Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussion in 'De mama's' started by Ice, May 4, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo tut zit erin en stil is ze weer zodra die eruit is begint ze weer
    kan hem moeilijk vastplakken;)

2. anastasia

anastasia VIP lid

Jul 29, 2007
    7,702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    he vervelend fiona dat ze zo huilt en moeilijk slaapt! misschien een klein sprongetje? laura had rond de 4 weken ook zon periode..

X ik ga even wandelen de babydoos halen!

3. evelien69

evelien69 VIP lid

Sep 16, 2007
    5,531
    3
    38
    verzorgende
    Zo ben weer goedgekeurd door de vk, ben goed aan het herstellen, alleen hb is laag, 6,7. ze wilde me aan de staalpillen, maar heb gevraagd of het ook met floradix mocht. dat mocht maar dan wel een dubbele dosis, en veel appelstroop en rood vlees, ik zei al dat dat geen straf is :) :) Verbaasde me wel dat ik een laag hb had, voel het niet zo, ben niet moe of zo. Ten minste niet meer dan anders, maar misschien komt het omdat je er langzaam aan gewend aan raakt om je moe te voelen, zo aan het eind van de zwangerschap met alle slaapproblemen en dan als de kleine er is met het nachtelijk voeden, etc!

4. Lafo

Lafo VIP lid

Jun 27, 2007
    7,460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Balen meiden met korte nachtjes, ik durf hier ons nachtritme bijna niet neer te zetten......van 23.30 tot 07.15 :oops: en zoiets bijna iedere dag 05.30 op z'n vroegst, volgens mij hebben wij gewoon geluk.

Gina gelukkig, heb vroeger zelf in een centrum gewoond en was altijd gedoe met parkeren maar dit moet wel lukken dan, heb er echt zin in woensdag! :D :D :D

Evelien niet zo mooi zo'n laag hb meid idd heel wat biefstukjes moet je verslinden ;) en dat is zeker geen straf, ik doe niet anders :)

5. Lafo

Lafo VIP lid

Jun 27, 2007
    7,460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Amy is ook door de keuring, ze is een gezonde meid!
    Alleen haar naveltje daar komt pus uit iedere keer en er blijkt een stukje wild vlees te zitten, wat ze nu hebben aangestipt en moet volgende week terug komen als er pus uit blijft komen.
    Verder is ze flink gegroeid, 2,5 week geleden woog ze 3980 en nu 4555 :confused: ik ben zo blij dat ze het zo goed doet op de fles, ook is ze 3 cm gegroeid nu 55 cm, mijn dag kan niet meer stuk!

6. Lafo

Lafo VIP lid

Jun 27, 2007
    7,460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Wat controleert de gyn/vk allemaal bij de nacontrole?

Friendly succes met de prikjes :(

7. Lafo

Lafo VIP lid

Jun 27, 2007
    7,460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zo'n fase hebben we nu hier ook :(

8. Lafo

Lafo VIP lid

Jun 27, 2007
    7,460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Anastacia wat zit er allemaal in de babydoos?
    Net zo leuk als de blije doos?

Wij gaan nu even winkelen met papa die heeft besloten vandaag lekker thuis te blijven :D

Tot straks!

9. Goedemorgen meiden!

Ik heb de tandarts overleeft :):) ben er weer voor een jaar vanaf :)

ga nu ff bij oma op de koffie... en zal vanmiddag ff alles bijlezen en reageren :)

brian heeft t redelijk gedaan vannacht.. al was hij van half 8 savonds tot half 1 wakker :( uiteindelijk is ie met een speentje en een buikmassage in slaap gevallen... wel zielig die krampjes.. maar ze zeggen dat je na 6 weken op de top zt en da t dan minder gaat worden emt krampjes.. ik hoop niet dat t dan nog veel erger gaat worden!

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

Jun 29, 2007
    6,874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik wil jullie niet jaloers maken, maar toen ik vanmorgen m'n ogen open deed en op de wekker 7:30 zag staan wist ik ZEKER dat ik vergeten was dat ze om 4 uur was gekomen voor eten. Maar m'n man zei precies hetzelfde, dus ze heeft 8 uur geslapen!

11. witte reus

witte reus Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    1,789
    0
    0
    heeeeeeey meiden,

ik heb ook maar even de tijd. g zo naar de sta wandelen want ga met mijn mam en bram shoppen :)

@Daphne. toppie! waar heb je gesolliciteerd en hoeveel uur wil je gaan werken?

