Bedankt voor de tip over het buikslapen... zal dat vanmiddag als hij onrustig is eens proberen. Daam: knap zeg van je meisje, zo snel haar diploma's! Ging vannacht prima met de pup, half 12 uitgelaten en vanochtend om half 9 pas weer Als het vannacht weer goed gaat slaapt hij vanaf morgen beneden. Ga nu echt met mn eten bezig...
overigens op dat schema komen gaat ws echt neit lukken helaas. mw is nu alweer wakker en aan het krijssen terwijl ze normaal pas om 1315 eet... zucht.. en moet ook om 13uur op mijnw erk zijn... word me een lekekr dagje zo dat jullie dat buikslapen niet doodeng vinden met de kans op wiegedood trouwens.. brrr
@ anastasia, ik heb een speciaal matrasje waardoor ze met het buikslapen gewoon kunnen doorademen. Een soort hor zit erin, dus er komt ook lucht van beneden uit. Hier heeft angelo van 04.00 tot 09.00 geslapen.., zo trots op mijn ventje, hij slaapt steeds beter door.
Ik ga het ook alleen proberen hier in de kamer en zal hem constant in de gaten houden want vind het zelf ook doodeng! De huisarts belt zo, want de spruw is hier ook weer terug. Misschien dat dat bij Ruben ook wel meespeelt (ookal zie ik niks bij hem) maar mijn tepels doen weer zo'n pijn! Wil nu dus andere medicijnen, kijken of het dan wel weg gaat! Soep staat op, ga nu even een broodje eten...
Devrim slaapt ook alleen maar overdag in de box op z'n buik, dus als ik hem goed in de gaten kan houden. 's nachts durf ik het ook niet.
zo meiden ben ik ff snel me moeder komt zometeen en daarna komt ook een vriending van me langs beau heeft het vanacht prima gedaan nadat ze de hele avond gejengeld had heb ik haar in badje gedaan flesje erin en in slaap gewiegd ze sliep geloof ik rond 10 uur tot 3 uur ! lekker hoor toen flesje erin en om half 7 de volgende tot 9.15 toen was het weer jengelen en na de badje en flesje ligt ze nu al lekker vanf 11.30 te slapen hopelijk gaat het vanavond beter en is ze rustiger nou meiden ik ga er weer vandoor
@ Lindatjuh: Succes bij de VK. Is zo vreemd, ik heb m'n hele zwangerschap gewoon bij de vk gelopen, maar ik moet nu op nacontrole bij de gynacoloog. Is wel logisch, maar wel een beetje gek idee dat ik het bij de vk niet af kan sluiten (als ik graag zou willen mag ik wel een keer langskomen hoor, maar tis toch anders). @ Ice: M'n moeder had ook last van verkouden zijn en pijn in haar keel, dus ik ben bang dat het heerst. Hoop dat het onze deur voorbij gaat... @ Evelien: Zou ook graag m'n rijbewijs hebben en dan een simpel "hondenautotje" kopen zodat ik ook zelf met de honden en de kleine naar het natuurgebied kan, maar zie het nog niet helemaal zitten. Door m'n angststoornis heb ik het destijds niet af gemaakt, en heb nog niet de moed opgevat (en de tijd en het geld) om het af te maken. Al zou het wel super handig zijn. Heb wel vorig jaar m'n scooterpapieren gehaald (is alleen theorie) daardoor werd ik wel een stuk mobieler, maar dat gaat met zo'n kleintje natuurlijk niet. @ Lafo: Ik was net met Louise bij m'n moeder op school, ze heeft 25 kinderen een handje gegeven en is door een hele hoop mensen en kinderen bekeken (en kinderen blijven niet op een afstandje staan kijken, je weet het wel), maar z heeft geen onvertogen worod laten vallen en ligt nu prinsheerlijk te slapen in haar wiegje. Dus of ze nou zo prikkel ongevoelig is... geen idee! Misschien komt de onrust later vandaag nog, maar mij val thet 100% mee! @ Dolphin: Doet Angelo al gericht lachen? Leuk joh! @ Friendly: Wat leuk een hondje erbij! Wel veel werk om die zindelijk te krijgen met zo'n baby erbij. Petje af, vind het hier al soms moeilijk plannen om de volwassen honden 2x buiten te krijgen als m'n man er niet is. Zoals het nu gaat gaat Louise 's ochtends mee en doen we een vrij grote ronde en als ze dan zoals nu ligt te slapen doen we tussen de