Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    [quote="anastasia"

Hannah :de meeting is met de meiden van zuid holland, omdat we al een keer hoogzwanger hadden afgesproken, en nu dus een keer met de beebjes.. de laatste keer dat we met zn allen wilden afspreken hadden we alleen maar heibel over waar we zouden afspreken weet je nog ;)
    Bovendien hoe centraal je het ook doet reizen met een iniemienie kleintje is natuurlijk nog niet zo handig, zeker niet als het ver is of als er bv gegeven word. Daarom doen we het bij iemand thuis.
    Maar iedereen die wilde was welkom :) dus als je in de buurt bent..[/quote]

Nou heibel vind ik een groot woord, er was wel enige discussie wat nou voor iedereen het centraalst lag, uiteindelijk zijn we er wel uitgekomen, Amersfoort alleen door omstandigheden en het zich biet goed voelen van sommigen door de zwangerschap ging het niet door. Dus als we nou gewoon amersfoort aanhouden , en toch een poging wagen? Is er iemand die in de buurt van amersfoort woont en die zijn huis wel beschikbaar wil stellen?
    We kunnen het altijd proberen, het lijkt mij wel super leuk om elkaar eens te zien! Misschien is Arnhem ook een optie? Wie meld zich aan voor de landelijke mei-mama meeting?

:idea: Evelien

2. Ach dan doen we gewoon een meeting bij mij thuis in Zuid-Limburg dan is het voor iedereen gewoon ver reizen haha (behalve voor mezelf hihi).

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    @meeting: Gaan we weer ......
    Utrecht is en blijft het meest centraal zoals Ice ook zegt, maar hier begon toen gemier over dat dat voor sommigen te veel reizen was. Een aantal meiden zijn juist afgehaakt toen bleek dat het Arnhem/Amersfoort werd.
    Ik vind zelf ook dat Arnhem/Amersfoort veel te ver is, zeker voor de meiden die in zuid holland wonen. Maar waarom dan geen Noord holland meeting.
    Maar ik heb de discussie ook zien oplaaien bij de april mama's over een plek om te meeten 100blz terug ondertussen ofzo... en dat werd er niet gezelliger op..
    De meesten hier zijn pas bevallen, en met een heel klein kindje 3 a 4 uur met het openbaar vervoer lijkt mij dus echt geen succes, mochten anderen dat anders zien... dan zou ik zeggen organiseer idd alsnog wat

De meeting van de zuid holland dames, is ook georganiseerd toen omdat we met een vrij grote groep uit de regio komen. En we hadden dus bij de laatste date afgesproken dat we als we bevallen zouden zijn we opnieuw zouden afspreken.
    Omdat iedereen welkom is hebben we het hier neergezet, en op de mei mama hyves. 2 juli dus bij Gina thuis in Vlaardingen!

Babydoos; Zit niet veel in, doosje van nutricia met 2 potjes voeding v.a 4 mnd, veel folders, een scheermes van wilkinson voor de papa, kortingsbon(3x 2,50) van de prenatal.

ice: over schaamlip gesproken, hoe staat het daar mee?

4. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Voor mij is amersfoort en arnhem ook echt te ver weg, moet met openbaar vervoer komen en vind de stad hier al een hele onderneming met zo'n kleintje.... dus helaas

5. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    zo'n goede nacht hier ook gehad.
    Angelo sliep van 23.00 tot 05.30 uur en van 06.00 tot 10.00 uur.. heerlijk en ik kon dus ook uitslapen.. 8)

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Dat klinkt heeel goed Dolphin!

7. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Haha Linda, dan ga ik wel een paar dagen naar m'n schoonouders, hoef ik maar een minuutje of 20 te rijden ;)

Ergens een meeting centraal in het land lijkt me ook leuk ja. Plaats maakt mij niet zoveel uit, ik rij overal wel naar toe. Net als Nieve vindt Maud alles prima wat dat betref :)

Er was trouwens ook nog het idee om een mei-mama's-zuid meeting te houden, daar kan ook nog wel wat voor afgesproken worden. Will heeft haar huis al aangeboden, al denk ik dat dat niet de meest handige plek is voor met name de mensen uit Limburg en Gelderland... Denk dat in de omgeving Eindhoven/Venlo beter is.

8. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    is nog steeds uitgelubberd :oops: m,aar heb er geen last meer vab :D

9. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ja Jvtje klopt, dat waren ze toen van plan.. Er zijn ook wel een aantal mensen uit die regio, dus dan is dat leuk te organiseren.
    Het moet tenslotte toch in iemands huis passen, want met al die wagens een terras op is ook onhandig haha

10. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    Meeting voor de zuid-mei-mama's vind ik wel een leuk idee! Wat mij betreft mag dat hier in mijn huisje! Baarlo ligt net ietsje onder Venlo dus dat zou goed kunnen. Maar ik kan ook ergens anders heen gaan! Laat maar horen dames :)

11. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Kan me idd voorstellen dat met openbaar vervoer en een kleine verder reizen geen optie is...
    Maar goed, het zal nooit lukken dat iedereen zal kunnen komen...
    Denk dat het beste is om te inventariseren waar en wie ergens heen wil komen en dan gewoon kijken waar de meesten heen kunnen zoiets...?

