Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Nou belachelijk! Had je ook wat grondstoffen verstopt?

2. Dat gevoel ken ik wel hoor. Soms kan ik Marc wel schieten en als ik me dan hier beklaag dan voel ik me weer schuldig omdat hij toch 95% van de tijd zo lief en leuk is.

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Heel herkenbaar. :)

4. ik was laatst ook hier aan t klagen over chris... maar had de pagina open laten staan en hij had t toen gelezen.. gelukkig kon die er wel om lachen haha...

5. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Zo ff snel want mijn dametje wordt zo wakker denk ik...

Allemaal de groetjes van Anna! Ze heeft het echt druk doordat ze 100% kolft en ook nog de voedingen gewoon moet geven en haar computer is stuk en de laptop heeft manlief mee...Dus heeft niks te maken met geen zin maar het lukt haar gewoonweg niet........

Oh ze wordt nu wakker.........tot later...

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hannah doe Anna maar de groetjes van ons!

Hier af en toe een harde krijs, zo zielig.. dan ligt ze te bewegen en ws doet ze zich dan pijn ofzo dan klinkt er een hele harde zielige krijs .. dan wat gekerm en vervolgens slaapt ze verder..
    Hoop dat dit zo blijft, heb haar nog geen paracetamol gegeven want ze heeft geen koorts, en toen ik haar verschoonde leek ze ook geen pijn te hebben.
    Even kijken hoe het is bij de volgende voeding, want wil natuurlijk niet dat mijn meissie pijn heeft!

Verder ongesteld lijkt toch echt te gebeuren, had daarnet al is het heeeeeeeel weinig toch helder rood bloed op het papiertje! Dus alles lijkt weer wat op orde!

7. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja, maar blijkbaar geen graan, want die staat nu op -6 productie per uur, dus daar kom ik nooit meer bovenop.

8. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    O, ik wist niet dat dat ook kon. Heb je geen bevolking die je zelf kan uitmoorden? (sorry voor deze gruwelijke gedachte :oops: )

9. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    wat spelen jullie voor spel daam?

10. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Of anders op strooptocht? Bij spelers met weinig volk? Die hebben nog weinig opgebouwd, maar vaak wel grondstoffen.

11. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    kijk maar op www.travian.nl

Moet je een dorp bouwen en zo groot mogelijk proberen uit te bouwen zonder ten onder te gaan aan aanvallen van andere dorpen. Best leuk, duurt alleen heel lang in het begin, maar als je veel grondstoffen verzamelt, gaat het steeds sneller. Lijkt een klein beetje op kolonisten van Catan. Mijn favoriete bordspel! Nog iemand?

12. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

@Katsas: is je nichtje ook ongewenst zwanger, of dat niet?

@friendly: wat fijn dat Ruben nu zo heerlijk rustig en ontspannen is! Had je nou weer wat anders gedaan, dat tot dit resultaat geleid heeft? Ben het even kwijt...

@witte reus: het blijft herkenbaar hoor, over je mannetje ;) Michiel doet ook best wel veel met Maudje en hij is zeker niet bang om iets te doen (zoals Lafo's man), maar 's avonds zijn de bank & z'n laptop kennelijk belangrijker :( Alleen als Maud echt ligt te huilen wil hij haar zo pakken. Hij vindt het geweldig om haar te kunnen troosten, dan voelt hij zich echt heel nuttig als pappa! Da's dus wel weer heel lief, maar voor de rest moet ik het hem steeds vragen :(
    En hij blijft maar vinden dat ik niet zo moet zeuren over moe zijn, omdat ik tenslotte toch overdag wel wat kan rusten?! :evil:

@onsukkie: wat een lieve foto zeg! En Louise ziet er zo echt al wel groot uit! Misschien valt het in lengte nog wel mee, maar het neefje ziet er ook nog echt als pasgeborene uit, terwijl Louise dan toch al veel meer echt baby is, als je me begrijpt :)

@daam: wat een nacht zeg. Hier ging het al niet veel beter... Rond half 11 hebben we haar (en onszelf) in bed gelegd, om 1 uur is ze ergens van wakker geworden, fiep gegeven en toen is ze weer verder gaan slapen tot 2 uur. Toen was het tijd voor de voeding. Daarna had ze helaas niet meteen zin om weer te gaan slapen. Uiteindelijk lag ik om 4 uur weer in bed, maar kon ik niet meteen de slaap vatten. Denk dat ik tegen half 5 eens in slaap viel. Om 5.45 uur ging dan de wekker alweer :( Daar half doorheen geslapen, om een uurtje later door dochter-lief gewekt te worden voor haar eten. En helaas voor mij, had ze daarna geen zin meer om nog te slapen :( (heeft ze meestal niet 's morgens trouwens, dus niet echt een verrassing, maar je blijft hopen hè, zeker na zo'n nacht ;))

