Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    hele nacht wakker gelegen omdat meneer krampjes had.. :confused:
    Snel even wat bij de drogist gehaald en het moet per direct helpen, dus straks maar eventjes proberen als hij weer wakker wordt. ( slaapt nu eindelijk sinds vannacht).

2. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    goede morgen meiden,

thanks voor de complimenten over Bram we zijn er erg trots op :D

hier een heerlijke nacht rust achter de rug.

vooral nu met de fv kan mijn vriend Bram ook de fles geven,
    alleen Bram had al 24 uur niet doen poepen, en hij liet wel stink windjes, ik wilde hem net gaan temperaturen en maak de luier open, ik ging spontaan over mijn nek :oops: wat een lucht hihihi.

@ice, wat een gekke borsten heb jij zeg ;)
    wat goed dat je gaat sporten moet er nog niet aan denken, wij wandelen gem 1 uur per dag! das meer dan genoeg.

@linda, jaah wij hadden ook al zo'n leuke kraamhulp. had toen ze weg ging een leuke kaart geschreven em erpp gezet dat ze maar eens langs kwam om koffie te drinken en Bram te bewondere. en tot nu toe hebben we iedere dag doen hyven :)

@foto's jeetje de mei mama's hebben idd mooie kindjes gemaakt :D:D

ben benieuwd wanneer de rest komt.

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ben wel benieuwd wat je dan gehad hebt? laat je dat nog even weten..
    Hoop dat het goed werkt voor Angelo!
    Wij hebben toen echt alles geprobeerd voor Laura maar niets hielp, pas nu ze andere flesvoeding heeft is het zo goed als over!

4. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Heel herkenbaar, nucleair afval lijkt het wel! Grote gele sticker er op plakken en afzetten hahaha

5. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    We hebben nu IBEROGAST van STEIGERWALD en hij schijnt het wel lekker te vinden, nu nog kijken of het werkt.
    3x per dag druppeltjes geven en het moet gelijk helpen.

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ben erg benieuwd! moet ik zeggen dat Laura het tot nu toe redelijk goed lijkt te doen op de andere voeding, maar mocht het weer een probleem zijn dan ga ik eens kijken of die medicijnen van jou werken!
    helpt het bij angelo al iets?

7. KatSas

KatSas Bekend lid

Jaaaaaaa dan eindelijk een foto van Jasper, wel een van 12 mei..maar ja dat mag de pret niet drukken he! Hij is al wel erg veranderd inmiddels, zal mijn lieffie vragen om me eens wat meer foto's te mailen

8. KatSas

KatSas Bekend lid

en nog een foto van 12 mei :D

9. KatSas

KatSas Bekend lid

Ik durf het haast niet hardop te zeggen, maar ik mis mijn buik... Nou ja niet mijn buik op zich, maar het gevoel van leven in mijn buik, de trapjes, schopjes. Denk ook dat het komt omdat ik weet dat ik het nooit meer zal voelen nu...we willen het bij 2 kids houden en dus nooit meer het spannende, het afwachten, het voelen en genieten. Natuurlijk ook nooit meer de ellende...maar ja...nu overwint ff het gevoel van nooit meer het speciale...vind dat ineens best wel heel erg moeilijk.

10. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hey katsass, wat een leuke foto's :D

heel herkenbaar hoor. ( al is het van ons de 1e )
    ik mis het ook hoor, ook het stronzen met mijn dikke buik. ( nu met bram)
    het leven voelen in de buik, de hik alles...

maar ja we krijgen er wel iets moois voor terug..

ik heb een vraagje :oops: hoe is jullie leventje in bed?
    vriendlief kan niet van me af blijven alleen ik durf nog niet zo goed. en als we in bed liggen ben ik helemaal kapot...

en nog een vraagje. nu we Bram met de fles voeden verslikt hij zich geregeld, en dan ook echt goed.. maakt hij ook het geluid alsof hij geen lucht krijgt.. schrik me iedere keer rot.. straks was het helemaal erg, toen heb ik hem echt op de kop gehouden net zo lang totdat hij hard ging huilen en hij huilde ook echt op een andere manier :( :( :(

weten jullie tips, of een andere manier van voeden. ik heb het in de arm geprobeerd, en tussen de benen, en dan de benen gebogen ( snappen jullie het? hihi )

alvast bedankt..

