zo, heb vanochtend mn moeder gebeld en die heeft me me kind en hond opgebeld. Kon onze hond vandaag mooi aan die van hun wennen (die van ons wil wel, maar die van hun is een jonge chagerijn en die heeft vaak wat meer tijd nodig). Verder gaat het prima, mn moeder heeft nu Max ontvoerd naar de dierenwinkel (daar hebben ze een grote Max) om een cadeautje te kopen voor mn oom en tante, die hebben gisteren hun pup gekregen en daar gaan ze vanavond even kijken. Ruben doet het eigenlijk nog steeds prima, huilt nauwelijks, maar komt wel vaak voor voeding. Wil ook niet de 150/160 van anders hebben maar steeds tussen de 100/130. dus nu ongeveer weer elke 2,5 tot 3,5 uur voeden. Daarna gaat ie wel lekker slapen, wat een verademing! helaas ben ik nu niet thuis, dus heb alsnog niks in huis kunnen doen, maar wel even echt tijd voor mezelf en extra aandacht voor Max. Ga van de week ook eens naar dat spel kijken, hier ook een echte kolonisten fanaat dus is vast leuk voor mij. Evelien: ach, demente bejaarden... weet er alles van en het enige wat ik deed was ene oor in, andere oor weer uit Man en kind: hij is helemaal gek met ruben, maar kan er helemaal niet tegen als ie huilt (en dat heeft ie de laatste tijd dus nogal gedaan). douchen is echt een papa-moment, dat vinden ze beiden erg fijn. verder doet ie de nachtfles, als ik hem daarvoor wakker maak dan moppert ie even, maar als ie eenmaal bezig is geniet ie volop... ga ff verder koken, aardappels met boontjes en hamlappen
irritant zeg, mijn grondstoffen zijn op... moet ik dan echt een dag wachten voordat ik weer wat kan bouwen ?
hmm, mn hoofdgebouw wordt opgewaardeerd en mn hout en klei zijn inmiddels klaar... snap het nog niet echt (okee, heb de instructies ook niet echt gelezen... komt wel als ik geen 10 dibgen tegelijk aan het doen ben )
friendly ik vind t spel echt traag, je kan nix meer als je grondstof op is! en het duurt echt lang voordat t aanvult! Of ben ik ongeduldig?
Tja, ze heeft maar een kind en die is ernstig verstandelijk gehandicapt dus dat vind ik pijnlijk, ik doe maar als Friendly, het ene oor in het andere uit, maar het is wel genant, want je collega's en bezoek, iedereen hoort het !
anastasia: in het begin gaat het heel langzaam ja. Het beste kan je ook eerst zoveel mogelijk besteden om de grondstof-velden uit te breiden, zodat je sneller aan grondstoffen komt en dus ook sneller kan bouwen!
over het heibel van de meeting voor utrecht hou ik me aanbevolen! @ ice ja ik weet het het is een pittig ding net als haar moeder @wishful ooo wat fijn zeg dat die weer thuis is meid! nu lekker gaan genieten @friendly wat zielig dat die zon last heeft van die rotspuiten ! erover gesproken het leuke inentingenboekje lag hier vamorgen op de mat 5 aug mag beau zie er nou al tegen op me schoonma gaat gelukkig mee ben er al vet aant kweken zodat die spuit in dikke benen kan @mariek wat fijn zeg meid van neia hier zit beau vanaf gisteren te persen ze had vanmorgen een kleine poepluier niet zo vol als normaal ik hoop maar dat ze snel een goeie poepluier mag hebben en wat drinkt ze goed die kleine neia zie je dat het gewoon heel dwars zat bij de kleine @evelien vanaf hoe oud mogen ze zon zetpil? goeie van dat beentje masseren @daam heerlijk hoor weer helemaal me oude ik me kleding pas ik weer heb een zonnebankje gepakt en me haren zijn weer helemaal bij zie er gewoon goed uit met kleren aan dan! zonder kleren in me nakie schaam ik me gewoon ook voor me man dan zie ik hem kijken naar me borsten die hangen en die tepels die nog zo groot en donker zijn pffff hou maar weer op hij zegt dat het er goed uitziet maar toch ik weet het ik mag niet klagen na bijna 4 weken maar toch @daphne wat leuk dat ze dadlijk naar de kdverblijf gaan voor hun kunnen ze wennen met andere kindjes enzo hoeveel dagen gaan ze dan? @ meeting ik kan in utrecht en amersfoort kan iemand me erbij zetten hier komen zo vrienden en we gaan sushi eten! jammie! die man is de 2de van heel nederland met de beste sushi dus meiden ik kom erna wel ff reporten @marieke een badje helpt hier niet als ze niet wil slapen wil ze gwoon niet hahaha hier het schema van beau : na fles van ongeveer 6 uur is het moren jengelen