Onsukkie hier ook nacontrole bij de gyn ipv de vk helaas...... Ik lees net hoe jij het doet met de honden, ja echt makkelijk gaat het allemaal niet. Gelukkig kan mijn hond mee naar de zaak van m´n man alleen dat is wel makkelijk alleen hij besteed het uitlaten aan iemand uit omdat hij het daar zelf te druk voor heeft en de vorige keer kwam ik en toen vroeg ik of Baloe was uitgelaten en was diegene het vergeten en dan word ik wel een beetje pissig vind ik zo zielig voor m´n hond. Vervelend dat je ouders nu net op vakantie gaan kan me voorstellen in jouw situatie dat dat klote is. Herkenbaar lakentje trouwens Ice hier ook iemand met pijn in m´n keel en opgezette klieren het heerst dus, geen leuk verjaardagscadeau Gister had Amy vrij weinig overdag geslapen is ze gaan slapen van 18.00 tot 23.00 en toen kon ze daarna na de fles slecht in slaap komen dus dat was niet handig maar had haar voor het eerst op haar zij gelegd met handdoeken in haar rug, mijn vriendin die er gister was haar zoon heeft door die voorkeursligging echt een lelijk plat hoofd gekregen dus we gaan het nu zo proberen, andere methodes helpen toch niet. Friendly hier is de spruw helaas ook weer terug bij Amy in haar mondje ga straks naar de ha en vraag wel nieuwe medicijnen, heb 3 weken die medicijnen gegeven en het is nog niet weg, ik word er gek van en vind het zielig voor haar Spelletjes wiegen en liedjes zingen en kusjes geven en knuffelen zoiets ik doe maar wat Evelien lachen deed Amy ook vrij snel al en leuk he dat ze ook andere geluidjes maken dan huilen Ik vind ook veel dingen eng, heb een armbandje gehad met haar naam erop maar ben toch een beetje bang om het om te doen, straks blijft ze ergens hangen ofzo Katsas jeetje meid het is ook allemaal wat wat jij hebt meegemaakt, dat moet ook echt wel verwerkt worden en dat zal tijd kosten en wat een drukte meid, helpt je man je veel of moet je zelf veel doen....en wat een fout zeg dat ze op je bot hebben geprikt logisch dat die naald afbreekt.... pffff wat een bevalling, als dit nou je eerst bevalling was geweest had je dan ook zoiets van nooit meer? Jvtje leg jij Maud altijd op haar zij in de wandelwagen? Dat ga ik ook maar eens doen en ´s nachts in haar wiegje? Ja een mobile vinden ze helemaal geweldig hier nog eentje alleen nu niet weet niet wat er aan de hand is net als jij had met Maud heeft ze nu een huilerig uurtje en ik weet niet waarom....... Gelukkig dat het toch even gezellig was met je moeder, dus het kan wel Ja hier ook heel wisselend met slapen, de ene dag meer dan de andere dag en ook als we weggaan met de auto dan is ze zo vertrokken! Fiona nog iemand die het gezellig had met moeders dus ook bij jou zijn de wonderen de wereld niet uit Haha ik was gisterochtend online en nu pas weer kijken of iemand me mist Maar ik moet dan weer zoveel lezen pffff Daam herkenbaar dat zwaaien met benen en armen vlak voor het slapen, Amy is dan wel moe hoor als ze dat doet daarna gaat ze met moeite wel slapen, soms denk ik dat het krampjes zijn, dan heeft ze ook die symptomen.... Marieke ik was er al bang voor dat je druk bezig zou zijn met neia omdat ik je niet online zag, jammer dat het zo moet he zo zielig als ze harde poep hebben ach Ben je al eens naar de ha gegaan, misschien dat hij-zij raad kan geven misschien toch weer andere voeding etc? Ramon vond het wel leuk samen