Deentje ja ik hoop ook dat de kans klein is, vond het moeilijk het hier neer te zetten aangezien juist een heleboel mensen op de site juist zwanger proberen te raken en ik flip als het zo is. Nee ben nog niet ongi geworden, na het vrijen toen had ik ook een beetje bloedverlies....maar dat komt denk door de sex daar had ik vroeger ook al last van. Wacht nog even twee weken af en dan ga ik maar testen.
Pff weet niet meer goed hoe ik moet reageren op iedereen hihihi. Naast dat de dames veel aandacht vragen zijn mark en ik bezig met Jericho te kijken. Hebben nu seizoen 1gehad en gaan op naar seizoen 2 (Leve het Internet!) Over 24, Mark is ook helemaal gek op 24 en kijkt al uit naar het volgende seizoen! Miriam ik ben nog steeds aan het duimen! Deentje, ik heb inmiddels ook al meerdere keren een cognitieve therapie gehad. Ik heb kennelijk een aanpassingsstoornis Maar de laatste keer is volgens mij het kwartje een beetje gevallen. Ik probeer elke situatie helemaal te analyseren als het fout dreigt te gaan. En volgens mij kan ik dus niet goed tegen drukte, want bij de appie op zaterdag raak ik dus serieus regelmatig in paniek. Zo dat ik dus ook alles uit mijn handen laat vallen en bijna in janken kan uitbarsten. Heb dit sinds de zwangerschap van Sam, daarvoor nooit last van gehad. Lafo, wij zijn hier ook van die helden. En nu een bijkomend probleem... met condoom doet het pijn aan mijn litteken. Hier ligt het spiraaltje al te wachten bij de apotheek, nu nog een menstruatie. Geloof dat ik tussen de zwangerschap van Sam en Fay 2x ongesteld ben geweest. Morgen ga ik naar het kinderdagverblijf wandelen. Moeten nog een paar dingen afstemmen, want heb nog steeds geen werk en weet niet hoe ik het allemaal ga doen. Heb trouwens volgende week donderdag weer een sollicitatiegesprek. Cadeautjes van katten, gelukkig al paar weken niets meer.. hmm dat voorspelt genoeg voor de komende dagen hahaha. Maar hier ook regelmatig opengevreten vogeltjes, halve muisjes, kikkers in de huiskamer... joepie (AHUM!)
Om te beginnen: thnx voor de steun van jullie... Ik ben net terug van het ziekenhuis. De testen hebben dus duidelijke resultaten opgebracht voor Ian. Vanmorgen om 10u gingen ze eraan beginnen. Ik had bewust gekozen om er NIET bij te zijn, bij die eerste testen. Hij moest ook nuchter zijn voor deze testen, en het zou zowel voor hem als voor mij frustrerend zijn dan... (Ik zie mijn baby constant krijsen voor eten en hij ziet de milkyboobies maar krijgt nix...) Rond 11u ben ik wel naar hem gegaan. Dan zouden de eerste testen afgelopen zijn. En rond 12u zijn we samen naar echografie gegaan. Voor de laatste echo's van zijn buikje... Toen ik om 11u aankwam, waren zijn oogjes helemaal dik en rood. Dus hij heeft écht wel hard aan het huilen geweest. Toen ik hem oppakte viel hij meteen in slaap tegen me. De echo vond hij ook verschrikkelijk. Dan lag hij eerst rustig te slapen. Moest plots zijn rompertje uit, en dan die koude gel... Nee, dat kon ie ook niet appreciëren Daarna hebben we nog wat op zijn kamertje geknuffeld, papje gegeven en is mama gaan eten in de cafetaria. Voor de rest ben ik de hele dag bij hem gebleven. Rond 16u kwam de professor op bezoek die hem behandeld. Uit de resultaten was gebleken dat hij een serieus zware vorm van reflux heeft en een "onrijpe slokdarm" Zijn melk blijft te lang in zijn maagje. De melk verzuurt dan. Wordt omhoog gestuwd tot in zijn keel en zakt héél traag. Op echo was 2u na het drinken van de contrastvloeistof nog vloeistof aanwezig bovenaan in zijn slokdarm Nu is hij daarnet begonnen met Zantac in combinatie met Motilium. Volgens de professor zitten we nu op het hoogtepunt van zijn reflux. Vanaf nu kan het alleen maar beter gaan. Da's toch al goed nieuws. En nog eens goed nieuws: Als de behandeling aanslaat, mag hij morgenavond samen met mama naar huis! Ook heb ik nog een lieve foto van Ian samen met mij (van't weekend gemaakt) Mooie vent, toch? *trots*
@jvtje hebben wij soms dezelfde moeder? echt herken het zo wat je zeg over haar ik heb precies hetzelfde probeer ook altijd wat te plannen @meiden van de meeting heb ook zin om mee te gaan maar het is me tever weg maar het lijkt me zo gezellig ! @essie hier ook een junimama alsnog geworden maar ik heb hier echt een band opgebouwd met de meiden de engiste die ik ken ik flex van de juni mamas @iedereen we gaan een rondje rijden met beau! haha hopelijk slaapt ze erna
Wishfull dat is goed nieuws meid en wat een leuke foto van jullie tweetjes, wat een lieverd die Ian! En vnd het zo erg allemaal wat jullie moeten doormaken, krijg er echt een brok van in m'n keel het idee dat je kindje pijn lijd en moet achterlaten etc maar het einde is in zicht. Wat een goed nieuws! Zantac slikt mijn moeder ook, is maagpatient. Hopelijk slaat het aan en mag Ian morgen naar huis!
