en wat die druppels betreft misschien iets minder vaak geven? Wie weet heeft de kleine gewoon een beetje een regeldagje
hey meiden, wat lief dat jullie me gemist hebben ik voel me de laatste paar dagen niet echt happy geen idee hoe het komt. kan gelukkig wel goed praten met mijn vriend. gister heb ik de hele dag hele rare buikpijn gehad rond mijn baarmoeder, en mijn buik is zelfs dikker geworden en ben 2 kilo aangekomen gister toch een leuke dag gehad, de kraamverzorgster is op de koffie gekomen. was mega gezellig. ze is zelf nu 8 weken zwanger... @Deentje.. meis jammer dat je je zo down dan voelt. maar je bent idd al echt weken zonder medicatie. dat zegt ook al veel vind ik hoor positief bedoelt hoor.. veel succes bij de psychiater ( oei moeilijk woord om te type ) @marieke, arme neia met haar krampjes. hoe gaat het nu? @fiona, en baten de druppels? @lafo hoe is het met jou en je mannetje? @buikslapen dat doen we echt nooit, wel leggen we bram bij ons op de buik als hij kramp heeft. @snel aantellen bij ons was het meteen en 1 keer raak. ik was al een jaar gestopt met de pil, ik voel me vaker schuldig want bij sommige stellen duurt het echt wel 3, 4 jaar en ook al kan ik er niets aan doen vooel ik me er best schuldig om. maar ja veel dingen zijn oneerlijk in het leven he.. @ schoonouders.. hier gelukkig al een poos niet gezien, weet bijna zeker dat ze binnen kort weer op de stoep staan @Anastacia, balen joh dat je zo gebroken bent doordat Laura vaker komt. misschien kun je idd minder in het flesje doen maar wel iets vaker geven. of trapt ze daar niet in? @hellepelle, ff een vraagje aangezien jij in de buurt woont. weet jij waar ze babyzwemmen geven? eventueel bij de berckt ? @Evelien. tijd voor jezelf.. pfff vind het echt knap als jij met 3 kids nog tijd voor jezelf hebt ( ook al is het een uurtje ) en kan me ook goed voorstellen dat je dan extra geniet. ik ben zaterdag echt bewust een uurtje uit huis gevlucht. oh wie was er nog meer aant verhuizen Nazli geloof ik he...
Wij noemen het gewoon speen, maar mijn vriend, die nog maar een jaar in NL woont en dus de taal nog niet helemaal goed spreekt, haalt sommige woorden nog weleens door elkaar. De laatste dagen zegt ie ipv speen iedere keer 'Bezem' ....'Schat, waar is Devrim z'n bezem...'
Overiegns als ik haar minder geef per fles dan blijft ze krijssen tot ze voldaan is eigenwijze meid he nou ja, ze komt op zich niet enorm vaak maar de laatste voeding rond 2330 dan ligt ze er 2400 wel slapend in de wieg,.. maar als ze dan om 4.45 weer komt is de nacht wel erg kort.. mede ook omdat ze overdag steeds wakkerder is en aandacht wil dus ook weinig tijd om bij te tanken Maar ja, meot eigenlijk enit kalgen, laura is echt zo lief en leuk! Komen jullie wel eens op onze website kijken? staan zoveel leuke foto;s op de site Enne wel een berichtje achterlaten in het gastenboek want dat vind ik weer leuk
hihi Linda mijn schoonzusje woont ook i n heerlen en die zei dus ook een keer Loetsj ik wist helemaal niet waar ze het over had.. en toen wij Fiep zeiden keek zij ons weer met een gek gezicht aan. @Anastacia, ik meende dat ze zei dat de vrachtwagen op een woendsdag of donderdag bij hun was.. @Askim hihi Bezem moest er wel mee lachen..
Geen idee, kamp met hetzelfde probleem. Zenne wordt opeens ook weer om 4 uur 's nachts wakker en ik mag dan elke keer weer opstaan.
zo witte reus heerlijk zeg, hoop dat het zo blijft lindatjuhhh als jij doorhebt hoe het kan.. dan hoor ik het graag hihi irritant he als je net gewend bent door te slapen!
Zo de kleine man slaapt eindelijk weer ff sinds 11.00 uur. Gistermiddag/avond echt alleen maar wakker geweest. Vanaf 13.30 tot 21.00 uur...Dus ook toen wij even naar de Ikea waren......Oma heeft dus heerlijk met hem rondgelopen. Gelukkig viel hij om 21.30 uur in slaap en kwam om 12.00 uur voor een fles en daarna weer om 04.30 uur maar tussendoor lekker geslapen. Hoop dat het vandaag iets beter gaat want gisteravond had ik het wel ff gehad.
Ik weet neit wat je niets snapt hihi De ene kleur is lengte de andere kleur is gewicht.. binnen die gekleurde kadertjes moet de baby blijven. De lengte en het gewicht van laura zijn de rode stippen
Hoi hoi Heb gisteren toch niet meer bygelezen, was gisterenmiddag ff naar een nieuwe lens kyken, en gisterenavond begon ik me alleen nog maar beroerder te voelen Ook Luna was nog niet helemaal happy. Wel goed gedronken, en overdag ook goed geslapen. Gisterenavond wakker geweest, en na t badje de fles helemaal leeg, en toen geslapen toto vanmorgen half 8 Daarna ff by my in bed gelegen (ze was heel wakker) en toen om kwart voor 9 weer gaan slapen tot 11 uur. Geloof dat ze smorgens na de 1ste fles gewoon niet meer meteen wil slapen (maar na de 2e weer wel ) Ze heeft gisteren nog wel wat gespuugd, maar vandaag (nog) niet. Denk dat ze zich gisteren ook nie zo lekker voelde, en met mama er ziek by zal ze ook wel nie leuk hebben gevonden Ik voel me helaas nog steeds nie zo goed, dus ga ff snel de laatste paar blz bylezen, en dan wat eten, en dan maar ff wandelen.
Haar naam is Laura... Een hele lieve meid... Als ik in haar ogen kijk ben ik de weg heel even kwijt... (jan smit)
Witte reus: ik heb er geen idee van waar babyzwemmen is... Ik zal eens gaan rondsnuffelen, als ik iets weet laat ik wel wat horen!