Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Nee, nog steeds niet en ik word er nou wel een beetje zenuwachtig van! :(

Ik hoop ook dat ze een goede nacht maakt en dat jij ook lekker slaapt.

2. KatSas

KatSas Bekend lid

ik hoop dat er heel gauw kopers komen Daam...om gek van te worden inderdaad. Ik zag gisteren op een of ander programma dat huis verkopen op het moment idd echt eenprobleem is...waardeloos

3. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    :idea: Over doorslapen: Mikki gaat er om half twaalf in (en ik dus ook omdat ze verder de gehele avond wakker is en vaak wil drinken) en dan hoop ik dat ze vier uur achter elkaar slaapt, maar ik kom elke keer bedrogen uit. Ene keer komt ze om 1.30 uur en andere keer om 2.00 uur. De volgende voeding komt ze tussen half 5 en half 6 en valt ze erna ook weer in slaap.
    Ik ben jaloers op vele van jullie! 8)

Ik heb trouwens iets erg vervelends: Ik ben er al drie keer op aangesproken mensen denken dat ik zwanger ben en dan vragen ze wanneer ik ben uitgerekend, drie keer al! :confused: :rolleyes: Ik heb dan ook nog een behoorlijke buik en die had ik na mijn eerste twee zwangerschappen helemaal niet! Gaat dat denken jullie nog over? Want ik baal er behoorlijk van!

Mikki ligt hier weer erg wakker te wezen dus ik hoop dat ze zo in slaap valt, want mijn ogen vallen ook een beetje dicht nu.

4. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Het stomme is dat mensen wel een huis huren voor 1400 euro kale huur! :confused:
    Je zou zeggen: verhuur het dan en daar heb ik ook aan gedacht, maar ik heb een overbruggingskrediet lopen en die moet binnen twee jaar zijn afbetaald. Dus zolang ik de postcodeloterij of de staatsloterij niet win, moet het huis binnen twee jaar verkocht zijn, anders heb ik dan nog een groter probleem! :rolleyes:

5. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    pfff daam balen dat je nog niemand hebt gevonden. Wel kijkers gehad toch?
    Maar nog nooit een bod? Of ver beneden de vraagprijs geboden?
    LIjkt me echt heel vervelend, moet er niet aan denken.
    Wij moeten ook wel gaan kijken voor een ander huisje.. in 2 jaar willen we toch wel verhuisd zijn want op een flat met een kleintje is ook niets natuurlijk...
    Maar mijn grote angst is ook dat het niet verkocht word ofzo..
    En een andere makelaar? Of meerdere fotos op internet, marktplaats ( daar adverteerd remax makelaars ook zag ik laatst!) via via
    Ik hoop echt dat het snel verkocht word.
    Want nu staat het leeg, of begrijp ik dat verkeerd?

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    en nu maar weer een slaap poging wagen..

7. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Ik had de naam hier al eens ooit in het verleden geplaatst, dus dan kan het best nog wel een keertje he ;)
    We hebben de jongensnaam niet aan familie verteld, want het is inderdaad de bedoeling om die te laten staan. Iemand vroeg me daarop al eens of ik dan niet zielig vond voor het kindje, omdat die dan een '2e keus' naam zou krijgen ofzo. Dat snapte ik dus echt niet, want die naam is toch juist onze 1e keus, denk ik dan?! Dat we die naam bij de 1e ook hadden willen gebruiken, doet daar mijns inziens niets aan af.

Pfff, dat lijkt me wel zwaar zeg, dat Mikki elke keer maar zo kort slaapt. Maud komt 1x in de nacht en dat begint me langzaam aan al op te breken :( (Da's trouwens ook de reden waarom ik dit op dit achterlijke tijdstip plaats... mevrouw heeft net weer gegeten en ligt nu weer in bedje, maar ze heeft nogal eens de neiging om het 1e half uur haar speentje steeds uit te spugen... ik heb geen zin om dan elke keer weer m'n bed uit te moeten, terwijl ik net goed en wel lig, dus ik ben maar even achter de pc gekropen ;))

Die buik, dat gaat vast wel een keer over, maar ik zou je niet durven zeggen wanneer... Misschien iets om eens aan de vk te vragen ofzo? Die heeft wellicht ook nog tips om je buik te helpen herstellen.

Ik hoop ook voor je dat je je huis snel verkocht hebt. Lijkt me echt niets om maar steeds op potentiele kopers te moeten wachten...

@Lafo: hoe gaat het eigenlijk met jouw huis? Nog kijkers gehad, of ben je nu toch maar bezig met verhuren?

