Zo , heb weer even mijn berichten aantal wat omhoog geschroeft, het is hier aardig stil, Witte reus ik heb jou vanddag ook helemaal niet gezien of vergis ik me?
ja evelien waar bemoei je je eigelijk mee! hahaha ja ik zie ook snel dat soort dingen voor me hoor als ik mensen hoor praten of dingen zie bij baby's maar maak niet uit als ik het niet zo wetendat dat gevaarlijk kon zijn heb je me wel ff er atent op gemaakt hier is papa met beau bezig ze heeft de fles een half uur eerder gehad want dat wou ze en nu probeert pa haar in slaap te maken af entoe is het stil en dan hoor ik weer een gilletje haha ben benieuwd hij zegt wat een slagvled is vanavond zegt die tegen mij! ik zeg slagveld het valt reuze mee dit is zo elke avond! hahaha weet die dat ook eens pff me ogen vallen eigelijk wel bijna dicht pffff moet morgenochtend om 10 uur bij beau haar toekomstige school zijn hebben een afspraak daar en hopelijk wordt ze daar toegelaten ze hebben nogal wat eisen hoorde ik weet me god niet wat dus ben benieuwd nou hier nog ff de flesjes in de sterilisator en dan ook richtig me bed hanah waar ben je? en idd witte reus heb ik ook nog niet gezien iemand nog wat van nazli gehoord?
ooo haha evelien nog bedankt voor het compliment ! ik vindt haar ook zo knap!maar dat vindt iedere ouder van hun kind maar iedereen in de buurt hoor je er ook over haha in de supermarkt hoorde we mensen praten en hier in de buurt hoorde we ook mensen zeggen heb je dat kind gezien zo knap! dan ben je echt trots als je dat hoor ! als we lopen staan we om de 10 min stil mensen stappen uit hun auto en zeggen ff kijken hoor hahaha leuk man! ach ze lijkt op haar moeder ... hihhihiiihi het stinkt hier
papa is the best! hij heeft haar in slaap gekregen wel op mijn plek maar goed o shit zijn mobiel gaat af hopelijk slaap ze er door heen
hier ligt de kleine vanavond te slapen .. doet ze nooit eigenlijk.. ( heeft altijd haar wakker tijd tot de laatste voeding)hoop wel dat ze zo wakker word en dat ze dan na de laatste voeding wel weer slaapt. want anders is het vannacht niet fijn
Anastasia, ik hoop het ook voor jou meid. Hopelijk krijg je een goeie nachtrust! Bedankt voor je informatie. Ik ga morgen even naar de etos, kijken of ik die vsm druppels voor verstopping naast die voor de krampjes mag gebruiken. Dat extra water toevoegen heb ik nu gedaan, maar ze drinkt geen 1 fles leeg, ook niet die van 60 cc. Ik ben benieuwd hoe het vannacht gaat. Fiona, haha knap van je mannetje. Doen die mannen ook nog iets, maar waar moet jij nu slapen? Evelien, ja ik ga denk ik morgen het cb bellen, weet niet zo goed wat ik hiermee aan moet. Ze heeft sinds vandaag ook allemaal pukkeltjes op haar gezicht. Trusten meiden! X Marieke
hier heft Laura ook al die pukkeltjes , denk dat het warmte uitslag is.. Wat mij opvalt is dat laura een tijdje heeft doorgeslapen tot 6uur soms 7uur en dat ze nu weer steeds op 5uur zoals nu komt voor een voeding.. Enig idee hoe en wat? Was juist wel blij dat ik eindelijk eens wat langer dan 4 uur kon slapen!