Gr Witte Reus.

11. KatSas

KatSas Bekend lid

Witte reus: ik begin ook weer zin te krijgen, ik vloei ook eigenlijk niet meer, dus wij gaan volgende week eens voorzichtig wat proberen, maar dan wel met condoom. Ik vind het wel eng en ben ook wel moe, maar ach..daarvoor wil ik wel tijd maken, het is hier echt al maanden geleden..dus weet niet eens meer hoe het moet denk ik.

Wat betreft bram zijn fles..hij drinkt waarschijnlijk te gulzig, misschien moet je een andere speen proberen of een andere stand?

12. Witte Reus: welke fles gebruik je?

Voor erg gulzige drinkers is de Avent erg goed. Heb daar bij Quinn goede ervaringen mee gehad. Heb er ook alles van in huis en voor Zenne nieuwe spenen gehaald. Maar Zenne dronk juist helemaal niet gulzig, dus die krijgt nu uit een Difrax.

13. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ja het lijkt te helpen. Hij ligt nu lekker rustig in de box en huilt niet meer de hele dag door...alleen als hij honger heeft. :rolleyes:

14. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    hoi Linda,

Mooie foto zeg en wat zie ik, je hebt dezelfde boxkleed als Angelo.. :D

15. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    wat een mooie fotos hier weer zeg! schatjes !

wat het bedleven betreft, moet er nog even niet aan denken, bovendien vloei ik nog ( al is het niet veel) dus ik ga het voorlopig nog niet uittesten. Dacht ook dat je het een tijdje niet mocht ivm infectiegevaar enzo..
    Kan me nu ook nog niet voorstellen, hoe het voelt enz.. bedoel er is toch een kindje uitgekomen.. maar goed voorlopig dus nog even niet!

qua verslikken, idd andere speen of fles gebruiken, want ws drinkt hij te gulzig :)

16. hoi!

eindelijk mag ik hier ook mee kletsen :):)

ik vroeg me af of er meer meiden zijn die last van naweeen hebben gehad?
    hier doet het behoorlijk veel pijn.. net alsof ik nog aan t bevallen ben :( moet ze nog net niet wegzuchten maar is echt geen pretje....
    volgens de kraamhulp kan t wel 3 dagen duren.. grr word helaas nog niet minder.

17. will

will Niet meer actief

als ik aan bed denk, denk ik alleen maar aan slapen en verder helemaal niets, haha

anastasia, jij vloeit ook nog. hier is het ook niet meer zoveel maar begon te twijfelen of het wel normaal was.

linda, schattig die foto van Zenne, lief pakje heeft ze aan.

katsas, ik mis dat getrappel en leven in mijn buik ook. komt denk ik ook omdat het besef er is dat dit echt de laatste was, mmm, dat zei ik na daisy ook ;) al zou ik nu weer zwanger worden, ik denk dat ik dan na de bevalling weer dat gevoel zal hebben, van nog 1 laatste keer, nog 1 keer dat gevoel. ik hou er maar over op, straks ga ik nog janken :(

18. will

will Niet meer actief

ha deentje, je hebt ons gevonden.
    die naweeen, vreselijk. bij daisy heel erg gehad en idd wel een paar dagen.
    nu bij lobke weer maar gelukkig niet zo erg, hoewel er af en toe wel een flinke tussen zat. kreeg er een paracetamol voor maar werkte maar even.

19. ja iritant is dat.. paracetamol werkt heel snel uit... en soms heb ik echt t idee dat ik nog moet bevalllen... maarja... dat is gelukkig niet zo. ;) hoop maar dat t snel minder word.. dan kan ik vannacht teminste ff slapen ;)

Deel Deze Pagina