Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KatSas

KatSas Bekend lid

Ik wil ook foto's plaatsen! hoe doe ik dat? Help!

2. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Ja idd Will........Wat olie door de voeding heen.....Maar dan zonnebloemolie..hihi...

Roomboter zit ook veel olie in, smeert idd ook goed haha...

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Het CB heeft nutrilon omneo geadviseerd, dit ga ik proberen, en dan bellen ze me vrijdag over hoe het gaat...
    Hoop echt zo dat het werkt, want dit is o zielig

4. Bram is cute!
    En die foto van Nieve met die badeentjes, geweldig!

Volgens mij hebben wij meimamma's het toch goed voor elkaar, allemaal zo'n prachtkindjes!

5. will

will Niet meer actief

hoop het ook voor je anastasia, dit is niet alleen vervelend voor laura maar ook voor jezelf. ik duim voor jullie.

katsas, ik krijg mijn pink niet in haar mondje. haar mondje is zo klein (tja, of mijn tepel te groot)
    over de foto's plaatsen moet je 1 pagina terug. ice legt het daaruit. heb nog niet gekeken of ik het begrijp had nu eindelijk eens tijd om hyves aan te maken en daarbij moet ik zelfs aan amy vragen of ze kan helpen. maar het is gelukt

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    will de kraamzuster vertelde mij in de kraamperiode dat als het met pinken niet lukt het vaak wel lukt als je het neusje meer in je orst drukt.. dan krijgt ze niet genoeg lucht en alat ze ook los..
    Beetje onvriendelijke manier, maar als het anders echt niet lukt zou je het kunnen proberen

7. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hello..

hoe gaat het ? hier gaat het wel..
    word een beetje tureluurs van mijn bv. ik kolf nu af en geef het in een flesje aan Bram. vanmorgen was het haast doorzichtig, en straks was het gewoon echt goede melk .. hmmppfff wat moet ik nu :S..

vandaag zijn we naar roermond geweest, bij de h&m kijken wel jammer want de echte leuke kleertjes begonnen pas bij maatje 80.

wanneer kunnen de kleintjes in een korte broek, of een shirt met korte mauwen?

8. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik heb dat matje ook voor in bed. Heb het bij Sam welgeteld 2x gebruikt. Maar heb Sam ook maar 1x in de bubble (tummy tub van bebeyou) gedaan. Dus denk dat ik het nu maar weer een keer ga proberen met Fay.

Katsas, moeten jullie dat zitje dan ook betalen?

Wittereus, kleur schijnt niets te zeggen over de voedingswaarde. En als jij weinig drinkt dan kan het idd ook zo zijn dat je daardoor minder aanmaakt. En met kolven haal je er minder uit dan met live voeden.
    En je bent niet in de ziektewet momenteel he.. dus het is niet erg dat je je baas tegenkwam tijdens het winkelen.

Ice, leuk he jurkjes hahaha

9. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Voor wie em aan de andere kant gemist heeft, zal ik hier nog ff mn mooie dochter showen...
    Jaja t is weer tyd voor LUNA-SPAM :)

10. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    @Lindatjuh: thnx, die dochter van jou mag er anders ook wezen hoor ;)
    @Wittereus: fyn dat je je beter voelt nu je een beslissing hebt genomen meid, je moet gewoon doen waar jy je t fynst by voelt, als jy rustig en bly bent, is Bram dat ook (meestal hihi). Wat een knapperd :D
    @Katsas: ja t went idd snel, vind t zelfs gek om zonder haar weg te gaan :(
    Jasper is goed gegroeid zeg! Enne op blz 17 heb ik een uitleg staan voor foto's te plaatsen....
    @olie door de voeding: hier zei de kraamzorg toen sla olie...
    @wittereus: toen een vriendin van me laatst hier was, toen t zo warm was, had zy de kleine al in t-shirt, en hy was toen 6 weken ofzo. maar dat is ieder voor zich denk ik hoor. moet je gewoon ff in t nekje voelen...
    @Daphne: ik ben echt helemaal rose én jurkjes verslaafd hihi.
    Zo ik ga weer, madam wilde niet slapen (krampjes...), dus ging ze by my in de babybjorn. Toen sliep ze, maar nu wordt ze steeds wakker :rolleyes: en nou zit met grote ogen te kyken hihi.

11. Ntombi

Ntombi Actief lid

8 jun 2007
    426
    0
    0
    thuisblijf mama
    Nijkerk
    Ik probeer ook ff te spammen :D :D

12. Ntombi

Ntombi Actief lid

8 jun 2007
    426
    0
    0
    thuisblijf mama
    Nijkerk
    Yes, gelukt!

Zal morgen ff alles bij lezen en reageren.
    Weet nu in ieder geval hoe ik kan spammen.
    Kan ik jullie ook laten genieten van mijn mooie meid.

13. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    wat een schatje zeg die dochter van jou ntombi!

en luna ziet er ook prachtig uit in haar jurk tamara!