Wij willen ook als het even kan over een jaar of 2 gaan verhuizen. Met het huis is opzich weinig mis, maar we willen voor Maudje graag weg uit deze buurt. Het is opzich niet zo'n slechte buurt, maar er wonen hier veel kinderen die toch wel wat problemen hebben (adhd, autisme en weet ik wat ze verder allemaal hebben) en die zijn tegen de tijd dat Maudje buiten gaat spelen allemaal volop aan het puberen... Daarbij heeft ze hier in de directe omgeving ook maar weinig mogelijkheden om echt lekker te spelen en veel leeftijdsgenootjes zal ze hier ook al niet vinden, zijn toch allemaal al wat oudere kinderen. Maar het is wel een huurwoning wat we nu hebben, dus als we wat vinden, kunnen we hier zo weg, zonder ons zorgen te maken over de verkoop van dit huis (da's dan weer een voordeel van huren ;)). We gaan dan wel op zoek naar een koopwoning trouwens.

8. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Goeiemorgen meiden,

@Wishfull, meid wat ontzettend fijn dat je je kleintje weer heerlijk bij je hebt! En nu genieten he! Dikke knuffel voor jullie..

@Anastacia, heeeeeeel veel succes vandaag bij de prikjes! Ik ben ook al benauwd voor als ik moet.. succes!

@Marieke, meid wat fijn... een heerlijk verzadigd tevreden meisje, wat zal jij gelukkig zijn geweest vandaag! Ik hoop dat het zo blijft!

@Friendly, ahhhh wat vervelend zeg.. ik hoop dat het snel minder wordt.. lijkt me helemaal niks, zo zielig en overstuur en vooral dat ze pijn hebben :) snik snik.. hele dikke knuffel!

@Daam, hier slaapt Noah ook op de bv door.. lijkt trouwens wel of hij op de bv beter doet als op de fv.. slaapt langer dan in ieder geval!

Ja hij had wat last van de olijfolie, die smeert de boel natuurlijk, maar ja, het was of ff hier last van of van een volle buik! En he is nu al over!

@Marieke, yep hij vind de wagenbak helemaal niks, dan ziet ie niks. heb nu op mp een adapter besteld en dan kan de maxicosi op mn ondrstel, dan kan hij kijken, hoop dat dat m tevreden stelt hahaha.. ik heb er nu al een met een sterk willetje!

@Daam, hier ook nog een steeds een huis in de verkoop staan. Mijn broer zit er nu in en die betaalt een groot deel van de kosten maar ik wil er wel heeeeel graag vanaf.. vervelend he!

Dat meen je niet.. dat is echt niet leuk gewoon! Maar meid, je bent net bevallen, het trekt echt nog weg hoor, miss niet helemaal maar nog wel een stuk! Miss wat meer water drinken, kan zijn dat er hoop vocht op je buik zit...

@Jvtje.. wat kan jou dat nou schelen wat een ander vindt! Als jullie dat een leuke naam vinden en die wllen gebruiken dan is dat jullie keus, alsof hun dat merken hahahaah... wij hadden ook amy als meisjes naam maar wij kiezen wel weer twee andere namen bij een eventuele volgende, maar waarom weet ik eigenlijk niet hahahahaah... heb de naam al verteld dus kan al niet meer!

Bahhhh het regent regent regent,.. weer een dagje thuis :) lekker luieren!

Gisteren was Noah heel onrustig met drinken aan de borst, heel vervelend! en de fles dronk ie niet op, viel elke keer in slaap en dronk dan in ruim een uur maar 80cc.. gistermiddag maar afgekolfd, kwam maar 60cc uit en aangevuld met fv.. en de avent fles gegeven en toen dronk hij eindelijk alles op in max half uurtje.. hehe.. ws was hij toe aan andere snellere fles! Was ook helemaal tevreden gelijk! Was ook helemaal gezellig bij mn schoonouders, lekker lachen en ontspannen! Maar vanochtend werd ik wakker en toen was mn bed helemaal nat en liep de melk er echt helemaal uit! Blijkbaar gestimuleerd met kolven.. heeel apart! Hoe kan ik dan ooit afbouwen met een kolf als ik iedere keer juist meer productie krijg? snap er niks van!

maar ja, zn laatste voeding was gister om negen uur en hij was half 6 wakker, door onze wekker, die stond al tijdje te loeien hahaha... en nu ligt ie weer lekker in coma.. ga zo maar wat in huis doen want ik heb overal dingetjes liggen, beetje rommeltje hahahaahah...