Fiona rij ze Heb net een smsje gekregen van een goede vriend / collega, hij heeft geld ingezameld op het werk voor een cadeau voor Amy. Ik mag 230 Euro besteden Dankzij Daphne is er al een deel besteed, ik wil natuurlijk ook die schommelstoel van Fisher Price en de rest besteden ze maar aan kleertjes maat 68 ofzo! Echt lief van die vriend van ons, heeft hij toch maar weer geregeld!
Wat een prachtventje is die Ian wishfull! En gelukkig maar dat er iets uit die testen is gekomen, want anders is het nog erger! Ik hoop dat ze hem goed kunnen helpen met de medicijnen etc en dat jullie snel weer lekker thuis zijn. Schroom niet om hier even lekker van je af te kletsen! Lafo : waarom bel je niet even met de huisarts! je hebt ook een spiraaltje die dient als mornng afther methode en dat kan tot een paar dagen na de gemeenschap zie de link: http://www.anticonceptie-online.nl/morningafter.htm Verder vind ik het niet gek dat je niet zo handig bent met condooms want ik ben er zelf helemaal niet handig in.. heb zelfs nog nooit een condoom gebruikt ( hihi) was altijd aan de pil.. een cursus condooms omdoen en gebruiken zou ik dus ook wel kunnen volgen hihihi
Anastacia lief dat je het hebt uitgezocht maar het is zaterdag gebeurt en ben dan toch al te laat met 5 dagen.......duim maar voor me dat het niet zo is! Zullen we met z'n allen een cursus hoe gebruik je condooms volgen, leuk idee voor een volgende meeting
Lafo, hahaha gelukkig kun je er ook nog om lachen meid. Ik wil ook wel mee doen met die cursus. Maar geen idee of ik hem ga gebruiken, ik heb voorlopig nog geen zin in seks door het litteken. Ja meid nu kun je alleen maar afwachten. Kan me voorstellen dat je het moeilijk vond om het hier neer te zetten, maar gelukkig kun je hier overal over praten. Wishfull, hihi meid hebben we net gesmst. Ik ben nog steeds aan het duimen hoor. Prachtige foto, natuurlijk ben je trots! Fiona, veel plezier! Daphne, hoevaak wil je Fay en Sam dan naar het kdv doen? Fijn dat je volgende week weer een gesprek hebt. De mama tijd in bad was lekker. Neia heeft nog wel flink gekrijst, heeft 60 cc op en ligt nu heel licht te slapen. X Marieke
Ja Lafo ik kan me goed voorstellen dat je je hier druk over maakt, maar als ik jou was zou ik daar even contact met de huisarts over opnemen hoor. Wellicht kan ze je ook wat gerust stellen. Ik dacht zelf dat je bij flesvoeding ong 4 weken na de bevalling weer v ruchtbaar bent... dus dat is precies waar jij nu zit... Nou ja je kunt er zelf ook op googelen natuurlijk. We duimen gewoon voor je dat het NIET zo is, xx
@anastasia: Maud komt meestal tussen 8 en half 9 ongeveer voor haar laatste voeding van die dag. Gister kwam ze dus alleen wat vroeger dan we gewend waren (half 8 al), maar toen heeft ze niet zo heel veel gedronken. Ik heb toen de rest afgekolfd en dat heeft ze dus later op de avond nog gehad. Je zou het inderdaad als nog een extra voeding kunnen zien, maar voor mijn gevoel hoort het nog bij de voeding die ze om half 8 heeft gehad. Om te tellen hoeveel uur er tussen een voeding zit, is het sowieso mijn ervaring dat ze zelf uitgaat van het eerste voedingsmoment. Dus als ze om bijv. 8 uur wat drinkt en vervolgens om 9 uur nog wat (zelfs als dat veel meer is dan om 8 uur), dan komt ze toch zo'n 6 uur na 8 uur, en niet 6 uur na 9 uur, als je begrijpt wat ik bedoel (na de avondvoeding houdt ze het doorgaans in elk geval wel een uur of 6 uit, dus dat is ook de tijd die ik aanhoud wanneer ze 's avonds aan het clusteren slaat) @deentje: link staat erop Brian groeit ook lekker zeg! Veel sterkte bij de tandarts