Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    overigens is Laura vandaag echt uitzonderlijk rustig/stil.. na de voeding van 7uur , om 1030 weer een fles gegeven daarna kwam ze pas weer om 15uur! en nu slaapt ze ook nog ..
    Ben benieuwd hoe laat ze weer komt..

Overigens vraag ik me af of ik nu binnenkort ongesteld al worden, had bij het afvegen op de toilet wat lichtbruinige afscheiding.. dus wie weet dat het eindelijk op gang gaat komen!

Oh en Hannah.. klopt wat je zegt van die pleisters, die mag ik pas gebruiken als ik helemaal niet meer kolf!

2. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Oei deentje,de tandarts daar heb ik het helemaal niet op, als daar een therapie voor bestond, ben al heel veel jaren niet geweest, ik durf echt niet, heel dom maar het lukt me niet!

3. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    Hier nog ene met een enorme angst voor de tandarts! Uiteindelijk heb ik er wel een gevonden waar ik me vertrouwd bij voel. Een vrouw. Ik moet er wel voor naar maastricht, maar mijn familie woont daar dus plan ik altijd een familiedagje eraan vast. heb ik gelijk wel iets leuks om op terug te kijken! hihi. Heel veel succes bij de tandarts ik zal voor je duimen!

4. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    @Deentje.. hmm de tandarts. ik maak altijd een afspraak samen met mijn moeder. anders ga ik ook niet hoor.

@Anastacia, lekker toch dat ze zo rustig is? hier heb ik Bram nog in de wagen liggen want ben net weze wandelen. maar af en toe een huilkreet :(.

@is er iemand buddy van Miriam?

@jvtje,. ik moet eerlijk bekennen dat ik snijbonenstamppot niet lekker vond. maar mijn vriend vind het heerlijk. ach ja de liefde van de man gaat door de maag zeggen ze ;)

5. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    @hannah, heb jij Anna nog gesproken?
    hoe het met haar gaat enzo?

6. hahaha zo te horen ben ik niet de enige die niet naar de tandarts durf!

7. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ik moest vrijdag maar dat heb ik verzet naar over 2 weken ofzo geloof ik.. heb 2 kiezen waar eens stuk van afgebroken is.. En mijn gebit is zoiezo niet echt in goede staat ( veel vullingen en kronen enzo)
    dus ik heb ook niet zo veel tandartszin brrr

8. morgen moet ik 1 gaatje boren, 1 vulling was een stukje vanaf geborken dus dat word een neiwue.. ben ik opzich wel blij mee want zit een zwarte vulling in die word nu als t goed is wit ;) en tandsteen verwijderen :( en dat doet altijd t meest pijn :( en mijn tandarts boort ook nog wel is iets te ver door :(
    mijn vorige tandarts is toen emt pensieon gegaan en toen had ik er nooit geen problemen mee om naar de tandarts te gaan.. maar nu wel ;)

9. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Onsukkie nou petje af hoor hoe jij dat met je honden regelt, hier maar 1 klein hondje maar dat vind ik dus al lastig genoeg, denk ook wel dat hij weer aan mij moet wennen na 4 weken niet uitgelaten te hebben.
    Oh wat een rovers zijn die katten van jou zeg, zielig voor die mol :(
    Idd wel een mooie foto.

Linda wel fijn weer ongi, ik zit ook met smart te wachten......kan ik straks eindelijk een afspraak maken toch maar voor een spiraaltje denk ik net als jij ben ik ook doodsbang maar die condooms vertrouw ik dus ook niet.....misschien komt dat ook wel omdat we laatst een keer sex hadden en dat ding er dus niet echt goed om zat en nu ben ik dus echt een beetje bang.......

Fiona wat goed zeg van Beau en jou ;) dat ze gegroeid is, ben ook zo benieuwd hoe hard Amy gegroeid is, ik moet morgen naar de arts toe bij het cb.

Miriam oef wat spannend meid, wanneer ga je testen?
    Als je het leuk vind wil ik je ook wel toevoegen hoor op hyves!

Wishfull wat is reflux :( ?
    Oh ik weet het al overmatig spugen jeetje wat erg zeg allemaal, nu weer terug naar het zh, ik wens je veel sterkte toe meid en logisch dat je nu niet wil denken aan een tweede ik ook niet hoor!

Friendly kunnen we niet ruilen, jij een beetje vet van mij, ik heb teveel namelijk ;)

Marieke ik zou zeker morgen maar de ha bellen, dit kan toch niet langer zo doorgaan! Ik heb echt met jullie te doen meid, dus het cb weet ook niet wat je eraan kan doen? Hmmmm wat vervelend allemaal, moet jij ook niet onderhand naar de kinderarts van het cb?