douchen alleen je kan aan hem zien dat hij angstig is en dat is wel jammer, hij moet nog een hoop ervaring opdoen dat merk je met alles. Amy vind het geweldig samen douchen! Marieke Amy zit sinds een week onder de kleine pukkeltjes, schijnt normaal te zijn. Hahaha ik hoor echt rare geluidjes uit de box zo grappig iets van huhhh heeeehhhh huhhhh zoiets Gina wat een nacht zeg ik hoop dat je vandaag toch nog een beetje hebt kunnen genieten! Anastacia Laura dus ook al van die pukkeltjes, op het internet stond ook zoiets van niet uitknijpen ja duhhhhhhh Deentje succes bij de psych vandaag en rust is een heel goed medicijn alleen jammer dat je dat niet kan kopen Witte reus wat leuk dat je nog contact heb met je kraamverzorgster en leuk dat ze zwanger is! Ja hier alles z´n gangetje Ramon is toch weer langer aan het werk als gedacht hij is ook een klant kwijt geraakt dus nog meer stress Askim wat grappig die taal foutjes hahahaha echt lol Gaan jullie Devrim tweetalig opvoeden, kan je al een beetje Turks praten? Lindat dat is nog eens een leuk compliment! Hoe kom je eigenlijk aan de naam Zenne? Pff ik plaats dit eerst even wat een lang verhaal weer
Deentje cognitieve gedragstherapie heb ik ook gehad en ja echt veel heeft het toen ook niet geholpen nee..... Hoe heet het wat jij hebt, ik had last van een posttraumatische stress stoornis Friendly gaat echt goed met Max he, nou mijn hond zou ook wel achter muizen aan kunnen gaan graag zelfs alleen achter echte Heb namelijk een familie in de schuur, mijn vader boos die kwam erachter omdat ik van die mezenbollen in de schuur had liggen open en bloot en daar zaten ze van te vreten Spinnen ja erg he mijn man is dus ook geen held en ik nog minder. Woon in een nieuwbouwwijk en we hebben echt een spinnenplaag hier dus zit hier goed met mijn angst Evelien ja hij is het helemaal niet meer gewend om met mij te lopen en probeert me waarschijnlijk uit, het zijn net kinderen idd Maar ik ben toch echt de baas whahahhahaha soms dan Net even naar Amy gekeken die zit in de box maar heb van die speeltjes zoals een nijntje sleutelbos en dan duwt ze haar arm door dat rondje en zit het helemaal vast bij haar boven arm dat gebeurt echt vaak bij haar.
Meiden ik ga zo naar de dokter hopend op Ramon die op tijd thuis komt want moet toch echt alleen gaan. Moet hij maar even alleen met Amy zijn..
bij mij heet het een paniekstoornis met agorafobie. indd jammer dat je rust niet kan kopen haha! dan had ik de hele kast vol staan
Ik voel met je mee, mijn ouders gaan zondag voor 3 weken, word er nou al rottig om van binnen. Vind dat echt helemaal niets... zie er ook als een berg tegenop.
Deentje, dat is het zelfde denk ik, ik durfde ook nergens heen, bij mij was het gekoppeld aan me moeten bewijzen, ik durfde ook geen telefoon aan te pakken. Ik heb wel groepstherapie gedaan, heb daar meer van geleerd dan individueel, maar is wel confronterend, maar okk fijn dat je niet de enige bent! Je kunt veel delen, net als wat we hier doen zeg maar.
net weer een stukje bijgelezen, maar teveel om te reageren wel herkenning hier en daar..dat voelt wel fijn Zometeen ga ik wandelen met Jayden en een vriendin> Hopelijk valt hij in de wagen in slaap. Hij is wakker vanaf 9.45 uur en het is nu 15.30 uur dus dat is wel sneu! Heeft wel voedingen gehad tussendoor...maar niet in slaap vallen daarna Arm mannetje...
