ik heb ook een aantal toegevoegd op msn en hyves.. nu ga ik ec ht slapen,mijn man is laura een flesje aan het geven, ben benieuwd hoe lang ze slaapt dit keer!
Nee hoor, gewoon bij de apotheek gekregen: "Supositoria cum Glycerolo et galatina - Baby" staat er op. Mocht gewoon gebruikt worden... Zo een beetje zoals gelei en werkt als een clysma denk ik... Maakt de stoelgang wat "platter"
Goeiemorgen meiden! @Hannah, hehe eindelijk ben je er weer hoe is t? Zooo Nieve blijft idd klein zeg.. Noah was vorige week maandag alweer 4225 en 54 cm.. met 4 weken en hij kwam van 2800 hihihi... Hij krijgt ook van die heerlijk dikke baby dijen.... echt soooo cute! @Msn, ik heb er ook een aantal toegevoegd! jullie mogen mij ook toevoegen ik ben reginachiaro@hotmail.com.. Gisteren een redelijke dag gehad! Gister ochtend ging het prima tot ik besloot naar de stad te gaan.. deed de voordeur open en Noah zette het op het huilen.. maarrrr ik ging toch! Met vriendin lekker in de stad gewandeld veel te veel gekocht, Noah flesje gegeven op terrasje en al die tijd redelijk rustig.. op de terugweg weer huilen maar toen bijna thuis... gisteravond visite gehad, was wel gezellig! Om half tien Noah lekker in badje en daarna bij ons in bed gevoed en om half elf lag hij lekker op zn bedje en sliep hij weer door tot kwart voor zes vanochtend! en nu ligt hij weer heerlijk in de box te slapen! Heerlijk! Ik heb gister ook lekker verf gehaald en ga zo mn donkerbruine lokken weer tevoorschijn toveren.. Vandaag lekker dagje thuis.. lekker met Noah spelen en wat in huis doen! Dus ik ben hier regelmatig hahahah.. Kus
@gina: jou had ik al op msn Wat heerlijk dat Noah zo lekker slaapt! Dapper dat je ondanks het gehuil toch naar de stad bent geweest, ik durf dat niet zo goed, ben altijd bang dat het erger word en dan vind ik dat vervelend voor anderen omdat ik dan denk dat ze er last van hebben. Hier gistermiddag de nutrilon forte gehaald, want Laura slaapt vermoedelijk niet zo goed snachts omdat de Omneo nogal ligt verteerbaar is. Dus de laatste 2 flessen ook forte erbij gedaan. ( dus fls van 180 gemaakt 3 schepjes nutrilon omneo 3schepjes forte) En.. mw kwam vanmorgen om 7 uur ! OOO Ik voel me o uitgeslapen Ben er helemaal vrolijk van, wat 2 extra uurtjes niet met je kunnen doen he @ Wishfull; Nu je er weer bent, ( want heb je een hele tijd niet gezien) Hoe gaat het nu met jou na de zware bevalling etc? En wat gaan ze nu doen aan de reflux van Ian?
De herstelling van de keizersnede is redelijk goed gegaan. Heb ook een "mooi" litteken. Verder ook geen complicaties. Dus daarover mag ik niet klagen Psychisch was de bevalling Ʃnorm zwaar, en dat weegt nu nog steeds op mij door. Sinds ik opgenomen was in het ziekenhuis tot de dag van vandaag, heb ik nog geen moment gehad waarop ik kon recupereren (mentaal dan) Ik huiver bij het idee alleen al, als mensen vragen of ik nog een tweede zie zitten. Momenteel val ik nog liever dood, denk ik Voor de rest is het ook nog eens Ʃnorm zwaar met Ian. Alle energie die ik heb, gaat volledig naar hem. Wij sliepen de laatste tijd met Ian rechtzittend (!) in bed, omdat hij het anders uitschreeuwde. De hele dag droeg ik rond met mijn kleine ventje op mijn arm. Mijn dagelijkse taken kon ik gewoon niet meer doen, opruimen en koken waren een ramp (probeer maar eens te koken met ƩƩn hand) Ik ben blij dat ik de juiste keuze gemaakt heb: hulp zoeken voor hem. Enkel mis ik mijn ventje Ʃlke seconde van de dag. Ik barst ook steeds in tranen uit. Het kon gewoon zo niet verder op die manier. Het was niet haalbaar voor mij Ʃn voor hem. Ik vind het allemaal zo zielig voor hem... Alsof die zware bevalling, die dagen in de couveuse,... nog niet erg genoeg waren voor hem (en mij!) En in het ziekenhuis zeiden ze steeds maar: "Ja, maar als hij nu uit de couveuse mag, dan is hij voor ALTIJD bij jou. Dan blijft hij tot hij minstens 30 jaar is" Zie je wel dat het zo niet is! Nu heb ik hem weer in de steek moeten laten Straks om 10u beginnen ze met de refluxtesten. Hij heeft sinds 6u vanmorgen niet meer mogen eten (gelukkig dat ik nu niet bij hem ben!) en om 10u krijgt hij een speciaal papje dat hij moet drinken. Daarna gaan ze foto's en echo's maken, om te kijken waar de pap heen gaat... Om 11u rij ik naar hem toe, om hem in badje te steken. En dan gaan we gezellig wandelen rond de vijver daar...