14. will

will Niet meer actief

anastasia, bedankt voor de tip, het werkt. wel even opletten want voordat je het weet heeft ze d'r mondje alweer dicht en zit ik weer vast.
    hoe gaat het met Laura.

Ice, hier ook een rose tik, als ik lobke d'r kast open doe komt er een hele roze gloed uit, haha. jurkjes helemaal geweldig maar hebben ze hier niet zo heel veel, jammer. maar gisteren van mijn nichtje, per post, 2 super leuke jurkjes gehad, helemaal geweldig.

foto's weet niet waarom maar geloof dat ik van Lobke al meer foto's heb gemaakt dan in de 12 en 9 jaar van amy en daisy.

ntombi, wat een lekker meisje is abigaël.

sport, jeetje ice jij durft al. ben al niet een sporter maar moet er nu helemaal nog niet aan denken. goed hoor, maar begrijp ook dat je het erg leuk vindt.

hannah, grappige foto van Nieve met die badeendjes. die badmat ik heb ze nog nooit gezien, waar heb ik toch gezeten?

nu even bij de andere mama's kijken of er nog iets spannends gebeurd.

15. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ben blij dat de tip werkte hihi heb ik ook nog eens iemand geholpen :)
    x

16. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
  17. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Goodmorning!
    Nou hier gisterenavond laat nog een leuke avond gehad.......NOT! :(
    Luna had in bed opeens heel erg last van krampjes, heb een hele poos met haar op de arm gezeten, ik over haar buik wryven en maikel hield haar benen omhoog (teamwork hé ;)) Ze moest soms echt zooo hard huilen, echt heel erg zielig :cry: Moest er zelf ook ff van huilen :(
    Gelukkig duurde het niet zo heel lang, maar na die tyd was ze echt he-le-maal uitgeput :( Ze heeft vannacht dan ook maar lekker by ons in bed geslapen, want ze wilde met geen mogelykheid meer terug in haar eigen bed......
    gelukkig was vanmorgen alles weer goed, en hebben we na de voeding van 6uur nog heerlyk met zn 2en tot half 9 (ikke) en 9uur (Luna) geslapen.
    Oja, die gekke borsten van my ook. Ben ik gaan afbouwen, gisteren en vandaag alleen smorgens en savonds de borst, beginnen ze steeds weer te lekken. dat hadden ze al zo'n week niet meer gedaan, en ook de compressen waren steeds zo goed als schoon, maar nu gisteren begonnen ze tydens t flessen, en vandaag toen ik me aan t afdrogen was. Ook mn compressen beginnen weer aardig gevuld te raken. gek hè :rolleyes: Gisterenavond legde ik Luna aan, en toen verslikte ze zich gelyk :confused:
    Maar Luna drinkt nog steeds niet denderend aan de borst, heel even drinkt ze die grote slokken, maar voor de rest alleen kleine slokjes (als ze dan als slokjes neemt), dus denk nog steeds dat de fles beter is, wat jullie?

Zo genoeg ego, nu zal ik es ff bylezen ;)
    Hé zie dat Luna vandaag 1-1-1 is, 1 maand, 1 week en 1 dag hihi. Apart!

18. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    @Ntombi: aaaaaah wat een liefie zeg! En ook al zo'n tubby-verslaafde hihi. Luna is helemaal in trance als ze daarin ligt :)
    @Anastacia: thnx! Ben nu echt helemaal verslaafd aan jurkjes haha. Vandaag heeft ze er weer 1 aan :D
    @Will: haha die rose gloed is hier ook (of zou dat van de knalrose gordynen komen :)) passen de jurkjes Lobvke al? want dan moet je ff spammen hoor ;)
    Enne ja sporten vind ik echt heerlyk, ben gek op dansen, dus bodyjam is helemaal myn ding. Ben ook best een beetje trots dat ik nu alweer ben gaan sporten hihi.
    Zo ff de andere kant checken ;)

19. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    lijkt toch dat je meer melkproductie hebt gekregen tamara, misschien helpt het om voordat je haar aan de borst legt even de ergste druk er af te kolven zodat ze zich niet verslikt..
    Verder ben ik niet echt een helder licht als het gaat over borstvoeding gezien alle problemen die ik zelf heb ondervonden met voeden.
    Ik heb nu zelf ook weer wat vollere borsten terwijl de productie nagenoeg gestopt was.. dus hoe dit komt .. geen idee.
    Het lekken kan overigens nog vrij lang duren heb ik gehoord van een mede zwangerschapsgym collega.. die is al 6 weken gestopt met BV en lekt nog steeds... de gyneacoloog had haar verteld dat dit kan duren tot de 1e menstruatie ( had iets met hormonen te maken..

20. annrieke

annrieke Actief lid

12 mei 2007
    141
    0
    0
    Didam
    javascript:void(0)

probeer ook te spammen maar volgens mij doe ik iets niet goed?

Deel Deze Pagina