@kaartje: ik heb 'm inderdaad zelf gemaakt en daarna door de drukker laten kopiëren Ik had een variant gemaakt voor een jongen en een meisje (we wisten nl niet wat het geslacht zou zijn). De jongenskaart had blauwe schaapjes en het vak met de datum was daar het 3e vakje ipv het 2e vakje. Onze jongensnaam was 6 letters, maar die naam is makkelijk af te korten en de afgekorte versie is 4 letters @friendly: wat vervelend dat Ruben zoveel pijn heeft zeg Hopelijk kun je op het cb wat adviezen krijgen die helpen! @Askim: ook al zo'n vervelende dag dus... Ik hoop voor je dat hij vandaag wat minder huilt! Kan me goed voorstellen dat je het op een gegeven moment helemaal gehad hebt. @evelien: fijn dat je weer goedgekeurd bent Ik moet zometeen naar de vk, ben benieuwd. @Frostieke: grappig dat jullie (bijna) hetzelfde zinnetje hadden Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik dat zinnetje 'gejat' heb van een ander geboortekaartje, volgens mij wordt 'ie wel regelmatig gebruikt op geboortekaartjes @fiona: op deze leeftijd kun je je kleintje echt nog niet verwennen hoor, dus laat je schoonvader maar lekker kletsen! Beau is vast bezig met wat regeldagen en/of een sprongetje, daar heeft ze wel de leeftijd voor nu en dan wil ze gewoon heel graag extra veel bij mama zijn! @Lafo: lekker hoor, zo'n nacht! Heb je ook wel verdiend hoor, jij hebt op andere gebieden al wel genoeg ellende meegemaakt! Fijn dat Amy goedgekeurd is Hopelijk heelt haar naveltje snel en hoef je volgende week niet meer terug. @Deentje: lekker dat je nu weer voor een jaar van de tandarts verlost bent Viel het achteraf mee? @onsukkie: Ook al zo'n lange nacht, lekker hoor! Kan me helemaal je reactie voorstellen! Volgens mij zou ik hetzelfde hebben als Maud een nacht zou doorslapen! @witte reus: ik snap je helemaal hoor, hier ook zo'n man! Ik ben er weer vandoor, nacontrole bij de vk!
@Anastacia: zo denk idd wel dat ze nu al wel boven de 5 kilo zit, goed hoor! @katsas: thnx, voel me gelukkig al iets beter.... Goed dat je alles op een rytje gaat zetten, geeft jezelf denk ik ook wat meer rust! @Lafo: hoe is t gegaan by de arts? hoop dat t mee viel! @Fiona: zozo de 1ste fles pas om 9 uur! En hoe laat is die daarvoor dan? Op de massage vandaag was een jongetje, jonger dan Luna, die slaapt van s'avonds half9 de fles, tot s'morgens 7uur! wat een leven al mag ik ook niet klagen @Deentje: jammer dat ie nix voor je kon betekenen Miss dat de therapie nu wel helpt... @Friendly: fyn dat t zo goed gaat met de pup! Luna is nog steeds niet helemaal lekker, beetje snotterig nog. @Lafo: nee idd niet, scheelt dat ik vrydag mn verjaardag al gevierd had, daar had ik maandag écht geen zin in Hoe is t nu met jou? **Zucht, Luna is alweer wakker dacht dat massage ontspannend hoorde te zyn??** Nou dan strax maar ff verder lezen.....
Oh Ice wat een leuke foto die laatste, en wat kun je daarop goed zien dat ze goed gegroeid is zeg! Jvtje succes bij nacontrole. Hier maar eens wat in het huishouden gaan doen, anders wordt het nooit wat
helaas geen nieuwe tips, ik doe al alles wat ik kan doen . de wijkverpleegkundige had wel alle tijd voor ons, hebben er zeker 3 kwartier gezeten. ruben zit nu op zn hoogtepunt qua onrustige darmen, alles waar hij op kan reageren laat ik al staan. verder regelmatig masseren of in bad/douchen als hij last heeft. en toch maar lekker bij mama liggen als hij niet kan slapen, kon echt geen kwaad volgens deze vrouw. ze hoopte dat de manueel therapeut wat zou vinden maandag, want anders zijn het idd de darmpjes en dat kan erg lang duren (heb zelf ook moeilijke darmen). ruben gedroeg zich voorbeeldig bij de prikjes, eerste beetje huilen, bij de tweede wat meer (met echte traantjes!) maar toen ie weer aangekleed was was het al over. net ff aan de borst gelegen en nu ligt ie op mn arm te slapen. gaan zo ff naar een tuinset kijken, dus hij gaat in de maxi-cosi verder slapen....