en bij mij willen zijn rond een uur of half 10 en een flesje van 9 uur ga ik met haar in bed liggen en dan hopen dat ze snel slaapt dan slaapt ze zomaar tot 2 uur of 3 uur snachts ! dus ze slaat de voeding van 12 uur over ... dan is het vanaf die tijd gewoon elke keer om de 3 uur en dat tot smiddags weer dan slaapt ze en hoef ik haar alleen een flesje te geven en slaapt ze weer verder zal ze het omgedraaid hebben de dag voor de nacht? @katsas heerlijk gewoon lekker doen een dagje relaxen en nergens aan hoeven denken je hebt het nodig meid @lafo hier komen de krampen altijd savonds hopelijk is het ng gezellig geworden met je zelfuitgenodige nicht @friendly wat fijn zeg meid! super zeg @onsukkie wow wat een verschil alweer zeg! hahaha wel super schattig die foto is volgens mij ook een dikkertje je neefje aan die bolle wangetjes te zien @deentje meid kom op je kan het ff doorzetten hopelijk zakt het dan weer af zit hier te typen maar beau zit zo te jengelen in de box pffff ga haar maar ff troosten ik geef het op moet nog wat dingen doen en beau blijt jengelen
Meeting! Eindhoven/Venlo Marieke Madelon Daphne Evelien Judith Arnhem/Amersfoort Marieke Madelon Daphne Evelien Saskia Ice Judith Fiona Utrecht Marieke Evelien Madelon Daphne Saskia Ice Judith Anastasia Fiona
Herkenbaar dat heb ik ook hoor...je voelt je beperkter, kan niet 'zomaar' alles meer doen. Daarnaast nog lichamelijke klachten (rugpijn) en die bevorderen je humeur ook niet
Wou eerst zeggen welke bewegende sterretjes hihi maar nu zie ik het Heb laura daarnet bij de vorige voeding toch een paracetamol zetpil gegeven, gaat gelijk een stuk beter qua huilen enzo. Ze heeft zelfs al weer wat ge aaht en ge oooht en gelachen gelukkig!
He meiden, Ik zie dat de lijst van de meeting flink aan het vergroten is, super leuk! Hier gaat het goed. Neia is een heel ander kind nu, echt heel erg tevreden overdag. Natuurlijk huilt ze soms wel eens, maar meestal is dat omdat ze aandacht wil hebben of honger heeft. Net heeft ze een half uurtje liggen huilen en ze was ook de hele tijd aan het persen. Nu net een normale poepluier. Ze heeft er blijkbaar nog wel pijn aan, maar zag er heel normaal uit, gelukkig. Vandaag heb ik ook zo'n draagdoek gekocht. En ze heeft er al heel veel in geslapen. Verder nog meer goed nieuws; mijn vader moest weer op zijn 3 maandelijkse controle. En ze hebben geen andere uitzaaiingen gevonden. Dus wij zijn mega blij, ook al zegt het ziekenhuis dat dit niks te betekenen heeft. Wij hebben vanmiddag in ieder geval wel een glaasje champagne gedronken. Ook heb ik Neia geshowt bij papa op het werk. Natuurlijk was Mark helemaal trots! Dus weer een drukke maar leuke dag achter de rug. Helaas heb ik wel flinke hoofdpijn, zal wel door de spanning van de controle zijn geweest. Dus ik ga even ontspannen in bad! X Marieke
Haaaai. Kom voor t weekend nog ff bylezen, want op de 1 of andere manier kom ik er in t weekend nooit aan toe, morgen is alweer helemaal vol gepland, eerst uitslapen, boodschappen, by een beunklus van maikel kyken (by de ouders van 2 vriendinnen van my, dus ik ga ook ff mee), dan bbq-en by maikels ouders, en dan is de dag alweer om tegen de tyd dat we thuis zyn. Zondag nog geen plannen, dus wie weet kan ik dan nog ff online Luna was vandaag weer haar oude zelf, dacht ik, totdat ik thuis was van de bso, en haar in bed legde mama mia, nix niet slapen, lekker krysen (zonder ook maar 1 traan hoor) net zolang tot ze eruit mocht.....Na de fles van half 7 ff by ons gezeten, en toen ze moe werd weer naar bed, tzelfde verhaal *zucht* Maar gelukkig duurde dat niet zo lang, en nu slaapt ze nog steeds Denk echt dat ze nu ff een paar moeilyke dagen heeft, en dat in combi met de verkoudheid, tja daar zou ik ook net vrolyk van worden.... Ik ben trouwens niet meer snotterig, maar nu ben ik goed verkouden met flinke hoestbuien Vanmiddag op de bso bleef ik maar aan t hoesten, kreeg t zoooo warm, en ja, dan moet ik nog meer hoesten T was trouwens erg gezellig vanmiddag, zo'n beetje de meeste ouders waren er, en we zyn goed verwend! Was super om alle kids weer te zien, de jongere die waren ook echt weer helemaal verlegen, grappig hé. Zo nu eerst ff bylezen!
