Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    @Anastacia; heb geen kolf, dus dat gaat niet lukken ;) T was ook die ene keer maar, dus wie weat gaat t nu beter.
    Gek hé dat de borsten dan weer voller worde, t zou je haast hoop geven :rolleyes: Maar goed, denk nog steeds dat t nix meer wordt...
    En t lekken, hmmm balen dat dat nog zo lang kan duren zeg! Maar vind t zo gek dat ik er een week geen last van had en nu opeens wel weer :(
    Nou t zal allemaal wel haha.

2. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    @Annrieke: nope, je code die je in je bericht plaatst moet beginnen met [​IMG]

3. annrieke

annrieke Actief lid

12 mei 2007
    141
    0
    0
    Didam
    [​IMG] volgens mij moet dit goed zijn?

4. annrieke

annrieke Actief lid

12 mei 2007
    141
    0
    0
    Didam
    Jaaaaaaaaa hoera gelukt! Bedankt Ice.

5. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Graag gedaan hoor!
    En wat een knappe vent zeg, kykt ook al zo lekker wys!
    leuke kleertjes, van prenatal toch? ik heb dat broekje in t orse (nou ja, Luna dan hé :))
    Ik ga voeden, mezelf én Luna ;)
    laterssss!

6. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    joost is ook al zo'n knap ventje... leuk dat made with love shirtje.. :D

7. KatSas

KatSas Bekend lid

@ Anastasia: mmm ik hoop echt dat de nutrilon omneo werkt en ow ja dat bedacht ik me net nog. Toen ik nog zwanger was van tim adviseerden ze om bij krampjes niet de magnetron te gebruiken maar dus verwarmen in een pannetje en evt. de difrax flessen want daar komt minder lucht bij...misschien is dat ook nog wat.

@ Daphne: nee heb wel gevraagd of we het zouden betalen maar mijn mams wilde het zelf betalen..dus prima dan.

@ Ice: ik zal je uitleg op pagina 17 straks ff lezen, had het gemist..snorrieeeeeeeee. Balen trouwens dat luna zulke krampjes had, kan me helemaal voorstellen dat je er zelf bij zat te huilen :confused:

Zo nu ff teruglezen naar pagina 17..hihihi

8. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Macht nichts hoor ;) Kom maar op met je spam!
    En ja, zielig he :( gelukkig strax een flinke poepluier gehad, die zat haar dwars.
    eerst taaitaai van de fles, en toen geelgroen bv-poep erachter aan. dat heeft de boel zeker op gang geholpen :)
    ik ben weg, daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag

9. will

will Niet meer actief

ice, hier passen de jurkjes nog niet. de meeste jurkjes die ik heb zijn in maat 56 en 62 en dat is nog veel te groot. de jurkjes die ze wel past zijn veel te zomers. Lobke heeft als ze naar buiten gaat een skipakje aan, trouwens ook iets te groot want ik moet steeds zoeken waar ze zit, hahaha

lobke heeft nog niet echt van die krampjes gehad
    *klop het nu ook even af, nok, nok*
    maar ik begin soms zo spontaan te grienen als ik naar d'r zit te kijken, maakt niet uit waar ik ben :( begon van de week al op het cb omdat ze weer de kleertjes uit moest en ik het koud had.

hier is eindelijk het vloeien bijna over. dus dacht dat ik wel een inlegkruisje kon gaan gebruiken. was ik dus duidelijk niet meer gewend. plak dat ding vast haal het bescherm ding van die vleugels eraf en doe mijn slip weer aan. ai, ai, vergeet ik die klote vleugels om te vouwen. da's geen fijn gevoel :(

waar blijven die andere mama's toch, even aan de andere kant kijken hoe het ervoor staat :)

10. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ice de borstvoeding kun je zolang er nog voeding is ook wel weer opkrikken als je dat zou willen. relactatie heet het dan.. heb er laatst een heel stuk over zitten lezen op een borstvoedingssite.
    Maar zoals het nu gaat gaat het goed met je meissie toch!

wat een mooie foto weer!

will een skipakje, pfff je meiden gaan straks echt genieten hier in Nederland .. want over 5 weken dat is midden in de zomer.. dat word shoppen voor bikinis enzo :)

11. Haai allemaal,

Hier dus ook een roze verslaafde, dat was ik overigens al voor de kids. In elke kast hier vind je wel iets wat roze is. Zelfs m'n paardje heeft een compleet roze outfit.
    Nu met 2 meiden is het helemaal te gek, allebei een roze kamer (terwijl ik me bij Quinn nog heb ingehouden met een limegroene babykamer) en veeeel roze kleertjes.