@Jvtje he wat flauw nou mogen wij niet eens je adres weten ;)
    maar wat een leuk geboorte kaartje.. wisten jullie dat het een meis werd? of hadden jullie voor een jongen ook een 4 letternaam?

@Lafo.. ik wil je niet ontmoedigen maar tussen mijn neefjes zitten ook 10 maanden. zij gaf borstvoeding en wist niet dat dan de pil onveilig werd! kun je niet anders voor de zekerheid met je HA bellen?
    wat lekker dat Ramon thuis is.. deed mijn vriend dat maar eens want die heeft het ook wel gehad:(

@Deentje,.. zie je wel alles komt goed :D.

@evelien, wat goed van en voor Kim.. kan me eigenlijk vrij weinig herinneren van de tijd dat ik af moest zwemmen.

@katsass.. hoe gaat het met je ?

@huilen... meiden ik weet hoe jullie je voelen als je beeb de hele dag huilt. ik heb gister ook lekker mee gehuild,

ik zat er gister echt f doorheen. mede doordat Bram zo van slag was. maar ik hoop dat jullie e snappen. maar als mijn vrien thuis komt van zijn werk maakt hij alleen de leuke dingen mee. hij knuffelt Bram geeft hem 1 fles. en daarna gaat hij zelf slapen.
    ik zei gister tegen hem. Bram moet in bad. jah zegt ie eigenlijk heb ik zin om niks te doen. ik giftig...
    zitten wij onder. en Bram huilt zegt hij zo ja ik ga zo... in de tussen tijd blijft hij wel op zijn reet zitten, auto's op zijn laptop te kijken...
    uit eindelijk is hij wel naar boven gegaan, roept hij via de babyfoon ik blijf boven.
    mag ik onder alles opruimen.

ik snap best dat hij moe is van zijn werk. maar oh wat wil ik graag een dag met hem ruilen!

sorry zo ik heb mijn gal ff gespuwd :D.

meiden ik ga er een leuke dag van maken en hopelijk kan ik slagen in de stad!

Gr Witte Reus,

12. Ik was een paar dagen niet online en het is me teveel om op iedereen te reageren, moet zometeen nog een hele berg strijken. Heb dus even globaal bijgelezen.

Wishfull: veel sterkte met Ian, hopelijk gaat het snel beter.

Lafo: balen van dat condoom, kan me voorstellen dat je je daar druk om maakt. Ben erg blij dat ik ongesteld ben, weet ik tenminste dat dei 2x niet fout zijn gegaan. Maar durf dus nu ook bijna geen sex te hebben, zo bang voor een zwangerschap.
    En tja Quinn was al een ongelukje, terwijl ik de pil niet vergeten was en ook niet ziek was o.i.d. dus dat is voor mij het bewijs dat bepaalde anticonceptie middelen dus echt niet betrouwbaar zijn, ookal gaat het om superkleine percentages. Mirena is vergelijkbaar aan sterilisatie qua betrouwbaarheid dus daar durf ik wel gerust om te zijn.

Zo ik ga strijken!

13. onsukkie

onsukkie VIP lid

Jun 29, 2007
    6,874
    1
    0
    Monnickendam
    @ witte rues: Dat zou ik toch niet pikken van m'n man hoor... je hebt er samen voor gekozen. Voro de leuke kanten, maar ook voor de minder leuke kanten. Ik doe ook de hele dag van alles, al word ik daar niet voor betaald.

14. Hannah

Hannah Fanatiek lid

Nov 19, 2006
    4,137
    5
    38
    Goedemorgen meiden,

Ben ik ook weer!
    Gisteren niet meer in de gelegenheid geweest te komen...
    Het was erg gezellig bij Marieke en Neia......Zal dadelijk eens even wat foto's plaatsen van de dames samen.

:idea: Anastasia: Laura alweer 8 weken...wat gaat het hard hé.

:idea: Elly welkom bij de mei-mama's.

MSN en hyves...de meesten staan wel al bij me in de hyves maar niet msn..zal er een paar toevoegen!

:idea: Wishfull: hoe is het nu met Ian? Hoe is het onderzoek gegaan?

:idea: Miriam jammer dat hij negatief was hoe is het nu?

:idea: Gina: hier ook lekkere babydijtjes en billetjes... :) Gelukt met je haren verfen?

:idea: Anastasia wat fijn dat Laura weer langer heeft geslapen! Hopelijk blijft dat zo. Hier een nachtje van 23 uur tot 6 uur, ook heerlijk!

:idea: Fiona, wat goed van Beau!

