Ach, je mag toch ff klagen als je het even moeilijk hebt. Dat heb ik ook wel eens. Dan flap je er iets uit en als je het dan op een ander tijdstip bekijkt, valt het eigenlijk toch wel mee en zou je willen dat je je mond had gehouden. Jij hebt zeker lekker geshopt zeg! Ik heb nog geen spannende dingen op de planning, ja, ontbijten!
@Daam, ja dat klopt. ik voelde me op dat moment zo klote.. maar ja als je er een nachtje over geslapen hebt is het ook weer anders he.. balen dat je je huisje nog steeds niet verkocht hebt. heb je al eens een open huis of zo gedaan? en op marktplaats zetten?
hoi hoi, hier een redelijke nacht gehad.. 2x eruit... nog steeds om de 3 a 4 uur.. moet beter kunnen met de paniekaanvallen gaat t echt ff klote... bah! heb echt t gevoel gek te worden... krijg al weer moeite om naar mijn ouders te gaan.. en al dat soort dingen... als t zo blijft zou ik toch moeten stoppen met de bv en weer met de medicijnen beginnen want zo is t echt waardeloos bah hoop zo er ooit echt vanaf te komen... zag dat een aantal mij hebben toegevoegd op msn.. wil ff zeggen dat ik altijd online sta maar er lang niet altijd achter zit.. dus als ik geen antwoord geef is t niet omdat ik je niet wil spreken zo ga ff bijlezen.... Wishfull wat fijn zeg dat ian weer thuis is! heerlijk! friendly wat zielig dat ruben zo'n last van zijn prikjes had en je moet ook aan jezelf denken he! goed eten! is belangrijk! anastasia veel succes vandaag met laura op t cb.. hoop dat ze er geen last van krijgt! marieke dat klinkt goed zoals t met neia gaat! wat fijn zeg. ja klote he die tandarts.. is echt geen pretje om er heen te gaan.. maar des te blijer als je dadelijk weer buiten staat katsas haha wat leuk doe mij ook zo'n tandarts dan heb ik iets waar ik na kan kijken als ie aan t boren is haha Daam wat vervelend dat mensen vragen of je zwanger bent denk dat t langzaam aan wel minder gaat worden hoor.. hier ook nog een best buikje... dadelijk beetje trainenn enzo.. dan komt t vast wel weer goed! katsas ik wil ook altjd nog slapen na de vroege voeding van brian.. maar helaas hier ook een arjen die dan al aan t spelen is... gelukkig haalt chris arjen er dan vaak uit zodat ik nog lekker mag uitslapen... lafo t cb zegt dat ze de eerste 6 weken steeds meer last van krsampjes krijgen. en bij 6 weken zit t op de top en dan word t langzaam steeds minder... Ice, ik denk dat je iemand anders bedoelt fiona brian heeft ook al 3 dagen niet meer gepoept.. wel veel ast van krampjes... heb op t cb gevraagt of ze verstopt kunnen raken van cinababy maar volgens haar kan dat niet.... friendly dat klinkt goed! hopelijk blijft ruben zo! lafo zie net dat je t al gelezen had van die 6 weken hier merk ik t ook goed brian huilt de latatse dagen echt heel erg veel... anastasia ja zielig he die prikjes.. ik kan daar ook niet tegen hoor.. vind t zo gemeen... maarja is voor een goed doel onsukkie wat een leive foto! wat is louise dan al groot he! zoow ff bijgelezen.. in de tussentijd met een krijsende brian op schoot gezeten.. nu maar ff aan de borst gelegd!
Open huis was vorige maand. Was maar 1 geinteresseerde op af gekomen, terwijl het toch ook in de krant stond e.d. Dit was ook meteen de laatste keer dat er iemand is wezen kijken. Ik moet maar eens bij een aantal bedrijven op hun intranet een link naar Funda gaan zetten. Ik werk bijvoorbeeld in een ziekenhuis vlakbij, dus wellicht zoekt iemand (die daar ook werkt) een huis in de buurt van zijn werk.
Ja, ik ken het van die 3/4 uur Wanneer moest je ook alweer naar de psych? Ik hoop dat die een alternatieve oplossing heeft. (of ben je al geweest, ben het echt ff kwijt ) Die @#@^^##-mensen zeggen dat dan ook op het moment dat ik met een kinderwagen sta waar een nog geen 4 weken oude baby inligt! Denk ff na!
Lekker dom inderdaad, dan kun je ze wel schieten! Ik heb gelukkig vrijwel geen buik meer, er hangt nog wel wat slap te wezen, maar niet zoveel dat het zwanger lijkt. Ik moet wel nog 6kg kwijt, en eigenlijk 8kg.
Zijn Louise en Mikki nou precies even oud? Grappig is dat, had ik moeten weten, maar heb en gat in m'n geheugen geloof ik. Behoorlijk irritant!
zo vanochtend gezellig gekletst met een aantal meiden op msn, leuk is dat Net heeft Jayden gegeten en nu moest hij even in de box omdat mama ook wilde eten. Dat ging even goed en nu ligt hij te huilen Maar ja, het moet maar heel even, want we gaan zo weg, in de auto valt hij dan misschien wel in slaap...hij had al drie flinke boertjes gelaten dus die is hij alvast kwijt
Daam ben indd. al bij de psych geweest. en die kan weinig doen. medicatie voorschrijven.. en mij weer terug sturen naar mijn therapeut voor cognitieve gedragstherapie.. maar dat heb ik al 2 jaar gehad en er niks aan gehad dus ben daar niks wijzer van geworden. pff sommige mensen snappen t echt niet he... een kleintje van 4 weken en alweer zwanger.... ofnie!
Hoiii @Daam, ja buik met kind was leuker dan had die buik nog een reden.. maar ja als je dan in de kinderwagen kijkt heeft je buikie alsnog een heeeeeele goede reden toch Jaaaa olijfolie is super hihi.. smeert lekker door hier is Noah een lekker vrolijk ding vandaag! Sinds ik m met die andere fles voedt en niet elke keer aan de borst maar kolf en aanvul is ie lekker rustig tussendoor.. kreeg miss te weinig binnen omdat het meneer niet snel genoeg ging hahaha.. ik kan m ook echt een tijd in de box leggen om te spelen! hij doet echt veel lachen en geluidjes maken hihi.. heb er met tel filmpje van gemaakt, zoooo leuk, laat m aan iedereen zien.. hoe bedoel je trots hahahahaha
ohh lafo, miss dat ik wel een beroep op je aanbod doen als niemand anders dat doet hahaha... meeting lijkt me wel weer errug leuk. en noah vind hier de maxi cosi in de auto ook een stuk leuker als de wandelwagen, die vindt ie dan weer niks (hij is zooooo kieskeurig, weet wel van wie hij een kind is hihi)
ja, klopt, maar bij mij sta je er gewoon op hoor! Ik ben wel een ei in dat soort dingen dus ik kan best wat fout hebben gedaan. Ik kan zien dat je als "afwezig"staat.
Ben gelijk gaan kijken, ben ik gewoon in die 4 weken sinds m'n laatste bezoek geplundert, nou ja zeg!