nope, vind het elke keer niks als ie gaat werken en de mijne werkt alweer twee weken! Het is zo saai he!
Jep, en heb geen auto (en ook geen rijbewijs trouwens), en fietsen gaat niet met zo'n ukkie, dus kan ook nergens heen. En hij heeft de afgelopen 3 weken zo geweldig voor ons gezorgd, ben nog een keer verliefder op hem geworden. Je weet wel dat je voor elkaar kiest en zorgt, maar als het moment dan echt daar is dat het nodig is (na die keizersnee), is het toch heel bijzonder te merken hoe je mannetje voor je kan/wil zorgen.
Ja hier ook hoor, merk echt dat we veel hechter en verliefder zijn ook... heel bijzonder! Heb ook geen rijbewijs.. maar ik woon heel centraal, park is vijf min lopen en centrum ook. dus ik kan met de wandelwagen wel goed uit de voeten, maar ja... elke dag stad ben ik echt niet voor gemaakt... dus blijf regelmatig lekker thuis.
Ik ga niet graag alleen de deur uit... daar heb ik pillen voor, maar dat kan niet met zwangerschap en borstvoeding. En wil toch echt nog een aantal maanden borstvoeding geven.
Goedemorgen! Ruben wilde gisteravond weer helemaal niks, half 7 fles en vanaf toen dus wakker, maar ja ik wilde om 21 zelf wel naar bed, dus hij moest ook. Al 2x een half uur laten huilen en toen maar bij me gepakt. Na een kwartier bij mij krijsen maar aan de borst, even gedronken en in slaap gevallen. Uurtje later werd hij wakker voor de andere borst, weer even gedronken en weer in slaap. Heb hem om kwart voor 12 slapend een fles geprobeerd te geven, er is 65cc ingegaan en daarvan kwam er wel 20 weer uit. Om kwart over 3 was meneer al weer wakker Fles erin en weer geslapen tot kwart voor 7, gejengeld tot kwart over 7. Mama fles gemaakt en maar 75 cc opgedronken (van de 150!) toen maar weer slapend weggelegd. Ben benieuwd hoe de rest van de dag gaat... Ga nu douchen, heb al stofgezogen. Dan nog even boodschappen halen (manlief is thuis, dus kan mooi ff snel met auto) en dan zal de fysio er wel zijn.
Hier nog steeds een beetje een ontregeld meisje, en bedankt... GRRR Kwam om 4.45 vannacht, terwijl ze normaal rond 6uur een fles krijgt.. dus helaas erg van het schema af.. Want normaal eet ze daarna pas wee rom 10uur, maar ze is vanaf 8uur al wakker en wil eigenlijk eten.. Hoop dat ik het in ieder geval tot 9uur kan rekken, en dat ik dan weer een beetje op ons eigen schema kan komen in de loop van de dag.. Moet ook nog om 13uur op mijn werk zijn, ivm contractwijziging... en dat is normaal precies etenstijd,.. Nou ja, wie weet kan ik het vanmiddag wat rekken met een badje ofzo We zien wel Nu eerst maar zorgen dat het 9 uur word haha Ga zo eens de foto's van mijn camera halen en op de website zetten. Ik laat het wel weten als ze op de site staan x
He vervelend dat ze zo uit haar doen is, daar zit je niet op te wachten. Hopelijk wordt ze snel weer wat rustiger.
even snel lezen en reageren @ Lafo: hoe is het nu met Ramon? En nee Jasper boert niet altijd, hoewel met de fles wel duidelijk meer. @ Anastasia: lief dat ze op bezoek komen maar minder leuk dat je man dus niet naar je luistert. Vervelend dat ze dan zo uit haar humeur ervan is, bah. Dikke knuff @ friendly: oef....wat een schoonouders....en kan me je frustratie en boosheid erggggggg goed voorstellen. Ben benieuwd of ze nog bellen. @ Gina: goed onthouden, ja ik ga zo naar de huisarts. En je schoonvader slaan die man, echt niet grappig dus. Wel leukdat jullie heerlijk met Noah hebben kunnen pronken! @ friendly: een heel geregel he zo, maar zo te lezen heb je alles onder controle! @ Ice: GEFELICITEERD! @ Anastasia: wat goed dat het meer word met je kolfproduktie! ow ik moet gaan..byeeeeeeeee
Nou heb het toc h nog wel even weten te rekken.. speentje , onder de douche verkleden, schone luier.. het brulalarm gaat nu pas af. overigens die uitslag heeft ze nog steeds, kleine rode pukkeltjes ook op de schoudertjes, heb niet het idee dat het minder word! Als het zo blijft ga ik van de week toch maar even langs de dokter. Verder hier nog steeds niet ongesteld! pfff ben benieuwd of het allemaal nog wel op gang komt , ..
