zonde zeg. Maar ze hebben het toch wel aan zichzelf en aan Rusland te danken. Ze vergaten om vanaf het begin aan te vallen. En weet je wat mij vreselijk tegenviel? Dat al die duizenden oranje supporters in het stadion niet achter Oranje gingen staan terwijl ze het zo hard nodig hadden. Vandaag zijn we naar Malden geweest, hebben daar geluncht. Maar het viel erg tegen, mijn schoonzusje kreeg haar soep pas toen wij al bijna klaar waren met ons eten (hadden daarvoor allemaal al soep gehad, maar ze hadden maar 1 magnetron en daar gingen twee koppen tegelijk in, en ze waren die van haar vergeten). Hier begin ik echt het verschil in voeding te merken, want de avonden zijn nu een heel stuk rustiger! Heerlijk! Nu nog slapen en niet meer alleen bij mij op schoot en dan ben ik blij.
zo alles bijgelezen gina wat een lul je schoonvader om zulke "lollige"opmerkingen te maken helemaal net nadat je bent bevallen ik kon ook wel janken toen een vriend van me man zei zo wanneer ga jij bevallen terwijl ik dat dus net was grrrr als ik je schoonvader was zou ik maar niet meer zulke opmerkingen maken want hij vraagt erom om ee goeie terug te krijgen met een kamer vol andere zodat hij eens voelt hoe dat is daam meid hoe is het nu? wat erg van die krampen je moet direct dat spul bestellen beau heeft gisteravond nergens last van gehad! heerlijk ze werd om 2 uur wakker voor de fles en toen scheen ze wel wat last te hebben dus hub druppels erin en om half 4! gingen we slapen vanmorgen was ze lekker jengelig en wou niet slapen en ze had weer wat last ervan nou lekker in badje gedaan en de druppels door een fles gegeven erna ze heeft heerlijk geslapen en de hele dag is ze netjes op tijd en lekker rustig lafo hier boert beau dus ook heel moeilijk soms denk ik laat haar maar drinken ze stopt vanzelf als er een boer dwars zit want als ik 100cc geef en ik haal hem eruit bij de 50 cc dan slaapt mevrouw dus en drinkt ze de andere helft niet meer op met als vervol dat ze een uur later weer wilt drinken dus dan verschoon ik haar als ze de helft op heeft en dan is ze wat wakker en drinkt ze de andere helft op gisteravond lag ik in een deuk om beau ik zette er in zithouding voor me tijdens het verschonen ze kijkt me aan met haar grote ogen die mond aat open en ze laat me toch een harde scheet we schrokken er allebei van maar ik moest er zo hard om lachen en ik weet niet of het een stuip was maar ze moest ook lachen zo leuk moment was dat zag een 2ling vandaag ook 45 cm maar mega klein kijk ik naar beau in de wagen pfff wat een verschil al! ga ff broodje eten man ligt te maffen ik wil ook wel maar heb eigelijk weinig zin beau komt over een kwartier of 3 man en ik zijn prikkelbaar en lekker chago dus een frietje halen wouden we liep uit op wat gezeik dus lekker naar huis gegaan en hij ligt nu te slapen en ik ga lekker een broodje pakken
Heb net ook tegen m'n vader gezegd dat ik niet wilde hebben dat hij zijn pink in haar mondje stak. Wij wassen altijd onze handen voor we dat doen en dat had hij niet gedaan en daarbij vind ik het volledig onnodig. Echt, m'n hart zat in m'n keel en durfde hem niet aan te kijken. Echt achterlijk...
