Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    zuurkool lust ik in de zomer net zo goed!

volgens mij heb je btw nog geen antwoord gegeven op de vraag hoe jullie aan de naam zenne komen, ben ik ook wel heel benieuwd naar!

2. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Sorry dat ik zo weinig van mij laat horen tegenwoordig.

Ian is weer opgenomen in het ziekenhuis met erge reflux :cry: :cry: :cry:

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

nee dat meen je niet wat zielig zeg dan komt er toch maagzuur in zijn keel en daar moet die van spugen? wat gaan ze eraan doen? heel veel sterkte meid ik denk aan jullie

4. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hier bij de cb geweest wat een apart volkje zeg
    nou ik weet niet maar ik dacht dat beau al een slag was gegroeig echt een slag!
    ze was 45 cm en 3010 gram maar nu 3 weken later is mevrouw 51 cm! en... 3715 gram! ze is in 8 dagen tijd vanaf dat de wijkverpleegkundige haar heeft gewogen 400 gram aangekomen ! in 8 dagen!
    ik moest helemaal uitleggen wat en hoeveel ze at hahaha en ik maar denken dat ze niet genoeg at
    zoals net heeft ze voldoende aan amper 60 cc en de volgende fles is dan weer 100 cc ik mag van haar 120 cc aanbieden en kijken wat ze er van op kan
    op de cb was een jongen ook van 1 july en die woog bijna 9 pond maar beau die had meer rollen op haar armen als hem hahaha

nou meiden ben doodop maar kan niet slapen want beau komt binnen een half uur als het goed is daarna probeer ik ff te gaan liggen

merk echt dat de voeding en de druppels in combi onwijs goed werken echt een goede zet was dat van me

5. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    dames korte update nog even blijven duimen draaien voor me morgen zou de ongi moeten komen en ik heb echt geen idee momenteel dacht eerst wel toen niet en nu ik weet het niet dus hoop dat ik morgen hier niet hoef te posten om te melden dat ik duivels op bezoek heb gekregen

maar goed duimen blijven draaien he

knuf miriam aan iedereen liefs

6. bo2008

bo2008 Niet meer actief

mirjam oo ik hoop zooo dat het raak is voor je! duim duim duim beau duimt ook mee !
    oo vindt het zo spannend voo je ! xxx

7. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    lieve wishfull wat zielig van Ian! Hoop dat ze hem kunnen helpen en dat het snel beter gaat. Zo zielig als zon lieve kleine zo ziekjes is bah
    Knuffel voor jou!

Miriam de duimen draaien hoor!

8. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    Spannend miriam! doe je morgen een test of ? sorry ben erg nieuwsgierig...
    mijn duimen zullen over uren maken :D

@Anastacia. stom gevoel he.. ik vind het zo stom dat ik niet weet wanneer de ongi doorzet ...
    stel je voor je bent ergens en je word ongi en je lekt ontzettend veel door :oops: afkloppen dat is me nog niet gebeurt maar toch

@Fiona, lekker toch... gelukkig groeit ze goed.
    ik mag morgen naar het cb voor Bram zijn 1e prikjes.

9. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland

Ik heb in de luiertas voor Laura ook een deo voor mezelf, maar misschien moet ik ook een maandverband/tampon ofzo er in doen .Die tas heb ik tenslotte bijna altijd bij me :)

10. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hey anastacia, dat heb ik er ook standaard inzitten. ik heb dee belangrijkste dingen uit mijn eigen tas in de luiertas gedaan. ik ga niet 2 tassen mee nemen.. hihi dus wij hebben een grote luiertas :D

11. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    maar maar.. altijd als ik er ben is er niemand meer. nou ja dan ga ik maar eten koken. vriendlief is nog altijd niet thuis :(

wij krijgen speklappen met snijbonen stamp
    ik vind stampot in de zomer net zo lekker als in de winter :)

12. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ik loop ook meestal iedereen mis.. heb je geen msn of hyves ofzo witte reus ? misschien als er meer zijn met msn of hyves kun je ze toevoegen en dan zo wat praten

13. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    ik heb hyves :D

14. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    msn ook .. is misschien leuk om een mei mama's msn te maken :D zou dat mogelijk zijn?

15. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    we hebben al een mei mama hyves :)

ik heb ook msn en een hyve beide janny222
    hihi ene hyves ander hotmail

16. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    ik doe mee, voeg maar toe: friendlysmile1982@hotmail.com

hier gaan we zo richting boven, lekker met zn drieen onder de douche (kan nu nog, volgende week wordt ie verbouwd en gaat dat niet meer) en daarna met zn drietjes naar bed tot de laatste voeding en dan Ruben in zn eigen bedje en allemaal lekker slapen.

De eennalaatste van zw gym is vandaag bevallen... de eerste 5 waren jongens, nu 2 meiden de laatste wordt vast ook een meid.
    Oja... nog over mn appelkoeken... had er 8 gemaakt en nu zijn er nog maar 2 :oops: Snap echt niet hoe ik nog steeds af kan vallen. Vanochtend gaf de weegschaal 58,8... nog 800 gram en het is stoppen met bv en dat wil ik niet....

Nou welterusten allemaal (mooi op tijd!)

17. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    ik heb je toegevoegd :D bij de hyves

18. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    heb jullie beiden toegeveogd op msn

19. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Jullie baby is ongeveer zo oud als de mijne. En de mijne drinkt de hele dag maar 60-80 en 's avonds één grote fles van 125... En dan is die compleet lazarus :confused:

Misschien daarmee dat hij zo weinig aankomt... :(

Hoeveel drinken de babies van de andere dames hier?
    Borstvoedingsgezien dan wel... :oops:

20. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Laura is morgen 8 weken dus wel wat ouder al :) maar ze drinkt nu tussen de 100 en de 160 hihi
    geen pijl op te trekken,vanmorgen veel gedronken en net maar 110cc..

Deel Deze Pagina