Kus

9. KatSas

KatSas Bekend lid

mmmm, succes met opruimen gina. Ik wilde mijn bedje nog in na de voeding van jasper, maar hoor tim al spelen in zijn bedje..dus ik blijf maar op met een kop koffie.....zucht..

10. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    ik ga nu nog niet opruimen, weet je niet hoe vroeg het is hahahah... ik kan gewoon niet meer terug, ben zo gewend zo vroeg op te staan! daarom ben ik zo blij dat ie doorslaapt want anders had ik elke keer maar hooguit vier tot vijf uurtjes slaap en dan onderbroken..

ik zit hier ook aan mn derde bakkie hahaah..

11. KatSas

KatSas Bekend lid

mmmm koffieeeeeeeeeeee, lekker! Jij ging ww online doen he, of doe je dat al? Bevalt jou dat goed? An ders maar keer op msn vragen..hihihi, hebben de andere dames er geen last van

12. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    uhm.. ww? het is nog vroeg he hahahaah
    heb ik je al op msn?

13. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

@Gina: ik trek me er ook niets van aan hoor, wij vinden dat gewoon een mooie naam en willen ons kindje graag zo noemen als het een jongen is. Wat anderen daarvan vinden zal me een zorg zijn ;) Ik vond het gewoon zo'n vreenmde opmerking...

14. KatSas

KatSas Bekend lid

is natuurlijk ook een megavreemde opmerking jvtje...pfff.. nou ja niks van aan trekken idd

15. KatSas

KatSas Bekend lid

en ow ja..uhhh ww is weight watchers..hihihi en ja volgens mij heb ik je msn, ben alleen nu niet online, is even een snel berichtje tussendoor. Heb inmiddels ontbeten en tim en mezelf in de kleren gegooid. Nu even weer koffie..hihihi en dan wasjes wegvouwen voordat mijn nichtje op bezoek komt. Ze is 23 en ongepland zwanger...nu zo ongeveer 8 weken...ben een van de enigen die het weet, dus ze komt even lekker leuten ;)

16. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    ohhh hahahaha.. nee doe ega! Vind ik persoonlijk een fijner en verantwoorder dieet, maar dat komt omdat het voor mij heel goed gewerkt heeft en werkt, ben sinds maandag drie kilo kwijt! Maar, eerste week is alleen vocht, daarna gaat de vetverbranding pas op gang komen.. maar begin is er!

Oke dan... gaat ze het kindje wel houden? Heeft ze een partner waar ze op terug kan vallen?

17. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Mogguh mama's ;)

Gisteravond heeft Amy heel erg last van krampjes gehad, het word steeds meer de laatste tijd, ze huilt met vlagen heel hard dan en die armen en benen zwiepen heen en weer zo zielig, maar ben toch huiverig om medicijnen te gaan geven als ik jullie ervaringen zo lees dan kijk ik het toch maar even aan.

Die krampjes beginnen die bij jullie beebjes ook 's avonds ?
    Gelukkig viel ze na de fles in slaap om 23.30 en heeft ze tot 08.00 geslapen dus heeft ze er 's nachts geen last van gehad.

Krijg zo visite, je weet wel m'n nicht die toen ik hoogzwanger was ook op visite kwam met haar 2 kids en die zichzlef uitndigde voor eten en niet weg te branden was, nou die komt straks weer en ik zie er nu alweer tegenop.
    Heb gezegd dat ik niet veel kan hebben, hopelijk luisterd ze :(