wat een leuke foto's weer! wat lief zeg neia en nieve samen! tandarts viel achteraf gelukkig mee alleen t tandsteen verwijderen is zo gemeen das geen pretje.. maar was sneller klaar dan evrw8 en t boren voelde ik eigenlijk niet zoveel van! toen ik in de wachtkamer zat had ik nog wel ff de neiging om maar wer naar huis te gaan want t zweet brak me aan alle kanten uit.. maar ben gebleven en heb t overleeft ik zal vanmiddag ook is even de vk bellen om een afspraak te maken voor de nacontrole.. anastasia.. komen zebij jou niet thuis langs om de babydoos te brengen? mij hebben ze ook al gebelt van felicitas maar heb gezegt dat ik hem niet wil had niet zo zin om me van alles aan te laten smeren... ik ga arjen ff in bedje stoppen.. die is gister met papa wezen zwemmen... en is er nu nog moe van haha.. brian slaapt ook gelukkig... dan heb ik zo ff lekker ene momentje voor mij en mijn boek haha!
Was trouwens helemaal vergeten te zeggen dat Zenne 2 nachten van 24.00 uur tot 9.00 uur geslapen heeft De keerzijde is dat ze al 2 avonden geschreeuwd heeft van de krampjes Wat een leuke foto's weer!
zowe linda dat zijn lekkere tijden! fijn dat je weer terug bent was rustig zonder je hannah en marieke wat schattig! eeeuuh ice de eerste fles was 3 uur daarvoor haha o meiden ben kapot heb het hele dorp ond gewandeld ze sliep lekker maar ik ben doodmoe ga zo maar eens liggen onee kan niet moet naar de kapper ga me haartjes helemaal laten doen sinds 9 maanden lekker dode punten eraf en me haarlights erin laten knallen pasde na 2 weken me oude kleren weer heb nu weer een andere broek aan voel me eige daardoor best goed alleen ik kan wel janken als ik me blote lichaam zie gisteren bij me schoonouders ff onder de zonnebank hun gingen toen met beau wandelen zie ik in de spiegel toch striae op me rechterbil! echt me buik is al een drama! maar ik zweer dat het op de dag van de bevalling geen spoor van te zien was het moet tijdens het uitdrijven zijn gebeurt heb daar ook anderhalf uur bijna over gedaan en er stond zoveel spanning op me onderbuik pffff oja morgen bij de dokter een afspraak gemaakt over anticonceptie de mirena wordt het denk ik iemand ervaring met het inbrengen ervan ben nu al bang ervoor ...
ben er weer, lekker gewandeld De babydoos is van de prenatal dus die moest ik halen, die andere doos van felicitas brengen ze langs ja, maar daar zit echt nix bijzonders in.. Hannah :de meeting is met de meiden van zuid holland, omdat we al een keer hoogzwanger hadden afgesproken, en nu dus een keer met de beebjes.. de laatste keer dat we met zn allen wilden afspreken hadden we alleen maar heibel over waar we zouden afspreken weet je nog Bovendien hoe centraal je het ook doet reizen met een iniemienie kleintje is natuurlijk nog niet zo handig, zeker niet als het ver is of als er bv gegeven word. Daarom doen we het bij iemand thuis. Maar iedereen die wilde was welkom dus als je in de buurt bent... nou ga ff de doos uitpakken....