Goeiemorgen meiden! @Marieke, he meid, hoe is het met je? Wat zielig voor Neia zeg, bahh.. probeer anders door de voeding een beetje olijfolie te doen, dat werd hier aangeraden. Dat smeert de darmen een beetje. Net teveel natuurlijk maar net een klein beetje! Yep was een vermoeiende dag. En toen papa thuis was viel Noah in slaap.. hahahaah. @Samen douchen, heb ik nog niet gedaan alleen Ronald... moet ik ook maar eens doen! @Askim, hoe is t gegaan zo zonder je kleintje? Ik vond het heel moeilijk weg te gaan maar vond het ook wel heerlijk ff samen met man te zijn, heel tegenstrijdig.. was wel super blij weer thuis te komen @Friendy, ik heb hier een speelkleed en dan leg ik m daarop op de grond in zn luiertje en dan doe ik m overal kietelen en tegen m kletsen.. en dan daarna een massage om m weer rustig te maken.. ong. een uur per dag... en verder vooral lekker kletsen en kietelen! Dus dat buikslapen helpt bij jou ook.. fijn he! @Fiona, hier kan Noah thuis heel goed tegen prikkels en met boodschappen doen enzo heeft ie er ook geen last van maar hij kan wel heel onrustig worden als er heel veel mensen zijn die hem aandacht geven.. dus ik neem m overal mee naar toe maar laat m absoluut niet van hand tot hand gaan.. alleen wij en eventuele opa's en oma's.. @Onsukkie, geen idee waar dat door komt maar hier heeft Noah dat ook, vooral aan de borst die het volst is.. dus misschien idd te maken met die toeschietrelex.. @Marieke, dat heb ik dus ook.. omdat ie sommige dagen zoveel wakker is is hij te moe om volledig te drinken lijkt wel waardoor hij veel langer over voeding doet... pfff en daardoor meer lucht meeneemt en dan wakker wordt daarna.. beetje jammer! @Fiona, leuk he die zuigvlekken.. Noah had er een op zn arm gemaakt, helemaal paars, ik had het niet in de gatn en schrok me dood.. tot ik ineens besefte dat hij daar had zitten sabbelen.. nu let ik erop dat ie op zn speen sabbelt ipv zn arm hihi @Evelien, Noah maakt ook van die geluidjes, nu steeds meer, echt van die kraai geluidjes zooooo schattig! Dan ligt ie in de box en dan is het lachen en en maaien met zn armen naar de speeltjes en dan van die lieve geluidjes erbij hahahah.. @Fiona, toekomstige school? Is dat niet een beetje vroeg? of bedoel je de opvang? en wat voor eisen kunnen ze hebben dan? moet ze al zindelijk zijn, met twee woorden kunnen praten ofzo? hahaahaha... @Anastacia, hoe is t met je nachtrust gegaan? heeft ze ondanks de avond slaap toch nog geslapen? Geen idee, misschien meer voeding nodig? Misschien savonds wat meer geven? die rode pukkeltjes kunnen idd van de warmte of de voeding komen, Noah heeft ze ook! Nou hier was het savonds al niet veel beter, hij is om acht uur in badje gegaan en daarna heb ik m een fles gegeven ipv de borst want ik voelde niet vol aan. daarna viel meneer nog niet in slaap dus om tien uur wij ook naar boven en heb m daar nog aangelegd en binnen tien min het lichtje uit! Maarrrr ipv uur of zes te komen kwam hij om drie uur al.. bij mij in bed genomen en liggend gevoed maar meneer heeft 1 borst gedronken en viel in slaap... werd om vijf uur weer wakker maar wilde niet drinken.. om half zes eindelijk aangelegd en nu ligt ie in de box te slapen.. hoor gepruttel vanuit de box.. hoop dat ie nog tijdje blijft slapen! Ik kwam gister gewoon nergens aan toe smiddags zoveel aandacht vroeg hij! Hoop dalijk lekker te kunnen douchen en aan te kleden en dan met hem de deur uit te kunnen gaan... ach we zien het wel weer! Kuss
Zit wel wat in, alleen lag hij andersom in mn buik, dus zeg maar met de banaan de andere kant op, misschien is het een logische reactie dat ie dat probeert te compenseren. Hier een goede nacht gehad (gelukkig) Ruben sliep van 23 tot 4.15 en van 5 tot kwart voor 8 (hij had niet zn hele fles leeg vannacht dus dan is ie weer eerder wakker). Kijken hoe het vandaag met hem gaat, gelukkig is papa thuis, dus kan mama ook even alleen wat doen Fiona: nu al een school kijken Wat voor school is dat dan wel niet? Daar houdt ik me echt nog niet mee bezig hoor... dat zien we met 3 jaar wel. Gina: is idd wel een idee op dat kleed als hij niet wil. De fysio doet het ook met een kleed op de grond en daarna slaapt hij perfect. Kan ik dus zelf ook proberen in de middag! Ruben is wel prikkelgevoelig, maar neem hem wel overal mee heen (ook vanaf het begin) de ene keer slaapt hij overal doorheen en de andere keer wordt hij van niks wakker. Zal wel aan zn bui liggen... Hier nog maar weinig geluidjes, alleen het echt nodige komt eruit, verder niets. zo, nu eindelijk thee!
is nog leuk ook friendly, Noah gaat helemaal lachen.. en hij vind het heerlijk in zn nakie te liggen hahahaha... en het schijnt ook goed te zijn omdat ze op die manier hun lichaam leren kennen als ze overal aangeraakt worden (jaja heb het boekje van cb gelezen..hihi) fijn dat je zo'n goede nacht hebt gehad!
