Onsukkie heerlijk he zulke nachten Deentje gelukkig dat je de tandarts hebt overleefd, viel dus mee? Oh lees net over de krampjes dus ik kan nog 2 weken volop krampen verwachten en dan gaat het weer wat minder worden? Gelukkig maar vind het zo zielig Witte reus heel herkenbaar hoor, Ramon doet vrij weinig in het huishouden etc en moet hem ook vaak aansporen om iets te doen met Amy, sommige mannen hebben dat nou eenmaal en wij zijn de gelukkige Linda ben ook best wel bang maar we zien het wel, kan er nou niks meer aan doen, de Mirena word het ook hier denk ik......moest je die nou laten zetten als je ongesteld bent? Hannah zo meid jij bent weer helemaal bij Ben benieuwd naar de foto's! Ja Amy is idd goed gegroeid ben ook erg blij! Wanneer doen we eigenlijk een meeting organiseren met alle meiden? Haha lees net dat jij daar ook al over begon, wat een telepathie Wat een lieve foto's van jullie meiden, wat leuk die armpjes ook schattig! Ice wat leuk babymassage, was dit de eerste keer? Jvtje hoe ging de nacontrole? Oh ik lees het al, lekker gekletst! Nou de zuid meeting is voor mij ook geen probleem! Friendly als Amy krampjes heeft leg ik haar ook tegen me aan en dat vind ze heerlijk, dan gaat het gelijk weer ietsje beter, Ramon zegt dat moet je niet doen je verwend haar maar baby's kan je niet verwennen ben ik van mening! Fiona hier ook opeens striae op m'n buik terwijl ik 9 maanden niks gezien hebt, sim salabim het zat er opeens Gina wat een lieve tekst Meeting kunnen we dan geen landelijke meeting organiseren? Voor mij is reizen ook geen probleem en kan ook nog iemand meenemen, net als Nieve slaapt Amy zodra ze de auto ziet dus..... Evelien mee eens Arnhem of Amersfoort is centraal en wie mee wil gaat mee en wie niet, niet! Het is geen verplichting! Zou het zo leuk vinden om iedereen te zien met de beebjes! De vorige keer liepen we allemaal op het eind en dat was niet echt goed gepland van ons idd. Anastacia ja het zal altijd een discussie blijven zo'n meeting maar we kunnen proberen er met elkaar uit te komen! Wishfull wat fijn meid dat Ian thuis is, ga lekker van hem genieten! Marieke wat fijn eindelijk poep Welk hulpmiddel heb je uiteindelijk gebruikt? Heerlijk toch zo'n dag dat alles weer op z'n pootjes terecht komt, nu hopen dat het zo blijft! Goed plan zo'n schema ik schrijf me ook even in Daam bij Amy was het gele drap wat helemaal ging aankoeken zeg maar Nu is het zwart door het aanstippen. Ook je huis nog niet verkocht, hier ook nog steeds iemand met een huis Katsas slaapt Jasper zolang Lekker hoor! Sanadome is een aanrader, zou het lekker doen meid! Ben gegaan toen ik zwanger was. Jvtje nee huis staat nog steeds te koop, laatst een oude tang van 82 die het helemaal geweldig vond en toen na een week terugbelde dat het uitzicht tegen viel grrrrrrrrr Meiden een tip eerst je huis te koop zetten echt geloof me scheelt je ene hoop ellende Gina jij Amy als meisjesnaam ook wat toevallig hahahhahah wist ik al natuurlijk Nou heb tegen heel veel vrienden al gezegd hoe het zou heten als het een jongen zou zijn dat ik ook wel al zou ik weer een kindje willen ik toch weer een andere naam zou moeten verzinnen.......