middag een heel klein rondje en blijft Louise in haar wiegje. (klein rondje is echt naar de overkant even heen en weer over het veldje) @ Askim: Ik merk vrijwel niets meer van die keizersnee, valt me echt mee. Alleen het nadeel daarvan is dat je dan wel snel teveel gaat doen zeg maar... toch ff snel stofzuigen moet ik mezelf echt uit me hoofd praten en dat soort dingen. Dat is wel lastig hoor! En dan te bedenken dat ik nog minstens 3 weken niet mag stofzuigen en tillen vind ik dat een behoorlijk lange tijd. Zeker omdat m'n man niet pietje precies is in het huishouden (en ik momenteel wel, ben m'n nesteldrang nog niet kwijt geloof ik). OVER M'N MAN AAN HET WERK: Het gaat hier op zich goed zonder m'n man, geeft ook wel een voldaan gevoel dat de dag eigenlijk prima loopt zonder hem thuis. Ze is zoet en ligt nu lekker te slapen en blijkbaar red ik me best alleen. Het is enkel dat m'n ouders volgende week naar Frankrijk vertrekken voor 3 weken en daar zie ik toch wel erg tegenop, want als manlief dan naar z'n werk is heb ik geen backup. Heb de buren wel en m'n opa en oma (maar die hebben geen auto), maar das toch neit hetzelfde... en kan zelf niet zo best zonder m'n ouders in de buurt. Moet wel ff langs kunnen lopen. Erg he... @ Anastasia: Ik heb een minomonkey, maar ik mag Louise wel tillen, maar dat is het enige wat ik mag tillen na die keizersnee, dus ik ben bang dat ze met Louise tillen niet bedoelen dat ik er uren mee rond ga zeulen. @ Freiendly: Prettig dat ze verder geen kijken naar Ruben's nek (en heupje). Wellicht komt er toch wat uit wat z'n onrust verklaart. Dat bijlezen gaat wel, maar dat bijschrijven/reageren valt nog niet mee zeg! Maar nu m'n man werken is heb ik daar wel eindelijk weer tijd voor. Dus ik ben als het goed is weer wat meer online.
Fijn zo'n goeie nacht. Hier lukte half 11 in bed, alleen ze had wat krampjes om 10 over half, na 10 minuutjes op schoot zakte dat af, en om 10 voor 11 lag ze er weer in en heeft geslapen tot 4 uur en na verschonen en 2 borsten van 10 minuten per borst lag ze er half 5 weer in tot een uur of 8. Keurig dus!
goeiemiddag! Ice gefeliciteerd! hier ook echt een buikslaper! hij ligt de hele dag op zijn buik in de box.. zodra ik hem in bed op zijn rug leg is t huilen geblazen! en snachts moet ie wel op zijn rug anders vind ik t echt eng.. en savonds is meneertje ook veel wakker... valt mij wel op dat ik dat bij heel veel van jullie hoor dat ze sávobds wakker zijn.. maar tegen die tijd dat ik ga slapen is ie wel moe en slaapt ie wel op zijn rug.. wou nog meer typen maar ik weet t niet meer ohja daam wat ged van senna nu al der B diploma! anastasia gister wel een leuke dag gehad dus? onsukkie wat een leuke foto van jou en louise onder de douche.. ze kijkt heel tevreden
Leuk zeg Dolphin. Ruben lacht wel, maar geluid komt er behalve af en toe een soort krrr niet uit. Soep en asperges zijn klaar, heb gekolfd en met de hond gespeeld en alle folders bekeken. Ruben ligt heerlijk te slapen al vanaf 11 uur. Zal met hooguit een uurtje wel wakker zijn. (meestal als ik zoiets schrijf duurt het nog ong 5 min...) Deentje: klopt de meeste kindjes zijn 's avonds onrustig of gewoon wakker. Huiluurtjes zijn ook meestal 's avonds. Als ze nu ook allemaal na onrusig te zijn 's avonds lekker lang slapen 's nachts dat zou helemaal mooi zijn! Ben bezig met een tekening voor de bestrating in de tuin, komen gewoon stopetegels en grindtegels in, maar wil er wel wat leuks van maken. Heb vanochtend ook al een droogmolen gekocht, dus hoop na het weekend echt buiten de was te kunnen drogen (en op mn terras te zitten!). Dokter heeft nu zalf voorgeschreven voor de spruw op mn tepels, dat moet beter helpen. Moet Ruben nu helaas ook weer behandelen, gaat ie nog meer spugen... Maar goed, alles beter dan spruw natuurlijk!