:idea: Katje ook heerlijk dat Jayden een goede nacht had.

:idea: Evelien ook al een fijne nacht, wat goed van onze kindjes!

:idea: Essie: begrijpelijk dat je meer bij de juni-mama's schrijft daar heb je 9 maanden al geschreven, helemaal niet erg. Leuk als je hier ook af en toe komt kijken. Ik ben ook eerder bevallen halverwege april maar blijf gewoon bij de mei-mama's daar hoor ik voor mijn gevoel.

:idea: Onsukkie: geen dank, hopelijk helpt de tip. Wat lief dat duimpje van Louise.

:idea: Lafo: fijn dat het meeviel de wrat weghalen. Wat lief dat hij je mee uiteten nam en fijn dat Amy zich voorbeeldig gedroeg :)

:idea: Daphne wat fijn dat Fay nu ook wat langer heeft geslapen. Hopelijk zet dat door.

:idea: Friendly: pff vind knap hoe jij je door alles heen slaat. Het moet niet makkelijk zijn zo met Ruben. Voel me dan echt wel een bofkont met zo'n makkelijk kind. Echt petje af voor je!

:idea: Ice hoe is het nu meid? Al wat beter?

:idea: Katsas gezellig middag met je mams gehad?

:idea: Wittereus: Bram ook zijn eerste prikjes? Hoe is het nu met hem? Wat helpt zijn de beentjes goed masseren en ze mogen evt een kinderparacetamol zetpilletje. Nieve was wat jengelig en dronk slechter na de prikjes. Zo hee goed gegroeid zeg!

:idea: Essie: idd spuitjes met 2 maanden maar de eerste beebjes hier zijn dat ook al weer ;)

:idea: Deentje: meid je kunt trots zijn op jezelf hoor met hoe je het allemaal doet. Helemaal super!

:idea: Onsukkie: dat zijn nog eens fijne kadootjes. Mooie foto trouwens. Het is hier ook al de hele week bingo met onze katten. Dinsdag binnen 10 minuten, 2 mussen en 2 muizen... :( 1 musje leefde nog, toen de poes het beestje losliet fladderde de mus verdwaasd rond en verdween in de bek van de andere poes. Ook daar is de mus levend en ongeschonden uitgekomen, jeroen heeft het musje gevangen en vrijgelaten.

:idea: Wittereus: Nieve schreeuwt soms ook ineens in de slaap. Echt een brulletje denk dat ze idd dromen dan.

:idea: Evelien: wat goed van Kim!

:idea: Deentje: wow brian ook al zo goed gegroeid! Veel leesplezier met je nieuwe boek.

Tandarts: praat me er niet van...............Ik ben doodsbenauwd voor de tandarts......Schaam me er voor maar ben al heel lang niet bij de tandarts geweest en moet echt weer een keer maar bij de gedachte alleen al breekt het zweet me uit...

:idea: Witte reus: ja hoor spreek Anna bijna dagelijks, alles gaat heel goed. Mila is een klein vreetzakje, ze weegt nu alweer 4600 gram en 54,5cm met 5 weken...Is ze dus zwaarder als Nieve met 9 weken hi hi.
    Morgen gaan we samen lekker shoppen met de dames.

:idea: Lafo: oeps een ongelukje...pff kan me voorstellen dat je daarvan in de stress schiet. Normaal duurt het 2 eweken na een evt bevruchting voordat er voldoende hcg is die op een test waarneembaar is dus ik zou 2 weken na de datum van het ongelukje testen.
    Jammer dat je niet echt iets leuks naar je smaak kon vinden.

:idea: FIoan: lief he die lachtjes, dan smelt je helemaal.

:idea: Marieke: jij dus ook al lang niet geweest bij de tandarts...Dan kunnen we elkaar de handen schudden...pff vreselijk..Ik moet ook echt bellen maar kan nog steeds de moed niet opbrengen...

:idea: Daphne: Jericho? zegt me helemaal niks...

:idea: Wishfull: ach gossie wat zielig zeg, wel "fijn"dat er iets uit de onderzoeken is gekomen en dat er vanaf nu juist en gericht behandeld kan worden, hoop dat je ventje snel positief effect er van merkt. Wat een lieve foto!

:idea: Lafo: wow das lief van die collega, lekker hoor zoveel mogen besteden. Enne cursus condooms omdoen.......Ik zou maar vast aan Gina vragen of zel veel komkommers inhuis haalt :)

:idea: Gina: oh wat balen dat Noah niet poept........Ik zal eens ff Nieve vragen of ze wil zeggen hoe dat moet...Die poept zich een eind in de rondte.

