Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Daphne, waar heb je op gesolliciteerd, wat voor functie, en hoeveel uur wil je gaan werken? Hier word voor je geduimd!

2. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Och wat zielig voor Ian, hij zal flink pijn hebben elke keer en dan zolang voordat het eten zakt, wel fijn dat nu duidelijk is wat er aan de hand is, hoop dat de behandeling aanslaat en dat Ian morgen weer naar huis mag. Hoop dat je het ergste nu gehad hebt, moeilijk he om te zien dat je kindje zo moet afzien ! Het is trouwens een heerlijk ventje, een leuke foto zeg!

3. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Zo dat is veel, dat belloft een heerlijk shopmiddagje, veel plezier :)

4. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Dank je, ik hoop het ook, maar heb gehoord dat als je mag afzwemmen voor je A dat je dan eigenlijk iet kunt zakken meer, om negatieve ervaringen te voorkomen, daar is eigenlijk het proefzwemmen van vandaag voor. Alleen mijn buurmeisje was wel gezakt zij vertikte het gewoon om het zwembad in te gaan, tja, dan kunnen ze je moeilijk een diploma geven natuurlijk ;) :)

5. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

De voorkant van Mauds geboortekaartje (*eindelijk* ingescand en online gezet ;))

(Grote versie te zien door op het plaatje te klikken)

6. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

En de binnenkant:

(Om de 1 of andere reden valt in het kleine plaatje een stuk weg, maar de grote versie is wel volledig)

7. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Veel succes voor Kim zaterdag Evelien! Ik heb inderdaad ook gehoord dat je tegenwoordig dat proef-afzwemmen hebt als werkelijke test, zodat je in principe bij het echte afzwemmen niet meer kan zakken (extreme gevallen daargelaten natuurlijk).

8. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
  9. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Goeiemorgen meiden!

@Wishfull, jeetje wat vervelend zeg voor Ian, en voor jou natuurlijk! Ik duim voor je dat ie morgen mee naar huis mag.. wat een mooie foto, het is echt een schatje!

@Miriam, balen zeg, maar miss idd te vroeg. duimen draaien hier nog op volle toeren!

@Essiegirl, toch normaal meid, hier zijn er hoop te vroeg bevallen en schrijven nog allemaal hier.. je bouwt toch een band op! En je bent gewoon welkom op de meeting hoor als je zin hebt!

@Deentje, jeetje wat groeit Bram hard, lekker hoor!
    En je kunt hier alles kwijt! Daar zijn we voor hihi!

@Lafo, pfff kan me voorstellen dat je bezorgd ben.. maarre ik heb het ook 1 keer met condoom gedaan en ging hier ook niet goed hoor, zijn gewoon ramp dingen! Dus doen het hier zonder.. maar ik heb wel de minipil. Succes. Maar denk dat het wel meevalt hoor meid!

Ja ben helemaal verslaafd aan 24.. heb serie 1,2 en 3 nu... ohh dat zou leuk zijn! Heb hier ook een hoop series liggen, neem jij wat van mij mee ;)

Ahhh.. dat zal toch wel meevallen, ik ben zwaarder en ik heb ook kleding gevonden hoor haha.. bij de stone! Misschien een idee? Heb heel leuk rokje en shirtjes gevonden..

@Marieke, leuk dat jullie elkaar ontmoet hebben en de meiden met elkaar gespeeld hebben.. we wachten op de foto's!:)

@condoom cursus... hahaha geloof niet dat het dan alsnog goed zou komen maar count me in!

@Meeting, hahaha zal je idd zien ja, liggen ze allemaal te huilen.. Noah huilt ook weinig (alleen honger of aandacht en af en toe krampjes) maar als ik de deur uitga alleen dan vind ie het leuk mama te laten zweten...

@Evelien, spannend zeg dat ze mag afzwemmen, leuk hoor!

@Jvtje, leuk kaartje hoor meid! IK heb heeel simpel kaartjes.. maar wel lief! Jullie zien m woensdag want ik kan m niet inscannen!

Hier gisteravond mn zusje en dr vriendje op visite gehad en leuke K-Swiss schoenen gehad voor Noah.. zoooo lief en klein.. maat 19 geloof ik! Noah wou gisteravond heel veel aandacht en had echt last van zn darmpjes, heeel veel windjes de hele dag maar niet gepoept! Heb een beetje olijfolie door zn flesje gedaan en bij de volgende een beetje rooibosthee.. heeft nu niet echt krampjes meer maar nog steeds niet gepoept.. heeft wel weer lekker van half elf tot half 7 geslapen.. heerlijk hoor!vandaag schoonmoeder jarig dus moet straks de stad in kadotje kopen en dan eten we vanavond daar.. lekker makkelijk want dan kunnen we op tijd terug voor de voeding van 7-8 uur!