Ze vind douchen ook echt het einde, wel logisch, lijf tegen lijf en de douche koelt niet af, terwijl haar badje wel steeds kouder wordt als ze er langer in ligt. Hier is Louise ook 's avonds actief, zo rond het avondeten wordt ze wakker en slaapt dan eigenlijk rond half 11 pas weer.
Wat gaaf! En ik vind die perongeluk geluidjes die Louise sinds een paar dagen maakt al leuk. Zit ze in de maxi en zegt ze opeens: "aaahhh!" Zo geinig.
Iris lachte ook al na week 1, was helemaal verbaast, niemand in mijn familie die me geloofde, waren lachstuipjes volgens hun, en die heeft ze natuurlijk ook, maar ze lachte ook, nu lacht ze steeds vaker, en lachte ze eerst alleen naar mij, nu lacht ze ook na de meiden en visite etc. Ze probeert ook geluidjes te maken, en dat lukt soms ook, vind ze geweldig, soms lukt het ook niet en dan is ze helemaal gefrustreerd, het is zo grappig, als ze het probeert kijkt ze heel ernstig, van de concentratie en de inspanning ! De cb-arts zei dat het wel kon dat ze zo vlug al lachen, en het staat volgens mij ook in het oei ik groeiboek, wat ik ergens moet hebben liggen maar nergens kan vinden!
Ze krijgt ook een steeds uitbundiger lach, ze gooit haar tandeloze bekkie er helemaal bij open. Ben benieuwd hoe Will het heeft trouwens. Friendly, wat balen zeg die spruw. Je moet geen gekolfde melk geven van tijdens de spruw tijd he, want dan kan Ruben het weer krijgen en dan blijf je bezig. Anastasia, ik leg Iris ook alleen maar op haar buik in de box. Bij Kim was ik ten einde raad, die huilde 4 maand lang, en bij haar heb ik het uit wanhoop wel gedaan, er is gelukkig niks gebeurt...... Onsukkie, misschien dat je ooit in de toekomst het wel aandurft , het is sowieso erg duur om een rijbewijs te halen, pfff.... Ik durfde zelf ook nooit, had er geen gevoel bij, maar toch geprobeert, en bij de eerste rijschool lukte het ook voor geen meter, ze oefenden dan weer dit en de andere week weer dat, ik moet het elke week herhalen wil ik het een beetje onder de knie krijgen. Heb toen de "het nieuwe rijden" lesmethode gedaan, dan werk je met een boek, waarin ook alle handelingen beschreven staan, en toen lukte me het wel. Bij de eerste rijschool had ik ook erg veel problemen met de taal, mijn rij-instructrice sprak nogal erg brabants, en dat kon ik niet erg volgen!
mooi he evelien, dan lacht ze echt omdat ze je dan herkent. Angelo moest vandeweek zo hard boeren dat hij er zelf van schrok en moest huilen..