morgen! @evelien: hmm, ben dus niet de enige die al jaren niet meer geweest is... Overigens ben ik niet zo heel bang voor de tandarts. Goed, het is geen hobby van me, maar ik heb eigenlijk nog nooit wat gehad aan m'n gebit (ja, ok, een beugel dan, maar niets geboord ofzo), dus ik ben er ook niet zo heel bang voor. Maar ik denk er gewoon nooit aan een afspraak te maken. Moet sowieso hier in Eindhoven nog een tandarts gaan zoeken, want ik sta nog steeds ingeschreven bij de tandarts in m'n geboorteplaats (dat helpt ook niet om toch eens een afspraak te maken, moet ik zeggen ) @witte reus: hmm, ik heb het hier voorgesteld aan m'n man, maar die keek al heel bedenkelijk naar buiten, onder het mom "het is midden in de zomer, muts!" Hier wilde manlief pasta vandaag, maar daar ben ik niet zo fan van. Ik heb hem -gelukkig voor mij- naar de Mac weten te praten Maar later in de week zal het toch wel ergens pasta worden nog... @Lafo: haha ja, zaql je net zien. Maud is altijd de rust zelve als ze ergens mee naar toe gaat, maar zal ze het net woensdag de hele dag op een krijsen gaan zetten Volgens mij verdwijnt het hcg na ongeveer 16 weken zwangerschap uit je lichaam, dus als je nu posi zou testen, zou dat van een nieuwe zwangerschap moeten zijn. Maar ik weet niet wanneer het niveau aan hcg hoog genoeg is na de bevruchting om opgemerkt te worden. Natuurlijk kan het iedereen gebeuren! Zeker als je niet gewend bent om een condoom te gebruiken Kan me best voorstellen dat het dan lastig is. En zelfs als je wel weet hoe het moet en het je ook makkelijk afgaat, is dat geen 100% garantie... het bewijs heb ik tegenover me zitten: mijn man is het resultaat van een gescheurd rubbertje! (Zijn ouders wilden wel een kind trouwens, ze gebruikten nog condooms vanwege het ontpillen ) Ik denk dat mensen die dit zouden lezen terwijl ze proberen zwanger te worden, best wel zullen begrijpen dat jij er nog niet op zit te wachten, zo vlak na de geboorte van Amy! Wauw, 230 euro! Zijn ze op je werk toch duidelijk niet allemaal zo erg Kun je dat hoofdstuk tenminste ook nog een beetje positief afsluiten Haha, een cursus condoom omdoen. Ik ben wel ervaringsdeskundige, maar ik geloof toch niet dat ik de geschikte docente zou zijn. Zou helemaal rood aanlopen & dichtklappen @miriam: ah, balen zeg! Maar inderdaad, misschien nog gewoon te vroeg! Ik hoop het echt voor je! @Marieke @ Hannah: wat leuk dat jullie zo'n gezellige dag hebben gehad! En dat de kleintjes zich zo goed met elkaar vermaakt hebben @daphne: veel succes alvast met je sollicitatiegesprek! Wat voor functie is het? @wishful: gelukkig weten ze nu wat het is en zal het vanaf nu beter gaan! Ik zal voor je duimen dat hij morgen mee naar huis mag! Zeker een mooi ventje hoor @fiona: dat idee hebben we geloof ik al vaker gehad, dat we dezelfde moeder konden hebben
jvtje vind dat je best een demonstratie amg geven hihihi miriam ik duim nog altijd voor je.. marieke en hannah leuk dat jullie elkaar ontmoet hebben en dat de meisjes elkaar ook leuk vonden. ANna waar ben je? Will ben je al in NL ? Daphne spannend een sollicitatie! succes hoor!
[/quote lafo] Evelien valt toch wel mee zo'n nachtje, als Amy vroeg komt is dat meestal ook om 05.30 en daarna valt ze ook meteen weer in slaap. Jeee Kim zet 'm op! Wanneer mag ze afzwemmen? Kim mag a.s. zaterdag al afzwemmen! Iris kwam om 5.30 uur ja, maar daarna meteen de andere meiden, dus heb vanaf 5.30 uur niet meer geslapen!
Marieke en Hannah, leuk dat jullie en de meisjes elkaar hebben ontmoet. Klinkt heel gezzellig, fijn dat Neia een goede dag had! Nu nog even poepen Neia......