Kus

10. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Goedemorgen, wij gaan straks om 10.00 naar het cb voor de kinderarts!
    Ben erg benieuwd hoe ze het doet!

Ik ruik wel een poepbroek dus zal ff snel reageren (gelukkig want ze had vannacht stevige krampen, niet dat ze heeft gehuild maar ze ligt dan een beetje half te zeuren en haar handen gaan dan wild tekeer, echt zielig om naar te kijken :( )
    Heb ze toch maar even verschoond, wat een lucht ;)
    En deze keer weer een andere kleur.
    Ze poept wel met regelmaat meestal 1x per dag, soms 2x
    En meestal na de eerste ochtendvoeding.

Jvtje ja jij bent onze ervaringsdeskundige qua condooms maar lees net dat je ons geen voorlichting wil/kan geven ;) :)
    Oh dan kan als ik wil wel testen als dat hormoon al lang weg is.
    Leuk kaartje ennuh idd dat wil ik ook weten, zelf ontworpen toch meen ik me te herinneren?

Evelien nee dan zeg ik niks meer als je na 05.30 niet meer kan slapen dat is klote!
    En idd tegenwoordig als ze je oproepen om af te zwemmen kan er "bijna" niets meer fout gaan als ze dan maar wel het zwembad in durft.
    Mijn nichtje heeft laatst ook eindelijk afgezwommen en ze was overal het traagst in etc maar ze heeft het wel gehaald :D

Gina is goed ik neem wel mee wat ik hier zoal heb aan 24 :D
    Wij zitten hier met smart te wachten op het nieuwe seizoen!
    Nou geloof me ik heb ook maat 44 nu hoor, m'n figuur zit nu gewoon erg raar in elkaar, die buik past nog nergens fatsoenlijk in.
    The Stone ken ik, leuke winkel!
    Leuk he die kleine schoentjes, ik heb van m'n tante puma's gehad maat 16! Die kan ze nu al aan, want ze leeft op grote voet ;)

Meiden ik laat jullie het weten hoe het was bij de cb arts, maar ik geloof dat Ramon vandaag lang wil thuis blijven, gister was hij ook weer om 21.00 thuis maar dat kwam zegt hij omdat ik er toch niet was.....maar hij zou toch rustiger aan gaan doen :rolleyes: jaja......

11. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Trouwens meiden van de meeting, het ziet er naar uit dat het woensdag mooi weer word, zat net te kijken naar de dag erna dan heb ik die bruiloft in de Efteling dan word het zeggen ze 25 graden en heb gelukkig een jurkje gekocht dus dat zit wel goed!

12. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    ohhh dat is mooi!

Heb wel niet zo'n hele grote tuin (lees 15m2) maar ken best... en anders is hier een pannekoekhuis vlakbij, lekker beschut met veel parkeergelegenheid! Trouwens overdag hier voor de deur ook ruimte om te parkeren hoor en gratis!

13. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    hoihoi!
    Zo heb heel even (letterlijk) om te vertellen hoe het hier gaat. Ruben heeft gisteren de hele dag pijn gehad, weer nauwelijks geslapen en constant overstrekken. Ben om 18u met hem naar bed gegaan (waren allebei kapot!) heb in de houtgreep gepakt en zo is hij na een kwartiertje in slaap gevallen. Om 20u kreeg hij weer veel pijn, na een poosje aan de borst gelegd en weer goed stevig de beentjes vasthouden viel hij na 5 min weer in slaap (en mama ook!). Heb zelf tot 21 geslapen en Ruben zelfs tot 22.45! Ben wel bij hem blijven liggen. Laat vanaf gisteravond de melkproduten ook maar staan, misschien dat het daar aan ligt dat hij zo gevoelig is in de darmen. Vannacht geslapen tot 4.15 (vanaf 23.30, dus dat viel mee!) en toen van van 5-6 liggen jengelen en toen weer geslapen van 6.00 tot 8.15. 1 borst gegeven, toen even bij papa gelegd zodat ik een broodje kan eten. ga hem nu wassen en aankleden want ook hier moeten we straks naar het bureau (gelukkig, want zulke dagen trek ik niet lang meer) enige nadeel is dat het mannetje ook zn prikjes krijgt :cry:
    Heb inmiddels mn boterhammen op, dus tijd om naar boven te gaan. Ruben zal zo ook wel toe zijn aan borst 2...
    zal later even laten weten wat het cb te melden had...

14. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Zo ben ik ook weer even. Gisteren echt een drama dag met de kleine man. Alleen maar huilen, huilen...hij werd alleen stil als ik rondjes in huis met hem liep. Overdag heeft ie 2 uurtjes geslapen (vanaf ochtends 05.00 uur..). Gisteravond nog kraamvisite en heeft ie ook allen maar liggen huilen. Om half 10 nog flesje gegeven en toen is ie in slaap gevallen tot vanochtend 4.00 uur. Vanochtend weer heel even zo'n huilbui maar hij is gelukkig een stuk rustiger en slaapt nu lekker.

Gisteravond heb ik zelf ook ff lopen janken, pff...wat een dag zeg. Je weet echt niet meer wat je moet doen om de kleine te troosten en stil te krijgen.

Nu even bijlezen vanaf 193....

15. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Goedemorgen meiden, heel even kort hier, want ik moet zo naar de vk voor mijn nacontrole. Hier een zelfde nacht als gisteren, dus vanaf 5.30 uur wakker :cry:

Iris heeft last van een sprongetje, is erg onrustig en schrikkerig en wilde gisteravond van 7.00 uur tot 22.30 uur alleen maar aan de borst, is daarna gelukkig wel goed gaan slapen.

tot zover dit ego berichtje , tot later,

16. Frostieke

Frostieke Actief lid

10 jul 2007
    300
    0
    0
    Studente
    Sint-Niklaas
    @Maud : Wij hadden hetzelfde zinnetje op het geboortekaartje van Vitto , maar dan met enkele andere woordjes
    'Onze liefde kreeg handjes en voetjes'

17. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hier heeft laura tot 5.30 geslapen vanaf 2330.. dus dat is ook weer beter dan 4.30! :)
    Had gisteravond maar 100cc gedronken ook dus tsja dan is het wachten op vroeg wakker zijn.
    Vandaag heeft ze zoiezo niet veel trek eigenlijk, terwijl ze normaal wel goed drinkt sochtends heeft ze nu met veel moeite 100cc op!

18. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Verder hier trouwens een beetje een ongi gevoel, nog steeds wat afscheiding ( vies verhaal sorry) met wat lichtbruin..
    Ben benieuwd of het doorzet, zou wel fijn zijn om te weten dat mijn lijf weer op orde komt..

19. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    En zo meteen naar de prenatal de babydoos halen :)

20. bo2008

bo2008 Niet meer actief

@iedereen goedemorgen!

wat een avond en een nacht en een ochtend
    maar deze mama heeft het gewonnnen van haar kleine nu al diva ! ze wil gewoon niet meer slapen !

ojee te vroeg gejuicht hoor weer wa gekerm uit de slaapkamer oo please wees ff rustig beau!

gisteravond met een rondje rijden is mevrouw in slaap gevallen( jaaa we weten het het is de grootste fout wat we kunnen doen ik zie mezelf nu tot 3 jaar rondjes rijden met beau hetzelfde wat mijn schoonouders en mijn eigen ouders ook met ons hebben moeten doen een andere inslaap methode was er niet ) nadat me schoonouders het hele dorp zijn rondgelopen met haar omdat ik bijna gestrekt binnen kwam omdat ze niet wou slapen en ik wel ff en me man ook dus me lieve schoonouders zeiden oooo kom maar die hebben we zo in slaap gewandeld

anderhald uur later nog niet.... ik kreeg van me schoonvader te horen dat ik haar nu al verwend had door haar stelkens op te pakken
    nou lekker die heb ik ook in me broekzak zitten

en daarna moest ze om 12 uur de fles hebben maar mevrouw heeft het hele midden bed in beslag genomen wij liggend ieder op een klein randje van het bed en zo hebben we geslapen tot half 2! hmmmmm

daarna fles en toen terug gelegd in haar eigen bedje en bezig geweest tot half 4! pffffff eindelijk in slaap gekremd

en nu vanaf 9 uur de fles gehad en dan weer stil dan weer huilen deze dag belooft nog wat

ff speentje erin doen

Deel Deze Pagina