Pfff..... Hier een regelavond, ten minste ik hoop dat het bij avond blkijft en niet vannacht ook nog Dat vind ik echt het minste van bv, die regel dagen, en dan constant een kind aan je borst, maar ja, hoort erbij. Anastasia, fijn dat de paracetamol goed helpt, ik wacht eigenlijk nooit af, geef altijd meteen paracetamol bij de inentingen vlak voordat ik ze naar bed breng, zeg maar het eerste slappje na de inenting. Och Iris huilt alweer, en ik heb echt 2 lege borsten........ Heb de laatste avonden steeds heel weinig voeding, overdag en 's nachts heb ik wel genoeg, had daarom al wel het gevoel dat er een regelavond aan zou komen, om de produktie wat op te voeren. Ga gauw weer naar haar toe!
@anastasia: huilt ze nog veel of gaat het nu wat beter? In het begin duurt het spel onwijs lang! @evelien: Zo dat was ook geen beste opmerking van die bewoner zeg! tja, maar wat zeg je dan tegen zo'n vrouw. Ik wist drie keer ook geen raak antwoord terug en die mensen waren (neem ik aan) bij hun volle verstand. @onsukkie: en nog wat kunnen ruilen? @friendly: Ruben snapt het! Nou nog wat meer op één moment drinken en hij heeft het helemaal door! @fiona: lekker dat je weer in je oude kleren past en dat je jezelf hebt verwend met je haar en zonnebank. hier gaat het nog lang niet gebeuren dat ik mijn kleren weer pas. moet nog5 kilo kwijt tot mijn gewicht van vóór de zwangerschap en dan nog 9 kilo tot mijn ideaalgewicht. Maar eerst die dikke buik weg! @mooi zeg , dat knutselwerkje!
@Fiona: ik heb eigenlyk niet meer tips dan hier altyd al gegeven worden. miss ff met de benen fietsen? @Friendly: wauw wat fyn hé! Goed van Ruben @Lafo: ja was de 1ste keer. Hoop dat t volgende week beter gaat. Hier is een streepje striae verschenen tydens de bevalling En op mn bovenbeen wat rode streepjes, maar daar had ik al wat, al vanaf de puberteit ofzo.... Hoe was t met je nicht, heb je t overleefd? @Meeting: t lykt my echt super om te doen meiden, ben net als lafo erg benieuwd hihi. @wittereus: ach meid,voel je niet schuldig, Klagen mag toch af en toen best wel! @Anastacia: hoop idd dat laura niet ziek wordt, wel stoer hoor, maar ff gehuild! @ongi: ik dacht vandaag echt dat t kwam, had een paar keer wat rood/rose by t afvegen, maar daar is t ook by gebleven. heb al wel de pil maar eens opgeduikeld achter uit t badkamerkastje @onsukkie; aaah lieve foto! wat lykt Louise dan alweer groot hé @naveltje: hier gelukkig een mooi schoon naveltje, Daam & lafo (& nog meer?) Hoop dat t snel over is by jullie kids! @Deentje: aaah kl*** dat je je nie zo goed voelt meid, dikke knuff hoor! Hou vol, praat hier maar lekker van je af! @msn:Enne hier tzelfde op msn hoor, compu staat vaak aan terwyl ik met iets anders bezig ben! Zal van t weekend eens ff komen kletsen @Daam: ja belachelyk dom van die mensen, sommige zyn echt stekeblind! @hannah: fyn dat t goed gaat met Anna, doe haar maar de groeten! @travian: klinkt echt leuk, heb ook wel es zoiets gespeeld, maar heb daar echt geen tyd voor hihi. @Deentje: luna heeft nu ook van die dagen, dat ze meer huilt en dan alleen op de arm wil, en soms is dat zelfs niet goed. Komt goed meid -> oh papa helpt hihi @Anastacia; aaaah arme laura Hoop dat de pyn snel over is, en dat de zetpil helpt! @Fiona: haha hier net zo een hoor, pit van mama @Lindatjuh: mooi hoor! @Neia: wat fyn dat het zo nu goed gaat met kleine Neia En wat een goed nieuws van opa Fyn hoor zulke positieve berichten, het is je gegund Nou ik ga weer, t is zo tyd voor mn meissie's laatste flesje, en dan mag ze morgenvroeg weer Fyn weekend iedereen!
@neia: geweldig nieuws van je vader en natuurlijk is het gevaar nog niet geweken, maar je hebt gelijk dat jullie elk goed nieuws hieromtrent gewoon lekker even vieren. Mooi dat Neia het zo goed doet nu, zal een hele opluchting zijn zeg, voor jou en voor haar! @ice: ik ga Ronald ook maar eens lief aankijken en zeggen dat ik vreselijk van BBQ-en hou (dat weet ie wel, maar misschien heeft ie dan wel door dat ik het op zéér korte termijn wil gaan doen *lees: morgen* Hopelijk voel je je niet al te rot met je verkoudheid en trekt het snel weer weg.