Daam: wat goed van Senna, gefeliciteerd. Gina: Zenne heeft ook maar 1 poepluier per dag, zo rond 11 uur en die is dan ook meer dan vol. Ochtendtemperatuur is meestal wat lager en 36,6 kan echt geen kwaad. Quinn, Zenne en ik hebben eigenlijk altijd maar een temperatuur van tussen de 36,6 en 36,8. Onsukkie: het went wel snel hoor dat je man weer werken is hoor. Ik heb ook geen auto en rijbewijs, maar kan me prima redden. Ik doe veel te voet en als ik wat verder weg wil dan rijden m'n ouders of vriendin met me. Wel grappig dat je je man voor de bevalling af en toe wel kon schieten en jullie nu zo hecht zijn. Heel normaal verschijnsel. Alleen vervelend dat je niet zomaar de deur uit durft. Gina: ook geen rijbewijs. Het stomme is dat ik ook geen rijbewijs wil. Heb op m'n 18e gelest, maar gezakt. Sindsdien ben ik panisch om te rijden en ben dus ook nooit meer verder gegaan. Door die inbakerslaapzak was Zenne gisteravond zo moe dat ze de fles maar half dronk, daarom vanacht om half 4 nog een fles moeten geven. Half 8 was Quinn weer op dus echt uitgeslapen ben ik niet.
Shit ik heb verkeerd in de agenda gekeken moet over een half uur bij de vk zijn ipv over 1,5 uur wat ik in gedachte had. Ga me maar eens snel haasten.
Hoi hoi! Thnx voor de felicitaties (ben wel pas vandaag jarig hoor maar heb t vrydag gevierd...) Ikke 26, en Luna alweer 10 weken! Helaas ben ik wel slecht in orde, al vanaf vrydag pyn in mn keel en hoesten, en ook steeds hoofdpyn Luna is ook een beetje verkouden, snotneusje en af en toe hoesten. Vanmorgen begon al goed, eerst deed madam byna een uur over de fles (viel steeds in slaap, normaal drinkt ze max een half uurtje), en toen ik haar in bed legde, spuugde ze eerst haar bed onder, poepte toen haar luier vol, en nadat dat allemaal schoon was, wilde ze dus niet meer slapen Ik telkens t speentje erin, sliep ze eindelyk, sta ik onder de douche en zet ze t weer op een krysen. Gelukkig slaapt ze nu al 45 min (ehm nix gezegd, hoor weer geluiden uit de babykamer *zucht*) Maar voor de rest is alles goed hier hoor Kryg zo visite, dus zal strax ff bylezen, heb me volgens my vanaf donderdag al nie meer gemeld Sorry hoor
Goedemorgen meiden, hier gisteren ook van 16.00 uur tot 22.00uur in de krampjes gezeten met Iris. Ze krijgt dan enorme zuigbehoefte en het lijkt of ze enorme honger heeft, en drinkt ook maar door, maar op een gegeven moment ligt ze dan te kronkelen aan de borste omdat ze zo vol zit, dus toen maar een aantal uren haar niks gegeven, en een speentje uitgeprobeert, met succes, de eerste spruit van mij die een speentje accepteerd! Moest er gewoon even aan wennen, ben duimertjes gewent! Vind persoonlijk een duim ook wat liever staan, maar het is oh zo lastig om af te leren, dus daarom ga ik toch voor de fiep! Om 21.30 uur toch weer gevoed, en daarna nog een paar krampjes, haar toch in haar wiegje gelegd, ervan uitgaande dat ik haar zo weer kon gaan halen, maar tot mijn verbazing ging ze rustig slapen, hoorde haar noch 2 keer kreunen, maar niet huilen! En toen heeft ze tot 4.30 uur geslapen, en daarna weer tot 8.00 uur, hartstikke fijn dus! Heb de afgelopendagen veel kaas gegeten, en omdat we 75% kans hebben dat Iris