Dolphin heerlijke nacht!

Hoe was de inhoud nou van de babydoos Anastasia?

12. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ik heb hierboven in n berichtje ergens de teleurstellende inhoud beschreven... de zwangerdoos was veel leuker!

x

13. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

@Hellepelle: lijkt me leuk :D Het is dat mijn huis & tuin (vooral de tuin... ;) niet echt geschikt zijn, anders had het ook hier nog wel gekund.

@Hannah: mij maakt het niet zo heel veel uit. Zolang het niet té ver rijden is (Friesland ofzo zie ik nu toch echt nog even niet zitten... da's sowieso wel wat ver weg voor even een dagje op en neer :p), kom ik in principe overal wel. Mijn autootje rijdt wel en Maud is ook heel gemakkelijk gelukkig :)

14. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Friesland is idd wel beetje ver Jvtje..Mij maakt het ook verder niet uit......
    Kan ook mijn huis aanbieden.....Tuin is geschikt hier ;)
    Huis staat in Duiven, vlakbij Arnhem...Is ook nog een beetje centraal hi hi..
    Naar zuiden rijden is voor mij ook geen probleem.....

Oh Anastasia helemaal over heen gelezen...Sorry! Niet veel soeps dus..

Ga zo eens even koken, en dadelijk met Jeroen richting de Makro, verjaardagsboodschappen doen. Maandag wordt hij 30, zaterdag vieren we het met een bbq...

15. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Mij maakt het ook niet uit waar we heen gaan, allen zijn de noorderlijke provincies inderdaad nogal ver :) Voor mij is het belangrijker de dag waarop we afspreken, bij voorkeur een zaterdag ivm de meiden , dan kan Erwin oppassen!

Volgens mij moeten we hier wel uitkomen zonder ruzies etc. Daar zijn we toch zelf bij en we maken onze eigen keuzes, zijn ook niet verplicht om te komen en zoals Hannah al zegt je kunt het ook nooit zo krijgen dat iedereen kan, maar op deze manier is het ook wel leuk voor de provincies die hier niet zo erg vertegenwoordigt zijn, dan kunnen zij ook meedoen, en als het niet lukt vind ik ook prima, een zuid- meeting is ook leuk!

16. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    RAAD EENS WIE ER THUIS IS UIT HET ZIEKENHUIS! \:D/

*verliefd*

17. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Fijn hoor Wishfull! Ga lekker van je mannetje genieten! Hoe goed het ook voor hem is in het ziekenhuis, bij mama blijft beter!

Ruben heeft vanmiddag erge last gehad van zn prikjes, je kon hem nergens aankomen of hij begon te krijsen van de pijn. Had ook 2 hele dikke rode bulten op zn benen. Na 2x 5 min borst op mn buik in slaap gevallen en 2 uurtjes geslapen (ben er maar bij gaan liggen en zelf ook een uurtje gepit!) Daarna halve zetpil gegeven omdat hij nog steeds veel pijn aangaf (heel zielig huilen...) weer 2x 5 min borst en 40cc uit de fles en toen is ie in slaap gevallen, heb hem voorzichtig in de box gelegd en hij slaapt al weer bijna 2 uur. Kwam net mooi uit, kregen een kennis die in de badkamer aan de slag gaat volgende week, dus kon met mn handen vrij uitleggen wat ik precies wil. Avondeten is er wel bij in geschoten, maar mn zusje kwam net (net of ze het kon ruiken ;) ) en had 2 pistoletjes meegenomen van het werk. 1 met zalm en 1 gezond, dus die hebben we gegeten. Manlief is nu naar de shoarmaboer om voor zichzelf nog wat te halen (ik had om 6 uur al wel een broodje gegeten, dus een hele maaltijd hoeft voor mij niet meer, mag gelukkig wel een hapje zo :D )
    Moet zo eerst even strijken, anders kan meneer morgen geen werkkleding aan :rolleyes: niet dat ik dat zo erg vind, maar zn baas wel)
    zo mannetje is er weer, ga dus eerst ff strijken, voordat ruben straks weer wakker wordt, want dan komt er niks meer van terecht.

18. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    gefeliciteerd meis, ik weet precies hoe je je voelt. Geniet er heerlijk van nu jullie echt samen zijn ! :D

19. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Heerlijk wishfull, ben blij voor je, en inderdaad nu maar fijn genieten, en hopelijk werken de medicijnen en kunnen jullie ook echt genieten!, Merk je al wat verschil?

20. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    Wishfull gefeliciteerd! Super hoor! geniet er nu maar lekker van.

Deel Deze Pagina