goeiemoggel! zo dat is lang geleden dat is zo vroeg eruit was en op het forum te vinden was beau heeft na een onrustige avond om half 12 de laatste fles gehad en geslapen tot vanacht half 5! yeaah! en net om 8 uur de volgende gegeven en ze ligt nu weer heerlijk te slapen oo hier teken ik voor!
pfff wishfull ik krijg de tranen in me ogen als ik dit bericht zo lees wat erg man dat je je kleintje moet missen en idd maar goed dat je er nu nog niet bent vanaf 6 uur geen eten tot 10 uur maar het komt idd goed nu ze gaan er wat aan doen hopelijk is het snel te verhelpen ik dacht laatst ook dat beau er last van had omdat ze bleef spugen en toen las ik over dat reflux pffff wordt je niet vrolijk van rechtop slapen idd kan het me voorstellen dat dat erg zwaar voor jullie was meid ik hoop dat die kleine en jij snel weer samen mogen genieten van elkaar mirjam! spannend meid oo ja kan me voorstellen ik wou ook altijd gelijk testen maar wacht nog hooguit 2 daagjes als je dat lukt haha dat zijn wel 2 heeeleee lange dagen maar dan is die als die positief is ook lekker dik posi duim duim duim duim duim
Mirjam: ik zag dat je me toegevoegd had! prima hoor! en hier wordt heel hard voor je geduimd meid.... spannend hoor.... Wishfull wat erg voor je... ik hoop dat er iets aan te doen is voor het kleine manneke en voor jezelf! en dan vanmorgen maar extra genieten als je wel bij hem mag zijn... Heel veel sterkte en succes ermee...
Lieve Wishfull Ik kan me heel goed voorstellen hoe rot je je voelt. Zeker na die helse bevalling, echter vind ik toch dat de bevalling daar kon jij niets aan doen, er had veel eerder ingegrepen moeten worden, of besloten tot een keizersnee Mijn idee hebben ze je veel te lang laten tobben! Ik lees ook van Lafo en Katsas hoeveel problemen en verdriet de keizersnee bij hen teweeg brengt, dus voel je daar alsjeblieft niet alleen in! Wat het weer wegbrengen anar het ziekenhuis betreft, je weet hopelijk wel dat dat het beste is dat je voor Ian kunt doen! Je had het nog wel langer kunnen rekken, maar ze moeten toch kijken wat de oorzaak is, hoe erg dat ook voelt op dit moment! Je hebt de juiste beslissing genomen. Krijg je wel steun van je man en de familie?