Hellepelle ik ga je even zoeken op hyves ;)

Hannah wat fijn dat je er weer bent! Ik ga ook voor het spiraaltje denk ik, jij hebt hiervoor dus een spiraal gehad?

Gina klinkt als een leuke dag gister en vandaag ;)
    Trouwens keek jij nou graag 24? Ik heb namelijk alle series in m'n bezit en kan ze volgende week ook meenemen gelijk als je wilt.

Jvtje oh die pukkeltjes heeft Amy ook maar volgens mij hebben meerdere baby's er hier last van, het is dus niets ernstigs, wilde het morgen ook al gaan vragen maar dat hoeft niet meer nu weet ik het!
    Ik hoop dat Amy volgende week ook gaat pruttelen maar zal je net zien dat ze dat niet doet en dat ze zich helemaal niet gedraagd en ik maar zeggen dat doet ze anders nooit ;) :)

Anastacia dat durf ik denk ik ook niet als Amy heel hard huilt en ik moet nog weg...maar eigenlijk moeten we er schijt aan hebben!
    Ennuh ik heb geen keizersnee gehad, ik denk dat je onsukkie bedoeld ;) en verdriet heb ik wel van m'n bevalling maar wat ik heb gehad heet fluxus post partum.

Evelien valt toch wel mee zo'n nachtje, als Amy vroeg komt is dat meestal ook om 05.30 en daarna valt ze ook meteen weer in slaap.
    Jeee Kim zet 'm op! Wanneer mag ze afzwemmen?

Katsas echt een aanrader hoor even weg uit de sleur, zeker ook voor jou, ik vond het nu veel specialer dan eerst :D
    Werken blegh daar wil ik niet aan denken.

Witte reus dat had ik dus ook meteen weer helemaal in love (voor even dan ;) :) ) ach wat zielig die prikjes bah we moeten er allemaal aan gaan geloven, ik zie er nu al tegen op :(

Essiegirly begrijpelijk hoor zou ik ook gedaan hebben?
    Hoe lang heeft Samantha in het begin doorgeslapen?
    Amy doet het nu al bijna 3 weken en hopelijk blijft dat zo!

Deentje succes morge bij de tandarts ben bang dat als ik moet dat ze ook flink moet gaan vebouwen heb namelijk overal last van :(
    Ennuh je kan hier altijd je verhaal kwijt he meid, ik weet hoe lastig het soms is.

10. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    heey meiden nog geen ongi te bekennen maar wel getest en negatief mischien te vroeg denk ik dan nu maar mischien zet het nu ook een deze uren dagen door de ongi ik weet dus eigenlijk nog niks

als het dan niet zo is laat me dan maar direct ongi worden toch?

niemand is mijn buddy witte reus en teglijk jullie allemaal hahaha

ja ik kan nog lachen, maar o wat had ik ergens toch op gehoopt vandaag mischien ben ik wel ongeduldig ik weet helaas nog niks

nou wordt het weer afwachten o hier kan ik zo slecht tegen

nou ja het is niet anders

dames fijne avond liefs miriam

11. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ben nog bij m'n ouders, blijf hier ook eten.
    Wel zo makkelijk :D

Vandaag dus wezen winkelen met m'n moeder en Amy voor kleding voor de bruiloft van volgende week maar ik paste dus nergens in :( :(
    Wat confronterend zeg, heb uiteindelijk wel iets gevonden maar of ik het nou echt leuk vind :(

En zoals jullie net hebben gelezen is het dus mis gegaan met die condooms bij ons en ben ik dus doodsbang.....wanneer zou je kunnen testen of heb je altijd nog hcg in je lichaam zitten?
    Pffff wat een gedoe zeg allemaal erg he :oops:

12. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Miriam wat jammer zeg maar kan misschien nog komen?
    Ik blijf duimen voor je en idd laat anders die duivels maar komen als het toch niet zo is, nieuwe ronde nieuwe kansen!

13. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo meiden ben er weer ff snel me eten staat op en beau ligt in de box die kan haar slaap niet vatten haha die ligt wat te mopperen en te mekeren in de box
    ze is heel lief vandaag (alles dagen ) maar vandaag gaat het zo goed klop het ff af want het moet nog avond worden ;) na me eten zal ik ff reageren op iedereen

marieke wat een liefe fotos van neia en al die rolletjes die ze heeft die heeft beau nu ook zo leuk

oja beau heeft voor het eerst vandaag echt gelachen ! zooo lief kreeg er tranen van in me ogen

14. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    Heej Lafo...
    Geen idee wanneer je mag gaan testen. Ik zou het ook niet weten of je nog hcg in je bloed hebt of niet. Bij een miskraam heb je het meestal nog een langere tijd in je bloed zitten, maar je maakt ookhet meeste hcg aan in die eerste periode, daarna zakt het een beetje af... Misschien een vraag voor de verloskundige die hier bij de site zit? Sterkte ermee hoor!

15. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    oh jeetje lafo... Wanneer is het gebeurt? heb je wel de morning after pil gehaalld? :oops:
    ik zag laatst dat die dingen ook bij de etos te koop waren...

thanks evelien voor de tip. Bram heeft nog 1 keer zo gehuild en toen was het over.! thanks.

16. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    He meiden,

Hier hebben we een hele leuke dag gehad. Komt ook wel door Hannah en Nieve, hihi.
    Neia heeft het vandaag heel goed gedaan, even afkloppen.
    Heel af en toe een paar krampjes, maar niks dramatisch.
    Nieve heeft Neia zelfs geleerd hoe ze overdag moet slapen. Heerlijk voor de mama's, konden ze lekker kletsen. Want volgens mij hebben we dat wel gedaan. ;)
    Nu alleen die poepluier nog. :cry: Ze ligt bij papa nu te persen.
    De cinebaby druppels heb ik vandaag nog niet gebruikt. Wel de druppels voor de ontlasting, hopelijk helpt dat dan.
    Vandaag weer constant aan de fles gelegen.
    Maar om 6 uur heeft ze toch in een half uur tijd 80 cc leeggedronken. Oh, wat was ik blij. Ik heb nu weer de avent fles met de 3 speen erop gedaan, en dat ging dus goed, dan hoeft ze ook niet zoveel moeite te doen.
    Nu is het even mama time, ik ga even relaxen in bad.
    Binnekort zien jullie hoe lief Nieve en Neia samen kunnen spelen. ;)

X Marieke

17. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Ah balen Lafo balen zeg. Kan me voorstellen dat je in de rats zit.
    Kolf je nog? En wanneer is het gebeurd?
    Ik ben een ervaringsdeskundige in de cyclus sinds mijn 2 mk's. ;)
    Ik ben inderdaad al bij het cb geweest, in de 3e week, maar toen had ze het nog niet, en ging het eigenlijk best goed. Nu ga ik in ieder geval dinsdag naar het weeguurtje. En morgen even de ha bellen, moet ik toch doen voor de pil.

Miriam, oh meid wat balen dat hij nog negatief was de test. Ik heb flink voor je geduimd vandaag.
    Maar wie weet..............het blijft spannend!

Deentje, ahhhhhhhhhhh de tandarts! :evil: :cry:
    Morgen ga ik bellen voor een afspraak. Ik ben net zoals Evelien al heel lang niet meer geweest. Ik ben zooooooooo bang.
    Maar nu werkt een vriendin als tandarts assistente en zij gaat mij steunen. Want ik heb echt heel veel pijn aan mijn tanden nu.
    Veel succes morgen!

Fiona, heerlijk dat Beau aan het lachen is.
    Ja schattig he dat babyvet, vooral bij de knietjes is het zo lief.
    Ik blijf maar foto's op mijn hyves zetten. :D

Nu ga ik echt het bad in, anders overstroomt het nog. :)

X Marieke

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ik durfde het niet te zeggen hier vind het zo erg en schaam me diep dat ik niet eens met een condoom om kan gaan maar het kan iedereen gebeuren toch......

Hellepelle ja ik ga het eens opzoeken op internet of anders hier vragen....

Witte reus afgelopen weekend is het gebeurt en volgens Ramon kan het allemaal geen kwaad en moest ik me geen zorgen maken zo snel word je niet zwanger en heb toen niet aan de morning after pil gedacht eerlijk gezegd :oops: daar is het nu te laat voor.....maar begin nu toch wel een beetje bang te worden.

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Marieke wat leuk dat jullie hebben afgesproken, dat zal idd gezellig geweest zijn en jullie hadden het weer mee :D
    Gelukkig dat het met Neia ietsjes beter gaat behalve het poepen dan :(
    Ja ik zit ook echt in de rats, ik kolf allang niet meer nee ook dat nog.....pffff heb ik weer :(

20. lafo wat balen zeg :( en je hoeft je echt niet te schamen dat je niet met een condoom om kan gaan hoor.. t zijn gewoon waardeloze dingen...
    was je alweer ongesteld geworden? en geef je nog iets van borstvoeding? De kans lijkt mij erg klein dat je nu alweer vruchtbaar bent.. maar helaas de kans is er wel. :( als ik t goed heb kan je toch altijd 2 weken na de bevruchting testen?

Deel Deze Pagina