:idea: Jvtje: leuk kaartje! Ik zal die van ons ook eens binnenkort plaatsen......

:idea: Askim: pff wat een dag zeg.........Hopelijk gaat het vandaag beter met Devrim.

:idea:Evelien: succes bij de vk! Oh lees al dat het goed was, jij wordt een biefstukkenverslinder vanaf nu....

:idea: Deentje: wat fijn dat het meeviel. Veel plezier bij je oma.

:idea: Anastasia: babydoos, krijg je daar bericht van of hoe gaat dat?
    Hoop dat je lijf ook weer op de rit komt........
    Wandel ze!

:idea: pff Fiona dat schiet niet op zeg.......en idd sommige dingen zeggen ze dat het fout is maar soms zit er echt niets anders op...

:idea: Marieke: fijn dat het bad heerlijk was...

:idea: Lafo: zo goed gegroeid hoor, ook jouw meiske is al zwaarder en net zo lang als Nieve...Bij de nacontrole vroeg de gyn hoe het met me was, hoe het met de borstvoeding en Nieve ging. Verder hebben we de bevalling besproken en is mijn bloeddruk gecontroleerd en als ik wilde kon ze nog naar het litteken kijken.
    Wandel ze!

:idea: ons ukkie: heerlijk zo'n nacht!

:idea: Wittereus: shop ze en fijne dag.......Kan me voorstellen dat het niet leuk is....Herken het niet, hier is ie blij als ie aan het einde van de dag naar huis kan naar zijn meiske. Als hij thuis komt loopt hij eerst naar Nieve en dan pas naar mama. Vaak slaapt Nieve net en dan is hij teleurgesteld, gaat echt wachten tot ze wakker word en gaat dan met alle liefde naar haar toe, als ze huilt en ik spring op moet ik altijd blijven zitten, dan wil hij het graag doen.
    Kun je dit met je vriend bepspreken?

Zo he he................had veel terug te lezen..Ga nu ff foto's van Neia en Nieve uploaden zodat ik die dadelijk kan plaatsen...

15. Hannah

Hannah Fanatiek lid

Nov 19, 2006
    4,137
    5
    38
    Nieve en Neiaspam:

16. Hannah

Hannah Fanatiek lid

Nov 19, 2006
    4,137
    5
    38
    En nog eentje.............

17. Hannah

Hannah Fanatiek lid

Nov 19, 2006
    4,137
    5
    38
    En de laatste om het af te leren....... :)

18. Hannah

Hannah Fanatiek lid

Nov 19, 2006
    4,137
    5
    38
    Zien jullie bij de laatste fotot hoe lief ze elkaars armpje pakken... :)

Enne wat meeting betreft, is het niet leuk om ergens in het midden van het land of bij iemand thuis wat te organiseren zo dat we met nog meer kunnen komen?

19. Ice

Ice Fanatiek lid

Jun 15, 2007
    1,510
    0
    0
    Hoi ladies!
    Ik kom mn neus weer es laten zien ;)
    afgelopen dagen was ik echt flink beroerd, maar vandaag lykt t iets beter te gaan, dus hopenlyk gaat t de goeie kant op.
    Vanmorgen ben ik met Luna naar baby massage geweest (gingen dit ker met één of andere deegbal doen, en volgende keer met de handen. Lykt my fyner eerlyk gezegd...):
    Was erg leuk, alleen Luna Was al vanaf half 8 wakker ( ze wil na de 1ste fles niet meer gelyk slapen, en de babymassage begon om half 10 :rolleyes:) dus op een gegeven moment werd ze echt heel huilerig, maar met t speentje was t nog wel te doen.
    En toen begon er ook nog een ander meisje te huilen, en toen was t hek helemaal van de dam, en begon ze gezellig te krysen :(
    Maar na de fles was alles gelukkig weer rustig, en viel ze in slaap. Thuis heb ik haar in bed gelegd (12uur) en nu ligt ze een beetje te sputteren (heeeft wel geslapen) maar ze gaat maar mooi nog ff slapen hihi, anders is ze strax weer niet te genieten.
    Ga volgende week toch maar proberen haar na de fles gelyk ff te laten slapen(als ze dat wilt tenminste ;)), zodat ze met de massage goed uit gerust is

20. Ice

Ice Fanatiek lid

Jun 15, 2007
    1,510
    0
    0
    Beetje huilerig:

Share This Page