@Lafo, heb er ook al super zin in! en ze is lekker gegroeid zeg.. ze doet t zeker goed op de fles! Lekker hoor je mannetje thuis, geniet ervan meid @Onsukkie, heb ik ook wel gehad.. dat ik dacht hmm ben ik m vergeten of heeft man m eten gegeven.. n dan gaan kijken of ie t nog wel doet hahahahaah.. (hoe bedoel je angstig..) @Witte reus.. waarom is je pil dan onbetrouwbaar? Staat niet in de bijschrijving van de pil, ik heb pil speciaal voor bij bv en daar staat in dat als je binnen drie weken na je bevalling begint je direct save bent! Ohh wat vervelend zeg. ik ben zoo blij als man thuis is en hij ook. Ik kan dan ff wat doen en Noah uit handen geven en hij is dan helemaal gelukkig. Hij doet badje elke avond, omdat hij er overdag niet is vonden we dat dat iets van hem en die kleine moest zijn! Zonde zeg, en zeker als je dan ook nog zo'n vermoeiende dag hebt gehad! zou er zeker met m over praten! @Hannah, ja mn haartjes zijn weer heerlijk donker bruin hahah! Toevallig heeft ie vanochtend zn hele luier volgescheten hihi, mama had stiekem olijfolie door zn flesje gedaan gister. Leuke foto's hoor, ziet er gezellig uit! de meeting is bij mij thuis.. en iedereen is welkom hoor... we hadden natuurlijk al x meeting gehad en nu is het bij mij omdat ik geen auto en rijbewijs heb.. @Ice, ziet er leuk uit die massage, is een beetje zoals ik het met Noah doe! Probeer het elke dag minstens kwartiertje / half uur te doen na het spelen.. zodat ie lekker rustig wordt! @tekst, wij hadden de volgende tekst op het kaartje en na een paar dagen sloeg pas in hoe waar de tekst is: We beleefden het als een wonder Samen heel intens Er groeide iets, zo bijzonder De vervulling van onze wens En nu je dan ook bij ons bent Niet meer weg te denken Is onze dankbaarheid ongekend Dat we jou het leven mochten schenken Werd er toen helemaal emotioneel van (op de kraamtranen dag hahahaah..) @Deentje... iehhhhll tandarts, ik moet ook nog... jij hebt het er maar weer opziiten. pfffff... @Friendly, jammer dat ze geen tips voor je had, maar hopen dat het snel afneemt! Ik zit ook met smart te wachten tot de krampjes periode over is! @Linda, zooo luxe! Ik vond 22.00 - 06.30 al heel fijn.. hahahaah! @Fiona, ach meid dat komt wel goed hoor! Je bent net bevallen en je buikt trekt echt nog stuk weg.. en de striae wordt ook minder zichtbaar! Ik pas wel in sommige oude broeken maar mn buik zit er nog niet lekker in.. maar ja, ben al aan het lijnen (op de goeie gezonde manier) en merk dat ik in ieder geval al hoop vocht kwijt ben, nu de rest nog hihi! Hier was Noah erg onrustig.. drinkt ook errug onrustig aan de borst, geen idee waarom! Denk door krampjes... heeft een half flesje op en ligt nu in coma... hopen dat ie lekker slaapt en beetje opknap want we moeten naar mn schoonmoeders verjardag.. maar helaas de stad zat er niet in, hij deed ruim een uur over zn flesje van kwart over 1 en toen moest ik nog eten en nu ligt ie helemaal knock out en durf m niet over te leggen want hij wordt dan wakker.... dus maar laten liggen en dan strks met man maar kadootje kopen! Het is vaak wel een geregel he met die voedingen om de deur uit te komen... pffff..
Die felicitasdoos is idd niet zo veel aan. De babydoos wel? Ja dat weet ik nog wel die heibel Tja waar het ook is er zijn altijd mensen die verder dan de ander moeten reizen....Lijkt me toch wel leuk al dat kleine spul bij elkaar....... Voor mij is verder reizen met een kleintje geen probleem, die is zo makkelijk die pit zodra je 5 minuten in de auto zit..En met bv is juist makkelijk, altijd bij me Had niet begrepen dat het voor iedereen was, dacht eigenlijk voor de dames die er eerste keer ook waren... En ben helaas niet in de buurt en kan ook niet op die dag...