ff bijlezen

18. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    goeiemorgen!
    ff snel hoor, moet zo nog ff weg, en vanmiddag ga ik naar t werk, Luna showen :D
    Alle ouders & kids komen ook, dus dat wordt een gezellige boel :D
    @Wishfull: WOOHOO! wat fyn dat Ian weer thuis is meid, geniet ervan!
    @Friendly: ah zielig dat ie er zo'n last van heeft, hopenlyk gaat t vandaag beter!
    @meeting: Maakt my ook nie zo heel veel uit, Luna slaapt toch wel in de auto. Ze is ook al meegeweest naar de scrapwinkel in Doorn hihi, das ook 45min/ uurtje ryden. Enne, miss zyn er mensen die uit dezelfde richting komen en die dan samen kunnen ryden? Dan hoeven die miss ook niet met t openbaar vervoer.
    Ik wil wel komen dus :D
    @Deentje (geloof ik): bedankt meid, maar woensdag kan ik ook al niet. Wel heel veel plezier daaro! Enne we willen foto's zien hoor!
    @Neia: YEAH! oh wat fyn dat Neia eindelyk kon poepen, wat ben ik bly voor haar zeg! Ze zal nu wel opgelucht zyn, en mama ook ;) Hoe bly je kunt zyn met een poepluier hé :)
    @Daam: die felicitas zou ik oo afbellen, is echt 3x nix :(
    Enne er was 1 partner mee, die heeft foto's gemaakt, handig hé :D
    Luna was de hele dag erg onrustig, ook met slapen, en ze sliep niet veel. Drinken ging gelukkig wel goed. Pas savonds na t badje werd ze weer haar eigen relaxte zelf, en ze heeft geslapen tot vanmorgen half 8! Ze is nu wel echt snotverkouden, haar neusje was vanmorgen flink aan t lopen. Schoongemaakt met dat pompje (als t vloeibaar snot is gaat dat wel) en toen de neusspray, maar Luna kon beiden niet echt waarderen :( ga strax maar es een ui halen voor onder t bedje. Evelien, waren dat alle tips die je me gegeven had?
    Hoop dat t dus niet aan de babymassage lag dat ze zo was. Maar dat zien we volgende week, als ze dan weer zo is, ga ik maar niet meer geloof ik :(
    @daphne: heel spannend toch? Pfff wou em toen opnemen met de dvd recorder, maar ja dementie :( heb jy em op dvd of op de compu?
    Oh zie dat je em wilt branden :D thnx, je bent een schat :D
    @Neia: oh das idd dicht in de buurt, wist ik helemaal niet :D
    @katsas: jammer van de massage, kun je niet alsnog?
    @Lafo: succes met je nicht :( gewoon wegsturen als t je teveel wordt!
    @Meeting:
    Eindhoven/Venlo
    Marieke
    Madelon
    Daphne
    Evelien

Arnhem/Amersfoort
    Marieke
    Madelon
    Daphne
    Evelien
    Saskia
    Ice

Utrecht
    Marieke
    Evelien
    Madelon
    Daphne
    Saskia
    Ice

Zo, ik ga, toedeloe!

19. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo meiden ben er weer ff snel voordat ze wakker wordt ze slaapt nu in de box heb ondertussen stofgezogen en opgeruimd dus alles is aan kant
    ojee ze ontwaakt

schrijf later wel weer

oja ze heeft gisteren tot aan nu nog niet gepoept en ze zit de hele tijd te persen maar het komt niet iemand tips?

20. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    :confused: Ik heb ineens weer een heel ander kind :D Weet nog niet hoe lang hij dit volhoudt natuurlijk, maar de afgelopen halve dag is in elk geval in the pocket!
    Ruben was om 9 uur wakker, maar niet huilen, gewoon wat pruttelen. Toen aan de borst, beide kanten nog geen 10 min, toen was ie er zat van. tegen 22.15 uur met papa onder de douche, tot die tijd nog geen minuut gehuild! met uitkleden, douchen en aankleden was het nog steeds een vrolijk mannetje. Lekker lang gedouched en daarna fles gemaakt van 100cc. Met moeite 50cc van binnen gekregen (lees: in een half uur!) daarna in bed, half uurtje gepruttelt en toen nog even geprobeerd. Ging nog 30cc in en toen viel ie als een blok in slaap. Tot 4 uur vannacht. Eerst maar weer 100cc gemaakt, papa laten geven en mama kolven, in 5 min 260cc (toen ben ik maar gestopt ;) ). Toen ik boven kwam was de fles bijna leeg. Heb heb daarna nog van de vers gekolfde melk laten drinken, ging nog 50cc bij in (dus totaal 150). Verschoond en in bed gelegd, weer een half uurtje geprutteld en weer een toetje gehad van 30cc. Weer gaan slapen. Heb hem om 7uur even gehoord, maar vond het zelf wat vroeg. Ruben waarschijnlijk ook, want om half 9 begon hij pas weer te pruttelen (en dus niet meteen te huilen of krijsen!). Ben naar hem toe gegaan en borst gegeven. Na 20 min was ie verzadigd, schone kont, even knuffelen en volgende borst proberen, Die wilde hij niet. Heb hem in bed gelegd en binnen 5 min was ie vertrokken! Uurtje geslapen en nu is ie wakker, maar nog steeds geen minuut gehuild. ga even kijken of hij wat wil drinken en dan even aan de wandel, het is nu droog *voor zo lang het duurt*

Deel Deze Pagina