koemelkallergie heeft wil ik de komende week eens zonder melkprodukten eten! Kijken of dat de krampjes vermindert! Heb verder ook niets geks gegeten, behalve een haring zonder uitjes, lijkt me ook niet echt kwaad kunnen. Schoonouders: gelukkig wonen ze ver weg, anders zou ik ook meer problemen hebben! Kan me voorstellen dat jullie ervan balen, vind dat ouders en schoonouders zich aan jullie aan moeten passen! Zou er zeker wat van zeggen. Katsas, sterkte bij de ha! Hoe gaat het nu? Anastasia, vervelend dat Laura uit haar ritme is, maar je bent alweer aardig in de buurt van haar normale tijden, komt vast nog goed vandaag! Die pukkeltjes, misschien toch warmte uitslag? Of heb je aardbeien gegeten, dat die via de moedermelk een reactie veroorzaken ( weet niet of dat kan), of wat zonneuitslag? Ik zou het ook niet weten, zou het even vragen bij de ha als het erger wordt inderdaad! Friendly, hopelijk kan de fysio wat voor je doen. Heb je een idee waardoor hij huilde gisteren, waren het krampjes of wilde hij bij jou zijn, of een combi? Misschien heeft hij toch inderdaad kiss! Heb je hem wel eens op de buk laten slapen in de box, dat doe ik hier nogal vaak, ben dan in de buurt en houd Iris goed in de gaten, Iris slaapt dan beter. Misschien is het voor Ruben ook een fijnere houding en slaapt hij wat, want hij slaapt op den duur zo weinig dat hij daar ook weer overprikkeld van raakt, arm mannetje, is een getob zo he, herken het goed van mijn eerste maanden met Kim. Rijbewijs: Ik heb mijn rijbewijs gehaald toen ik zwanger was van tessa, ik was toen 35, ik kan me nu niet meer voorstellen dat ik zo lang zonder heb gedaan. Dames ik kan jullie aanbevelen hem te halen, is wel erg fijn als jekinderen hebt, ook straks als ze naar school gaan etc. Gina, ik ben al heel blij met maatje 44, dat had ik vorig jaar net weer bereikt , toen werd ik zwanger, zit nu wel weer in maat 48 denk ik, maar heb mijn hoofd nog niet naar afvallen staan, mag ook nog niet echt ivm de bv, goed excuus, hihi... 28 kilo afgevallen, is echt veel, respect! Fiona, leuke kleertjes inderdaad, maar dat haarbandje, is dat niet gevaarlijk zo in haar wiegje, kan ze er niet in verstrikt raken? Ik zou hem bij het slapen afdoen geloof ik..... Of blijft het goed zitten? Gina, wat doet Noah het goed zeg, en wat slappt hij lang door, daar droom ik ook van, zal hier nog wel even duren ben ik bang! Volgens mij mag de temp niet onder de 36.5 komen, maar ook dat kan niet meteen kwaad, even wat warmer aankleden, of een deken extra en klaar! Ik temp Iris eigenlijk nooit meer, allen als ik den k dat ze misschien wat verhoging heeft, zoals laatst toen ze verkouden was. Daam, goed van Senna, Kim mag hier woensdag proefafzwemmen en als het goed gaat mag ze dan zaterdag voor haar A, ben zo blij, ze is al 2 jaar bezig, en heeft er niet erg veel plezier in! Ze zou vrijdag al proefafzwemmen, maar wij waren er om 17.00 uur en het bleek al om 16.00 uur geweest tezijn, gelukkig kregen we nog een herkansing voor woensdag! Iris is ook 's avonds wat onrustiger, de cb-arts zij dat 90% van de baby's vooral 's avonds onrustig zijn. Iris ligt altijd 's avonds hier in de box, leg haar dan vaak op haar buik, na de laatste voeding gaat ze dan naar haar wieg en dan slaapt ze zonder problemen in! Nou ik moet eerst weer stoppen, kom later nog even weer terug hoop ik, een fijne dag allemaal! Oh ja Ice, nog gefeliciteerd. Tessa lag gisterochtend happy birthday te zingen, had ik nog nooit eerder van haar gehoord, heeft ze vast voor jou gezongen