@ongi: hier nog geen rooie duivels te bekennen, maar heb zo'n id dat t nie zo heel lang meer zal duren... Heb laatst maar wel vast een doosje met tampons normaal gekocht, had altyd mini, maar of dat nog past? Gek, ben ik al 1ste bevallen, zometeen komt t by my als laatste @Lindatjuh: nee condooms vind ik ook 3x nix, t risico is me gewoon te groot daarmee... @Wishfull: ach meid, wat erg Maakt niet uit dat je zo weinig laat horen, concentreer jy je maar lekker op je kindje, hoop dat het snel wat beter met hem gaat! @Fiona: wowo wat is Beau gegroeid zeg, wat goed! En super dat de druppels zo goed werken meid! @Miriam: oooh ik duim super hard voor je! Het is jullie zooooo gegund meid! @msn: goed id, de myne is Tammie_Veen@hotmail.com dus wie my toe wilt voegen @Friendly: waarom moet je stoppen met de bv dan als je nog meer afvalt? @Neia: wat vervelend dat t nog steeds nie zo goed gaat met Neia Luna doet ongeveer 15/20 minuten over de fles, soms iets langer. kan ook heel snel, als ze een M-speen erop heeft, is ie binnen 10min leeg. Maar dan is haar zuig behoefte niet bevredigd (dat klint wel raar ) dus dat gaat te snel. @katsas: ik heb t nr van Hannah, maar zie dat ze zich al gemeld heeft **tjonge, Luna is echt heel onrustig in bed Dan weer jengelen, dan weer slapen......Hoop dat t volgende week na de massage niet weer zo is ** @hannah: Thnx. Dan weegt Nieve nog wel aardig wat minder dan Luna, zy woog 13 juni al 4390 gram! Ik dacht dat Nieve zwaarder was hihi. Ze is wel langer, Luna was 54,4 cm. @Neia: hoe is t nu met de kleine meid? Is zo zielig als ze krampjes heeft en zo verdrietig is hé @Wishfull: pfff meid, kryg tranen in mn ogen als ik je verhaal lees, wat zielig zeg voor Ian, dat hy zo'n pyn heeft. En voor jou ook nog t verwerken van de bevalling en nu zo moeilyk, t zit nie mee zeg Sterkte meid! Hoe is t gegaan met t papje? Een dikke knuff voor jullie! @Essiegirly; tuurlyk snapen we dat. Er zitten hier behoorlyk wat meiden die in april bevallen zyn ipv mei, waaronder ikzelf, en toch blyven we hier. @Lafo: fyn dat t meeviel! En wat lief van ramon zeg! @Onsukkie: aaah dat ziet er ook wel erg lief uit zeg! @werk: wanneer moeten jullie eigenlyk weer beginnen? Miss leuk om een kalender te maken met wanneer iedereen weer moet beginnen? Wil ik wel doen, maar moeten jullie me ff de datums pben. En dan miss ook een overzicht erby met cb afspraken ed? @linken op babysite: oh ja, moet diegenen van wie ik de link heb ook nog op Luna's site linken @meeting; wanneer gat dat dan gebeuren? ben echt heel nieuwsgierig naar jullie allemaal hihi Dus opschieten met die meeting @Deentje;balen meid, hopenlyk voel je je vandaag al wel wat beter! Je doet t al hardstikke goed joh! Keep up the good work! @onsukkie: aaaaaaaaaaaaaaaah dat vind ik wel een beetje zielig @Evelien: hoera! wat goed van kim! Succes voor zaterdag! @Miriam: ik blyf duimen meid, als de ongi maar niet komt, 9 maanden lang niet! En die posi test dan natuurlyk wel, asap @lafo: ooooh oops jeetje, schrikken meid dat t mis is gegaan. En een mornig after pil? Enne je hoeft je toch niet te schamen, ons kun je alles vertellen, dat weet je toch? Ik bedoel, ik dan met mn schaamlip verhaal das ook niet iets wat je tegen iedereen verteld, dat weten zelfs mn beste vriendinnen niet, en mn schoonma niet, terwyl laatst genoemde toch by de bevalling