@scholen: Hier moeten we binnenkort ook ons gaan orienteren op scholen, want de wachtlijsten zijn enorm lang soms wel 4 jaar! Dus moeten we nu al wel inschrijven! Belachelijk he.. Maar ja de kinderopvang heeft heir al een lijst van 2 jaar.. dus ach op zich logisch dat de rest dan ook een lange wachtlijst heeft.. @ onrust aan de borst, Laura werd alleen onrustig ( en nu nog) als ze honger heeft maar er juist geen melk meer is! Dan word ze boos eigenlijk,, Maar zo te lezen hebben jullie genoeg melk dus dat is niet van toepassing denk ik. Hier mevrouw weer rond 4.45 wakker, begrijp het niet, want ze heeft een hele tijd geslapen tot 6 soms 7 uur.. en merk ook wel dat het me nu op gaat breken die gebroken nachten. Nu met veel gejengel weer haar om 915 eten gegeven en hopen dat ze de volgende voeding weer rond13uur wilt.. Ik kan haar echt neit nog meer eten gaan geven ze krijgt 6 voedingen nu ipv de aanbevolen 5 EN ze groeit al vrij hard en ze is al best zwaar bovendien moet ze eigenlijk nu naar 180cc maar dat drinkt ze eigenlijk nog niet.. al heeft ze vanmorgen 2x rond de 160 weggeklokt Nou ja mw ligt nu weer in de wieg, en heeft behorlijk de hik hihih
anastasia: wat als je haar weer terug doet op 7 voedingen van 135? even een paar dagen, dan weer naar 6 en eventueel weer naar 5? laura vraagt om meer voedingsmomenten, dus ze zal dat wel nodig hebben! anders ff met cb overleggen, kijken wat die zeggen. ruben werd net krijsend wakker en is nu zn broek aan het vol maken op schoot... zo dus ff verschonen en dan kijken of ie nog wil slapen...
Anastasia, ik ben jaloers hoor. Neia drinkt als uitzondering een keer 90 cc leeg, verder altijd minder. Daarom komt ze heel vaak, volgende week ga ik weer wegen, kijken of ze wel goed aankomt. Gina, wat een goed idee dat spelen op de grond zeg, ga ik ook een keer proberen. Hier knuffelen we alleen maar. Haha hoezo een papa's kindje dat hij dan slaapt. Friendly, heerlijk dat de papa thuis is. Geniet van dit dagje! Voor ons een hele korte nacht. Ze heeft 5 uur geslapen, en toen had ze heel veel honger. Met heel veel moeite, na 2 uur , 60 cc leeggedronken. Ze had weer zoveel krampjes. Ik hoop maar dat ze zo wat beter drinkt. X Marieke
angelo is altijd zo vroeg en snel wakker na de voeding en als we hem in ons 'grote' bed leggen, dan slaapt hij zo een paar uur verder. Dat was wel eventjes lekker vandaag, hij sliep tot 09.30 uur, terwijl hij tegen 08.00 uur normaal voeding nodig had..
goedemorgen meiden! hier ook weer een fijne nacht gehad lijkt wel of hij niet meer reageert op die druppels ofzo.. was maar van korte duur.. of indd. wat ik hier meer hoor dat hij nu last van verstopping heeft... bah nu 2 van die slechte nachten gehad.. eigenlijk 3 want na de voetbal was t ook wel erg laat geworden en dan komt gelijk ie paniek weer opzetten.. bah.. word ik steeds weer heel erg duizelig.. en voel ik me slap! bah! maar moet om 12 uur bij de psych zijn... hopelijk komt hij met een wonder idee.. wat geen medicatie heet
He deentje wat vervelend voor je dat je dat gevoel weer hebt... Gelukkig mag je straks naar de psych. En hopelijk heeft ie wat goede tips voor je die idd geen medicatie zijn. Sterkte ermee hoor!
Deentje heel veel succes bij de psychiater! Hoop dat hij een goede oplossing voor je heeft! Aan de andere kant ook al heb je mindere momenten je doet het amar wel en het gaat toch overwegend wel goed! En die cinababydruppels die kunnen idd volgens het consternatiebureau ook meer schade doen, en idd eerst helpen en daarna verstopping verorzaken..zij raden het daarom niet meer aan!
hmm ga dan toch maar stoppen met die druppels.. kijken hoe t nou gaat.... thnxx meiden! indd. gaat t de laatste tijd best goed met af en toe een paar mindere dagen. maar als ik die mindere dagen heb ben ik geijk zoow down bah.. dan is t ook net of t altijd zo is en t nooit meer overgaat.
toch ben je al WEKEN zonder medicatie, en je houd je wonderwel goed staande! Dat is toch hardstikke goed! Tuurlijk heb je zo je mindere dagen, lijkt me niet meer dan logisch, en vergeet ook neit adt je het aardig druk hebt met 2 kids! xx