Ja, ik geniet er erg van! Grappig van dat boeren inderdaad. Iris is wat dat betreft erg netjes , ze boert bijna nooit, en ook spugen heb ik haar nog niet zien doen eigenlijk, maar ze kan scheten laten als de beste!
ja hier slaapt hij snachts ook op zn buikje.. is ook doodeng in het begin! aan de andere kant n de box ligt ie ook zo en dan ga je ook je huishouden doen, bedoel je zit er niet naast... en zn kamer is haast naast die van ons en ik hoor alles.. trouwens alles op zn bed is ademend, dus er zou niks mogen gebeuren! tja.. hij wil gewoon echt niks anders!
@ Lafo: wat fijn dat Amy van haar spruw af is! @ onsukkie: heerlijk he samen douchen, heb ik ook nog niet gedaan hoor, maar zal binnenkort eens doen als mijn man ook thuis is en tim plat ligt. @ Linda: oef, arme Quinn, zielig dat ze nu luieruitslag heeft, maar hopen dat dat gauw over gaat @ Daam: gefeliciteerd met het B-diploma van Senna, echt knap zeg! @ Gina: heerlijk zo'n voorbeeldig kind! Echt fijn, hier gaat het wat dat betreft ook helemaal perfect. 36,6 is trouwens geen probleem lijkt me. @ Ice: heel erg veel plezier vandaag! @ Askim: ikea...leuk! Moet ik binnenkort ook maar eens weer doen en dan toevallig rond etenstijd, zodat we daar wel moeten blijven eten Wat goed dat je gaat lijnen, ik denk ook aan weight watchers, maar wil in september beginnen. Ben benieuwd of het online bevalt? Dan heb je geen stok achter de deur, dat is voor mij misschien niet zo verstandig. @ friendly: fijn dat de fysio goed ging en nu hopen dat ruben even lekker doorslaapt. @ onsukkie: als je zo hecht bent met je ouders kan ik me heel goed voorstellen dat je ze toch wel mist. @ Evelien: Jasper lacht ook al een hele tijd, nu met geluidjes ook.hihihi, echt zo lief. @ Hannah, Jvtje, Mariek, alles ok? Nou vanmorgen dus huisarts en ook gynaecoloog geweest, al met al een ochtendje vol heftige emotie. Moet volgende week weer terug bij de huisarts en over twee weken bij de gynaecoloog. Mijn huisarts wil toch de vinger aan de pols houden. Hij vind mijn beslissing over de borstvoeding helemaal goed. Gelukkig maar. Bij de gynaecoloog kon ik al aardig wat vragen en frustratie kwijt. De verloskundige die mijn uiteindelijke bevalling heeft gedaan is inmiddels ontslagen omdat er toch meer klachten waren, dus ja...dat voelt dan op zich wel goed. Voor dat meisje misschien zielig maar voor mij een soort...ja weet niet..genoegdoening toch. Erg eigenlijk, maar ja... En ik weet nu ook waarom de naald afgebroken was, dat kwam dus niet door mijn spekjes maar gewoon omdat de anastesist me recht in mijn bot heeft geprikt....ja dat gaat dus niet. De operatie om de naald te verwijderen was nog een heel karwei blijkt uit de papieren want ze konden hem dus bijna niet vinden. Pfff, nou ben blij dat dat dus wel gelukt is. Verder moest ik een nieuwe afspraak maken omdat de gyn. die ik vandaag had de keizersnede niet heeft gedaan en het haar vanwege al mijn emotie e.d. verstandig leek om dat nog wel even met de betreffende gyn. te bespreken voor mijn verwerking en dat lijkt mij ook een goed plan. Verder de verwijzing voor de Mirena gekregen en als ik dan weer ongesteld ben, bellen en dan wordt hij geplaatst. Ben benieuwd. Zo...inmiddels heb ik knallende koppijn door alle gesprekken en vooral emotie. Straks nog fysio, dan boodschappen doen, opruimen, jasper fles, tim ophalen, eten koken, spelen, tim badje en dan rusttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
hier lijkt t ook vaak of brian lacht.. weet alleen niet of hij dat nou bewust doet of dat t stuipjes zijn.. ik hou t nog maar even op t laatste....