Anastacia hier ook een babytje die erg ontregeld was door het wakker houden van m'n schoonvader, ze heeft gister echt weinig geslapen, ja hazeslaapjes maar nu begon ze om 22.00 al te zeuren voor haar laatste fles ipv 24.00 terwijl ze er net eentje op had, ben dus ook net als onsukkie samen onder de douche met haar gegaan en heerlijk is dat. Ramon gaat vanavond zegt hij Maar even on topic ik dacht dat word wat vannacht na zo'n vroege fles maar ze heeft tot 08.15 geslapen en nu ligt ze weer te slapen, arm kind, helemaal totall loss. Onsukkie succes vandaag zonder vriend, hier gelukkig met manlief maar helaas niet zo'n leuke reden maar probeer er wel van te genieten dat hij thuis is. Katsas ja het gaat wel aardig nu met hem, straks krijg ik visite dus hij gaat zo eerst boodschapjes doen en dan gaat hij om 13.00 beginnen en ik zei al tegen hem en dan niet weer om 21.00 thuis komen maar hij zegt dat hij voor 18.00 thuis komt......laten we het hopen voor hem anders heeft het nog geen nut! Daam gefeliciteerd met Senna haar B diploma, dat is snel gegaan dan Gina wat lekker dat je zo dichtbij de winkels woont, dat mis ik wel van m'n oude huis daar woonde ik midden in het winkelcentrum, alles lekker dichtbij dan heb je geen auto nodig! Is er wel voldoende parkeergelegenheid bij jullie voor de deur? Linda oef meid dat word haasten succes! En ik moet eerlijk bekennen dat ik laatst was vergeten om Amy een schone luier om te doen, ben af en toe nog erg verstrooid Daphne het lijkt mij ook dat het nu makkelijker is met haar uit eten te gaan als dat ze straks overal aan kunnen zitten en de boel op stelten kunnen zetten Friendly helaas nog steeds aan het tobben met Ruben zo te lezen hoop dat de regelmaat snel komt. Pfff ik heb de laatste tijd iedere dag hoofdpijn en voel me misselijk af en toe blegh gister gelukkig snel in slaap gevallen en lang kunnen slapen, maar voel me nog steeds niet lekker, ga toch maar eens naar de ha om te vragen of hij wat voor me heeft en dat ik me toch wat fitter ga voelen....
Hmm zie t al, moet strax vanaf blz 157 bylezen Dus dat zal ik vanaaf wel een x klaar hebben hihi. Laters! Oja Evelien, ik dacht al, wie zingt daar zo mooi Maar dat was Tessa
Ice, dat spugen komt vast doordat ze verkouden is, ze slikken dan vaak veel meer lucht mee, heel goed laten boeren, en neusspray gebruiken, ook een half ui op een schoteltje onder haar bed doet het goed, het is belangrijk om het neusje open te houden, anders krijgt ze problemen bij het drinken en ook nog meer kans op oorontsteking, Misschien had ze toch weer honger nadat ze de halve fles uitgespuugd had, en huilde ze daarom, maar als ze zich niet goed voelen zijn ze sowieso jengelig!
angelo zit nu voor het eerst hardop te lachen, echt een leuk gehoor ! Alleen nog niet in staat geweest om het op foto vast te leggen, dan kijk hij gelijk heel serieus..