Haha, ik heb geen idee hoe ik Maud dan had moeten noemen ;) We hadden de jongensnaam weliswaar al wat eerder dan de meisjesnaam, maar ook die stond al vanaf het begin buiten kijf! Als Maud een jongen was geweest, was haar naam net zo goed blijven staan voor een volgende :)

Da's inderdaad wel héél dom zeg. Je zou zeggen dat die mensen zelf ook wel kunnen bedenken dat je met zo'n jonge baby onmogelijk alweer lang genoeg zwanger kan zijn dat het zichtbaar is! (Áls je alweer zwanger zou kunnen zijn, zelfs...)

@deentje: balen dat het weer slechter gaat met de paniekaanvallen :( Mocht je toch weer medicijnen nodig gaan hebben, hou dan in het achterhoofd dat je in elk geval zeker ruim 5 weken bv hebt kunnen geven! Beter iets dan niets!

Ik zou ook nog wel graag willen slapen na de 1e voeding... ik heb dan geen ouder kindje dat me wakker houdt, maar Maud gaat meestal pas tegen 10-11 uur weer slapen, dus hier komt evengoed ook niets terecht van uitslapen vrees ik.

@katje: was zeker gezellig op msn :D

@Gina: wat fijn dat Noah lekker vrolijk is :)

@onsukkie: aansluiten bij een alliantie en dan om graan gaan bedelen daar ;) (moet je alleen wel al een euhh... bepaald gebouw voor hebben, weet alleen ff niet meer welk gebouw! :) Oh, ambassade schiet me net te binnen!)

13. KatSas

KatSas Bekend lid

Hee hoi!

@ Gina: ow ja, ega ken ik ook, drie kilo is wel lekker en neeee tuurlijk is dat niet alleen vocht, dat zijn ook spekjes ;) En ja ze heeft wel een partner..maar uhmmm..hmmm, die was op zijn zachtst uitgedrukt er niet zo blij mee en dreigde eerst ook weg te gaan bij haar. Nu wel weer bijgelegd..maar even afwachten hoe dat dus gaat lopen.

@ Lafo: nichtje gewoon wegsturen als je haar zat bent

@ friendly: jeetje wat heerlijk zeg..nu maar hopen dat ruben dit zo volhoudt!

@ Lafo: jah ik wacht nog even op een aanbieding van de sanadome maar dan ga ik lekker!

@ anastasia: hoe is het nu met laura? Heeft ze veel last van de prikjes?

sorry ff jasper

14. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Oh dat kan ik nog wel proberen ja.

15. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

@Daam: jaaaa, kolonisten! Errug leuk spel :D We hebben paar jaar terug een gereedschapskoffer gekocht om alle Kolonisten-spullen in op te kunnen bergen, werden anders wel errug veel dozen :)

16. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Hahahaha dat hebben wij ook gedaan! een doos van Black'n Decker (of zoiets)
    Gaat op elke vakantie mee!

17. pfff word gek van brian vandaag... hij huilt de hele dag! t lijkt erop dat ie honger heeft maar als ik hem aanleg drinkt ie 5 min. valt ie in slaap.. leg ik hem in zijn bedje gaat ie weer huilen :( normaal als hij krampjes heeft vind ie t heerlijk om op zijn buikje te liggen maar dat helpt nu ook niet... als ik hem oppak en troost helpt t ook niet.... geen idee wat er is.....

18. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Goh, ook geen beste nacht zeg! Mikki ligt hier al de hele dag braaf te wezen *lees: slapen* dus dat wordt weer wat vanavond!

Zou toch wat zijn he: al een flinke buik bij 4 weken zwanger! :confused: ;)

Jij kent het spel dus ook, doe je nu ook mee?

19. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Moeilijk hoor, ik weet ook niet goed wat je moet doen. Speentje misschien?

20. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Het consultatieburo belde net om te vertellen dat ik in aanmerking kom voor "stevig ouderschap". Nou weet ik dat jullie (deentje en anastasia) dat ook hebben en ik vroeg me af of jullie al een eerste gesprek gehad hebben en hoe dat is verlopen.
    Ik denk dat ik het aanbod ook aanneem voor die extra gesprekken, maar ben nieuwsgierig hoe het ongeveer gaat.

Deel Deze Pagina