Hier zijn ze ook wat bokkiger hoor, moet soms wel 6x roepen en soms lopen ze zelfs dan nog gewoon door. Maar als ik echt op m'n strepen ga staan komen ze wel. Ik laat ze alleen wel pas los als we ergens zijn waar ze niet de weg op kunnen enzo. Komt gewoon door de hele verandering en dat ze 100x met m'n man zijn uitgeweest. Normaal loopt die rijwel nooit alleen met ze, want als hij thuis is lopen we samen en ik ben zelden weg als hij thuis is (in elk geval nooit zo lang dat ze een keer uit moeten). Ik heb ze links en dan m'n rechterhand aan de wagen en met moeilijke bochten beide handen aan de wagen en dan moeten ze dus wat dichterbij lopen. Ze moesten wel wennen, maar het gaat steeds beter. Ik neem er trouwens 2 tegelijk mee, en de 3de doe ik dan apart (maar die hoeft meestal niet, is een eigenwijs eenkennig ding die alleen met m'n man wil, mij best, scheelt me een rondje). 's Ochtends gaat Louise dan meestal mee en tussen de middag doe ik ze even kort naar het veldje en dan blijft Louise thuis, want die slaapt dan toch, ben dan max 10 minuten weg. Vooral de kleinste hond (is een zwervertje uit Turkije) moest wennen aan de wagen, die wilde niet te dichtbij lopen, maar dat gaat nou ook goed. Overigens als ze heel stout zjin zet ik de wagen op de rem en ga ik ze halen, maar natuurlijk noiot uit zicht! En de echt grote ronde door het natuurgebied doe ik pas als m'n man thuis is, dan gaan we samen.
Zo heb me toch een tijd voor mezelf vandaag, ik verveel me zowat. Vanmorgen van half 10 tot half 12 lag ze te maffen en nu vanaf half 2 alweer en heb nog geen keuntje gehoodr, dus m'n man mag haar zo wekken als ie thuis komt. Heeft ie ook wat te doen.
lafo ja juist angst om naar buiten te gaan.. en dan vooral dingen als de supermarkt enzo.. t laatst dat ik alleen naar de supermarkt ben geweest is geloof ik al meer dan een jaar geleden.. en t klinkt stom maar je raakt er aan gewend dat je niet alleen naar dingen toe gaat.. mijn vriend moet altijd mee.. opzich wel gezellig maar soms kan dat ook heel erg lastig zijn.. evelien denk dat t bij mij ook wel met zelfvertrouwen te maken heeft.. op de een of andere manier voel ik me altijd minder dan andere mensen... heel stom... maak me ook veel te vaak druk om die rare dingen van.. zeg ik niks raars.. doe ik niet stom.. enz... misschien dat in een groep indd. wel goed zou zijn voor mij... maar dat vind ik echt te eng...
Deentje: misschien kun je met de psych overleggen wat hij vindt van een groep voor jou. Vergeet niet dat de mensen daar allemaal eenzelfde soort probleem hebben en er is er vast niet 1 bij die met een prettig gevoel naar zo'n groep gaat... het is eerst wennen en aftasten, maar voor sommige mensen werkt het idd veel beter dan individuele therapie! Weet niet wat er met Ruben aan de hand is, net maar weer krap aan 40cc gedronken en even aan de borst (meer om tot rust te komen dan om te drinken!) na een half uurtje troosten is ie weer in slaap gevallen. Zo vreemd, normaal gaat er echt minimaal 100/120 cc in (meestal 140-160) en vandaag nog bijna niks... Hij slaapt wel steeds tussendoor (gelukkig) maar als ie wakker wordt is ie meteen heel erg van streek. Gaan maar niet meer aan de wandel vandaag, vanavond maar ff lekker lang onder de douche denk ik... misschien dat dat helpt. Manlief is de laatste tegels aan het halen voor de tuin, kan er zaterdag begonnen worden met leggen en kan ik zondag eindelijk in mn tuin zitten!Kan Max dan ook lekker in de tuin doen zonder dat ie weg kan lopen