@Friendly, leuke pup! Zeker wel helemaal druk nu, en Ruben en Max. @Anastasia, nog gefeliciteerd met jullie 1 jarig huwelijk! Raar he, wat er in 1 jaar niet kan veranderen, opeens met zn 3-en. En hoe wat het etentje, is het goed gegaan met de kleine erbij? O, lees nu al dat jullie een goede vuurdoop hebben gehad . Eens moet de eerste keer zijn om toch lekker weg te kunnen. @Deentje, wat fijn dat het nu zo goed gaat met Brian. Echt genieten is dat dan. Hier ook snel zwanger, 10 juli (op mijn verjaardag) gestopt met de pil, 1 keer ongi en daarna was het raak. En dat na 12 jaar pil slikken . En vervelend al die schoonfamilies, jammer genoeg krijg je ze er gratis bij. Die van mij wonen 4000 km verder en zien we pas in oktober weer (1x per jaar). @Lafo, Devrim boert ook echt heel weinig, vaker niet dan wel. Maar als hij boert, doet ie het ook gelijk goed . En wat een heerlijke lange nachten maakt Amy toch. Tot 08.15 uur .dat wil ik ook . @Onsukkie, hoe bevalt de eerste dag alleen zonder je man? En hoe gaat het met jouw herstel van de keizersnee. Ik merk zelf de laatste week dat ik eigenlijk alles weer kan (draag nu ook de maxi-cosi van 3 hoog naar beneden) en dat ik de wond niet meer voel. @Daphne, ik wil denk ook overstappen naar de Kruitvat voeding. Heb nu Nutrilon standaard maar wil over naar voeding tegen krampjes en dan maar gelijk naar het Kruitvat. Goed te lezen dat het bij Fay goed werkt. @Daam, wat goed van Senna (leuke naam trouwens), 2 diplomas zo vlak achter elkaar! @Gina, slaapt Noah s nachts ook op zn buikje? Ik laat Devrim overdag op zn buik slapen maar s nachts durf ik het nog niet echt dus ligt hij nog op zn rug, maar dan duurt het dus veel langer voordat hij in slaap valt en hij ligt dan in een inbakerdoek. @Ice, Gefeliciteerd met je verjaardag! Devrim slaap nu weer lekker in de box dus ik heb weer even een paar uurtjes om iets te doen. Gelukkig is het huis helemaal schoon en hoef ik alleen maar wat wasjes te draaien. Vanmiddag komen mijn ouders, eten hier mee en dan gaan mijn vriend en ik vanavond even shoppen bij Ikea en opa en oma passen dan even op Devrim. Wordt de eerste keer dat ik zonder hem de deur uitga dus ben benieuwd Hij heeft nog wel regelmatig last van krampjes dus denk dat ik langzaam overga op andere voeding. Vandaag ben ik begonnen met lijnen! Gewoon weer normaal en gezond eten. Heb net zitten kijken op weightwachters en misschien dat ik me inschrijf voor het online programma. (ben een paar jaar geleden met weightwatchers heel veel afgevallen). Heb wel een beetje motivatie nodig en zon programma helpt je dan wel aardig op weg. Nu eerst nog maar eens een pot thee zitten!
ons ukkie kun je geen babybjorn draagzak kopen dan hoef je niks mee te zeulen en heb je de kleine wel heel dicht bij je! en je handen vrij! Daam wat goed van haar B diploma!
Zo de fysio is weer weg. Ze vind de beweegelijkheid in zn nekje eigenlijk wel goed, maar heeft aangeraden om toch een afspraak te maken met de manueel therapeut om Kiss uit te sluiten, vooral voor mijn gemoedsrust omdat hij zo onrustig blijft. Die man kan pas maandag, dus nog een weekje geduld. Verder vind ze nu ook dat zn ene heupje toch wat krom is, maar niet echt erg. aangezien we toch moeten wachten tot de echo met 3 maand kan er daaraan nog veel veranderen. Na de fysio heb ik hem gebadderd en toen een fles van 100cc naar binnen gewerkt en toen is ie eindelijk gaan slapen. Ben benieuwd hoe lang ie het volhoudt nu... Ga nu asperges schillen en vast de soep opzetten, vanavond soep met brood en morgen asperges met ham en kaas en zalm