Meeting! Eindhoven/Venlo Marieke Madelon Daphne Evelien Judith Arnhem/Amersfoort Marieke Madelon Daphne Evelien Saskia Ice Judith Utrecht Marieke Evelien Madelon Daphne Saskia Ice Judith Maakt mij dus niet uit en heb ruimte voor nog een mama met beeb
Ice doe ik ook ik flikker haar gewoon de deur uit als ik het zat ben Ik ga me ff psychisch voorbereiden tot snel (hopelijk )
helluw.. op de een of andere manier voel ik me best schuldig dat ik geklaagd heb over mijn vriend. Want het is echt een schat en doet genoeg... ALS ik het aan hem vraag! Ik begrijp goed dat als hij 16 uur heeft gewerkt hij kapot is en wil bijkomen op de bank. Maar ja ik zit de hele dag thuis en zit dan te bedenken dat we Bram gezellig samen in bad kunnen doen, en als hij dan ff wilt bijkomen, ach ja we kunnen het van 2 kanten bekijken. @sjoppen ik ben goed geslaagd 3truitjes met korte mouwen 1truitje met lange mouwen voor onder een truitje met korte mouwen. een slaapzak voor Bram, spugdoekjes,2 broekjes en 2 truitjes 2 difrax flessen (in de aanbieding etos) had een hele leuke broek gezien en ik die passen, paste vrij goed alleen bij mijn buik had ik een zwemband, mijn moeder vond hem helemaal geweldig alleen voelde ik me er niet prettig bij die zwemband. mijn mamsie stelde al voor om die broek te betalen.. ik zo neeej eerst afvallen hebben we weer een reden om te shoppen. @Wishfull.. woehoe tegek! is hij al thuis? @Hannah, wat leuk dat jullie het zo gezellig hebben gehad? heeft Anna geen zin/tijd meer voor hier te komen @Neia, wat goed dat ze zo kan poepen, dan maakt het je niets uit he hoe het stinkt ed.. en hoe vaak ze er eentje heeft. @katsass, volgende keer beter bij die vriendin.. toch? @lafo. als ze iets doet wat jij niet aanstaat gewoon met een lachend gezicht zeggen wat je denkt! Heb gister de 1e keer weer na gym gehad.. ik dacht dat ik een"zware"bevalluing had gehad maar het kon 10x erger er zijn 3 meiden die met de vacuumpomp geholpen zijn, 1tje een spoedkeizersnee.. 1tje is bevallen van een beebje van 10 pond (wooooww) ach ja ze zijn allemaal gezond en gelukkig hebben jullie nog iets leuks op de planning staan? nu hebben we mekaar allemaal toegevoegd op msn, maar dan moeten we wel kletsen he
hier weer terug van het consternatieureau de 1e prikjes heeft ze gehad.. ik vond het zooooo zielig.. ze heeft maar heel kort gehuild, maar bah wat vond ik het naar.. nu maar hopen dat ze niet ziek word ervan.. verder even niet bijgelezen, voel me een beetje slapjes... ga zo nog even liggen denk ik Ongi heeft ook niet doorgezet, nog altijd wat zeer licht bruin vocht verlies.. maar wie weet komt het nog wel.. Meiden fijne dag. x
Meeting! Eindhoven/Venlo Marieke Madelon Daphne Evelien Judith Arnhem/Amersfoort Marieke Madelon Daphne Evelien Saskia Ice Judith Utrecht Marieke Evelien Madelon Daphne Saskia Ice Judith Anastasia
@anastasia: ja, wel kijkers gehad, maar laatste maand ook niet meer. Nooit een bod gehad, laatste keer wilde iemand een bod gaan doen, maar kreeg de dag van te voren te horen dat de verkoop van haar huis ineens was afgezegd dus ging ze natuurlijk geen nieuw huis kopen. (die is slimmer dan ik dus!) Wij wonen nog in het oude huis omdat dat dichter bij de school van de kids is nu. Als we verhuisd zijn, gaan ze na de zomervakantie naar een andere school dicht daat in de buurt, dus voor nu is het handiger om te blijven zitten. Ook met het oog op de verkoop, want een huis verkoopt nou eenmaal beter als het er bewoond uitziet. Zo, wat een avond/nacht heb ik achter de rug zeg! Mikki ging vanavond dus echt niet om half twaalf slapen en de eerste twee uur daarna ook niet! Ik zelf was het om 1 uur echt zat en heb haar naar beneden gebracht, waar Ronald nog zat en heb haar letterlijk gedumpt! Ik ben gaan slapen en om kwart voor vier kwam Ronald naar boven omdat ze een beetje ging pruttelen voor de volgende voeding. Hij had haar om half twee eindelijk in slaap gekregen Na deze voeding gelukkig meteen slapen en toen kwam ze om 7.15 uur. Daarna weer meteen slapen en om 10 uur eten gehad. Wat was de oorzaak gisteren? Juist: Krampjes! Deze ochtend is ze weer erg gezellig: Ze heeft voor het eerst gericht gelachen en vind ik haar nu om op te vreten zo lief! Ik hoop dat die druppels snel binnen zijn (en dat ze helpen), want ik vind het zo zielig voor haar en als het heel lang duurt ook zielig voor mij!
Ik hoop dat het ooit nog goed komt zeg! Ik was zo blij van die dikke buik af te zijn, maar een blubber uitpuilbuik zónder een beebje erin vind ik toch minder leuk, zeker als mensen denken dat er wel wat in zit!
Daam wat ontzettend k*t dat het dus nog niet gelukt is. Hoop wel dat het na de zomer dan snel verkocht is!
Hier ook krampjes in de avond. Begint om 20/21 uur en houdt op als ze in slaap is gesukkeld van moeheid.
Lekker warm badje, buikmassage, thermometer, olijfolie (werkt bij Noah goed) Ik heb nog wat tips langs zien komen, maar ben het ff kwijt.
O, dat is geen pus hoor gelukkig. Bij pus is er echt al een ontsteking gaande en kunnen ze erg ziek van zijn. Hier ook gelig aangekoekte zooi. Het is wel heel minimaal, maar het wordt niet minder. Ja mensen gaan een reden bedenken om het niet te willen kopen. Zeg gewoon dat je iets leukers hebt gevonden!