zo daar ben ik weer. @evelien, ik hoop eigenlijk dat ik ongesteld word dan weet ik tenminst dat de "fabriek" nog/ weer werkt! maar nu is de buikpijn weg.. en geen ongesteldheid @friendly... ligt het aan mij of krijgt Ruben gewoon veel/vaak te drinken? of geef je alleen borst voeding ? @fiona, geen idee waarom ik me zo voel, ik denk omdat ik meer een doe mens ben, en altijd weg was als het kon. en nu met Bram tja je bent toch wl een beetje gebonden. en veel mensen moeten overdag werken dus je kunt ook niet ff zomaar bij iemand op de koffie gaan. ach gaat wel over. @lafo. balen dat je man die klant is kwijt geraakt. kanme goed voorstellen dat dat juist meer stress geeft terwijl jullie dat net niet kunnen gebruiken. hoe was het bij de doktor? ik heb ook een wratje wat ik weg wil laten halen maar ik durf niet.. erg he.. ben echt een schijterd wat dat betreft. @helle thanks ik ben benieuwd.. ben net bij een collega op de koffie geweest merk toch wel dat ik lang niet meer aant werk ben. mist zoveel als ze het ergens over hebben denk ik huh? ach ik heb nog lekker 4 weken vrij
Hij krijgt alleen afgekolfde melk, dus moet hem daar wel net zoveel van geven als hij om vraagt. Soms krijgt hij 's avonds bij de laatste fles wat fv bij (half om half) of alleen fv. Overdag alleen bv, soms uit de borst, meest afgekolfd. Maar goed, hij zat op ong 6 keer per dag gemiddeld 150cc (soms 7 keer, soms 5 keer, net hoe lang hij 's nachts slaapt...). Nu slaapt ie al weer een uur... Hij heeft vandaag overdag al meer geslapen dan de afgelopen 3 dagen bij elkaar. Misschien is ie gewoon moe en drinkt ie daarom slecht. Hij heeft ook geen verhoging oid.
friendly hoe doe je dat met de gekolfde voeding, want Ruben drinkt soms 60 soms 160.. wat warm je dan op>? Want je kunt het restje wat hij niet wilde niet weer bewaren toch en weer opwarmen? Lijkt mij echt super lastig dat hij zo wisselend drinkt. Ws is hij gewoon oververmoeid, en drinkt hij daarom zo matig! Witte reus hier ook ongi gevoel gehad, maar geen ongi te bekennen! Grrr
Als hij erg moe is maak ik eerst 80 warm, heeft hij dat snel op dan maak ik nog 40/60/80 bij (afhankelijk van wat ik denk dat hij op kan). Normaal maak ik 160 klaar en meestal drinkt hij daar 140/150 van op. Laatste restje gooi ik dan idd weg. Maar goed, over het algemeen drinkt hij dus netjes zn flesje bijna leeg en komen we op 5-7 voedingen. alleen vandaag gaat het dus niet echt lekker. Laat hem nu lekker slapen, ben zelf aan het koken, manlief is nog niet terug. Heb hem gevraagd maar hij had niet echt zin in eten, dus gaan aspergeburgers eten op een broodje, soepje erbij en heb nog appelkoeken in de oven staan (8) en meestal zijn die dezelfde dag nog op, dus een beetje rare maaltijd vandaag, maar wel lekker
Als ik net gekolfd heb dan geef ik hem de pas gekolfde melk en dan kijk ik wat hij er van opdrinkt en dan gaat de rest in de koelkast.
Hier gisteren ook weer ongi geworden, moet alleen nog goed doorzetten. Ga een afspraak maken bij de gyn voor het plaatsen van een spiraaltje, vind het doodeng maarja wil niet nog een kindje. Dat ik die condooms niet vertrouw is overigens best gegrond, schrok toch wel van het percentage zwangerschappen bij alleen condoomgebruik. Het schijnt dat je dat spiraaltje tijdens je ongi moet laten zetten (lekker smakelijk blehh) maar als ik nu een afspraak maak bij de gyn dan weet ik toch niet of ik op die datum weer ongi ben. Het is maar even af te wachten of ik meteen een regelmatige cyclus krijg. Na Quinn heeft het 3 maanden geduurd voordat ik er regelmaat in kreeg. Zenne heeft echt een jengeldag, maar het is hier ook zooo warm, niet gek dat er last van heeft. Eten overigens wel winterkost hier, zuurkoolovenschotel haha.
wij hebben varkensfiletlapjes , sla en aardappeltjes over t spiraaltje dat vind ik dus zon doodeng ding.. bah. moet er niet aan denken.. Ik hoor ook zo vaak dat vrouwen er enorm last van hebben dus dat gaat m niet worden! Ik wacht nog op mijn ongesteldheid en start daarna met die anticonceptiepleisters.