was....En t kan idd iedereen gebeuren! Hoop dat het allemaal goed is gegaan by jullie, en dat die rooie klats snel komt dan hé?! @neia: fyn dat t zo gezelli was met Hannah en Nieve (woon jy ook by ons in de buurt dan? Of ging hannah een eindje ryden om by jou op visite te gaan?) Pffff en pyn aan de tanden, niet fyn Hopenlyk kun je snel terecht, ben zelf niet bang voor de tandarst, maar kan me voorstellen als je dat wel bent, hoe moeilyk het is om er heen te gaan. Dus een dikke knuff voor jou meid! @Daphne: jerichö? dat is toch een serie die ook op tv is? volgens my wou ik die ook graag zien, maar die komt heel laat enne 24, dat heb ik al lang niet meer gekeken. Heb alleen seizoen 1 en 2 gezien geloof ik. Hoop wel dat prison break binnenkort weer begint! @Wishfull: aaaah wat zielig voor Ian, die rode oogjes, ja dat is echt van het huilen (nu begin ik ook byna, zo sneu vind ik t ) Dat je nu op t hoogtepunt zit is goed nieuws, hopenlyk slaat de behandeling aan, enmag hy snel met mama mee naar huis! Dikke knuff voor jullie hoor! En het is idd een prachtig ventje **hihi, geloof dat ik vandaag al heel wat digi-knuffels heb uit gedeeld ** @lafo: oooh cool zeg! wat leuk, lekker shoppen die schommelstoel, ja die wil ik ook wel @Anastacia & lafo: mn vk zei dat de ongi meestal zo'n 8 weken na de bevalling kwam, en als je bv geeft, dan pas 8 weken nadat je gestopt bent. Dus dan ben je toch ook later vruchtbaar? (of zeg ik nou iets heel doms ) @Jvtje: leuk kaartje! @nog een x Meeting: is er woensdag nou een meeting? heb ik weer wat gemist of is dat een zuid holland meeting? @Friendly: pff klinkt niet als een gezellige nacht Hoe zyn de prikjes gegaan? @Anastacia: hier net geloof ik ook de mail van hun gekregen, dus als mannetje om 4uur thuis is, ga ik ook ff, ben benieuwd! Die kryg je trouwens toch pas met 3 maanden? @Fiona: pffff die beau toch, een pittig meissie hoor ik al Ze plaagt je wel zeg! @Evelien: fyn dat de nacontrole goed was! wel balen van je hb @lafo: hier nix gecontroleerd by de nacontrole, alleen gekletst @Onsukkie: joepie! wat goed van amy! @hannah: leuke foto's zeg! Lief die 2 meiden zo by elkaar @kaartje: zal die van ons ook eens scannen en showen ! @meeting (3e x haha) als we nou iets in utrecht zoeken? ligt toch heel centraal? Of wat Anastacia zegt, by iemand thuis. **Ik bied mn huis aan nu de mama's & baby's nog ** @lindatjuh: wat goed van Zenne dat ze zo goed slaapt maar idd erg zielig van de krampjes @Fiona: oh hihi Ja nu is Luna echt wakker (mag ook wel, en ze heeft een poos goed geslapen) dus ik ga haar in haar kleertjes hjysen. ze ziet er zo leuk uit vandaag zal strax ff een foto maken Nou latersssss!
is het wat die babydoos? dacht dat die felicitas doos ook van prenatal was! Yep iedereen is welkom hoor!
Hier ook nog een dametje in coma... Ze heeft van 23.00 tot 6.00 geslapen, toen gedronken, geslapen tot 9.30. Aangekleed en gevoed 10.30 lag ze weer in bedje en nu slaapt ze nog steeds Jammer ik kan niet komen op die dag... Anders was ik denk nog wel die kant op gekomen.....Helaas pindaboter voor mij...
ooh dan was ik in de war ik dacht dat de babydoos van prenatal door felicitas werd gebracht ..... maar beter dat er dus nog een babydoos van prenatal komt
@Ice, ja woensdag 2 juli is er een meeting bij mij in Vlaardingen. als je zin hebt moet je me ff pb sturen voor adres.