Vandaag de eerste keer gaan wandelen met Zenne, was wel leuk. Hond ook mee en Quinn met haar driewieler erbij.

Kraamhulp is de laatste keer geweest vandaag, we gaan haar echt missen. Superleuke meid en we zijn dan ook vriendinnen geworden, houden dus ook zeker contact.
    Bij Quinn ook leuke kraamzorg gehad, maar wat is het toch leuk om nu iemand van je eigen leeftijd te krijgen.
    Dadelijk gaan we even bij opa en oma op bezoek, heb er schoon genoeg van om alleen maar thuis te hangen.

Ik heb zo'n fitte kraamweek achter de rug, maar als ik dan eens tussendoor even wilde gaan slapen dan was er steeds wel wat.
    zojuist ook net op de bank in slaap gevallen, 5 minuten later brulalarm van Zenne. Nu slaapt ze weer en Quinn slaapt ook nog steeds, maar mamma is weer klaarwakker.

Ice, wat een leuke kleertjes heb je steeds voor Luna, duidelijk mijn smaak.
    Heb hier ook een hoop leuke kleertjes voor Zenne, maar meeste is nog te groot.
    Balen dat Luna zo'n krampjes had! Zo zielig is dat om te zien. Hoop dat het hier gaat meevallen. Quinn heeft er nooit last van gehad.

Bram is ook al zo'n knapperd!

12. Will: volgens mij ben je alleen al blij om in NL te zijn om eens lekker te kunnen gaan shoppen.

Ik heb ook zo'n zin om te gaan shoppen, volgende week komt vakantiegeld, dan ga ik me eens even lekker uitleven. Quinn heeft ook nog een hoop nieuwe kleren nodig. Wat een verademing om niet meer puffend met die dikke buik rond te moeten lopen, maar gewoon weer overal heenkunnen.

13. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Lindatjuh&will: hier ook een hoop kleren te groot hoor, sommige dingen vouw ik de mouwen om (zoals dat rose pakje met die big smile)omdat ze dat anders strax nie meer aan kan omdat t te warm is.
    En heb ook een hele zooi truitjes en broekjes in maat 50 by gekocht, omdat maat 44 nie meer paste, en we in 50 nie zoveel hadden.
    Die jurkjes zyn 56, scheelde haast nix met 50, en zo heeft ze er langer wat aan....
    Oja, zal hier ook ff haar melkmuiltje spammen als ze de fles leeg heeft:
    hihi, t laatste mondje laat ze er altyd zo uit lopen, omdat ze dan half in slaap is :)

14. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    @Anastacia: ja zou kunnen, maar dat zou dan een paar weken duren voor t goed op gang is, en veel stress, en dan moet ze weer aan de fles wennen. Lykt me niet fyn voor haar, dus ik laat maar zo....

15. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Bevallingslijst

Luna, dochter van Ice, 14 april, 2740 gram en 48 cm (37 weken en 4 dagen)
    Nieve Elisabeth, dochter van Hannah, 18 april, 2825 gram en 46 cm (37 weken)
    Channa, dochter van Sassefras1980, 22 april, 3450 gram en 50 cm (37 weken en 4 dagen)
    Abigaël, dochter van Ntombi, 24 april, 3085 gram en 49 cm (38 weken en 3 dagen)
    Lobke, dochter van Will, 27 april, 2285 gram en 45 cm (37 weken en 4 dagen)
    Evan Ben, zoon van Mariska, 28 april, 3878 gram (39 weken en 2 dagen
    Ruben, zoon van Friendly, 29 april, 2630 gram (35 weken en 6 dagen)
    Deborah, dochter van Eerlijkbeertje, 29 april (36 weken)
    Laura Sofie, dochter van Anastasia, 30 april, 3180 gram en 48 cm (39 weken en 4 dagen)
    Yenthe, dochter van Sannnie, 1 mei, 3760 gram en 52 cm (37 weken en 4 dagen)
    Jasper Henk Daniel, zoon van Katsas, 3 mei, 4220 gram en 52 cm (39 weken en 5 dagen)
    Fedde, zoon van Hupse, 3 mei, ???? gram en ?? cm ( ?? weken en ? dagen)
    Sienna Noa, dochter van mamain2008, 4 mei, 4010 gram ( 39 weken)
    Fay, dochter van Daphne, 5 mei, 2600 gram (38 weken en 4 dagen)
    Maud, dochter van Jvtje, 5 mei, 3805 gram en 49,5 cm (40 weken en 4 dagen)
    Angelo, zoon van Dolphin, 5 mei, 4380 gram (39 weken en 5 dagen)
    Aydin, zoon van Anoesj, 5 mei, 3540 gram en 51 cm (40 weken en 4 dagen)
    Bram, zoon van Witte Reus, 6 mei, 3315 gram (40 weken en 5 dagen)
    Vittorio, zoon van Frostieke, 6 mei, 2970 gram en 49 cm (38 weken en 2 dagen)
    Jayden, zoon van PatriciaK, 7 mei (40 weken en 1 dag)
    Joost, zoon van Annrieke, 7 mei, 3360 gram en 49 cm (39 weken en 3 dagen)
    Jane, dochter van Masoled, 7 mei, 3580 gram (40 weken en 2 dagen)
    Marijn, zoon van Lady Ice Shirr, 8 mei, 4040 gram en 53 cm (41 weken)
    Cas, zoon van Hellepelle, 11 mei, ?? gram en ?? cm (39 weken en 2 dagen)
    Marit, dochter van Moedergans, 11 mei, ?? gram en ?? cm (40 weken en 6 dagen)
    Rosalinde Esmee, dochter van Crafty, 13 mei, 3620 gram (40 weken en 3 dagen)
    Zenne Feline, dochter van Lindatjuhhh, 15 mei, 3060 gram (38 weken en 3 dagen)
    Jayden, zoon van Katje81, 15 mei, 4000 gram en 51 cm (38 weken en 4 dagen)
    Mila, dochter van Anna28, 16 mei, 3450 gram en 50 cm (41 weken)
    Morris, zoon van Linda81, 17 mei, 3750 gram (41 weken)
    Noah, zoon van Gina82, 18 mei, 2800 gram en 50 cm (41 weken en 4 dagen)
    Iris Elja, dochter van Evelien, 19 mei, 4509 gram (39 weken en 5 dagen)
    Ian, zoon van Wishfull Dreaming, 19 mei, 3890 gram en 51 cm (39 weken en 4 dagen)
    Devrim, zoon van Askim, 20 mei, 3675 gram (40 weken en 1 dag)

Tussenstand:
    Jongens: 17
    Meisjes: 17

Hopenlyk komen er vandaag of morgen weer 2 by :D

16. will

will Niet meer actief

weet iemand hoe het met anna en mila gaat?

17. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Will: Ja dat weet ik...

Met anna en Mila gaat het goed! Mila wilde in begin niet goed drinken en de borstvoeding kwam niet zo op gang. Dat gaat nu een stuk beter.
    Mila is alleen erg hongerig dus Anna kolft nu en geeft de voeding in een fles.
    Anna voelt zich goed en geniet volop...Worden erg verwend en een erg fijne kraamhulp.
    Volgende week gaan Mila en Nieve kennis met elkaar maken... :)

18. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Ah Ice wat een foto van Luna... :) :)
    Wat goed van je alweer sporten..:confused:
    En hoezo na 6 weken pas in bad? Mij is gezegd dat ik weer in bad mag als ik niet meer vloei en dat is nu echt zo goed als over dus denk dat ik ergens eind deze week wel in bad kan....En dat is dus korter als 6 weken...

Hier hetzelfde met de kleertjes...Heb in maatje 50 bijgekocht/gekregen en jurkjes idd ook in 56...Maatje 44 is voorgoed nu de kast in :cry:
    Wat gaat de tijd toch snel met een kleintje...

19. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    hah gevonden!
    hier 20 pag bijlezen en aan de andere kant 150... pfff...
    ik heb maar 2 dagen ongi-vloeien gehad, daarna had ik aan een maandverbandje per dag voldoende. op dag 6 was mn baarmoeder al weer verdwenen, de kraamzorg vroeg zich af of ik wel bevallen was...
    heb nog wel steeds inlegkruisjes in, meer voor mezelf. ben vorige week ook alweer begonnen met de pil. volgens de ha niet nodig in combi met de bv... nou hier geen risico's! vertelde dat aan de vk en die gaf me compleet gelijk, die snapte de ha absoluut niet want gaat echt vaak fout.
    ga naar bed, neem mn kleine mannetje maar mee want die ligtal ff op mn arm te slapen, maar zal toch zo wel voeding willen en dan kan ie dan lekker in zn eigen bedje.
    welterusten en kom morgen ff langer buurten en bijlezen!

20. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    friendly wat leuk dat je ons ook hebt gevonden, en fijn dat het met jullie goed gaat.!

ik ga zo eens slapen.. voor hoe lang weet je maar nooit! :)

Deel Deze Pagina