Morgen moet m'n man weer voor 't eerst werken sinds Louise's geboorte... kan wel janken, vind het helemaal niets! En dan gaan m'n ouders ook nog es volgende week op vaakntie, dat vind ik geloof ik NOG erger. Helemaal naar Bretagne, mij te ver weg. Heb ze liever in de buurt. BLEH! (ben zielig vandaag)
Ben blij dat ik niet de enige ben die dat dus heeft met zijn schoonouders, mijn man vind het gewoon heel moeilijk om iets ervante zeggen Kan het niet over zijn hart verkrijgen om zijn moeder terrecht te wijzen.. Zucht Ik ben dus steeds de gebeten hond ... erg jammer maar ja.. Er komt een moment dat ik dus ontplof.. Mijn man zij op gegeven moment zal ik haar in bed leggen en zijn moeder zegt gewoon NEE... dat doe ik .. Ik zou echt ontploft zijn als ik degene was die dat gezegd had GRRRRRRRRRRRR Nou ja , ga zo kleintje verschonen en dan strakjes weg.. hoop ook dat z elief is maar ja anders met har op schoot We zien wel xx
ze zei nee... ik denk dat ik op dat moment echt uit mn slof geschoten was Qua Ruben heb ik weinig te klagen, iedereen (familie maar ook ander bezoek) vragen eerst netjes voordat ze wat met hem willen doen. Er is nog niemand die hem zomaar even gepakt heeft, dus wat dat betreft geen klagen. Ruben is de hele middag weer wakker geweest, beetje jengelig en wat krampjes. Lekker op schoot filmpje gekeken. Om even over 5 kreeg ik toch zelf wel zin aan eten, maar ja, met een jengelige Ruben en een pup die juist op dat moment aandacht wil, hoe pak je dat aan? Eerst aardappels en groente opgezet, Ruben in de maxi-cosi op de keukentafel. Boel zacht gedraaid want hond begon bij de deur te piepen en dan moet je echt wel met hem naar buiten. Ruben op de arm en hond aan de riem en naar het gras. Na 5 min weer terug en vuur weer omhoog. Ruben weer in de maxi-cosi en ff spelen met Max. Die vervolgens weer naar de deur ging en begon te piepen. Ruben in de maxi-cosie gelaten en weer naar het gras, dit keer grote boodschap en daarna liep hij meteen terug naar huis . Boel aan de kook gebracht en vlees opgezet. Omgedraaid, wilde fles voor Ruben klaarmaken maar die lag gewoon te slapen! Met Max geoefend (hij kan al zit en af!) Vervolgens bord klaargemaakt en lekker gegeten. Max in de mand (heb hem maar 1x terug gestuurd, is nogal een warme mand dus heb nu maar toegestaan dat hij op het laminaat ligt). Kan zo mooi de afwas nog doen. Ruben heeft om 14uur 160cc gehad en toen hij onrustig was tegen 16 nog 2x 5 min borst. Dus die slaapt tot een uur of 19 denk ik minimaal. Als hij half 8 niet wakker is ga ik hem wekken, anders zitten we vannacht weer met 2 nachtvoedingen en vind 1 echt voldoende. Mooi tegen half 8, half 12 dan hopen dat hij slaapt tot ong 5 en dan weer tegen 9 uur wakker wordt (9.45 komt fysio). dat zou wel een ideaal ritme zijn (dus nu maar hopen dat het ook ongeveer zo gaat lukken).
pffffff anaS wat een schoonma dat doen die van mij gelukkig echt niet ze zeggen als ze in slaap valt aaah leg er maar terug dat is zielig ze kan beter slapen dus zo kan het ook ik ga vaak naar me schoonouders toe savonds zodat me schoonvader haar als ze de fles heeft gehad op zon borst kan nemen en wiegend in slaap maakt en dat kan hij alleen want ze kan op zijn buik liggen en heerlijk vindt ze het en hij vindt het ook heerlijk! hier stopt niemand een vinger in me kinds mond alleen ik om te kijken of ze honger heeft me man doet het ook niet weet jij veel waar een ander heeft gezeten met zijn handen echt anaS ik zou er toch echt wel wat van zeggen dan maar de gebeten hond je kan toch zeggen nu ze zo klein is slaapt en eet ze en wil ik haar laten slapen omdat ze anders uit haar ritme is en ik met haar op zit daar moeten ze lijkt me toch wel begrip voor hebben als je een paar maanden verder bent is het anders dan zijn ze zelf ook meer wakker ect ect maar dit zou ik niet over me kant laten gaan hoor onsukkie nog ff terug te komen maf he dat me vliezen braken op het moment dat jij aant bevallen was vandaag is onze beau alweer 3 weken oud
friendly hoop dat je zo de nacht ingaat zoals je heb beschrijft en hha hij sliep dus al ! eet smakelijk hier is manlief wat vriendelijker ontwaakt en is chinees aant halen jammie we zijn allebei gewoon wat prikkelbaar door het slaaptekort hij doet snachts in de keuken de flesjes maken terwijl ik ze geef dus we zijn beiden wakker onsukkie lijkt me ook niet leuk dat je man weer gaat werken en je ouders die op vakantie gaan maar na de 1ste dag gaat het erna beter morgenochtend komt me moeder weer langs ze heeft het keurig gemeld zie je wel dat ze het leert
o ja, Ice gefeliciteerd! Ik heb over het algemeen niet zo heel erg veel last van mijn schoonma gelukkig, alleen van de week zitten we ergens te eten... zegt ze tegen Sam "wie is de baas? Oma is de baas" ik meteen lekker bijdehand, "nee hoor, Mama is de baas!" De andere dingen zijn gelukkig al bij Sam besproken, dus het wakker maken etc etc. Friendly, pfff een hond en een baby, dat is nog vermoeiender dan een kind van 1,5 en een baby. Want die baby van 1,5 die slaapt tussen de middag nog gelukkig een paar uur (tenminste, dat kind van mij hihihihi) Fay is nu redelijk rustig, ben ik niet gewend. Denk echt dat die voeding een hele slimme zet is geweest hier.
lekker toch daphne welke voeding gebruik jij en waarom sorrie maar kan het niet meer voor de geest halen jij had toch die van friso? os wat is het hier rustig zeg!