net ook mensen toegevoegd bij MSN gister was denk ik een regeldag voor Jayden, hij is tijdens het wandelen even in slaap gevallen en 's avonds (toen ik een etentje had van m'n werk) was hij vrij rustig bij z'n vader... ook vannacht goed geslapen tot kwart voor 7! Hij had dus wat slaap in te halen, nu ligt hij ook weer lekker te slapen. Ik was even bezig met wat bankzaken/mailzaken en ga zo ook nog ff in bed liggen (lezen/slapen)
Goedemorgen meiden, Hier is alles goed, Iris heeft het giesteren op 5 voedingen gedaan, maar vond het toch wat weinig want ze kwam vannacht om 5.30 uur weer, terwijl ze gisteren doorsliep. Ze dronk maar een paar minuutjes en sliep toen weer, haar verschoond, toen nog 2 minuutjes drinken en toen sliep ze alweer, ze was duidelijk in een nachtritme en wilde eigenlijk slapen. Toen heeeft ze geslapen tot 8.15 uur en ze ligt er net een kwartier geleden weer in! Wishfull, ik vind dat anastasia het heel mooi heeft omschreven, daar heb ik niks aan toe te voegen, maar wil je wel een dikke digiknuf geven, snap dat het hartstikke moeilijk is je kleintje achter te moeten laten in het zh. Hopelijk vinden ze snel een oplossing en kom je dan in een wat rustiger vaarwater! Mirjam, oei wat spannend, hier wordt ook geduimd, hoop op positieve berichten , het is je echt gegunt! Anastasia, laura alweer 8 weken, wat gaat de tijd vlug, kan me nog goed herinneren dat jij naar het zh ging voor de bevalling, lijkt nog zo kort geleden, toch alweer 8 weken! Maar gefeliciteerd Lekker dat laura zolang geslapen heeft, fijn voor je! Ja 2 uurtjes maken een wereld van verschil, Iris kwam om 5.30 uur en om 6 uur waren de andere meiden wakker, dus heb ook vanaf 5.30 uur niet meer geslapen, pff... Gina en fiona. ook al een fijne nacht, ben jaloers! Hannah, inderdaad fijn dat je er weer bent! We hebben je gemist. Iris heeft wat minder last van krampjes, misschien helpt het toch dat ik geen zuivel produkten gebruik, misschien is het ook gewoon toeval/geluk? We wachten af. Nou ik ga een bakje koffie drinken, zie jullie later! Heb wel een druk dagje dus weet niet hoe vaak ik er ben, misschien pas vanavond weer. Groetjes Evelien
ga beau wakker maken voor het badje en dan een fles dan gaat het slapen hopelijk weer verder ze lig nu ook al lekker te pitten heerlijk sinds dagen slaapt ze sochtends weer hmm heb een heel leuk jurkje voor dr maar het weer is weer 10x niks bleeehh! waar blijft die zomer nou
Hallo Dames, Even een kort berichtje van mij...... Ik ben vaker bij de Juni mama's dan hier KOmt omdat ik iegenlijk 8 juni zou bevallen Maar ze kwam 8 mei........ Maar goed, die meiden ken ik vanaf het begin daar voel ik me toch meer thuis. Dat bedoel ik verder niet rot hoor. Hoop dat jullie het begrijpen? Groetjes Esther
@ Hannah: Bedankt voor de tip, ik denk inderdaad ook dat er teveel melk tegelijk komt, als die toeschietreflex hier eenmaal werkt is er ook geen stoppen aan (heel irritant), dus het gaat haar waarschijnlijk te hard. Ze groeit ook werkelijk als kool! Hier trouwens een nacht van 7 uur. Half 11 ging ze erin (dat proberen we iedere avond sinds een paar dagen en tot nu toe is dat nog elke keer gelukt tussen 10 en half 11) en om half 6 werd ze wakker. Een kwartiertje voordat m'n man z'n wekker ging, dus als ze een half uurtje langer gaat is dat helemaal perfect. Was er erg blij mee, daarna nog van half 7 tot half 9 liggen maffen. Heerlijk toch! En nu ligt ze alweer een uurtje op 1 oor. Wat een rust, kom echt helemaal aan mezelf toe, jammer (frustrerend) alleen dat ik nog altijd weinig in het huishuoden mag doen na die keizersnee.
Hey meiden, Het word steeds drukker weer aan het aantal pagina's te zien wat ik iedere keer moet bijlezen Heb ff geen tijd om te reageren word een ego berichtje! Gister die wrat weggehaald was niks ernstigs, die verdovingsprik was het ergste. Hij vroeg ook of ik bang was en ik zei natuurlijk heel stoer, ben pas bevallen dus kan de hele wereld aan Dus Witte reus gewoon doen meid, stelt niks voor! En gisteravond verraste Ramon me door me uit eten te nemen samen met Amy, we gingen laat om 20.00 waren we daar. Vlak ervoor nog een fles gegeven aan d'r en hoppa ze heeft heel de tijd geslapen, ben zo trots op haar En heb echt een super gezellige avond gehad, dit gaan we dus echt vaker doen! Voor Ramon ook lekker kan hij een beetje ontstressen! Meiden fijne dag kom vanavond wel weer bijkletsen, ik ga zo naar m'n ouders en blijf daar ook eten. Ramon werd vanmorgen vroeg al weer uit z'n bed gebeld dat het weer niet goed gig op de zaak dus zal wel weer een lange dag worden...zucht.
ik heb ook even een aantal dames op msn toegevoegd. Fay heeft ook wat langer geslapen vanacht! Ze kreeg om half 12 de laatste fles en om kwart over 6 werd ze wakker. Dat is toch al ruim een uur langer dan normaal. Jammer genoeg slaapt ze niet goed zelf in, dus ik kon pas om half 1 gaan slapen (Ze mocht naast mij in slaap vallen en toen ze goed sliep kon ik haar in haar eigen bedje leggen, want ik slaap niet met haar in ons bed)